LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Even de feiten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door JH »

rachill, dat zijn wij ook niet. Met schelden en razen los je niets op. Eerder reaktie op reaktie. Tip, gebruik niet zo veel hoofdletters in je postings, ook dat komt schreeuwerig over. Dat zijn nu eenmaal de netetiquette voor gebruik van fora, e-mail en internet.
Laatst gewijzigd door JH op 08 aug 2005 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Adne »

Dit is echt allemaal slapstick :lol: :lol: :lol:

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door groen »

Hansop,

Je vergeet de rechters die heb ik ook nog nooit uitgescholden.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door groen »

Ben ook een beetje buitenlandse komaf. Dus buitenlanders zou ik nooit uitschelden. En rechters ook niet. Maar stront zoals jullie wel.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door groen »

En toe werd het stil.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Notenkraker »

:lol: :lol: hansop, Jh, Idaho, Belegger+, HvdB, Dirk Bruneel :lol: :lol:

Jerome Deltour
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 jul 2005 21:57

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Jerome Deltour »

:lol: :lol: :lol: impact, Bernts Eman, Notenkraker :lol: :lol: :lol:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door JH »

Jerome, voeg daaraan toe :lol: :lol: JLvN en Bokkenslachter :lol: :lol:
impact, Bernts Eman, Notenkraker :lol: :lol:


woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door woest »


hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door hansop »

daar begint het plaatsen van linkjes naar de rechtspraak weer....
verwacht je nu dat iemand je die uitspraken gaat uitleggen Woest, want dan zou ik ze gewoon naar je advocaat sturen (dat zal Piet K. wel zijn...)
leuk ook een linkje naar je eigen PAL-clubje om een objectieve nieuwsgaring te waarborgen. :lol:

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Idaho »

Misschien is het eens verstandig om ons af te vragen waar dit forum nog voor dient.

De meeste bezoekers die hier komen, zijn grote aanhangers van PAL, op deze site staat alle info die jullie denken nodig te hebben.

Waarom komen jullie dan nog op het TROS forum? Enkel en alleen om de "trollen" te beschimpen?
Er is een bepaalde leegte ontstaan waar jullie blijkbaar niet goed mee overweg kunnen, gezien jullie postings van .......zeg maar de laatste tijd.

Indien jullie allemaal zo onvoorwaardelijk geloven in PAL, bekijk dan iedere dag die site en jullie hebben alle info die je nodig hebt, of bespeuren de "trollen" enige onzekerheid.

Het advies van PAL (Piet) om niks meer te betalen aan Dexia en zo doende dus een BKR-notering met zich meebrengt, is misschien achteraf een harde noot om te kraken.

Maar aan de andere kant staat op PAL ook weer voldoende informatie om van deze BKR-notering af te komen, ze hebben zelfs een prachtige lijst samengesteld van diverse advocaten, die de gedupeerden graag bijstaan.

Kortom, jullie willen de leegte opvullen door hier de "trollen" te beschimpen, terwijl jullie eigenlijk gewoon bij PAL moeten zijn, want het gaat toch om Dexia?

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door cornelis »

Idaho,

Je bent duidelijk een aanhanger van de tegenpartij,je l.ult als een kip zonder kop.
Wanneer heb je dit forum ondekt?
Toen dexia rechtzaken ging verliezen?eerder was je niet te bekennen.
Toeval? nee er staan grote belangen op het spel om verziekertje te spelen,dat is zo klaar als een klontje

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Idaho »

Cornelis, bij de zoekfunktie kun je er achter komen vanaf wanneer ik hier kom.

Maar geef nu eens voor 1 keer inhoudelijk antwoord en begin niet gelijk weer zo denigrerend te doen.

Waarom stel je jezelf niet iedere dag op de hoogte bij de site van PAL?
Alle relevante info is daar vanaf te plukken volgens de meeste gedupeerden hier, je kunt er op de hoogte blijven van de uitspraken en ja, er is ook nog PAL praat, je kunt er al je vragen kwijt, dus waarom blijf je hier komen?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Misschiem omdat we geen lid zijn van PAL?
We kijken OVERAL, bij elke vereniging EN het forum omdat er MISSCHIEN nog eens een informatieve posting komt.
En als ik dan al dat negatieve gedoe van bepaalde mensen hoor vergaat je de zin om er nog iets aan toe te voegen.

Maar dat neemt niet weg dat ik bewondering heb voor al het werk dat Piet doet en heeft gedaan. Ik heb er veel aan gehad. En niet te vergeten Ton :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Idaho, gewoon een vraag: waarom blijf jij hier komen als je overweegt de schikking aan te nemen (wat overigens je goed recht is hoor)?

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Idaho »

Janneke52, je hoeft geen lid te zijn van PAL om toegang tot alle informatie te krijgen, het staat je vrij om alle artikelen daar te bekijken.

Dus die vlieger gaat niet op, het blijft gewoon voor een aantal van jullie blijkbaar interessant om hier de anders denkenden (trollen) aan te vallen op een niet mis te verstane wijze.
Laatst gewijzigd door Idaho op 08 aug 2005 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Val ik je aan? Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik blijf hier omdat ik graag de visie wil horen van mensen die zich niet verbonden voelen aan PAL, dat deuntje ken ik inmiddels.

Een andere motivatie om hier te blijven, is simpelweg het feit dat de "Pallers" mij graag zien gaan, waarschijnlijk door enige kritische kanttekeningen, maar dan moet ik ze teleurstellen, ik blijf nog wel eventjes.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Idaho »

Nee janneke52 je valt me niet aan, maar mag ik even de tijd hebben om te typen? :wink:

Gesloten