LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] *^*&%&*%$ SNS Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door SJZ »

Concreet kun je dus niks zinnigs noemen. Zo kun je alles en iedereen wel vals gaan beschuldigen. "De AbnAmro zal jou ook nog gaat oplichten. Wacht maar rustig af, je zult het vanzelf zien".

Voorlopig heb ik dus het volste vertrouwen in DSB en de hoge rente daar, en heb ik nog van niemand gehoord hoe ik daar bedrogen zou kunnen worden.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door G7 »

Oke, je krijgt daar hogere rente, maar dat halen ze dubbel wel weer terug bij diegenen, die een lening of iets dergelijks bij hun afsluiten. Daar zijn zijn ze ook kampioen in. Hoogste rente of je bent verplicht bij een lening, een verzekering af te sluiten.

Maargoed, iedereen moet maar in zijn/haar eigen voordeel doen met zijn/haar geld, wat die wil! Ik voel me in ieder geval niks benadeeld door de Rabobank. Lekker om de hoek, als ik ze nodig heb.
:wink:

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door SJZ »

Oke, je krijgt daar hogere rente, maar dat halen ze dubbel wel weer terug bij diegenen, die een lening of iets dergelijks bij hun afsluiten.
Maar ik heb geen lening bij DSB (lenen doe ik bij de ING), dus ik snap nog steeds niet hoe ik als spaarder bij DSB nou bedrogen wordt, of met een dikke schuld blijf zitten.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door G7 »

Nou, dat weet ik ook niet. Dat was een uitspraak van Karr-2. Misschien heeft hij er ervaring mee? Wie zal het zeggen!

Maar ik heb wel bezwaar tegen die mooie reclames van hun op TV en als puntje bij paaltje komt, blijkt dat je er ook een dure verzekering bij moet nemen. Dat vindt ik dus bedrog.

Wees dan maar blij, dat jij het bij de ING leent. :D

En de SNSbank heb ik geen ervaring mee. Weet wel, dat al mijn Reaalverzekeringen in de loop van de jaren ondergebracht zijn bij SNS.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door Jan1 »

SJZ


Geplaatst op 03 Sep 2006 21:17 door SJZ
Quote:


, dus ik snap nog steeds niet hoe ik als spaarder bij DSB nou bedrogen wordt, of met een dikke schuld blijf zitten.

Weet je wel heel zeker dat je echt spaart, of gaan ze met jou inleg op jou naam beleggen zeg maar speculeren. Weet je wel heel zeker dat je de kleine lettertjes goed hebt begrepen, zou het niet kunnen zijn dat als je echt een groter bedrag wil opnemen, je te horen krijgt dat het geld op is, en dat je moet bijstorten.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door SJZ »

Weet je wel heel zeker dat je echt spaart,

Ja hoor, ik heb een internetspaarrekening bij DSB, en ik weet heus wel wat een spaarrekening is.


of gaan ze met jou inleg op jou naam beleggen zeg maar speculeren.
Wat ze met dat geld doen maakt me niet uit, ik krijg gewoon 3,3% rente.

Weet je wel heel zeker dat je de kleine lettertjes goed hebt begrepen
Ja hoor, die zijn er helaas altijd heel wat.

zou het niet kunnen zijn dat als je echt een groter bedrag wil opnemen, je te horen krijgt dat het geld op is, en dat je moet bijstorten.
Nee, ik kan gewoon zonder termijnen of zo mijn spaargeld opnemen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door karr-2 »

De tijd zal het leren wie er gelijk heeft....

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door SJZ »

Wedden om duizend euro dat ik degene ben die gelijk heeft?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tegen de tijd dat DSB met je klaar is mag je blij wezen als je nog 1000 euro hebt, dus ik bedank bij voorbaat voor de eer.

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door mr T. »

Daarnaast heb ik een internetspaarrekening met een aanzienlijk saldo die al sinds een jaar vast zit op 2.6 %. DIT IS GELEGALISEERDE DIEFSTAL! Klagen helpt niet, ben nu bezig om spaartegoeden bij andere banken met een hogere opbrengst onder te brengen.
Dit is geen diefstal, maar eerder een poging tot het ontmoedigen van sparen bij een grote bank. Dit komt omdat de grootbanken in Nederland momenteel meer dan genoeg inleg hebben. Meer in elk geval om weer als lening/financiering uit te kunnen zetten. Dit probleem speelt minder of niet bij kleinere banken. Het gevolg is dat die momenteel een hogere rente vergoeden.
Ik zal mijn geld echt, al was het maar uit principe niet, bij de DSB bank deponeren. En de Argenta bank komt mij niet bekend voor, dus die valt ook af!
ASN Bank is ook een goed alternatief (tot 4% vergoeding op een spaarrekening).

verbrugge.com
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 sep 2006 16:03

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door verbrugge.com »

Voor een hoge spaarrente zou je ook eens kunnen kijken bij
de ASN bank.


Succes

Verbrugge.com

harry77
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2005 10:56

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door harry77 »


harry77
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2005 10:56

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door harry77 »


Tony S
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 sep 2006 13:10

Re: *^*&%&*%$ SNS Bank

Ongelezen bericht door Tony S »

Hoge rente vooral goed voor banken

Wie spaart heeft wat, is het idee. Maar nu de Europese Centrale Bank (ECB) de rente is gaan verhogen, berekenen Nederlandse banken dat nauwelijks door aan consumenten.
De renteverhoging legt banken geen windeieren, maar consument profiteren niet mee. Dat blijkt uit een onderzoek van De Nederlandse Bank (DNB).

200 miljard
“Banken geven de stijgende marktrente kennelijk slechts mondjesmaat door aan hun spaarders”, zo staat in de publicatie ‘Statistisch bulletin 2006’. Volgens de bank geldt dat vooral voor de ruim €200 miljard aan makkelijk opneembare spaartegoeden zoals internetrekeningen.

Maar mensen met hypotheken krijgen wel de hogere rente doorgerekend. In sommige gevallen gebeurt dat zelfs al bij voorbaat. De Nederlandse Bank kwam hierachter door hypotheken naast een kortlopend spaardeposito te leggen.

Daaruit bleek dat de winstmarge van de commerciële banken met gemiddeld vijftien basispunten is gestegen sinds de ECB de rente heeft verhoogd met 100 basispunten.

Geen waardeoordeel
Het belangrijkste rentetarief van de ECB is sinds eind vorig jaar opgevoerd van 2 naar 3 procent. De Nederlandse Bank wil met het onderzoek geen waardeoordeel vellen, zeggen zij in het Financieele Dagblad: “Het is puur en alleen een constatering.”

Wel zegt de bank dat er spoedig een vervolg op dit onderzoek komt, in de vorm van een analyse van de gehele Europese spaar- en hypotheekmarkt en de wisselwerking van die twee met de rentetarieven van de ECB.


:twisted: :twisted: uitzuigers...

Gesloten