JLV loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
M.Hazeleger

JLV loterij

Ongelezen bericht door M.Hazeleger »

Ik kan me zo ontzettend boos maken over de post die jlv ons stuurt. Ik heb hier niet om gevraagd en wil het dus ook niet meer ontvangen. Nu kregen we weer een bericht dat we nog 48 uur de tijd hadden om te reageren zodat we een tv op konden eissen die ze nog 48 uur voor ons vast zouden houden en daarna zou hij naar een volgende klant gaan. Arme volgende klant. Vervolgens sturen ze hierbij ook nog "per ongeluk" een memo mee waarin staat dat ze de tv voor deze klant toch nog maar even 48 uur vast moeten houden omdat ze zeker weten dat wij nog wel zouden reageren. Oja en degene die beslist heeft om de tv vast te houden neemt de volledige verantwoording voor deze "goede daad" Ik word hier misselijk van!!!

Daphne

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Daphne »

Goh, zo'n brief heb ik vandaag ook gehad. Zouden er meerdere mensen een tv-set hebben gewonnen? Er staat toch dat je de enige winnaar bent? Misleidend!!!

Patrick

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Patrick »

Wij zijn bijna miljonair, zo vertelt ene Ingrid in een brief. Zo is het bij haar ook gegaan. Als ik snel reageer krijg ik een picknickmand en maak ik voor de zoveel 100ste keer weer kans op vele miljoenen. blablabla.
Wat kunnen we hier nu tegen doen?????
Radar alsjeblieft help hierbij want dit izo irritant

Peter

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Peter »

Ik heb de folder ook "mogen" ontvangen en ik heb hem echt twee keer moeten lezen voor ik in de kleine lettertjes vond dat je slechts een CD krijgt en dat alleen de eerste inzender (!!??!!) een TV krijgt.
Misselijk om mensen op deze manier "lekker" te maken en ze in de val van een ordinaire loterij te laten lopen.
Juridisch zal het allemaal wel kloppen, maar het zou toch goed zijn als RADAR dit soort acties toch nog maar weer eens op de korrel neemt om consumenten alert te houden.

dave

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door dave »

heb vandaag 10 april de zelfde brief gehad, dat is dus gewoon pure oplichting

Ashwin

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Ashwin »

heb ik net toch een brief gekregen waarin ik een nieuwe mercedes c200 heb gewonnen...terwijl ik nergens aan heb meegedaan...wat een oplichterij dit..ze houden hem..net zoals bij jullie..48 uur vast..ziek wordt je hiervan.

Lorenzo

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Lorenzo »

Dat zijn dus al twee Mercedessen. Ik heb dezelfde brief ook net in de brievenbus mogen ontvangen.

thiemo

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door thiemo »

Ook ik heb vandaag een brief gehad waarin MET SPOED DE INSTRUCTIES STONDEN OM DE MERCEDES C-200 AF TE LEVEREN.

kheb nog steeds nergens kunnen vinden dat hij niet voor mij is.

de trekking heeft al plaatsgevonden en de auto staat klaar om afgeleverd te worden............

S.van Driel

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door S.van Driel »

Onmogelijk, die mercedes is namelijk voor mij gereserveerd!! Mits ik binnen 48 uur reageer natuurlijk!

H Geertsma

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door H Geertsma »

Ook ik heb een mercedes c-200 kompressor gewonnen
waarde 36.500,00.

watzal het druk worden op de weg met al die mercedessen.

is het een idee om met al die mercedessen c-200 een meating te organisseren?

Alma

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Alma »

Nu moeten jullie toch echt ophouden....want ik heb vandaag de Mercedes C-200 gewonnen! Maar ik moet wel reageren binnen 48 uur en lid worden! Dus ABC-club: vergeet het maar!

karina

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door karina »

en ik dan, ik heb die mercedes c 200 kompressor gewonnen.
met een memo van de commercieel directeur, exclusief gericht aan de winnaar van de trekking.

laat me niet lachen

karina

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door karina »

en probeer maar eens het telefoonnummer te bereiken, als je vragen hebt.
Nou veel succes.

H Geertsma

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door H Geertsma »

bij vorig bericht fout email adres moet zijn [email protected]

Yvonne Verlinde

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Yvonne Verlinde »

Nog een mercedes-winnaar, ik heb net de brief gelezen en ben maar eerst even het internet gaan afzoeken naar informatie, niet voor niks dus!

Michiel

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Michiel »

Hier in apeldoorn was het ook raak!!
We hebben een Mercedes C-200 Kompressor van €36.500,00!! gewonnen...even kijken of ABC een vergunning heeft op het internet! Nee dus...het nummer dat we konden bellen voor meer info was constant in gesprek. We konden dus niet checken of dit serieus was! Ik dacht, laat ik eens op de site van Radar kijken, blijkt het dat er al 10-tallen Mercedesen zijn verdeeld! Duur grapje voor ABC zeg ;) maargoed...!!
Nu maar eens hopen dat ik echt iets win!!

Krisje

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Krisje »

Jullie mogen onze mercedes wel verdelen, we hebben hem namelijk bij het oud papier gegooid. Het gekke is echter dat je inderdaad niks kan vinden wat niet klopt in die brief. Behalve dan dat je die wagen nooit gaat krijgen, maar dat staat er niet in......
Goh, de straat zal er straks gezellig uitzien met al die mercedesen op een rij... Doe ik 't nog wel even met mijn oude peugot.

Maurice Lardenoije

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Maurice Lardenoije »

Bij mij hetzelfde verhaal van de Mercedes. Als ik binnen 48 uur reageer en zeg met hoeveel loten ik mee wil spelen dan wordt de Mercedes afgeleverd. Als ik de Mercedes daadwerkelijk zou krijgen, wil ik best die loten betalen, maar ja, die Benz zal ik wel niet krijgen helaas. Er staat overigens wel in de folder dat ik hem echt krijg. Nergens is te lezen dat het niet zo is!! Stelletje oplichters...

Marida

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Marida »

Wat vreemd hebben jullie niet gezien dat ik die silhouet op de folder ben, of is het toch de buurvrouw ? Nou maakt ook niets uit, we hebben toch ieder een mercedes gewonnen, nou maar hopen dat we beide niet dezelfde kleur hebben!

Een grotere oplichterij bestaat er volgens mij niet,ik wordt er misselijk van.

Ronald

Re: JLV loterij

Ongelezen bericht door Ronald »

ook ik heb een mailing gehad en heb mijn twijfels en wilde zekerheid dus even op internet kijken. Zijn er mensen die daadwerkelijk gereageerd hebben want dat kan ik uit jullie reacties niet opmaken. Trouwens het gaat bij mij om de bekende ster.........

Gesloten