LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] teakbelegging

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
teakvrouw
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2007 18:51

teakbelegging

Ongelezen bericht door teakvrouw »

ik ben op zoek naar andere gedupeerden van een belegging in teak om samen juridische stappen te ondernemen en hulp in te roepen van beleidsmakers. De AFM doet onderzoek. Er lijken nauwelijks aanbieders een vergunning te krijgen vanwege wanbeleid. Zo komen er geen nieuwe gedupeerden, maar hoe zit het met de mensen die jaren geleden dachten een mooi produkt te kopen? We zijn voorgelogen en opgelicht. Of ben ik de enige? Het groene, sociale, milieuvriendelijke appeltje voor de dorst blijkt een zuur, giftig kreng.
Dit is nog erger dan de woekerpolis!!

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: teakbelegging

Ongelezen bericht door peewee »

Teakvrouw,

Toch niet helemaal goed opgelet zeker ?
Al in de jaren rond 1998 talloze negatieve verhalen over teakhoutbeleggen. Al rond die jaren (bijna 10 jaar geleden !) de eerste malversaties en faillissementen.
Ecobel
EcoBrasil
Groen Invest Nederland
Solid Citrus Fund

en noem ze maar op.

harry77
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2005 10:56

Re: teakbelegging

Ongelezen bericht door harry77 »

Ja Peewee, maar op de dag van vandaag laten ze nog bij RTL-Z zien hoe mooi dat beleggen in bomen is. Zelf met beelden van mensen die daar heen gaan. (Zuid-Amerika) Ze hebben een STEL dwazen voor wat geld zo ver kunnen krijgen die dat voor de TV doen. Zo van voor mijn kinderen en meer van die ONZIN. Je geld gewoon op een spaarrekening zetten, bijna al het andere is geld in de sloot gooien. NOOIT iets doen bij verzekeringsbedrijven, enz.,................. Maar velen doen dat nog steeds. Vandaar de ENORME winsten bij ING, Aegon, enz........... Men wil ook niet anders, lol.

christiian
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2007 20:39

Re: teakbelegging

Ongelezen bericht door christiian »

Beste mevrouw,

Ik heb enige jaren geleden belegd in een bosbouwfonds die aandelen uitgeeft en tot voor kort onder toezicht stond van de Nederlandsche bank. Het is een open-end belegging, waar ik spijt van heb dat ik hierin geïnvesteerd heb. Ik heb al diverse malen verzocht om mijn aandelen te verkopen maar dit is volgens hun niet mogelijk. Via eerder schrijven van deze bosbouwmaatschappij sta ik wel bovenaan de lijst om te verkopen, maar dit is ook al geruime tijd geleden. Ik weet niet bij welke bousbouwonderneming u belegd heeft?

In afwachting van uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Christian

vtp
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2007 23:24

Re: teakbelegging

Ongelezen bericht door vtp »

Ik adviseer, wordt lid van de Vereniging Teak Participanten (zie www.vtpteak.net).

Gesloten