LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Nee student, winst maken doe je dan misschien wel voor de boeken, maar als je de tent voor die tijd sluit heb je een vette schuld. Dan kun je wel met theoretische boekhoudkundige verhalen doen alsof je winst hebt gemaakt maar vertel dat maar eens tegen iemand die in de situatie zit waar hem/haar dat overkomen is:
Ja hoor Rene, winst maak je pas als de laatste cent aan vreemd vermogen op de balans is verdwenen. Maar hou deze informatie alsjeblieft wel even onder de pet. Als dit nieuws de beursvloer bereikt is het afgelopen met de Euronext. Nooit meer dividend, nooit meer winstuitkeringen, nul komma nul handel in aandelen of derivaten.
Deed jij je boekhouding zelf tijdens je Australie-verovering? Als je toch maar eens het flauwste vermoeden had van de hoeveelheid onbenul die uit deze woorden spreekt. Het is werkelijk onbestaanbaar hoeveel minder je nog tussen de oren meedraagt dan voorheen kon worden aangenomen. Het is als iemand die beweert taxichauffeur te zijn geweest en laat doorschemeren dat een gaspedaal links zit.
Ik had je franchise-repliek in eerste instantie gemist, anders had mijn weekend niet stuk gekund. Afgezien van de overall-conclusie dat een mlm succesvoller is dan een McDonald is op zich al een hilarisch beeld. De afzonderlijke afwegingen die je maakt plaatsen je helemaal in een andere wereld. Hoezo geen regio-toewijzing, wel eens een McDonald zijn deuren zien sluiten door de concurrentie van een andere McDonald vestiging in de volgende straat?
Hoezo is er geen winstverwachting te maken? Bij McDonald weten ze het potentieel aan fast-food afname per postcode nauwkeurig. Marktonderzoek heet dat. Dat is wat duurder, maar ook wat nauwkeuriger dan het in jouw kringen gebruikelijke "stel nou eens dat je 5 mensen vindt die....".
Over het geheel geef je een goeie indruk weg van het gerommel in de marge dat jij tot je dagtaak hebt verheven. Hoewel je er zelf heilig in schijnt te geloven moet ook jij voor verhalen waarmee je indruk denkt te maken al uitwijken naar Belgie. Je gevoel voor verhoudingen lijk je totaal te zijn verloren en niet alleen spiegel je jouw clubje aan wereldconcerns als de Mac, je weet jezelf zelfs wijs te maken dat je eigen concept nog beter is ook. Het is werkelijk bij de wilde beesten af. Als we op één of andere wijze justitieel bij elkaar betrokken waren zou je naar het Pieter Baancentrum verdwijnen voor een toerekeningsvatbaarheidsonderzoek.

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ok, slimmerik, kan een bedrijf dat NIET levensvatbaar is en geen winst maken winst maken vanaf het moment dat besloten is dat de deuren dicht gaan terwijl er voor de rest NIETS verandert?!

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Maar ff wat inhoudelijker (wel antwoord op de voorgaande vraag geven hoor!):
Afgezien van de overall-conclusie dat een mlm succesvoller is dan een McDonald is op zich al een hilarisch beeld.
De overall conclusie is van JOU afkomstig, niet van mij.
Hoezo geen regio-toewijzing, wel eens een McDonald zijn deuren zien sluiten door de concurrentie van een andere McDonald vestiging in de volgende straat?
Ja
Hoezo is er geen winstverwachting te maken? Bij McDonald weten ze het potentieel aan fast-food afname per postcode nauwkeurig.
winstVERWACHTING is iets heel anders dan zeker weten. Potentieel is wat heel anders dan gerealiseerd.
Jij hebt ongetwijfeld veel potentieel aangezien je toch naar eigen zeggen afgestudeerd econometrist bent. Maar naar eigen zeggen heb je dat potentieel niet bepaald waar gemaakt. Waar blijf je dus met je potentieel?! Helemaal nergens.
Als we op één of andere wijze justitieel bij elkaar betrokken waren zou je naar het Pieter Baancentrum verdwijnen voor een toerekeningsvatbaarheidsonderzoek.
Een overduideld geval dat je zonder argumenten zit en nu maar weer met modder moet gaan smijten. Ben benieuwd wat het PB van jou zou zeggen.
Heb je overigens de simpele vraag bij 'vraagje' al beantwoord? Of ben je bang dat je daar niet wegkomt met je drogredes?![/quote]

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ok, slimmerik, kan een bedrijf dat NIET levensvatbaar is en geen winst maken winst maken vanaf het moment dat besloten is dat de deuren dicht gaan terwijl er voor de rest NIETS verandert?!
Ten eerste hadden we het over een franchise formule waar degelijk marktonderzoek deel uitmaakt van de planning en het levensvatbaarheidsrisico in ieder geval op korte termijn is afgedekt. Verder neem ik aan dat je de vraag niet bedoelt zoals je hem stelt; of een bedrijf na het sluiten nog winst maakt?
Vrijwel alle bedrijven financieren onder andere met behulp van vreemd vermogen. Leningen dus. En toch hebben ze de marge tussen verkopen en kosten zodanig dat ze lopende leningen kunnen afbetalen, dividend en bonussen uitkeren, kortom, WINST maken. Hebben dus schuld en winst tegelijkertijd.
Waar wilde je nou weer heen met deze vraag?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

De overall conclusie is van JOU afkomstig, niet van mij.
Nee, jij verwoordt uitgebreid alle nadelen van een franchise constructie en meet daar het voordeel van een mlm tegen af. Je gaat toch niet beweren dat je daarmee wil zeggen dat je het tegendeel wilt concluderen van wat je in zoveel woorden verdedigt?
Ja
Waar?
winstVERWACHTING is iets heel anders dan zeker weten. Potentieel is wat heel anders dan gerealiseerd.
En ONDERZOEK is het instrument om deze voorspelling vooraf aan de realisatie achteraf te relateren. Als ingenieur ben jij toch ook op de hoogte van de waarde van wetenschappelijk onderzoek als marketinginstrument en de methodieken die er bestaan om de correlatie tussen deze twee te optimaliseren? Soms lijkt het wel of je niet alleen je bassisschool lessen, maar ook je recentere studiestof eventjes vergeten bent.
Of ben je bang dat je daar niet wegkomt met je drogredes?!
Weerleg ze maar. Zoals je ziet heb ik hem inderdaad beantwoord. Iets dat van jou niet gezegd kan worden.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Het niveau is hoog opgelopen zie ik.Ik vindt het wel een beetje teveel eer om iemand die vanuit zijn zolderkamertje een beetje loopt te leuren met armbandjes te moeten bestrijden met duidelijke economische principes.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Nee student, winst maken doe je dan misschien wel voor de boeken, maar als je de tent voor die tijd sluit heb je een vette schuld.
Blijkbaar begrijp je totaal niet dat je twee totaal verschillende zaken door elkaar aan het halen bent. En je verwoordt het nog bijzonder slecht ook (lees bovenstaande zin maar eens goed). Een schuld is immers een financiele positie (die overigens voor een bepaalde termijn houdbaar is en daarbij onafhankelijk van andere grootheden is), terwijl winst een tijdelijke en dynamische grootheid is. Er zijn bijzonder weinig bedrijven te vinden die geen schuld hebben, al is het maar op korte termijn. En ondanks die schulden... je snapt het vast...

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik zal de vraag even anders verwoorden aangezien het intellect hier ontbreekt om een simpele vraag te beantwoorden.

Er is een bedrijf dat van dag 1 nog nooit een cent winst heeft gemaakt. Is het voor dit bedrijf mogelijk zonder omzetvergroting of kostenbeheersing of enige andere wijziging in de bedrijfsvoering ineens wel winst te maken?

En dan nog dit:
Nee, jij verwoordt uitgebreid alle nadelen van een franchise constructie en meet daar het voordeel van een mlm tegen af. Je gaat toch niet beweren dat je daarmee wil zeggen dat je het tegendeel wilt concluderen van wat je in zoveel woorden verdedigt?
Helemaal niet. Ik zeg enkel en alleen dat de een franchise niet veel anders is dan een MLM constructie behalve dat het financiele risico bij MLM beduidend lager ligt.
Waar?
Plaza 600 George St Sydney 2000
Strand 375 -377 George St Sydney 2000
Wynyard Rail George St Sydney 2000
en deze zit net om de hoek van George Street
Sydney Entertainment Centre 60 Hay St Haymarket 2000
Van de twee verst van elkaar liggende mc's is het ca. 10 minuutjes lopen.

En ONDERZOEK is het instrument om deze voorspelling vooraf aan de realisatie achteraf te relateren. Als ingenieur ben jij toch ook op de hoogte van de waarde van wetenschappelijk onderzoek als marketinginstrument en de methodieken die er bestaan om de correlatie tussen deze twee te optimaliseren?
Je hebt gelijk als wetenschapper maar als mens, ondernemer en ingenieur weet ik dat onderzoek het soms volkomen mis kan hebben.
Weerleg ze maar. Zoals je ziet heb ik hem inderdaad beantwoord. Iets dat van jou niet gezegd kan worden.
En wederom zet je een stelling neer die bij deze ontzenuwd is.

En Henrice, kun JIJ nog antwoord geven op simpele vragen? Of is het nivo je te hoog opgelopen? In dat geval heb ik oprecht medelijden met je.[/quote]

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Plaza 600 George St Sydney 2000
Strand 375 -377 George St Sydney 2000
Wynyard Rail George St Sydney 2000
en deze zit net om de hoek van George Street
Sydney Entertainment Centre 60 Hay St Haymarket 2000
Welja, mister ik-geef-nooit-details-want-daar-kan-ik-op-worden-aangepakt-maar-verwijt-wel-anderen-de-details-niet-te-kennen, tot en met de huisnummers toe deze keer. Alsof iemand het huisnummer van de Mac of de V&D bij hem op de hoek ooit zou weten. Laat staan na 8 jaar, aan de andere kant van de wereld. Hun deuren gesloten, hè? Vanwege concurrentie van een concerngenoot in de buurt, hè? Maar je hebt je search toch niet helemaal goed gedaan. Ik kan ook googelen; Plaza, 600 George St? zit er nog steeds. Bel ze maar op: (02) 9264-1661. Strand, 375 -377 George St? zit er nog steeds, bel ze maar op: (02) 9299-8203. Sydney Entertainment Centre? Bel ze maar op, (02) 9212-2591. Wynyard? Alleen maar nog 2 bijgekomen, G20, 21, 35, Wynyard Centre en Wynyard Ramp, bel ze maar op (02) 9262-3158.
Wil je ze zelf zoeken? http://www.mcdonalds.com.au/LocalStores/mainpage.asp en dan kiezen voor restaurant locator, postcode 2000 invullen, voilà. Niet dat ik het op internet gevonden heb hoor, ik weet het omdat ik daar voor zaken was en er mijn 60 meter lange jacht te bestellen van mijn eerste-kwartaalbonus.
Je hebt gelijk als wetenschapper maar als mens, ondernemer en ingenieur weet ik dat onderzoek het soms volkomen mis kan hebben.
'Soms mis kan hebben' Nee, dan ligt het risico van het 'stel je vindt 5 mensen die...' beduidend lager. Als mens... als ondernemer... als ingenieur.... als fantast, als dagdromer, als ophakker, als would-be...

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Prachtig econometrist, hoe jij de oorspronkelijke vraagstelling weet te verdraaien. De vraag had betrekking tot regiobeperking. 2 van deze mc's zitten pal tegenover elkaar.
Dus weer laat JIJ zien niet te kunnen lezen.

En WEER geef JIJ geen antwoord op de simpele vraag die er gesteld werd. JIJ zou daar toch wel een antwoord op moeten kunnen geven. Of wil je hier ff je diplomas neerzetten zodat we ze ff kunnen checken op http://www.diplomamill.nl?

Grappig hoor als je dit zooitje elke keer teruggooit naar de oorspronkelijke vraagstelling en NIET in hun afleidingstactieken stinkt.
Oei wat worden ze dan pissig. En DAT loopt te verkondigen dat MLM'ers niet eerlijk zijn.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Nou wil ik niet l*llig doen hoor, maar de vraag was:

Hoezo geen regio-toewijzing, wel eens een McDonald zijn deuren zien sluiten door de concurrentie van een andere McDonald vestiging in de volgende straat?

Waarop jij volmondig "ja" antwoordde...
Als er 2 Macs tegenover elkaar zetten betekent dat nog niet dat ze elkaar droog beconcurreren of er geen sprake is van regio-toewijzing. Het kan ook simpelweg betekenen dat de eerste Mac geen ruimte voor uitbreiding meer had... Misschien worden ze zelfs door dezelfde manager gerund... Maar frappanter vind ik dat jij met adressen aan komt zetten van Macs die blijkbaar nog wel bestaan, maar daar met geen woord inhoudelijk op ingaat...?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Van Diplomamill overigens (waar ik trouwens nog nooit van gehoord had):

In het buitenland is er al een succesvol project bedacht, Diploma Mill. Bedrijven kunnen daar nagaan of een diploma echt is en of de naam van de universiteit bestaat. In Nederland bestaat dit echter nog niet.

Misschien handig als je eerst eens zo'n website leest?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Prachtig econometrist, hoe jij de oorspronkelijke vraagstelling weet te verdraaien. De vraag had betrekking tot regiobeperking. 2 van deze mc's zitten pal tegenover elkaar.
Dus weer laat JIJ zien niet te kunnen lezen.

En WEER geef JIJ geen antwoord op de simpele vraag die er gesteld werd.
Natuurlijk zitten die vlak bij elkaar! Omdat er blijkbaar een markt is voor twee Mac's vlak bij elkaar. Ik zal toch zeker zelf wel mijn oorspronkelijke vraagstelling weten? Je hebt hem zelf netjes gequoted, 12 juli 16:51. Of er wel eens eentje zijn deuren kon sluiten door de aanwezigheid van de tweede. Jij simpele ziel, je weet niet eens waarop je reageert. Niet of er twee dicht bij elkaar zitten was de vraag, maar of ze in elkaars vaarwater zitten, zoals dat standaard bij mlm het geval is. Hoe onnozel kan je zijn?
En maar zeuren dat je vraag niet beantwoord wordt, vooral zonder erbij te vertellen welke vraag dan wel. Dat trucje kennen we inmiddels al wel.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Of wil je hier ff je diplomas neerzetten zodat we ze ff kunnen checken op www.diplomamill.nl?
Vertel eens René, heeft student geen gelijk dat deze site niet voor nederlandse diploma's werkt? Of is er een andere reden dat jij je diploma er niet hebt kunnen terugvinden? :lol:
Hoe eenvoudig het soms is om door de mand te vallen nietwaar? Tuinbouwkundig ingenieur was het, hè? Maar met wie z'n bul heb je de werking van die site dan wél gecheckt?

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Als jullie de kranten eens zouden lezen hadden jullie allang van diplomamills gehoord en ook dat dit in de nabije toekomst zal worden aangevuld met controle op diplomas uit nederland

Inderdaad heb ik de oorspronkelijke vraagstelling wat betreft regiobeperking niet helemaal goed gelezen. Mijn fout. Maar het geleuter draait steeds om regiobeperking alleen en ineens geeft student toe dat er GEEN regiobeperking is terwijl hij dat voorheen steeds ontkende. En op mijn opmerking over het door elkaar halen van ondernemer en onderneming word weer eens wijselijk geen antwoord gegeven.

Net zo min als ik op mijn vraagstelling over winst bij een niet levensvatbare onderneming antwoord heb gekregen.

Ja, afleiden kunnen jullie maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Prachtig econometrist, hoe jij de oorspronkelijke vraagstelling weet te verdraaien. De vraag had betrekking tot regiobeperking.
Inderdaad heb ik de oorspronkelijke vraagstelling wat betreft regiobeperking niet helemaal goed gelezen. Mijn fout.
Dit verkeerd lezen van jou maait dus ook gelijk de grondslag onderuit voor een opmerking zoals:
En op mijn opmerking over het door elkaar halen van ondernemer en onderneming word weer eens wijselijk geen antwoord gegeven.
Want WIE haalt hier nou deze dingen door elkaar? JUIST. Voor de goede orde ging het niet over regiobeperking maar regiobescherming, ten minste daar had IK het over. Misschien dat jij hieronder hetzelfde verstaat, maar laat ik het even gemeld hebben.
Als jullie de kranten eens zouden lezen hadden jullie allang van diplomamills gehoord en ook dat dit in de nabije toekomst zal worden aangevuld met controle op diplomas uit nederland
Als jij over een wetenschappelijke instelling en een bul had beschikt dan had je allang je eigen gegevens nagetrokken voordat je zoiets schrijft als:
Of wil je hier ff je diplomas neerzetten zodat we ze ff kunnen checken op www.diplomamill.nl?
Net zo min als ik op mijn vraagstelling over winst bij een niet levensvatbare onderneming antwoord heb gekregen.
Wat wil je horen, dat een verliesgevend bedrijf niet opeens winst gaat maken als er niets verandert aan de kosten, de omzet of de winstmarges? Draagt de paus een gekke hoed? Denk je nou werkelijk dat je met zo'n zijweg, die je overigens baseert op het bovengenoemde verkeerde lezen, een nieuwe essentie in de discussie aanroert?
En ondertussen maar zaken schrijven als:
Ja, afleiden kunnen jullie maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Maar de uiteenzettingen blijven we schuldig t.a.v.
Waarom is een mlm-er niet succesvol?
Wat is de relevantie van jouw vraag?
Waarom post jij een diploma-site waarop je je eigen informatie niet terug vindt?

Rijst de vraag wie hier nu precies van de discussie afwijkt en met afleidingsmanouvres komt?
Daarentegen is het wel prettig dat je je opmerkingen over de nederlandse taal inmiddels achterwege laat.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Als jullie de kranten eens zouden lezen hadden jullie allang van diplomamills gehoord en ook dat dit in de nabije toekomst zal worden aangevuld met controle op diplomas uit nederland
Stomtoevallig was het volgens mij dezelfde dag dat je het noemde op het nieuws ja. Maar goed, het is dus nog niet beschikbaar voor Nederlandse diploma's dus waarom je je oorspronkelijke opmerking nou maakte is nog steeds volstrekt onduidelijk.
Inderdaad heb ik de oorspronkelijke vraagstelling wat betreft regiobeperking niet helemaal goed gelezen. Mijn fout. Maar het geleuter draait steeds om regiobeperking alleen en ineens geeft student toe dat er GEEN regiobeperking is terwijl hij dat voorheen steeds ontkende.
Dat jij bij regiobeperking een beeld hebt van een winkel met een muur eromheen met een straal van x kilometer zegt toch genoeg? Regiobeperking houdt in dat je er bijvoorbeeld als franchisegever voor zorgt dat het aantal klanten voor een franchisee geen gevaar loopt door interne concurrentie. Als de markt het toelaat om 2 vestigingen in elkaars buurt te openen dan betekent dat NIET dat er ineens geen sprake van regiobeperking is.
En op mijn opmerking over het door elkaar halen van ondernemer en onderneming word weer eens wijselijk geen antwoord gegeven.
Het zal wel een onzinnige opmerking geweest zijn want ik kan me niet eens herinneren dat ik hem gelezen heb.
Net zo min als ik op mijn vraagstelling over winst bij een niet levensvatbare onderneming antwoord heb gekregen.
Ik begrijp net zo min als de rest hier wat je met die vraag wilt.
Ja, afleiden kunnen jullie maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Ik sluit me aan bij de vorige schrijver.

Franc
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2005 19:44

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Franc »

Ik vind het jammer om zo'n negatieve ontertoon te lezen over FLP.
Dit bedrijf brengt ontzettend goede producten op de markt. Probeer ze en je merkt het zelf. Je moest eens weten hoeveel personen ik al heb kunnen helpen met deze producten. Als je er dan ook nog geld mee kunt verdienen is dat toch helemaal mooi?! En wat heet hersenspoelen (ik houd van nederlands) je hoeft niet naar die bijeenkomsten hoor, en toch blijft het product goed en werkt het systeem. Toch wel gek dat dit bedrijf al 28 jaar zo werkt. Wat je gaat verdienen ligt helemaal aan je zelf. Je zult er iets voor moeten doen het "loon" komt niet vanzelf naar je toe. Dit wordt ook niet gesuggureerd.
En ja je kunt er rijk mee worden als je hard werkt, en dat helemaal legaal. Maar ik heb de indruk dat je dat toch niet wilt geloven. Je hebt al een oordeel gevormd en ik ben bang dat je daar niet van af te brengen bent. Ik lig er niet wakker van en duizenden distributeurs over de hele wereld ook niet.

x-flp
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jul 2005 00:46

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door x-flp »

hallo allemaal,

al maanden volg ik deze site, tot nu toe zonder reactie. Ik zelf heb vijf en een half jaar geleden een jaar lang flp gedaan. Mij werd toen gezegd, wil je weten wat het is, moet je het een jaar proberen. Dit heb ik gedaan, alle meetings bezocht, jonatandagen en noem maar op, ik ben zelfs naar Engeland geweest. Het is een echte amerikaanse bussiness en het bevalt je of niet. Nou, mij beviel het niet. De produkten zijn goed. Er zijn produkten die ik tot op de dag van vandaag nog gebruik. De bussiness echter valt erg tegen. Mensen staan b.v. op het podium die vertellen dat ze de slag van hun leven geslagen hebben terwijl jij weet dat ze geen penning hebben om te spenderen. Daarbij gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet. Als mlm gedaan werd op de manier zoals het bedoeld is zou het kunnen werken volgens mij. Het is echter zo dat het mijns inziens een bussiness is die niet verschilt van de "normale" industrie dus er is keiharde concurentie, ook de distributeurs onderling. Volgens mij als je succesvol wilt zijn moet je er bij wijze van spreken 24 uur per dag mee bezig zijn. Je moet het ademen en alles aan de kant zetten wil je een kans maken succesvol te zijn, zelfs je parner en kinderen. Nou, ik heb voor de eer bedankt.

een x-flp'er.

Franc
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2005 19:44

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Franc »

Hallo x FLper

Ik heb gelukkig leuke ervaringen met FLP, en leuke mede distributerus in mijn omgeving. Concurentie is gezond dan blijf je wakker. Maar ik kan me voorstellen dat je het amerikaanse gedrag minder leuk vind, maar nogmaals daar hoef je niet mee mee te doen. En wat is succesvol. Ik voel me al succesvol als ik mensen heb kunnen helpen en plezier in mijn werk heb en er dan ook nog wat aan overhoud. Een groot salaris heb je niet meteen je zult aan je netwerk moeten bouwen.! Dat kan niet binnen een half jaar. Als je goed bent voorgelicht weet je dat het minstens 2 tot 5 jaar kan duren voordat je een inkomen hebt waarvoor je je normale baan op zou kunnen geven. Eerlijk gezegd ja mijn partner staat er ook achter maar ik doe het werk. Hij helpt. Het gaat goed en geen 24 uur per dag want daar keizen wij niet voor. Maar wel een uurtje of 4 per dag. En weet je als je een eigen zaak zou hebben ben je daar ook 24 uur per dag mee bezig, en dan niet met Amerikaase-busnis bezig en moet je ook keihard werken om succes te hebben. Groetjes van een enthousiaste FLPer

Gesloten