LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jeroen

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door jeroen »

Michiel Terstegen,

U schrijft:
In brochures wordt -in het slechtste geval- van een koersdaling van 2% uitgegaan.
Dat negatieve prognose voorbeeld van 2% staat NIET in de brochures en reclame uitingen, want die brochures houden echt op bij + 6%.

Duidelijk dat er veel lease auto's rondrijden. Bij welke lease auto kun je achter blijven met een schuld? Geen een, want er is altijd voldoende onderpand. Of de auto zelf of in geval van schade de verzekering.
Lease auto is dus geen logisch voorbeeld!

jeroen

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door jeroen »

Johan,

Twee zielen een gedachte.

Verstandig

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Verstandig »

Mijnheer M.Terstegen,
U krijgt een beetje het idee,dat als het misgaat,dat men zich dan voordoet als een ontwetende. Dit lijkt mij zeer juist, maar weet Legio dat ook?
Ik heb stellig de indruk, dat U heel veel details erbij haalt, waarin U ongetwijfeld gelijk hebt, maar die geenszins relevant zijn of ter zake! Hierbij lijkt mij, door denkfouten U de kern van de zaak behoorlijk voorbij geraasd bent.
U beweert dat Legio een kredietverschaffer is en geen vermogendbeheerder, wie verschaft dan de samengestelde aandelenpaketten?
Een kredietverschaffer, vindt U niet, dat hier dan een groot gevaar schuilt?
Immers hier ligt de kern van geheel deze zaak, waar Legio zijn lepe citer ongestoord rustig en handig bespeelt!
Indien U trendmatige gezonde aandelen wordt "bezord" is winst of verlies het resultaat van het beursmechanisme.
Echter, word je een pakket uitgewerkte aandelen, die op sterven na reeds dood zijn (door constante daling, zonder één keer te stijgen), dan zijn deze aandelen niet meer onderworpen aan het beursmechanisme. En dit betekent het resultaat van voorkennis, wat neerkomt op: dat je door voorberekening reeds bij voorbaat, je inleggeld kwijt ben, jouw forse leasing is dan een schenking voor Legio plus je spaarpot om de restschuld te betalen. Alles, maar dan ook alles voor Legio, zelfs eventueel jouw huis, maar niets helemaal niets voor jou!!En dit komt niet door het contract slecht gelezen te hebben of eigen schuld of goklust, nee dit is het resultaat van besluipen én afmaken!
M.a.w. de té bespelen toets is, wat voor kwaliteits aandelen je door Legio bezorgd wordt.
Mijnheer Terstegen, U mag mij emotioneel noemen,U zal niet de eerste zijn, U hoeft mij niet te geloven, maar deze Legio heeft een vernuft duivelse apparaat in deze maatschappij in werking gesteld. Dit is géén gewoon werk van één man, maar een uitgekiend resultaat uit een zeer doordacht perfecte criminele brein. Juridisch goed gedekt en onderlegd en gewetenloos!!
Nu ik meer inzicht krijg in het geheel, betwijfel ik of zelf de rechters deze bij klaarlichte dag overval gerechtelijk zal kunnen klaren en de schuldigen vastpinnen.
Neem bijv. dit: Legio zal zich goed ervan bewust zijn, dat hij de mensen een behoorlijke kat in de zak bezorgd heeft, waarmee zij er géén kanten weten, dan zich, zij het onder protest te onderwerpen aan zijn wil. En om zich juridisch uit te sluiten van zijn overduidelijke opzettelijke fout en grove schuld, bedingt Legio onmiddellijk art 4 van de bijzondere voorwaarden als een exoneratie-clausule(bedingen waarbij de aansprakelijkheid wordt uitgesloten)(griezelig).
Ik ben er van overtuigd, dat de Stichting Leaseverlies,
zijn uiterste best zal doen, maar dat ze niet een cardinale fout maakt om deze Legio te onderschatten en niet naar Rechter toe te stappen! Mijn hoop is, dat onze rechters en Staat over gezonde wijsheid beschikken, want deze zaak ligt diep, geraffineerd diep: maar het sluit geenszins uit: dat wie zichzelf beschamelijk verlaagt,was reeds klaar om vertrapt en vernietigd te worden!
M.vr.gr.

pwj.hoozemans

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

wat moet het toch een smart zijn om te ontdekken dat iedereen denkfouten maakt behalve de Hr.Willems(verstandig)

pwj.hoozemans.

Verstandig

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Verstandig »

Mijnheer,
Altijd hetzelfde kinderliedje met U mijnheer Hoozemans. Indien U vindt dat ik denkfouten maakt en niet ter zake ben, mag/moet U mij erop wijzen.
Echter, mag mijn bijdrage zinvol zijn, dan verzoek ik U zakelijk te blijven en U te gedragen als volwassen, al is te dikwijls gebleken, zeer moeilijk in uw geval!
M.v.gr.

Loek

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Loek »

Laatste 2 Heren,

Ga dit forum nu niet gebruiken voor dat soort berichtjes.
Van mij mag het hoor!
Alleen als je op het ogenblik wat in dit forum wat wil be-
kijken dan merk je dat dit deel van de site zo traag als
dikke str... is geworden.

m.v.g.

Loek

pwj.hoozemans

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Respect Mijnheer Willems (verstandig) daar draait het om.
Respect kunnen opbrengen voor anderen die een afwijkende mening t.o.v.U hebben en dit verwoorden zonder in kleinerende opmerkingen te vervallen.

Als U zover bent, ben ik weer bereid met U te corresponderen.

groet.pwj.hoozemans.

Ijvo

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Ijvo »

VAN DE ENE KANT EEN BEETJE JA EN VAN DE ANDERE KANT OOK EEN KLEIN BEETJE JA. KUKRAS SCHEERMESJES ZIJN GEVAARLIJK. VAN DE ENE KANT JA EN VAN DE ANDERE KANT OOK EEN BEETJE JA.

Verstandig

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Verstandig »

Mijnheer Hoozemans,
Deze WILLEMS heeft géén behoefte verder met U te corresponderen en wat respect betreft, had en heeft hij altijd waardigheid gerespecteerd, die het waardig is. Tot slot: ik besteed mijn tijd aan mensen, die ik respecteer!
m.vr.gr.

Rene Froger

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Rene Froger »

Heren,
Heeft u mijn nieuwe nummer al gehoord?!
Groeten,
Rene
PS: het heet 'krijg toch allemaal de klere'

toet

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door toet »

Wat een klein zielige geest moet je hebben om zoveel moeite te doen om je naam te veranderen in rene.

Petje

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Petje »

Gezellig hier !

dhr.a de croos

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

verstandig,die studie's helpen eerder geval niet als ondersteunend advies,ik moest laten zie hoe vaak u zich
verkeerd uit op dit forum.vrgr.andre de croos

Verstandig

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Verstandig »

Ok, je heb even laten zien, wat je wil laten zien. Ik neem aan dat je nu tevreden ben. Over geheel de linie, ben ik toch mijzelf gebleven. Kruipers zoals jij moet het altijd van een ander hebben. Waarom haal je jouw eigen geblaf niet boven? Ik kan van jou niets laten zien, dan oververstaanbare geleuter. Ondersteuning hoef ik niet op dit forum te geven, maar direct bij Legio, bij SLV bij DSI bij AFM en Dexia en mijn advocaat. En indien je niet weet, mijn overwegingen werden ernstig genomen opdat je ook geholpen zou kunnen worden. Voor mij blijf je maar een heiboerke met een grote tater!!

dhr.a de croos

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

verstandig,ik ben blij dat je het zelf toe geeft van een te
hoge toren loopt te roepen,teneerste ik zit niet voor een
euro cent op de eerste rij zoals jij dat zegt in je posting
want ik betaal al jaren arag/d(rechtsbijstandsverzekering)
tentweede vindt ik het een beetje op dwaling

Paula

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Paula »

Hr. de Croos, zelfs Colin Powell weet onderhand dat u een rechtsbijstandsverzekering heeft bij uw onvolprezen ARAG. Kunt u ook berichten plaatsen zonder die overbodige vermelding? Het begint nu echt op reclame te lijken.

Bovendien vind ik het ongepast op een forum waar zoveel mensen hier geen beroep op kunnen doen.

Maarten

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Maarten »

Nou op zich geen slecht idee voor Collin Powell. Zo'n fijne Arag/D rechtsbijstandsverzekering. Ik weet alleen niet of ze het willen dekken.

groet Maarten

Paula

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door Paula »

Misschien als dhr. de Croos een goed woordje wil doen...?

dhr.a de croos

Re: gesprekken "leaseverlies" / "Dexia"

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

paula,als verstandig mij probeert te beschuligen van euro op de eerste rang dan moet ik toch dit wel herhalen.
vrgr.andre de croos

Gesloten