LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen internetplusbellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Geen internetplusbellen

Ongelezen bericht door queenfan »

Nadat ik de aanbieding van Internetplusbellen wilde ik dat ook, tot zo ver geen problemen.
Na besloten te hebben welke versie deed ik de postcode check en wat denk je....

Op mijn adres is dit niet mogelijk. Ik verder kijken in de straat en ja hoor de buren naast me kunnen dit wel aanvragen.

Ik zelf woon op nummer 7 de buren op nummer 5 en 9 kunnen dit wel aanvragen ik dus niet, leg ik dit uit aan de klantenservice van KPN krijg ik het antwoord..

Ik zit te ver van de centrale :? :?

Alsof nummer 9 dichterbij zit.

Heeft iemand anders ook hetzelfde probleem???

Ik heb wel eens eerder gekeken naar ADSL op mijn adres en dat was nooit geen probleem, waarom nu dan wel????

miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Re: Geen internetplusbellen

Ongelezen bericht door miniad »

Vreemd verhaal.. buren wel en jij niet :(
Het lijkt mij dat je bij KPN niet de juiste persoon voor jouw probleem heb gehad. Weet je jouw afstand tot de centrale?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen internetplusbellen

Ongelezen bericht door queenfan »

rond de 3 kilometer, de gehele straat zit op dezelfde centrale.

miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Re: Geen internetplusbellen

Ongelezen bericht door miniad »

Lijkt dus toch te kunnen..
Gewoon even de juiste persoon bij KPN aanklampen.
En/of een briefje..
succes

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: Geen internetplusbellen

Ongelezen bericht door jvs »

Nee dit kan niet. KPN hanteert gewoon de afstandstabellen en ergens moet een grens zijn, die is bij jouw buren. Ze gaan niet mensen die heel erg doorzeuren ineens wel aansluiten. Anders moeten ze de buren daarnaast ook aansluiten, en die daarnaast dan eigenlijk ook wel... En die daarnaast dan ook, want het kan natuurlijk niet dat de buren het wel kunnen krijgen en jij niet, dus die daarnaast en die daarnaast en die daarnaast etc etc etc. You get my point?

Als je ver van een centrale woont, kan je wel adsl krijgen, maar voip kan door de mogelijk hele lage uploadsnelheid soms wel heel erg veel problemen opleveren, vandaar dat ze niet overal internet plus bellen leveren en ze zulke tabellen hanteren.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen internetplusbellen

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik ben er achter gekomen dat ik via glasvezel aangesloten ben net als een aantal buren in de straat.

ADSL en glas werkt niet, maar had een oud collega gebeld en die heeft wat uitgezocht.

Waarschijnlijk wordt ik volgende week overgezet op koper en dan is ADSL wel mogelijk.

Gesloten