LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhost e-dentify

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Slap van E-dentify. "De harddisc is weggebracht voor recovery"

Waar slaat dat nou op? Hosters dienen dagelijks backups te draaien. Bij uitval van een HD gaat er gewoon een nieuwe in waarop de backup wordt teruggezet.

Een hoster die geen of amper backups draait is echt niet de moeite waard.

de hd is niet kapot maar de backup!!! lezen is ook een vak he?


en RichardC ... je gore emails hoef ik niet! beetje onder de gordel vind je niet!

RichardC
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2005 09:47

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RichardC »

Even voor alle duidelijkheid, ik heb een e-mail gestuurd naar e-dentify klanten, met deze tekst:
Hallo,

In navolging van de slechte service van e-dentify heb ik een topic aangemaakt op het forum van tros radar. Als er genoeg mensen antwoorden op dit topic, komt het misschien wel op televisie, waardoor heel Nederland gewaarschuwd zal zijn voor e-dentify. De website is te vinden op http://www.trosradar.nl

Met vriendelijke groet,
Een e-dentify klant die (zo goed als) overgestapt is naar een andere webhost.
Niets goors aan, zou ik zeggen. Onder de gordel? Waar dan?

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe ben je aan al die e-mail adressen gekomen dan? Op hun forum zag ik dat je een aantal mails (ongevraagd) naar prive-adressen had gestuurd.
Dat zou betekenen dat het SPAM is en daar kun jij zelf weer problemen mee krijgen.

Peter Wiggers
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mei 2005 17:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter Wiggers »

Hoe ben je aan al die e-mail adressen gekomen dan? Op hun forum zag ik dat je een aantal mails (ongevraagd) naar prive-adressen had gestuurd.
Dat zou betekenen dat het SPAM is en daar kun jij zelf weer problemen mee krijgen.
Inderdaad. Niemand heeft om deze mails gevraagd en ze worden ook beschouwd door velen als ongewenst omdat zij wel tevreden zijn met E-Dentify. Ook is het nog commercieel, wat het zeker tot SPAM maakt.

Frank Jansma

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Frank Jansma »

Godgod, E-Dentify loopt de boel weer flink op te naaien, en reageert ook nog als gast. Wat maakt dat mailtje nu weer uit. Dat heeft hier niks mee te maken, tja een beetje meer aandacht alleen. Blijkt dus dat E-Dentify bang is voor deze aandacht! Tja.... jammer, hadden jullie maar niet van die baggerhosting moeten leveren. Anders zouden mensen hier niet lopen klagen. Simpel.

Aan alle omgekochte klanten: Post even niks, we weten dat jullie server werkt. Maar die van ons NIET!. Al 4 weken niet!. Dit is al eens eerder voorgekomen, maar is mooi in de doofpot gestopt (toen duure het 2 maanden...). De uitspraak "goedkoop is duurkoop" is in dit geval wel erg van toepassing.

Oja, ik ben wel in voor eventueel Radarbezoek RichardC.

RTCWCenter

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RTCWCenter »

Ik heb laatst een reseller pakket gekocht bij hun en dit acount kwam wel direct online maar naar 2 weken was mijn domein NOG niet online. Ook was er vaak downtime zodat ik dus niet bij mijn spullen kon komen. Ik vind het een slechte zaak want support krijg je ook niet. Als je iets vraagt via msn is het gelijk mail maar naar [email protected], en als ik dat doe krijg ik niets terug.. Noujah ik vind www.ek-hosting.nl een stuk beter het bevalt me daar prima, ze staan altijd paraat voor je en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Wilsim

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Wilsim »

Ik ben nu bijna door een jaar webhost bij E-dentify heen. In al die tijd heb ik niks anders dan ellende ondervonden. De server was regelmatig niet bereikbaar, pagina niet gevonden als ik naar mijn eigen homepage wilde gaan, wat overigens ook nu weer het geval is. Ik las ergens dat de support op het moment goed is. "Binnen 24 of uiterlijk 48 uur is uw vraag beantwoord." Ook daar heb ik niet veel van gemerkt. Ik heb vorige week een vraag gesteld en zelfs na herhaaldelijke verzoeken om antwoord is dit nog steeds niet gebeurd. Wel een reactie dat ik mijn domein zou verhuizen. Er werd koel geantwoord dat ik dat schriftelijk moet regelen. Als het in het forum van E-dentify te moeilijk wordt gooien ze het er gewoon af. Ik heb een jaar vooruit betaald maar heb daar nog geen week profijt van kunnen hebben. Zelfs mijn gegevens uit een aantal databases ben ik kwijt en ook daar wordt niet op gereageerd als ik vraag of die nog ergens zijn opgeslagen.
Nu is al meer dan twee weken mijn pagina weer niet bereikbaar. Op de doodsimpele vraag waarom dat is krijg ik geen enkele reactie.
Of het nu gaat om goedkope of dure hosting maakt niet uit. Ik heb meerdere pagina's bij anderen ondergebracht, die ook niet duur zijn en daar is de service prima. In het vertrouwen dat mijn pagina zonder reclame bereikbaar zou zijn ben ik hier aan begonnen. Dat vertrouwen is allang verdwenen. Er is geen enkele service, geen support, geen homepage, geen gegevens meer in mijn database. Sterker nog ik kan mijn homepage niet eens bijwerken.
Een gat in de markt zo'n bedrijf. Wel laten betalen en vervolgens constant roepen "helaas er is een probleempje maar we zullen het zo spoedig mogelijk proberen op te lossen". Die 1200 euro kosten aan die harde schijf hoeft absoluut geen probleem te zijn. Al die mensen die betalen en niets ontvangen hebben ze geen kosten aan. Ik heb in dit forum diverse keren gelezen "wat kun je verwachten voor 1 euro per maand". In ieder geval wat ze beloven. Maar wat is het risico als je aan zo'n bedrijfje begint? Als er iets stuk is zul je het moeten laten repareren. Dat is bij ieder bedrijf het geval. Machines die stuk zijn zullen moeten worden gerepareerd. Dit risico is duidelijk niet ingecalculeerd. Steeds meer mensen haken af bij E-dentify en dus komt ook die simpele euro per maand dan niet meer binnen. Tijd voor een faillisement. In ieder geval kunnen ze dan niet meer argeloze mensen bewegen te betalen voor iets wat ze toch niet krijgen.
En wat betreft de mail ik ben blij dat er iemand eens het initiatief genomen heeft. Want zoals eerder gezegd, bij E-dentify lukt dat niet in het forum want ontevreden berichtjes worden verwijderd of gewoon het hele forum verdwijnt een poosje.
Laat deze kinderen gewoon nog een poosje naar school gaan om hun opleiding af te maken en misschien kunnen ze het dan later op een proffesionele manier nog eens proberen. Ik zal daar zeker geen gebruik van maken.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

ze proberen zich er onderuit te lullen met wat kun je verwachten van 1 euro per maand... moeten ze ook niet vanalles zetten op de site van goede service blablabla

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg richardC,

IK HOEF DIE MAILS VAN JE NIET!

En hoe the hell kom jij aan al die mail adressen?

Dat lijkt me inbreuk op privacy, oftewel, daar kan je nog een boete voor krijgen ook.

Maar goed, ik werk ook bij E-Dentify. We doen er echt alles aan om het zo snel mogelijk terug te krijgen, maar zolang de disk niet terug is, kunnen wij ook niks doen.

mproject.nl

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door mproject.nl »

Ik ben niet eens met wat erboven staat. Ik heb ook bijna een jaar lang een website bij E-dentify. Inmiddels heb ik al flink wat klanten. Het registreren van een domeinnaam is zeer makkelijk te doen via het resellerpaneel. Ik vind dat soort dingen echt extra service. Als ik een probleem heb is dat via het ticksysteem zo opgelost. Ook is een probleem mits je het normaal onder woorden brengt zo te plaatsen op het forum van E-dentify. Ik ben zeer tevreden met E-dentify. Er werd eerder op dit forum een verzoek gedaan om geen gemanipuleerde posts te plaatsen. Ik vind dat helemaal onzin. Alsof ik en of andere pro E-dentify mensen omgekocht zijn. Ik vind het niet eerlijk als e-dentify dalijk een slechte naam krijg om niets. Ik weet dat ik geluk heb met de server waarop ik zit maar dat betekend niet dat alle klanten ontvreden zijn. Ook vind ik dat E-dentify meer haar best doet dan sommige klanten denken. In mijn ogen is dit een goed en goedkoop bedrijf.

Greetz Steven,

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

wat zou jij doen als je website plat ligt en mss je gegevens kwijt zijn?

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Om even een indicatie te geven, zijn hier mijn webbuddy tabellen vanaf 15 november 2004, hiervoor was er al redelijk veel downtime door een brakke dedicated server, waar maar weinig aan gedaan werd, in totaal is de site ongeveer 78 % van de tijd up is geweest, hoewel ook vaak sql errors er voor zorgden dat er alleem maar een foutmelding te zien was, wat ook na herhaaldelijk mailen, tickets sturen en bellen niet (snel genoeg) werd verholpen.

Bereikbaarheid
Bereikbaarheid Down-tijd
Vandaag 0.000 % 13 uur 30 min
Laatste 7 dagen 0.000 % 6 dagen 13 uur
Laatste 30 dagen 51.832 % 14 dagen 2 uur
Vanaf eerste meting 77.753 % 40 dagen 6 uur

Snelheid
Connect tijd Response tijd
Vandaag -- --
Laatste 7 dagen -- --
Laatste 30 dagen 0.066 s 0.331 s
Vanaf eerste meting 0.058 s 0.454 s

Metingen
Huidige status Onbereikbaar
Laatste meting 17 mei 2005 13:28
Volgende meting 17 mei 2005 13:58
Eerste meting 15 november 2004 13:26
Laatste downtime 5 mei 2005 10:27 (12 dagen 3 uur )
Vandaag 27 metingen
Laatste 7 dagen 315 metingen
Laatste 30 dagen 5538 metingen
Vanaf eerste meting 25202 metingen

Frank Jansma

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Frank Jansma »

Nogmaals de vraag of E-Dentify medewerkers en omgekochte klanten aub weg willen blijven. Als je blij bent, leuk. Wij proberen de problemen bij Radar aan te kaarten.

GA DUS NIET IETS PLAATSEN OVER JE SERVER DIE ALTIJD UP IS!!! DAT IS BIJ ONS DUS NIET!!!!

RichardC
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2005 09:47

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RichardC »

Keesjan en andere mensen die Nederland willen waarschuwen voor edentfy, mail mij even op [email protected]

Het wordt tijd de krachten te bundelen.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom doet de topicstarter zo moeilijk?

Klik rechtsbovenaan de pagina op contact, en vul daar je opmerkingen in over wat radar moet behandelen... dan wordt ed eindelijk eens behandeld...

:twisted:

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

ondanks e-dentify's 'zogenaamde' oplossingen is er nog niks veranderd qua service :(

ikzelf ben overgestapt op sohosted, waarbij ik binnen enkele tellen geholpen kan worden via email, chat of telefoon. En alles loopt op rolletjes

hier kan edentify nog wat van leren ..

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben ook weggerend bij E-Dentify. Ik kan het niet hebben dat mijn website steeds offline is.

Vanaf enkele weken zit ik bij www.idserve.nl en betaal daar wat meer. Maar ik wil de site van m'n zaak wel netjes online hebben en houden. Een nieuwe domeinnaam was binnen één dag geregistreerd en toen kon ik overal op.

Ik geloof niet meer in webhosts die voor 1 euro 'goede' webhosting bieden!

Triloxigen
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2005 15:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Triloxigen »

Ten eerste, ik heb absoluut geen banden met e-dentify.

Ik vind het een beetje een tweestrijd.

Aan de ene kant vind ik dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden als er al een schandalig laag bedrag gevraagd wordt.

Maar daarnaast houd e-dentify zich niet aan de aangeboden diensten, wat ook zeker niet netjes is.

Gast726

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast726 »

Ook ik kom nog even klagen, en wel over de klanten van E-Dentify. Ik heb over e-dentify nog geen goed woord gehoord wat ook wel kan kloppen, maar als je gaat zeuren dat er teveel gebruikers op 1 server zitten als je gebruik maakt van een EEN EUROHOST dan moet je jezelf toch wel eens even gaan beraden!

Als je kwaliteitshosting wilt die gegarandeerd altijd online is met GOEDE SERVICE dien je daar ook maar voor te betalen. Trieste Nederlandertjes, hoe goedkoper hoe fijner, maar ook de mensen die jouw helpen moeten betaald krijgen en daar betaal JIJ voor!

En dan ook nog eens zeuren over een backup die het niet doet of een kapotte harde schijf. Als je nuchter bent zorg je dat je je website op je eigen harddisk hebt staan aangezien mensen FOUTEN KUNNEN MAKEN!

En als laatste opmerking: er werd gezegd in het begin van de replys 'dan moettie maar ie maar met zijn handen van de server afblijven, dan kan er niks gebeuren' ---> Maar wel het hardste schreeuwen als de machine gehackt wordt of flink crasht doordat er niks aan gedaan mag worden he?!

Tjing tjing, ik hoop dat jullie eens gaan nadenken voor je opnieuw gaat schreeuwen.

Groeten,

Tim

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

De meeste klanten op apollo hebben wel een backup op hub schijf maar hebben geen acount op hem op te zetten.

mijn begin bij ed:
ik heb 16 dagen moeten wachten op mijn acount (zelfde dag van bestelling betaald) en in de tussen tijd een mail gekregen dat ik nog moest betalen. toen nog meer dan een week moeten wachten op mijn domein, die na lang klagen eindelijk online ging. toen lag een antel keer mysql er uit. de schijf was vol, en na een 1 a 2 maanden (nu) ligt hij er al weken uit.

Gesloten