LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Allergiewinkel, ADgezondheidshop, Voeljegezond.nl, enz..

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Allergiewinkel, ADgezondheidshop, Voeljegezond.nl, enz..

Ongelezen bericht door miniad »

Ik heb een bestelling gedaan bij Allergiewinkel.
Op de site staat... IN VOORRAAD 24-48 uur.
Daar ik het de volgende dag wil hebben heb ik telefonisch contact gezocht.
Er werd mij meegedeeld dat het gewenste apparaat in voorraad is en de volgende dag in de middag wordt bezorgd.
Ik heb nog gevraagd of dat zeker is want anders ging ik nog even verder kijken.
Nee dat hoeft niet , meldde de mannenstem, echt morgen heeft U het binnen als U voor 2 uur het geld overmaakt.
Het was 12 uur dus meteen overgemaakt en kreeg een bevestiging.
De medewerker had mij ook gemeld dat ik een barcodenummer krijg zodat ik het pakketje via TNT kan volgen.

De barcode heb ik niet gekregen dus voor 5 uur nog even gemaild.. maar helaas geen reactie.
Ik maakte me ongerust daar het niet de eerste keer is dat ik via Internetwinkel in de maling ben genomen.. Dus nu ben ik er weer ingetrapt !

Inderdaad de volgende dag is niets bezorgd en ook geen reactie op mijn mail.
Het is doodse stilte.
Zonder dat ik het wist is hier iemand (gemeenschappelijk computer) die interesse had in een trimfiets en heeft een vraag gesteld..
Deze is op zondag verwijderd van hun computer. Ik kreeg daar een interne melding over. op z'n minst erg vreemd.

In middels ben ik op internet gaan zoeken naar concurrentie om eventueel daar de bestelling te doen maar daar kwam ik computerwinkels tegen op hetzelfde adres !

Allergiewinkel
ADgezondheidshop
Simplehumanshop.nl
Expo.nl
www.nonplusultra.nl/
Voeljegezond.nl
ARC International
Vandaagiswebshop.nl
lichttherapiewinkel.com
achmeahealthshop.nl
www.zinwinkel.nl
www.postorderwinkel.nl
www.midiwinkel.nl
www.gadgetfabriek.nl

Ik ben verzekerd bij ACHMEA maar hier zinkt de moed in mijn schoenen..
Het bovenstaande rijtje zal wellicht niet kompleet of juist zijn.
Maar van concurentie is hier geen spraken.

Daar ik niets heb ontvangen heb ik maandag maar even gebeld en kreeg dhr Clemen Bekers via telefoonnummer 030 247 5013.
Helaas kon hij niets zeggen want computer werkt niet. Volgens het internet wordt dit argument met grote regelmaat gebruikt.

Ik wordt vandaag teruggebeld als het hem lukt..
Voor mij een onbetrouwbaar internetwinkel(s) met de nadruk op de letter S.

Ik heb mijn geld overgemaakt maar het artikel heb ik niet gekregen.
Inmiddels hebben ze de site aangepast... er stond 24-48 uur maar nu staat er 3-5 dagen.

Nog eens terug gebeld en computer werkt nu behalve dat gedeelte van mij. Ik heb gevraagd om het geld te retourneren.
Er is mij beloofd dat het bedrag a.s. woensdag (14 jan 2009) terug is op mijn rekening.
Ik ben aan het duimen.. maar al de bovenstaande winkels liggen er bij mij uit!
Als excuse werd mij medegedeeld door Dhr. Rodger (zelfde persoon als Clemen bekers) dat de firma zijn bestelling niet nakomt.
Het lijkt mij dat ik het met een callcentra van doen heb.
Gelukkig heb ik het op band opgenomen want dit gelooft toch niemand.

helaas ben ik weer via een internetwinkel in de maling genomen en voel mij weer belazerd.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Sanneke-83
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011 22:29

Re: Allergiewinkel, ADgezondheidshop, Voeljegezond.nl, enz..

Ongelezen bericht door Sanneke-83 »

Het gaat hier om Mailorder Solutions van eigenaar Patrick Kerssemakers.
Inmiddels omgedoopt tot Fonq.

Partijen als AD en Achmea lenen hun naam voor een shop van Fonq.

SBMeister
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2011 11:08

Re: Allergiewinkel, ADgezondheidshop, Voeljegezond.nl, enz..

Ongelezen bericht door SBMeister »

Graag wil ik even reageren op beide berichten. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u een dergelijke ervaring heeft gehad met de levering van een van onze producten. Wij zijn er continu mee bezig onze communicatie aan te scherpen, uiteraard nemen wij ervaringen van onze klanten hierin mee. Een case zoals beschreven is natuurlijk niet zoals wij dit zelf graag zien en uitdragen, inmiddels zijn we een jaar verder en hebben het serviceniveau weer een stuk kunnen verbeteren.

Fonq.nl is een webwarenhuis (eigen label) en verzorgt daarnaast de complete fulfillment voor derde partijen zoals o.a. genoemde partijen. We streven uiteraard naar optimale service, om dit te waarborgen zijn we continu in ontwikkeling.

Hopende hiermee duidelijkheid / inzicht te hebben gegeven.

Vriendelijke groet,
fonq.nl

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Allergiewinkel, ADgezondheidshop, Voeljegezond.nl, enz..

Ongelezen bericht door sephora30 »

Jammer dat ts nooit meer heeft laten weten hoe het afgelopen is. Op die manier heeft een topic hier natuurlijk niet zoveel zin.

SBMeister
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2011 11:08

Re: Allergiewinkel, ADgezondheidshop, Voeljegezond.nl, enz..

Ongelezen bericht door SBMeister »

Zoals u wellicht zult begrijpen kunnen we op basis van de beschikbare gegevens op dit forum geen inzage krijgen in de afhandeling van deze case.

Gesloten