LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhost e-dentify

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Florisjuh

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Florisjuh »

Mja, ik zal ze maar niet zo lastig vallen dus, na hun examens hebben ze weer mooi de tijd om alles op te knappen :)

Gerard E-Dentify.

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gerard E-Dentify. »

Ik wil zo snel mogelijk contact hebben met iemand van het forum, want ik wil dat mijn naam en alles niet zomaar online word gezet. Ik weet al wie het is, namelijk de vriend van het zusje van MickeyB zelf.

En nog even over het ticketsysteem, iedereen moet nu binnen 24 uur antwoord krijgen op zijn of haar ticket.

Moderator: neem contact met me op alstublieft.

Ik vind het schandalig dat er zo logs van een chat gesprek geplaatst worden.

denn
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2005 23:58

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door denn »

de vriend van het zusje van MickeyB zelf
Zo'n kinderachtig spelletje lijkt dit :lol: :lol:
1. Ik snap dat je logs niet versprijd wilt hebben
2. Ik snap niet dat je als nieuwe werknemer zo onredelijk tegen een klant reageert...het gaat in dit geval waarschijnlijk niet om de log zelf...maar meer de manier hoe er wordt gesproken op msn.
3. Sinds wanneer is het mogelijk om ED op MSN te hebben?? Lijkt me reuze handig :P

Enne...Gerard:
Heeft u vragen over de internetsite of opmerkingen over het forum? Dan kunt u mailen naar [email protected].

MickeyB (DE ECHTE)

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door MickeyB (DE ECHTE) »

Ik wil eventjes laten weten dat de vriend van mijn zus een goede vriend van mij WAS tot hij me dit flikte natuurlijk. Ik had hem de logs laten lezen van gerard aan mij want kwas een beetje boos in het begin. Maar die sul zet ze hier op dit forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar ik ontzettend boos over ben.. Ga Gerard hier niet op afvallen aub, dit was geen officieel support e-dentify gesprek, dit was een gewoon gesprek van Gerard en mijzelf.

Ik heb ook een topic geopend op CHMOD.nl om te laten zien dat er ook mensen vóór E-Dentify zijn:

http://www.chmod.nl/index.php?showtopic=26

KOH-BRAM

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door KOH-BRAM »

Stel je niet zo aan. E-d heeft net jouw hele forum gedelete en nu ben je weer lief tegen ze?
Jouw ex-vriend is een vent met ballen. Hulde

keep on hosting!

Gerard E-Dentify
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2005 00:26

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gerard E-Dentify »

Mijn MSN word hier niet vrijgegeven, dit zijn klanten die nog voor dat ik bij E-Dentify In dienst kwam al in mijn msn had.

Over dat vriend van een zusje van mickeyB, het is zo.

Ik kan het best naast mijn examens doen hoor, zo veel werk is het niet. Ben er dagelijks vrijwel altijd bereikbaar voor via de mail/ticketsysteem.

En ik kan dus niks aan dat probleem doen, en daarom zei ik dat hij bij Paul moest gaan klagen, zo word dat wel vaker even tussen ons gezegt.


@RichardC

Leuk al die topics overal, maar je krijgt nog een probleem, we nemen binnenkort contact met je op, over het spammen naar onze klanten, en over inbreuk op privacy. (Je hebt mails naar leden van ons forum gestuurd die hun e-mail adres verborgen hadden.) Als je zo on te vreden over ons bent, waarom zeg je dan niet gewoon je hosting op en ga je naar een ander toe, ipv dit topic, een op WHT, Internetoplichting en misschien nog meer te starten. Lijkt me een simpelere oplossing.

Anoniempje2

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Anoniempje2 »

Wat een dreigementen!
Ken je de wet bescherming persoonsgegevens al.
e-dentify gaat in de problemen komen als blijkt dat gegevens van klanten op straat liggen. Als richardC inderdaad zo aan die gegevens is gekomen hebben jullie een groot probleem tegenover jullie eigen klanten!!

Anoniempje2

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Anoniempje2 »

Wat een dreigementen!
Ken je de wet bescherming persoonsgegevens al.
e-dentify gaat in de problemen komen als blijkt dat gegevens van klanten op straat liggen. Als richardC inderdaad zo aan die gegevens is gekomen hebben jullie een groot probleem tegenover jullie eigen klanten!!

Gerard E-Dentify
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2005 00:26

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gerard E-Dentify »

De gegevens liggen helemaal niet op straat, ons administratie paneel is goed beveiligd. Hij heeft die mail adressen uit ons forum gehaald, waar hij in ingebroken moet hebben, want er is zelfs een mail verstuurd naar een adres wat onzichtbaar was op het forum. Er is zelfs 1 klant die een speciaal adres alleen voor het forum had, en die kreeg deze mail ook...

En vertel mij eens hoe je inbreekt in een forum, als je 1) Geen admin bent op het forum 2) Geen password hebt van het CPanel van het forum en 3) Ook geen Root password.

jurek

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door jurek »

ok, ik vind het niet normaal wat in die log staat. maar toch vind ik het niet normaal omdat hier te posten. dat heet schenden van privacy. die kerel die dat gepost heeft is echt een deus, gaat ie zomaar zon dingen doen bij zn vriend. doe houdt geen vrienden meer over (als ie die ooit ehad heeft tenminste) :x

dvd
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2005 22:33

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door dvd »

Ach. Feit is nu dat mn site al een maand offline is, hoeveel spam iedereen ook verstuurt. Ga dus aub niet offtopic en kijk naar de kern van de zaak.

Nu kan je wel zeggen: "Nu doen ze het goed", "We hebben een nieuwe medewerker", "Dit gebeurt nooit", "We zitten nog op school..", maar dat werkt niet. Je bied *********** een dienst aan! En die dienst werkt gewoon NIET. Die nieuwe medewerker maakt dan helemaal niks uit. Oja... ook het achterhouden van informatie of negeren op hun eigen forum zijn ze erg goed in. TOT er een topic komt wat ze interesseert, dan reageren ze wel...

[KOH] - Bram
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2005 17:28

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door [KOH] - Bram »

Stel je niet zo aan. E-d heeft net jouw hele forum gedelete en nu ben je weer lief tegen ze?
Jouw ex-vriend is een vent met ballen. Hulde

keep on hosting!
Jongens doe alstjeblieft niet zo zielig om onder andermans namen te posten (nee dat was dus niet mijn post), en als je het doet doe het dan goed en geloofwaardig... ;) (nee bij nader inzien doe maar gewoon niet...) en KeepOnHosting is aanelkaar en met hoofdletters :P

adreams

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door adreams »

De gegevens liggen helemaal niet op straat, ons administratie paneel is goed beveiligd. Hij heeft die mail adressen uit ons forum gehaald, waar hij in ingebroken moet hebben, want er is zelfs een mail verstuurd naar een adres wat onzichtbaar was op het forum. Er is zelfs 1 klant die een speciaal adres alleen voor het forum had, en die kreeg deze mail ook...

En vertel mij eens hoe je inbreekt in een forum, als je 1) Geen admin bent op het forum 2) Geen password hebt van het CPanel van het forum en 3) Ook geen Root password.
Dat noem ik geen inbreken, gewoon een account aanmaken om op het forum te kunnen posten en daarnaa de ledenlijst bekijken waar alle mailadressen zo te zien zijn. Kga echt niet uitleggen hoe je ze dan uit die pagina krijgt maar dat is een eitje. Als je gewoon als normale gebruiker aangemeldt bent .... geen admin of cpanel voor nodig....

Wethorse.nl

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Wethorse.nl »

Hoi!

Ik heb het inmiddels opgegeven met E-dentify. De twee websites die ik er had draaien zijn inmiddels verhuisd (of daar nog mee bezig).

Goedkoop blijkt uiteindelijk duurkoop. Hoewel je je financieel nauwelijks een bult kan vallen voor 1 euro per maand geeft dat een aanbieder niet het recht op geen enkele manier fatsoenlijk service te bieden.

Ik vermoed dat de meeste klanten zouden kunnen instemmen met een verdubbeling van de kosten per maand ALS DAT TENMINSTE DE SERVICE TEN GOEDE ZOU KOMEN....

Zoals al eerder is opgemerkt is het grootste probleem nog niet eens de downtime en andere problemen, maar vooral het feit dat je op GEEN ENKELE MANIER GEINFORMEERD WORDT over de stand van zaken, over wat eraan gedaan wordt en op welke termijn naar verwachting een en ander is opgelost.

Als klant voel ik me geen moment serieus genomen. En dan is zelfs 1 euro nog teveel!

Ik ben blij dat ik verhuisd ben!

Eric

Eric2

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Eric2 »

Intussen lees ik nog wat verder in dit topic en val ik bijna van mijn stoel als ik de reacties van de e-dentify mensen zelf lees.

LEES NU TOCH EENS GOED!!!!!!

De mensen klagen maar in beperkte mate over de downtime en dergelijke. Waar je de mensen ECHT GOED KWAAD MEE KRIJGT is door de problemen te bagatelliseren (zoek maar op in het woordenboek) en door he-le-maal niets te laten horen. Die beste mijnheer Nauta moet nog steeds op mijn mails en tickets reageren...Niet dat dat inmiddels nog hoeft.

Ik kan heel goed begrijpen dat je technische problemen ondervindt of wat dan ook. Maar stuur dan een briefje naar gedupeerden waarin je je excuses maakt. Doe er een leuk dingetje bij, of geef een of andere lullige korting en de gemiddelde klant is alweer blij.

Zo doe je dat in het bedrijfsleven. Als ik met jullie houding mijn werk zou doen was ik allang failliet, ontslagen, bankroet en zat ik me diep diep te schamen!!!!

Gerard E-Dentify
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2005 00:26

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gerard E-Dentify »

Die beste mijnheer Nauta moet nog steeds op mijn mails en tickets reageren...
Dan wil ik graag even weten welk ticket dat was, want er staat niks meer in het systeem, aan open mails. Alleen nog een paar aanvragen voor colocatie, waar ik me niet mee bezighoud.

Goggie

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Goggie »

Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt naar een andere host, maar ik heb best wat mensen die bij ED zitten. Eerst even eigen ervaring:

Eind december had ik alles opgestuurd, domein+hosting was netjes in 1 week gebeurd. Oke, maar daarna ging het echt enorm bagger. Downtime van hier tot ginter. Er werden servers vervangen, sommige klanten waren 3 (!) hun site kwijt. Ik hoogstens een halve. Maar goed, 3 a 4 weken goed gedraait. Ja hoor, weer downtime. Om te schamen als webhost. Normale webhosts moeten gegarandeerd 99,9% uptime leveren. Toender tijd had ik volgens mij 99,9% downtime (overdreven gezegt dan).

Oke, eindelijk eind februari/begin maart. Ik besloot te verhuizen naar een andere host die mij veel beter leek (wel iets duurder maar maakt niet uit). Alles goed ingevult. Vraag ik of E-Dentify mijn DNS kan overzetten naar mijn nieuwe host, blijkt dat ik extra kosten moet ophoesten, terwijl dat niet in de algemene voorwaarde stond.

Uit eindelijk is dit toch gebeurt.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

E-dentify heeft naar misdefinitie.nl gemaild dat ze onmiddellijk een artikel over deze slechte host moeten verwijderen. Ze vinden het smaad. :lol:

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Registreer je naam, dan kan niemand meer faken.

Roel123

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Roel123 »

Ik ben sinds begin dit jaar 'klant' van E-Dentify. Ik betaal voor een dienst maar krijg er niks voor terug. Zo is de domeinnaam nog niet gereed en het webhostingpakket doet het meer niet dan wel.

Ik hoef mijn hosting niet meer werkend te zien, als ik mijn geld maar terugkrijg.

Gesloten