LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhost e-dentify

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Peter Wiggers
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mei 2005 17:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter Wiggers »

Bij deze wil ik meededelen dat de post van 2 posts hierboven niet van Paul Singelsma (van E-Dentify) komt maar van iemand die Paul Singelsma, en dus E-dentify, zwart wil maken. Ik zal een mod vragen die post te verwijderen, want dit vind ik erg zwak.

Florisjuh

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Florisjuh »

Door deze reden werkt Apollo dus niet goed. Meteen zijn we hierdoor een slecht bedrijf, volgens gebruikers van Apollo. Een harde schijf crash kunnen wij niks aan doen, maar we kunnen er wel wat aan doen om de server zo spoedig mogelijk weer online te krijgen, dat doen we dus ook. De rest van de servers; Dido, Phobos, Aeolus, Dictys, Ceres, Diana, Athena draaien wel prima, met gemiddelde uptimes van 99,9%. Zo hoort het, vinden wij. Apollo draaide ook mee met deze uptime, tot de crash van de harde schijf.
Er zijn nog steeds gebruikers op apollo die niet ontevreden zijn... :)

Er worden dagelijkse back ups gemaakt, van 5 servers. Dat er nu per ongeluk 1 corrupt is kan E-Dentify toch niks aan doen?
50x80=400 gb van de 500 dus elke dag overschrijven ze de oude...

Niek_

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Niek_ »

is het niet toevallig dat het net bij apollo was toen de schijf brak was.
en de backups worden ingepakt zodat ze kleiner worden. zodat de backups 40 tot 50 gb zijn

Rick

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Rick »

Het gaat mij niet zo zeer om de hd maar hetgeen dat je van e-dentify geen mededelingen of support krijgt vind ik erg! En al krijg je iets te horen van het bedrijf gaat het meestal om zeer onnuttige informatie.

Binnenkort gelukkig verlost..

Florisjuh

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Florisjuh »

mmh ja, E-Dentify zou ons wel wat beter op de hoogte kunnen houden... hoewel het mij weinig uitmaakt waar de harde schrijf is, als hij maar gemaakt word :)

Peter Wlggers

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter Wlggers »

Jongens, ****** toch allemaal een end op met dat gezeik. Die gast hierboven ben ik dus duidelijk niet.

*****, echt. We zijn een kuthost, maar dan nog, wij hebben ook proefwerken hoor!!! Ennehm ik moet nu naar school!

Doeg.

Peter Wiggers
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mei 2005 17:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter Wiggers »

Wie is er nou telkens zo zwak om zogenaamd als iemand van E-Dentify te posten en de mensen uit te schelden? Ik kan m'n eigen naam echt wel typen.

RichardC
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2005 09:47

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RichardC »

Ik denk dat de E-Dentify mensen hier wel uit zijn te halen. De persoon hierboven lijkt mij geen E-Dentify werknemer.

Waar ik de mensen van E-Dentify wel even op wil wijzen is dit topic: http://forum.e-dentify.nl/index.php?topic=63.0, Dit topic is al eerder hier genoemd als zijnde mensen die wel blij zijn met E-Dentify.

In dit topic wordt een IP-adres (wat niet eens MIJN IP-adres is) zodanig veel gepingt dat de eigenaar van dit IP-adres waarschijnlijk moeilijkheden heeft met op internet komen. Graag wijs ik u er op dat dit illegaal is.

Bovendien wordt in dit topic, om 11:19, door Paul vermeld dat hij contact met mij gaat zoeken. Ik heb tot nu toe nog niks gehoord, terwijl voor twaalf uur al mijn headers naar jullie gestuurd zijn, waar het eenvoudig zou moeten zijn mijn e-mail adres te achterhalen.

Verder wil ik het team van Radar uitnodigen om eventuele vragen die jullie hebben over webhosting en gerelateerde onderwerpen, aan mij te stellen, of desnoods een niet-partijdig persoon in te schakelen hiervoor.

Als laatste wil ik er nog op wijzen dat ik dit topic begonnen ben om de erg slechte service van e-dentify aan het licht te brengen, en misschien met behulp van radar er voor te zorgen dat er niet nog meer mensen de fouten maken die ik gemaakt heb.

PS: Voor iedereen die op dit topic reageert, houdt het alsjeblieft netjes, en ga geen onzin-berichten plaatsen uit naam van mensen van E-Dentify.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf ook account bij e-dentify, en zat toen nog op server1, apollo dus, en dit was echt bagger, uptime van 20 procent per maand was gewoon hoog..... toen ben ik zelf dus maar een hosting bedrijf begonnen met als doel perfecte uptime en supersnelle service en support, want dat is ook ver te zoeken bij e-dentify. En zie hier het zeer goedlopende en heel hard groeiende http://www.ThatsHosting.nl
En bekijk hier de ervaringen van onze klanten op webhosters.nl: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1970 Misschien wel het beste alternatief voor iedereen die dit leest voordat ze met e-dentify de boot ingaan.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf ook account bij e-dentify, en zat toen nog op server1, apollo dus, en dit was echt bagger, uptime van 20 procent per maand was gewoon hoog..... toen ben ik zelf dus maar een hosting bedrijf begonnen met als doel perfecte uptime en supersnelle service en support, want dat is ook ver te zoeken bij e-dentify. En zie hier het zeer goedlopende en heel hard groeiende www.ThatsHosting.nl
En bekijk hier de ervaringen van onze klanten op webhosters.nl: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1970 Misschien wel het beste alternatief voor iedereen die dit leest voordat ze met e-dentify de boot ingaan.
Beetje zwak vind je niet? Om hier gebruik van te maken om reclame te maken?

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Die kill van www.ThatsHosting.nl, de reden dat iemand bij e-dentify zit is dat dat goedkoop is... kan je nog beter naar www.KeepOnHosting.nl gaan....

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Nee hoor, vind ik niet, ik probeer mensen ervan te behouden om dezelfde fout te maken als mij en vele anderen hier. En misschien een goed alternatief voor te schotelen voor mensen die nog in de hosting kies fase zijn. Mijn bedoeling was om geen reclame te maken, maar om mensen een keuze voor te schotelen.

Peter Wiggers
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mei 2005 17:35

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter Wiggers »

Ik denk dat de E-Dentify mensen hier wel uit zijn te halen. De persoon hierboven lijkt mij geen E-Dentify werknemer.

Waar ik de mensen van E-Dentify wel even op wil wijzen is dit topic: http://forum.e-dentify.nl/index.php?topic=63.0, Dit topic is al eerder hier genoemd als zijnde mensen die wel blij zijn met E-Dentify.

In dit topic wordt een IP-adres (wat niet eens MIJN IP-adres is) zodanig veel gepingt dat de eigenaar van dit IP-adres waarschijnlijk moeilijkheden heeft met op internet komen. Graag wijs ik u er op dat dit illegaal is.

Bovendien wordt in dit topic, om 11:19, door Paul vermeld dat hij contact met mij gaat zoeken. Ik heb tot nu toe nog niks gehoord, terwijl voor twaalf uur al mijn headers naar jullie gestuurd zijn, waar het eenvoudig zou moeten zijn mijn e-mail adres te achterhalen.

Verder wil ik het team van Radar uitnodigen om eventuele vragen die jullie hebben over webhosting en gerelateerde onderwerpen, aan mij te stellen, of desnoods een niet-partijdig persoon in te schakelen hiervoor.

Als laatste wil ik er nog op wijzen dat ik dit topic begonnen ben om de erg slechte service van e-dentify aan het licht te brengen, en misschien met behulp van radar er voor te zorgen dat er niet nog meer mensen de fouten maken die ik gemaakt heb.

PS: Voor iedereen die op dit topic reageert, houdt het alsjeblieft netjes, en ga geen onzin-berichten plaatsen uit naam van mensen van E-Dentify.
Ik merk dat je heel veel mensen een mail hebt gestuurd om ze op te roepen om zich negatief over ons uit te laten in dit topic. Ten eerste wilden heel veel mensen dit niet, ze zijn gewoon tevreden. Ten tweede zien we dit allemaal als spam, het is commercieel en ongewenst.

RichardC
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2005 09:47

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RichardC »

Ik merk dat je heel veel mensen een mail hebt gestuurd om ze op te roepen om zich negatief over ons uit te laten in dit topic. Ten eerste wilden heel veel mensen dit niet, ze zijn gewoon tevreden. Ten tweede zien we dit allemaal als spam, het is commercieel en ongewenst.
Ik heb mensen niet per se opgeroepen zich negatief uit te laten over jullie. Ik heb alleen mensen laten weten dat men hier een ongecensureerde reactie kunnen geven op e-dentify.

Ik heb overigens ook geen pogingen gedaan mijn e-mail adres te verbergen. Volgens jullie forum zouden jullie contact met mij zoeken. Is dit de manier?

Brian Dickens

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Brian Dickens »

Slap van E-dentify. "De harddisc is weggebracht voor recovery"

Waar slaat dat nou op? Hosters dienen dagelijks backups te draaien. Bij uitval van een HD gaat er gewoon een nieuwe in waarop de backup wordt teruggezet.

Een hoster die geen of amper backups draait is echt niet de moeite waard.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Heeft iemand de reactie van Radar al gewaarschuwd? Of lezen zijn deze postings ook? Ik zou graag willen dat er iets mee gedaan wordt.

RichardC
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2005 09:47

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RichardC »

Heeft iemand de reactie van Radar al gewaarschuwd? Of lezen zijn deze postings ook? Ik zou graag willen dat er iets mee gedaan wordt.
Zie boven, de button contact, kan je waarschijnlijk zelf iemand van radar op dit topic wijzen.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Slap van E-dentify. "De harddisc is weggebracht voor recovery"

Waar slaat dat nou op? Hosters dienen dagelijks backups te draaien. Bij uitval van een HD gaat er gewoon een nieuwe in waarop de backup wordt teruggezet.

Een hoster die geen of amper backups draait is echt niet de moeite waard.
Zal wel niet gebeurt zijn, ze beloven dinen maar komen het niet na.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Is het niet te klein voor Radar? Wie wil er allemaal meedoen? Als er maar een paar klanten zijn heeft het niet veel zin.

RichardC
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2005 09:47

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RichardC »

Is het niet te klein voor Radar? Wie wil er allemaal meedoen? Als er maar een paar klanten zijn heeft het niet veel zin.
Ik ben ook bereid mee te gaan.... nog meer mensen? Als er voldoende mensen bereid zijn mee te gaan, kan het in ieder geval nooit te klein zijn. Het kan hooguit te technisch zijn voor radar, maar dat is een kwestie van presentatie.

Gesloten