LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Panasonic Actie blijkt een flop

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
clouseau
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 nov 2005 00:13

Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door clouseau »

Deze actie van Panasonic Nederland is blijkbaar weer zo`n FLOP.

http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/Pana ... ker_186493

De Plasma Tv blijkt opeens moeilijk leverbaar, de verkopers in de winkels zeggen dat ze nog niet leverbaar zijn. Het lijkt er op dat eerste de oude Type bij Panasonic Nederland de deur uit moeten.

Dit is mijn verhaal

Geachte Panasonic Nederland

Vandaag hebben wij in een week tijd de tweede Panasonic TX-P46G10E gekocht, Ja we zijn er blij mee. Echter de actie is een lokkertje of Niet. Immers wij hebben diverse winkels gehad waaronder Bcc,Prijstopper,Maxwell,Expert en nergens was de TX-P50G20E etc leverbaar deze komen pas later in de winkel. Helaas zo`n leuke camara en de kans op een reis gaat onze neus voorbij. Echter wil ik graag op onderzoek uit gaan waarom deze niet leverbaar zijn in de gangbare winkels. Helpt u mee of mogen wij de vraag stellen aan Tros Radar of Kassa Ook wij hadden graag een Camara als extra gehad maar vindt maar eens een TV van dat Model..

Met vriendelijke groet

Trosradar lid

Dit is het verhaal van Panasonic Nederland.

Bedankt voor uw reactie en vertrouwen in Panasonic.

Wij vinden het erg vervelend dat het door u gewenste Panasonic model op dit moment niet beschikbaar is en begrijpen dat u teleurgesteld bent in het feit dat u op dit moment nog niet kunt genieten van deze Panasonic aankoop. In de actievoorwaarden staat aangegeven dat Panasonic niet verantwoordelijk is voor de beschikbaarheid van het actiemodel bij uw verkooppunt, maar wij zijn van mening dat u - indien u voldoet aan de gestelde actievoorwaarden - toch recht heeft op de Panasonic Lumix camera omdat uw aankoopbesluit binnen de geldende actieperiode valt.

Graag zou ik u willen verzoeken alvast de volledig ingevulde actiecoupon toe te zenden met een officieel bestellingsbewijs voorzien van datum. Uw gegevens worden geregistreerd en u wordt verbvolgens in de gelegenheid gesteld na ontvangst van uw TV de kassabon en streepjescode van de verpakking toe te sturen.

Wij hopen u op deze wijze tegemoet te komen en wensen u veel plezier met uw aankoop

Met vriendelijke groet,
Panasonic Infocentre


Wij weer bellen met Panasonic Nederland en krijg weer te horen dat de Modellen moeilijk leverbaar zijn en dat ik de mail goed moet Lezen ook ik krijg een Camara als ik een derde TV koop van de 20 G serie..

Ach ja de Actie Van Panasonic Nederland blijkt een wasseneus te zijn. Volgende keer toch maar weer een Philips, het geluk is dat we binnen 4 weken de TV weer terug mogen geven. En we denken er zeker over na om dat te doen....

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

De 42 en 50 inch modellen in het zwart (de E en niet ES dus) zijn volop leverbaar. Ook bij in ieder geval 1 door u genoemde winkel. Check maar wat websites.

Daarbij hebben juist alle merken leveringsproblemen sinds januari, juist Panasonic nog het minst.

Ik vind het een keurige reactie van Panasonic. Reageert u het maar lekker af door een winkel op te zadelen met een 2e hands toestel.

Naar mijn idee verdient u minder dan een wassen neus.

clouseau
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 nov 2005 00:13

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door clouseau »

Sorry Oude Aap maar heeft u aandelen in Panasonic ??? Blijkbaar wel want u leest alleen dit Forum en geen andere. Fout + Fouten dat is waar Panasonic nu voor staat. En het gaat me gewoon om de verkoop truck, ach ja u bent OUD en dat zegt meer dan dat... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ze moeten niet zeggen dat de TV niet leverbaar zijn en dan een smoes verzinnen en daar gaat het om...

Als we eerlijk zijn blijft de klant ook rieeël en daar gaat het Om....

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door LeoZ »

@Clouseau::
Het gaat hier alleen maar over het verkrijgen van een gratis Lumix camera, bij een aankoop van een bepaald type Panasonic TV??

En u overweegt om de Panasonic TV dan maar weer terug te bezorgen?... en dan een Philips TV te kopen.... alléén om een gratis camera?... Hollandser kan niet!!

Philips TV's zijn aanzienlijk van mindere kwaliteit dan de genoemde Panasonic TV's!

Ik zelf kijk niet naar iets gratis (gratis is het bijna nooit... zoals "gratis" mobieltjes bij een abo... men betaalt uiteindelijk dát mobieltje zelf!), maar ik kijk naar de kwaliteit van het product én de garantie (bij Panasonic: 2 jaar / Philips: 1 jaar!).

Tenslotte:: medeforumlid Oude Aap bestempelen als OUD, zegt iets over uw normen en waarden (Beleefdheid).... oude aap is een nickname! :mrgreen:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hoe doe je mee?

Vul de uw actiecoupon volledig in en stuur deze met een kopie van de kassabon met de streepjescode* van de orginele verpakking in gesloten envelop vóór 11 juni 2010 op naar:

Panasonic WK actie
Postbus 105
3400 AC IJsselstein
Je krijgt dat oranje (bluh) fototoestel dus niet meteen mee. Nee, je moet eerst nog door bovenstaande hoepel springen. Ik durf te wedden dat de ingezonden actiecoupon niet aankomt bij Panasonic als je die niet aangetekend verzendt.

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door Roeltej »

De eerste camera's zijn anders al uitgeleverd lees ik op andere fora...

Heb hier sinds enkele weken een P42G20E staan, donderdag gebeld, zaterdag in huis, leverancier had er nog enkele, maar gingen wel als de spreekwoordelijke zoete broodjes.
Op het moment zijn er vooral problemen met de VT20E, nieuwe topmodel en vooral de V20E de subtopper.

Komt omdat het nieuwe toestellen zijn (en ze gewoon zoveel beter zijn dan (LED)LCD's) en zo goed als alle merken hebben leveringsproblemen met nieuwe toestellen. Koppel dat aan populariteit en je mag even wachten.
Zo las ik laatst een topic over het topmodel van Philips, welke na een half jaar nog amper leverbaar was en zelfs al vervangen was door een nieuw model...

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door Berenice »

http://www.plasma-discounter.nl/panason ... t-2120.htm

Snel bestellen en dan komt Tom hem zelf bij je thuisbrengen (maar je mag hem ook gaan halen)

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door gerland »

@clouseau

U bent trosradar lid?

Zelden zo'n correcte reactie gezien van Panasonic.

Met de slechte verkrijgbaarheid van de modellen die onder de actie vallen. lijkt het bovendien nogal mee te vallen. Maar goed, gesteld dat de winkel van uw voorkeur, pas later de actiemodellen kan leveren, dan heeft Panasonic u verzekerd dat u toch uw kadootje krijgt (omdat uw aankoopbeslissing in de actieperiode gevallen is).

Wat een service! Meer kun je je toch niet wensen?

Dat u eerder andere Panasonic producten gekocht hebt, is volstrekt niet relevant.
Temeerdaar het artikelen betrof waarvoor deze actie nooit gegolden heeft.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Berenice

Geregistreerd: 03 nov 2006 13:04
Berichten: 164

Antwoord met een citaat
Nieuw bericht Re: Panasonic Actie blijkt een flop
http://www.plasma-discounter.nl/panason ... t-2120.htm

Snel bestellen en dan komt Tom hem zelf bij je thuisbrengen (maar je mag hem ook gaan halen)
Uit de gedragsregels :
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door Berenice »

Het is noch een advertentie noch een promotie (dus de laatste of hierbij is ook niet van toepassing). Het is enkel en alleen het bewijs dat de actiemodellen op voorraad zijn bij winkels in Nederland en dat TS dus niet goed gezocht heeft.

Verder heb ik geen enkele binding met de plasmadiscounter, noch met Tom Coronel en woon ik niet in Naarden. Ik heb zelfs nooit wat bij ze besteld (ik beweer ook niet dat deze winkel goed of betrouwbaar is)

Roeltej
Berichten: 80
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:45

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door Roeltej »

En ondertussen het oranje cameraatje thuis liggen... kwamen ze vorige week al bezorgen, maar was niet thuis.

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: Panasonic Actie blijkt een flop

Ongelezen bericht door puck15 »

Ik zou ook een tv kopen om een gratis camera te krijgen.... :lol:

Daarnaast als je hem bestelt en aanbetaald, krijg je gewoon dus je camera. Je bestelbon stuur je op ter registratie binnen de actieperiode zodat je recht vastligt.

Lijkt meer op dat je baalt dat de tv niet beschikbaar is en al in je huis staat....

Gesloten