LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaringen met National Academic en Menzis?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Josien80
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jul 2005 22:13

Wie heeft er ervaringen met National Academic en Menzis?

Ongelezen bericht door Josien80 »

Hallo,

Ik wil graag een collectiviteitsverzekering via National Academic bij Menzis afsluiten. Kan iemand mij meer vertellen over hun ervaringen bij deze instanties? Ik vond de prijs zeer redelijk (81,90 euro basispremie, 5,45 aanvullend en 5,55 tandarts). Het is een collectiviteitskorting voor mensen die op accountantskantoren werken.

Groeten en bij voorbaat dank,
Josien

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: Wie heeft er ervaringen met National Academic en Menzis?

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Ik las dit op een ander forum, misschien heb je er wat aan.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Wie heeft er ervaringen met National Academic en Menzis?

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik las in het forum van de consumentenbond de waarschuwing van iemand "neem geen national academic" . Ik begreep dat er allemaal extra kosten berekend werden. Dit is de link http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... php?t=1116. Ook als je op de site van trosradar zoekt, zul je enkele negatieve berichten vinden over national academic: extra kosten en polissen komen niet op tijd.

Zou kunnen
Berichten: 75
Lid geworden op: 07 dec 2005 14:21

Re: Wie heeft er ervaringen met National Academic en Menzis?

Ongelezen bericht door Zou kunnen »

Ook hier komen de praktijken van national Academic / CAK aan bod.

Naar aanleiding van mijn zoektocht werd ik gewezen op deze aanbieder waar een uitgebreider en goedkoper collectief (ook via Menzis) valt af te sluiten zonder addertjes onder het gras.

Misschien heb je er wat aan en in ieder geval loont het zeker de moeite om goed te zoeken / vergelijken en de kleine lettertjes te lezen :!:

Gesloten