LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Even de feiten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Zowiezo, zullen zij zich niet te lang ophouden op dit lal- en bralforum.
Jij vindt het blijkbaar wel erg leuk hier B+

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Janny »

Waarom doen Jullie zoals jullie doen.

Wat hebben we Jullie voor kwaad gedaan, om op deze wijze onze onderlinge uitwisseling van nieuws te frustreren.?

Als Jullie je ergeren aan de manier waarop die uitwisseling gebeurd, U wordt niet gedwongen om hier te posten,!

AUB. Laat ons.

Janny

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 03 Aug 2005 18:48 door hansop

Cliënten die het Dexia aanbod hebben aanvaard krijgen een vierde optie; bij direct aflossen van de restschuld wordt een korting van eenderde gegeven.
Das toch mooi meegenomen dank zij de hulp van al die doorzetters die het dexia aanbod NIET hebben aanvaard!
Geplaatst op 03 Aug 2005 18:48 door hansop

Laat dus wel duidelijk zijn dat het beperkte aantal mensen dat hier vrijwel dagelijks 24 uur per dag aan het klagen en schelden is op alles en iedereen, vrijwel alleen staan in hun poging om met oogkleppen op (het compleet ontkennen van welke eigen verantwoordelijkheden dan ook) een gelijk te halen.
dexia heeft geen aandelen gekocht en ze trachten alles te doen om dat niet te hoeven bewijzen voor de rechtbank. Er is dus helemaal geen sprake van een restschuld.
Daarom is de eis van dexia om je restschuld te betalen (restschuld.. wat een woord zeg!) niet meer en niet minder dan bedrog, ofwel gewoon oplichting!
Daarom gaan ze ook weer fantastische winstcijfers presenteren net als alle vorige keren overigens, (ondanks naar hun zeggen reserveringen van honderden miljoenen)
Geplaatst op 03 Aug 2005 18:48 door hansop

Dit compromis dat mede door wijlen de heer Duisenberg is vormgegeven (die hier ook door deze groep op schandelijke wijze postuum wordt beledigd), is meermalen getoetst aan begrippen als billijkheid en redelijkheid door verschillende instanties.

billijkheid en redelijkheid door verschillende instanties? Welke dan?

Het compromis, waarbij dexia nog veel te veel geld mag houden waar ze helemaal geen recht op hebben (restschuld.. m'n hoela...), is ontstaan uit pure angst van dexia, omdat ze werkelijk elke rechtzaak verloren en zeker niet dankzij diegenen die elk nieuw aanbod van dexia zo snel mogelijk wilden tekenen, maar dankzij de doorzetters onder de slachtoffers van dexia die blijven doorgaan en enkel hun RECHT willen.
Geplaatst op 04 Aug 2005 10:20 door Idaho
Hoezo schikken als je alles kunt terugkrijgen via de rechter:


Eegaleasers en eventueel andere aandelenlease gedupeerden, voordat je naar de rechter stapt, weeg dan eerst voor jezelf af of het zich na aftrek van de juridische kosten nog wel loont om dit te doen.

Hoewel de meeste uitspraken in het voordeel van de gedupeerden uitvallen, staat bij aanvang van een rechtzaak nooit 100% vast dat je inderdaad wint, danwel alles terugkrijgt.
Zeker bij een veroordeling van Dexia waarbij er toch nog een deel door de gedupeerde opgehoest moet worden, is het ook maar de vraag of dan de kosten de baten niet overstijgen.

Dit enkel ter overdenking.
Dit is werkelijk schandalig, het betekent dus dat honderdduizenden gezinnen hun recht niet krijgen, omdat dexia gewoon zoveel geld heeft (ja, ons geld) en het zo lang kan vertragen dat de meeste mensen, als ze tenminste nog in leven zijn (kijk maar naar de Exota zaak, http://www.likeur-frismuseum.nl/Exota.htm meer dan 25 jaar heeft dat geduurd!), dan al lang hebben opgegeven.

Nederland rechtstaat?? Helaas niet.
Geplaatst op 04 Aug 2005 10:22 door hansop

Dagobert, maar dat is precies waar schikken om gaat. Schikken is niet dat de ene partij volledig haar zin krijgt, maar er in het midden uit zien te komen.

Oke, over de restschuld valt niet te praten, want die bestaat niet.
Blijft over de inleg, alle schade gedurende de afgelopen jaren, de ziektekosten, gemiste kansen op de arbeidsmarkt, kinderen die minder kansen hebben gekregen en dat de rest van hun leven moeten meedragen en dus ook minder inkomsten zullen krijgen, smartegeld,

en daar dan de helft van dexia !!! :evil:

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door rust »

Hans s. o. p. l. u. l

Waarom scheldt dexia 100% restschuld kwijt in geval van eegalease?
Omdt dexia weetda tzij voor de rechtbank op hun bek gaan en dan voeel meer moeten betalen dan duisenberg schikking. Je snapt er geen reet van hans de l. u. l.

Zou dirk op de begrafenis van duisenberg geweest zijn, de vuile farizeeër. Zal duisenberg met een goed gevoel in zijn graf liggen, denkend ik heb het bankwezen gered, maar hij weet niet hoeveel gezinnen in diepe ellende heeft gestort met zijn vaseline schiikking, slv, consumentenbond zijn huichelaars die er niet voor de gedupeerden, ik heb in het verleden geprocedeerd tegen koersplan en toen kregen wij fl. 300,00 terug toen de zaak gewonnen was door het advocatenkantoor pels drooglever en fortuin, hoe is het mogelijk dat wij € 45,00 terugkrijgen van dexia, nota bene de vijand, wat is hier achter de schermen afgesproken. Een stichting die nergens op reagaeert, die zegt reprensatatief te zijn voor het merendeel van de gedupeerden, echt niet. Vuile huichelaars zijn het, ze hebben niets gepresteerd.

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

:lol: :lol: :lol: Belegger+ is ook zo'n oet.l*u*l :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: die het forum vult met flauwekul
:lol: :lol: :lol:

gerritsmit
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 jul 2005 21:08

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door gerritsmit »

Ik geef toe dat ik en ik alleen schuldig ben aan het tekenen van dit rotcontract.
Ik kan hier niemand anders de schuld van geven dus heb ik het schikkingsvoorstel met beide handen aangepakt om er zeker van te zijn dat ik nog iets terug te kunnen krijgen.

De schaamte dat ik getekend heb, heb ik eindelijk overwonnen (ondanks dat ik door velen uitgelachen wordt op mijn werk en prive) en nu ben ik ook niet meer bang om te vertellen dat ik het schikkingsvoorstel heb aangenomen. :roll:

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Niemand lacht jou uit, gerritsmit. Het is alleen diep treurig dat je je zodanig door Dexia in een hoek voelde gedreven dat je geen andere uitweg meer zag. Sterkte!

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door hansop »

Weer iemand die het lef heeft om overleden mensen te beledigen, te schelden en zelf behoorlijk paranoïde is... En dan als alias 'rust' kiezen.
Hans s. o. p. l. u. l

Waarom scheldt dexia 100% restschuld kwijt in geval van eegalease?
Omdt dexia weetda tzij voor de rechtbank op hun bek gaan en dan voeel meer moeten betalen dan duisenberg schikking. Je snapt er geen reet van hans de l. u. l.

Zou dirk op de begrafenis van duisenberg geweest zijn, de vuile farizeeër. Zal duisenberg met een goed gevoel in zijn graf liggen, denkend ik heb het bankwezen gered, maar hij weet niet hoeveel gezinnen in diepe ellende heeft gestort met zijn vaseline schiikking, slv, consumentenbond zijn huichelaars die er niet voor de gedupeerden, ik heb in het verleden geprocedeerd tegen koersplan en toen kregen wij fl. 300,00 terug toen de zaak gewonnen was door het advocatenkantoor pels drooglever en fortuin, hoe is het mogelijk dat wij € 45,00 terugkrijgen van dexia, nota bene de vijand, wat is hier achter de schermen afgesproken. Een stichting die nergens op reagaeert, die zegt reprensatatief te zijn voor het merendeel van de gedupeerden, echt niet. Vuile huichelaars zijn het, ze hebben niets gepresteerd.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door rachil »

HANSOP :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Hansop, je bent al lang door de mand gevallen als opruier en aanhanger van Dexia. Je bereikt hier toch niets meer, dus stop er maar mee om jezelf niet nog belachelijker te maken. Houd de eer aan jezelf.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door JH »

impact leer eens lezen, er wordt terecht gereageerd op het weinige respect dat ene rust en daarmee een groot deel van jullie opbrengen.
De enige opruier die hier rondstruint ben jij !

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Als de aanhangers van Dexia mij opruier tegen de belangen van Dexia willen noemen, beschouw ik dat als een eretitel die ik met graagte aanneem.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door hansop »

Notenkraker,

Dat figuren als Rust en ene Dejongh1 en Groen vinden dat ze op dhr. Duisenberg kunnen schelden en mogen uiten dat ze blij zijn dat hij er niet meer is, iedereen uitschelden en met name homo's de grond in trappen, dan mogen anderen dat best veroordelen.
Maar kennelijk kun jij door je Dexia-complex niet meer het fatsoen opbrengen om zaken van elkaar te scheiden.
Iedereen is immers tegen jullie, en de complottheorieën worden alleen maar erger.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Bespeur ik gevoelens van radeloosheid in het Dexia-kamp? Beter laat dan nooit! Raddraaier hansop, vertel je vriend Bruneel maar dat je door de mand bent gevallen en dat hij je beter weer iets anders kan laten doen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door JH »

Ga zo vooral door, notenkraker,impact. Het zal je rechtszaak zeker in je voordeel doen beslechten :lol: maar niet heus
En je ban zal ook nog wel een tijdje blijven zo :wink:
Laatst gewijzigd door JH op 08 aug 2005 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door hansop »

Wat er radeloos aan is dat je vind dat mensen hun fatsoen een beetje moeten houden weet ik niet, maar ja. Om daar nou met een doorgedraaide impact cq. notenkraker cq. jvdn op door te gaan...
Ga maar weer lekker schelden op iedereen in Nederland die geen dexia-complex heeft.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door groen »

Hansop en andere drollen


Ik zou een ban hebben. :lol: :lol: :lol: :lol:

Nou vieze smerige drol die je er bent. Ik heb die ban niet hoor. Je bent tuig wat in de goot hoort.

Hoop dat jij geen kinder hebt. Anders vrees ik dat er niet veel van die kinderen terecht van gaat komen. Maar ja jij kan er ook niks aan doen dat jou ouders jou niet goed hebben opgevoed. Zouden wel vresselijk mensen zijn geweest.

En ik heb lak aan jou, lees af en toe dit forum. Dit is echt de laatste keer dat ik op jou reageer. Want dat ben jij gewoon niet waard.

Echt je bent te triest voor woorden.

Allemaal veel succes met jullie strijd tegen dexia. Maak jullie niet te druk, het komt allemaal goed.

Groeten Groen

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door hansop »

Dat kon natuurlijk niet uitblijven, dat dislectische Groen weer een potje gaat schelden. Eerst stinkt mijn vrouw, nu zijn mijn ouders vreselijke mensen (voorzover ik het tussen dat halve Nederlands door goed kan lezen). Drollen, trollen etc. etc.

Ik neem aan dat zometeen weer een scheldkannonade volgt op homo's en buitenlanders?

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door groen »

dyslectische schrijf je zo!!!!!!!!!!!!!!

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Even de feiten

Ongelezen bericht door hansop »

woordenboekje gevonden Groen?
zoek ook de betekenis erachter even op...

Gesloten