LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hetnet.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
clouseau
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 nov 2005 00:13

Hetnet.nl

Ongelezen bericht door clouseau »

Mooie he, die reclamen van hetnet.
Kijk goed naar wat hier onder staat en geef mij dan aan wat je opvalt.

Kies het gewenste abonnement en klik vervolgens op wijzig.



ADSL Snel surfen:
EUR 24,95 per maand: geen datalimiet, snelheid 4 Mb/s-256 kb/s. Internettoegang + 5 e-mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox + 5 homepages. Max. 10% korting op de SMS diensten van Het Net. Helpdesk via 0900-1407 (EUR 0,45 per minuut).
Dit abonnement gaat in na wijziging bij KPN.

Uw huidige abonnement:
ADSL Voordeel Surfen
• EUR 24,95 per maand, snelheid 1,5 Mb/s*-256 kb/s. Internettoegang + 5 e-mailboxen met 5 e-mailadressen per mailbox + 5 homepages. Max. 10% korting op de SMS diensten van Het Net. Helpdesk via 0900-1407 (EUR 0,45 per minuut). *De snelheid gaat dit jaar automatisch en zonder extra kosten omhoog.


Sinds 2004 maak ik gebruik van hetnet ADSL Voordeel Surfen voor 24,95 maar zie tot mijn verbazing dat snel surfen net zo duur is echter hier heb je geen datalimiet, even zoeken naar een andere aanbieder die nog voordeliger is. Moet wel goed zijn tips zijn welkom....

Groetjes Inspector Clouseau :oops:

tongeren6
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2005 00:32

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door tongeren6 »

gewoon ook aanmelden voor snel surfen. heb ik net ook gedaan en ben benieuwd naar de reactie. Vond het ook wel verbazend dat je voor beide hetzelfde betaalt. raar dat je niet op de hoogte wordt gesteld. Maar ja beter laat dan nooit he.

Sjors41
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 nov 2005 19:29

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door Sjors41 »

Ook ik heb mijn abonnement kostenloos laten omzetten van € 32.95 naar € 24.95 en heb al bericht van KPN en HetNet gekregen. Goedkoper abonnement gaat 1 december in en verder blijft alles, behalve de snelheid, gelijk. Het nieuwe goedkopere abonnement en de hogere downloadsnelheid gaat volgens HetNet binnenkort voor iedereen automatisch veranderen. Er zijn nu nog maar 3 abonnementen.

Yosemite
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2005 23:30

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door Yosemite »

Je kan altijd kosteloos upgraden naar een sneller abonnement, het maakt daarbij niet uit of dit abonnement goedkoper is of duurder. Bij een upgrade of downgrade wordt alleen gekeken naar de snelheid van het abonnement.

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door Bink007 »

Waar ik in eerste instantie enkel wat informatie wou hebben over het omzetten van mijn adsl surfen abonnement in een adsl snel surfen abonnement bleek al ras dat ik in het geheel niets aan deze flut helpdesk had. Na me diverse keren door een telefoonboom heen geworsteld te hebben gebeurde het tot tweemaal toe achter elkaar dat de telefoon in het walhalla van Het Net werd opgenomen waarna vervolgens meteen de verbinding verbroken werd. Na het nog een keer geprobeerd te hebben kreeg ik een bandje te horen dat de desk niet bereikbaar was vanwege de drukte. Na ondertussen voor zo'n minimaal € 10,00 verbeld te hebben ben ik toen maar via de mail verder gegaan. Dit bleek echter verder mijn irritatie te vergroten. Diverse keren voorgeprogrammeerde antwoorden ontvangen op niet gestelde vragen. Na kenbaar gemaakt te hebben dat ik hier niet zo van gecharmeerd was kreeg ik vervolgens weer een antwoord wat in het geheel niet op mijn vraag dan wel opmerking betrekking had. Ook de gemaakte kosten werden niet vergoed omdat dit in strijd was met de algemene voorwaarden van Het Net. Aangezien dit natuurlijk niet strookt met mijn algemene voorwaarden heb ik dus maar besloten om mijn abonnement op te zeggen daar "geen service" namelijk overal te koop is. Volledigheidshalve merk ik op dat dit niet zo zeer een gevolg is van storingen, want die waren er namelijk niet, maar enkel een simpel gevolg is van het niet funcioneren van de helpdesk. Zowel telefonisch niet als via de mail niet. Af en toe vraag ik me werkelijk af hoe het mogelijk is dat dergelijke bedrijven nog bestaanrecht kunnen hebben. Als ik namelijk een zelfde handelswijze op mijn klanten zou loslaten dan mag ik aannemen dat ze gillend hun heil elders zouden gaan zoeken en daar zouden ze dan ook nog groot gelijk in hebben. Het lijkt af en toe ook net een lachfilm met jezelf in de hoofdrol.

Ben benieuwd hoe nu de opzeggingsproceduren gaat verlopen en een en ander wordt dan waarschijnlijk ook vervolgd. Graag zou ik willen vernemen of dat ik behalve bij Het Net ook nog bij de KPN dien op te zeggen???? Wie kan hier uitsluitsel over geven daar ik ondertussen weinig zin meer heb om deze vragen aan de helpdesk van Het Net te stellen.

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door jvs »

Hetnet zorgt ervoor dat je adsl verbinding bij kpn opgezegd wordt.

watnouservice?
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2005 15:03

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door watnouservice? »

Op 10 october 2005 heb ik een telefoonaansluiting en internet van Het Net aangevraagd. Hierbij zijn heel veel dingen fout gegaan, waar ik op dit moment nog nog niks over wil publiceren omdat ik Het Net / KPN een kans wil geven om mijn internet nou eens eindelijke te laten werken.

Wat ik hier wel graag kwijt wil is het volgende:
- als je vragen mailt naar de helpdesk van Het Net krijg je slechte of niet werkende oplossingen terug. Zo had ik het advies gekregen om de helpdesk te bellen maar die is al dagen onbereikbaar.
- Als je de helpdesk van Het Net opbeld dan kriijg te horen dat ze het te druk hebben en wordt de verbinding verbroken.

Ik heb Het Net tot 1 december de tijd te geven om mijn adsl instapsurfen te laten werken. Of ze kunnen mijn contract gewoon verbreken, zodat ik kan overstappen naar een andere provider. De Primafoon winkel wilt mij graag helpen maar kan mij niet overzetten zolang Het Net daar geen toestemming voor geeft (een dubbel abbonement wil ik natuurlijk niet)

Hopelijk maakt Het Net hun reputatie waar van een redelijke internet serice provider.

Als er meer klanten zijn die deze problemen hebben hoor ik dat graag.

Alco
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 sep 2005 13:29

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door Alco »

Geplaatst op 10 Nov 2005 20:36 door Sjors41


--------------------------------------------------------------------------------

Ook ik heb mijn abonnement kostenloos laten omzetten van € 32.95 naar € 24.95 en heb al bericht van KPN en HetNet gekregen. Goedkoper abonnement gaat 1 december in en verder blijft alles, behalve de snelheid, gelijk. Het nieuwe goedkopere abonnement en de hogere downloadsnelheid gaat volgens HetNet binnenkort voor iedereen automatisch veranderen. Er zijn nu nog maar 3 abonnementen
Weet u dat zeker ? Ik kan de helpdesk ook niet te pakken krijgen en e-mail verkeer is de laatste tijd hopeloos zo veel storingen. Je krijgt geen fatsoenlijk antwoord ik wil naar XS4all !!!!!!

watnouservice?
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2005 15:03

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door watnouservice? »

inderdaad de helpdesk van Het Net is waardeloos. Ik raad je aan om over te stappen naar XS4all. Kost wel meer maar als je het kan betalen waarom niet.

bjornk
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2005 10:40

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door bjornk »

Je kan je abonnement zelf omzetten via de website van Het Net.
Overstappen van ADSL Voordeel Surfen en ADSL Surfen naar ADSL Snel Surfen worden gezien als upgrade en dat betekent dat het abonnement per volgende factuurdatum om wordt gezet. Dit gebeuert niet automatisch want de upload snelheid is lager bij dit abonnement, en niet alle klanten zijn hiervan gedient.

Alco
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 sep 2005 13:29

Re: Hetnet.nl

Ongelezen bericht door Alco »

Je moet beschikken over stalen zenuwen als je abonnee blijft bij Het Net, want daar vis je constant achter Het Net als ex freeler en je mails komen 3 dagen later of helemaal niet binnen. Er zijn geen storingen gemiddeld 6 per dag de laatst weken.

Voor een paar stuivers meer is XS4all nu mijn provider wat een verademing. Keurige helpdesk met een normaal 020 nummer beter dan bij die dombo's waar je voor 0,45 cent per minuut een leip aan de lijn krijgt als je die al krijgt na een uurtje wachten of zo en die van niets weet. :shock:

Alle waar naar zijn geld zeg maar :lol: :arrow:

Gesloten