LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
pietpuk
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jul 2005 16:59

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door pietpuk »

behalve maarschalk heb ik ook aan henrice een gelijk gestemde!!!
Als je geld wil verdienen moet je er voor werken.
En geen enkele werkgever met gezond verstand belooft je een PASSIEF inkomen van 90000 euro.

Dus dan denk ik al gelul!!

ook merk ik op dat diegene die voor FLP of MLM in het algemeen zijn steeds langer van stof worden. gelul in de ruimte dus!!!!
Maar het gaat om de feiten, en die zijn allang door maarschalk ontkracht.
Mooi gedaan trouwens. punt voor punt.
Hard eraf om het maar ff op ze haags te zeggen.


Genoeg nu.
Anders word ik lang van stof.
Noem de voordelen ook maar eens op in korte bewoordingen. Zodat men nergens een vinger achter kan krijgen.
Jaarcijfers van philips kan dat toch ook niet bij.

Conclusie:
ik startte deze thread met een vraag.
Deze is beantwoord!!!
ten nadele van de pro MLMers.
Je moet wel heel dom zijn wil je hier intuinen.
Ben er van overtuigd dat meer dan de helft van onze samenleving uit domme mensen enz bestaat. die sappelen op arbeiders salaris== minder dan modaal. (sorry arbeiders)

En het trieste is dus, dat dat door de MLMMAFIA (ben ik de eerste met deze naam)als een potentieele doelgroep word gezien. En terecht want ze verdienen eraan.

LAAT JE NIET BRAINWASHEN OF OM DE TUIN LEIDEN.

pietpuk
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jul 2005 16:59

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door pietpuk »

ben wel bang dat ik nu ook persoonlijk word aangevallen.
omdat men op feiten klaar is. Dit noemen wij 'radeloosheid met de situatie bij verdachte'
Volgende is dan vaak geweld of grijpen naar de wapens.
Kan ik weinig aan doen hier, maar neem aan dat men dat dan wel met mondeling geweld gaat proberen.

Professioneel als ik ben kunnen woorden geen bloed vergieten dus ik wacht af.

Heb je dit forum echt niet genoeg aan moet je maar ff bellen.

:twisted:

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Die mlm ers zijn een slechte imitatie van Jacobse en van Es.Proberen basterdsuiker voor neutronenkorrels te verkopen .Om de tuin winterhard te krijgen.De tegenpartij daar horen wij bij.

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Bingo....omdat je niet overtuigd bent beginnen ze met de argumenten die ik voorspeld had.

Het is net een sekte, die tegenstanders!! :P

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

gabbedoos, ik word ook misselijk van die posts van je.
Helaas kan ik het niet zo goed onder woorden brengen als Henrice, dus sluit ik me volledig bij zijn posts aan.
Bah, bah en nog eens bah.

Maar misschien zou je nu eindelijk eens kunnen uitleggen wat mlm inhoudt, daar wij het blijkbaar allemaal nog steeds niet snappen.

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Na bijna een jaar afwezigheid is er m.i. niets verandert hier.

Mensen toch...wat een geleu*ter om nix!

Ik ken alle mlm-bedrijven.

Ik ben een ex-mlm-er.

En die 9 ton wordt bij FLP niet belooft.

Weleens gehoord van interpetatie?

Het lijkt erop dat student ook inziet dat dit forum erg vermoeiend is.

Maarschalk houdt het nog even vol.

Econometrist kan het heel af en toe niet laten.

Nou....mij benieuwen wat er nog voor nieuwe dingen hier gebeuren.

pietpuk
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jul 2005 16:59

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door pietpuk »

Ik interpreteer 90000 niet als 9 ton. Goed lezen is ook interpreteren.
900000 wordt idd niet beloofd maar wel 90000 bekijk de hele presentatie maar eens.

Waarom nu ex-MLM? toch je twijfels gekregen bij het concept van oplichting?

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Waarom nu ex-MLM? toch je twijfels gekregen bij het concept van oplichting?

Nee hoor.

Maar leg mij nou eens uit waarom mlm oplichting is.

Ik weet dat je bij FLP 0 euro kunt verliezen.

Dus vertel het maar......................

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maar leg mij nou eens uit waarom mlm oplichting is.
Bewijs maar dat het niet zo is.

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Bewijs maar dat het niet zo is.

Wat kun je toch moe worden van sommige mensen!

Misschien ben jij een beetje blind dus let op : IK STELDE DIE VRAAG NIET AAN JOU!!

Enne.....er wordt iets neergezet als feit. Dus IK wil een bewijs in dit geval.
Dat wil jij toch ook altijd als iemand iets beweert?

Dus.......gewoon ff je mondje houwen en niet steeds tussen volwassen mensen doorpraten. :?

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Armbanden verkopen en de mensen wijs maken dat er medisch gezien wetenschappelijk is aangetoont dat ze een genezende werking hebben terwijl dit niet zo is,is dubieus...Geloof verkoopt nog steeds slecht in Holland.

Al die pillen en troep vindt ik zowiezo al dubieus..Dus ook de mensen die ze verkopen..

Verkopers die hun bedrijf op internet met hand en tand verdedigen en het op zich al een onderwerp van discussie is..Is heeeeeel dubieus..

Stelselmatig niet dieper in willen gaan op vragen die nou net ff te spits zijn en mensen met zekere minachting af poeieren..Zeer dubieus..

Er nog nooit een of andere reclame op t.v is geweest die dit concept aanprees maakt het toch wat dubieus.

Heet dit oplichting of is het gewoon wat dubieus?l

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Na bijna een jaar afwezigheid is er m.i. niets verandert hier.
Schijnbaar ben je inmiddels zo dapper dat je je moet verschuilen.
En die 9 ton wordt bij FLP niet belooft.

Weleens gehoord van interpetatie?
Ach ja, daarom laten ze alleen die mensen zien wiens aantal op 1 hand te tellen is als ze proberen je te rekruteren op zo'n brainwash sessie.
Stel je voor dat ik de juiste interpretatie heb als ik die 99% zie die er geen geld aan verdienen.

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Heet dit oplichting of is het gewoon wat dubieus?l
Nee, het is gewoon handel.
Maar jij bent zo iemand die valt onder "wat een boer niet kent, vreet ie niet"

Nog bedankt voor je briljante tip om te gaan studeren. Ik ga direct beginnen :shock:

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Jij bent dus weer iemand anders.Ook goed.Je bent duidelijk niet blij met mensen met gezond boeren verstand.Kan me voorstellen.
Of het handel is daar probeert iedereen juist achter te komen.Ik denk van niet.Alleen als er nog genoeg idioten zijn die er in tuinen.

pietpuk
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 jul 2005 16:59

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door pietpuk »

Wat is dit lachen zeg. Met elk antwoord ontwijken de pro MLMers hun vraag. Ze worden zelfs grof.
Feit is wel dat bij deze onduidelijke antwoorden jullie geloofwaardigheid blijft dalen.
En dat is nou juist waar jullie het van moeten hebben, geloof!

of moet ik zeggen goedgelovigheid van jullie domme slachtoffers van deze oplichting.
Want zo noem ik dit soort 'handel'onder valse voorwenselen.

Succes met jullie LULkoek

betty boop
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2005 02:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door betty boop »

hoi een nieuwe ben zelf pas gestart met flp. Mij is dit soort bedragen niet belooft is ook niet reeel. Het werkt ook alleen maar als je zelf die produkten ook gebruikt. Ik denk dat MLM wel degelijk kan werken anders was ik ook niet ingestapt. Ik heb eerst rustig over na gedacht. Ik vindt wel dat je reele verwachtingen moet hebben. En natuurlijk moet je er ook wat er voor doen. Oja op de produkten geldt 100% tevredenheids garantie (3mnd) niet goed geld terug. Ik ben wel met de sceptici eens dat de irrieele verwachtings inkomen de geloofwaardigheid niet te goede komt. En als mij dat voor gespiegeld was geweest, was ik meteen afgehaakt. Mij was voorgespiegeld 10 uur werken in de week gaat ong 400 euro in de mnd opleveren.

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ha, weer een anti MLM'er die de feiten omdraait en een pro MLM'er die verteld hoe het er werkelijk aan toe gaat.

Het word steeds komischer, dit forum. Ben benieuwd in wat voor bochten de antietjes zich nu weer wurmen om om de feiten heen te lullen.

P.S. Ik heb een agrarische achtergrond dus met dat 'boerenverstand' zit het wel goed. Weer een feit wat onderuit gaat!

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Tegen zulk argumentatie vermogen kan ik echt niet op.Nou het is glashelder bewzezen dat iedereen met mlm veel gelukkiger is.40 euro per uur verdienen zonder enige vooropleiding en dan hoef je alleen de producten zelf maar te gabruiken en er goed over na te denken.Ik ben heilig overtuigd van het grote mlm gelijk en raad hierbij iedereen aan per direct in te stappen..Dat ik zo ongelooflijk naief heb kunnen zijn en het geluk halstarrig heb genegeerd.Ik wil me hierbij oprecht verontschuldigen dat ik met mijn loze argumenten en flutredenaties jullie prachtige concept onderuit heb proberen te halen.Ik ga me diep schamen dat ik deze eerlijke mensen die hard werken voor hun geld zo genadeloos heb gekwetst terwijl hun bedoelingen,de mensen blij en gelukkig maken, geheel duidelijk waren en goed onderbouwd.Omdat ik mijn aangezicht t.o.v jullie ben verloren zel ik uit diep respect mijzelf in de luwte begeven.Ik hoop niet dat ik mijn krediet aan jullie dusdanig heb verspeelt dat ik naar het hellevuur verbannen wordt,anders ben ik bereid op mijn knieen om genade en vergiffenis te smeken.

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

You're welcome.

enne....hel en verdoemenis hoort bij kerken en sektes thuis :lol:

Misschien dat je ooit nog eens naar een aantal presentaties van ECHTE mlm bedrijven zult komen kijken. Het gaat er echt niet aan toe zoals je zegt.

Pushen komt wel voor maar dat werkt simpelweg niet.

Doodsimpel komt het hier op neer:

Zie je het concept zitten kijk dan of je een product/dienst hebt dat de consument wil. Zo nee, begin er NIET aan.
Kijk ook of de prijs redelijk is. Zo nee, begin er NIET aan.
Vervolgens moet je kijken of je VERKOPEN moet. Als dat het geval is en jij voelt je daar niet comfortabel bij, begin er NIET aan.
En natuurlijk moet je ook kijken of er een REDELIJKE kans is dat je een goede vergoeding voor je inspanningen krijgt. Zo nee, begin er NIET aan.

Als je met een McDonalds begint begin je in principe een luxe friettent. Is dat die enorme investering waard? Nee, maar je koopt ook geen luxe friettent maar een CONCEPT.

Helaas is het CONCEPT van McDonalds financieel niet voor iedereen weggelegd. MLM is dat wel.

Maar stel dat McDonalds financieel WEL voor iedereen was weggelegd. Dan kunnen we het grootste deel van de argumenten die tegen MLM worden aangevoerd ook daar op toepassen.

En die stelling zal wel weer heel wat commentaar opleveren.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Ik ben slechts met stomheid geslagen en verblijf verder in volledige aphatie..

Gesloten