LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met leaseproces

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door croosjes »

Larabuf,het is afhankelijk wat uw inkomen is,maar ga anders voor een toevoegingsadvocaat via stichting PAL of vereniging Payback.


vrgr.Andre

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door vervelend »

Zijn er nog meer zaken die bij leaseproces spelen al tot een oplossing gekomen??

Larabuf
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2004 16:20

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door Larabuf »

Croosjes, hoe is jouw zaak 15/8 afgelopen? was dat via leaseproces?
Was de uitslag positief voor je?
Zijn er nog andere zaken via leaseproces al geweest?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door croosjes »

Larabuf, mijn proces is waarschijnlijk voor de tweede keer uitgesteld, dit loopt ""niet "" via leaseproces maar via een advocaat van de vereniging schadeloosstelling. Wat ik begrepen heb van leaseproces via info. Dat al hun processen in de wacht staan vanwege de schikking.


Mvrgr.Andre

Larabuf
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2004 16:20

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door Larabuf »

wat is dan de vereniging van schadeloosstelling? kan ik die via een website bekijken Andre? Succes jij in ieder geval.
groeten Ineke

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door croosjes »

Larabuf,de website:WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL ,maar kijk eerst eens op de website: van PAL of Payback voor vergelijking en wat bij je past fin. of gevoelsmatigheid.


Mvrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »


Larabuf
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2004 16:20

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door Larabuf »

waar gaat dit allemaal over? En dat alleen maar omdat ik vroeg of iemand al een positieve uitslag had van een proces door een van de belangenverenigingen gevoerd. Dus niet individueel, maar door pay back of pal of weet ik veel.
En of het raadzaam is nu in het geweer te komen als mijn contract pas in 2009 afloopt

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door Radar »

albert-o en Idaho mogen ons mailen voordat ze weer worden toegelaten.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door aert0001 »

Larabuf

Geplaatst op 22 Aug 2005 12:41 door Larabuf


--------------------------------------------------------------------------------

waar gaat dit allemaal over? En dat alleen maar omdat ik vroeg of iemand al een positieve uitslag had van een proces door een van de belangenverenigingen gevoerd. Dus niet individueel, maar door pay back of pal of weet ik veel.
En of het raadzaam is nu in het geweer te komen als mijn contract pas in 2009 afloopt

Naar boven
niemand kan in de toekomst kijken, dus hoeveel schade je op gaat lopen kan nog niet worden gezegd, wel dat het heel waarschijnlijk is dat er schade zal zijn, stop daarom snel met deze rommel, deze producten zijn niet geschikt voor de markt waarbinnen ze verkocht zijn, er is je in feite gewoon een ordinaire lening verkocht, en dat tegen een credit-kaart/ postorder rente,

T :cry: n

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door Radar »

Jerome Deltour mag ons ook mailen.

Voor de rest, blijf on-topic.
Er wordt hier geen discussie gevoerd over bepaalde users! Voor klachten kan gemaild worden, deze worden niet besproken op dit forum.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 aug 2005 09:32, 2 keer totaal gewijzigd.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door J Hopman »

Daar kun je gerust een afspraak maken en word je verteld of het voor jou zin heeft of niet.

In de meeste gevallen komen ze er wel uit, het zijn pientere mensen, en het kost je uiteindelijk niet veel, maar dat hoor je daar wel , er zijn verschillende mogelijkheden.

Wij zouden zeggen, maak er eens een afspraak, dan weet u het, en dat is voor iedereen.

poonk
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2005 10:36

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door poonk »

ook mijn man is gister in amsterdam geweest, maar toch heb ik een raar smaakje in mijn mond.Kan iemand mij vertellen hoe het zit als er onverhoopt verloren word,wat ik begreep zijn dan de kosten van de advocaat van dexia van jou, nou en die zit niet voor een appel en een ei.Als je dan optelt wat je restschult is en dan die kosten er nog bij,dan kom je nog verder in de schulden te zitten.Ik ga uit van de goede intensies van leaseproces, maar toch het gevoel blijft, en dat gevoel had ik ook toen mijn man samen met een vriend aan die dexia begon en daar kreeg ik gelijk.
.Kan iemand mij geruststellen. :roll:

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door marjal »

wat ik begreep zijn dan de kosten van de advocaat van dexia van jou,
Die kosten zijn altijd voor eigen rekening, dus Dexia moet haar eigen advocaatkosten betalen.



poonk
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2005 10:36

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door poonk »

Bedankt marjal voor je snelle reactie, en de proceskosten weet jij daar ook meer van .Als je dus verliest moeten die ook betaald worden door ons.Ze hadden mijn man verteld dat dat dan verdeeld zou worden onder degene die meegedaan hebben aan het proces.Mischien klink ik een beetje dom ,maardat ben ik niet ,maar ik wil alleen niet weer ergens instappen zonder eerst goed geinformeerd te hebben. Groetjes :?

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door marjal »

Hallo Poonk,

Het is volgens mij een groepsproces dus het zou kunnen dat die kosten verdeeld worden onder de deelnemers.

Bel even naar Leaseproces dan weet je het zeker :lol:

Groetjes.

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door bjorrie »

Hoi Poonk.

Volgens mij werken de advocaten volgens no cure no pay.
Dus als je verlies kost het niets. De inshrijving kost € 895,-- dit ben je dan kwijt. Leaseproces heeft nog geen dagvaardigingen kunnen winnen, daar dexia steeds uitstel vraag en heeft gekregen. Vandaag of morgen zouden we daar iets van horen. Succes

Fleurtje
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 aug 2005 21:52

Re: Wie heeft ervaring met leaseproces

Ongelezen bericht door Fleurtje »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag ervaringen horen van Dexia gedupeerden.

Mijn laatste termijn aan Dexia loopt eind dit jaar af.

Vandaag ben ik bij Leaseproces geweest in Zwolle.
Er zijn me een aantal zaken uitgelegd, en ik ben redelijk hoopvol naar huis gereden.
Ik wacht nog even de aanbieding van de Coulanceregeling Depotlease van Dexia af, maar overweeg wel te gaan procederen.

Ik las net dat iemand zei dat er geen kosten zijn als Leaseproces de zaak tegen Dexia verliest.
Ik haal even letterlijk een stuk tekst aan uit de papieren die ik vandaag mee kreeg;

"Alle kosten van de procedure zijn hierbij inbegrepen. Alleen als u de zaak onverhoopt verliest en de proceskosten van Dexia moet betalen, dan zijn die ook voor uw rekening".
Misschien antwoord op de vraag?

En dan nog een stuk over hoger beroepprocedure, waar een kostenbijdrage van €150,00 voor word gevraagd.

Is er iemand onder jullie, die inmiddels via Leaseproces, uit geprocedeerd zijn? :wink:

Alvast bedankt!

Fleur

Gesloten