LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhost e-dentify

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DaTiezl
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2007 09:31

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door DaTiezl »

@Tegelaar

ik zit in bijna eht zelfde pakket. Alleen bij mij maken ze het nog een tikkie bonter. Het domein staat namelijk niet op mijn naam omdat ik de website heb gemaakt voor een sportvereniging. Het domein staat op hun naam maar met mijn e-mail adres dus doe ik alle communicatie.

Nu heb ik onlangs dus per aangetekende brief mijn domeinen en pakketen opgezegt en daar heb ik ook bevestiging van gehad. Nu kreeg ik dus ook toch een factuur binnen van een domein wat ik al lang heb verhuist, opgezegt, dit bevestigd gehad.

Ik word ook echt moe van die reacties van hun, zo onprofessioneel en kortaf.

Is er iemand binnen deze website die de mach heeft om dit te behandelen op radar tv. Dit topic loopt nu toch wel erg lang en er is niemand die er wat aan doet.

Tiestoo
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2008 12:27

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Tiestoo »

Absolute oplichters zijn het! Check maar eens op myipneighbours.com met hoeveel sites je op een server zit. Bij mij was het 300! Dit is echt belachelijk veel! Bovendien vragen ze 7 euro (!!!!) om een nieuw password aan te vragen.

Ik heb 2 keer schriftelijk opgezegd, en 2 keer hebben ze geen brief ontvangen (zeggen ze). Dit lijkt me wel erg vreemd, aangezien je dit vaker leest over E-Dentify! Nu toch maar aangetekend verstuurd, en hoewel ik in de brief om bevestiging vroeg, heb ik die alsnog niet ontvagen.

Mijd deze webhost!!

niek538
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2008 18:42

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door niek538 »

In september 2005 had ik mijn site ondergebracht bij E-dentify. In februari 2006 heb ik mijn site opgezegd per E-mail, en in maart 2006 elders ondergebracht. Op de opzegging per E-mail kreeg ik een bericht terug dat dit schriftelijk moest. Hierop heb ik ook nog eens een brief per post gestuurd. (niet aangetekend / werd toen ook nog niet gevraagd) Later kreeg ik onterecht een factuur van de periode september 2006 tot september 2007. Terwijl ik dus al vanaf maart 2006 geen dienst meer van hen af nam. (Had wel tot september 2006 betaald) In mei 2008 ontving ik van Flanderijn gerechtsdeurwaarders een acceptgiro van 25 euro, Ik heb Flanderijn geschreven hoe de vork in de steel zit. Vandaag 19 juli 2008 , Wederom een acceptgiro van Flandrijn Gerechtsdeurwaarders dat ik toch moet betalen. Nu 72 euro.
Ik betaal dus niet, want ik had ruim optijd opgezegd en nam al lang geen diensten meer af.

Inmiddels heb ik begrepen dat veel meer mensen deze nare ervaring hebben met E-dentify.
U bent gewaarschuwd. :!:

seabert_dvd
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2009 09:58

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door seabert_dvd »

Zoals al meerdere hebben verteld, heb ook ik een probleem met het opzeggen van een domein inclusief hosting. (per post gedaan, toch weer factuur gehad)

Daarom ben ik erg benieuwd hoe het bij de anderen uiteindelijk is afgelopen! Kan iemand mij daar wat meer over vertellen?

tattoocorina
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2009 16:37

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door tattoocorina »

Wij hebben ook een vreemde ervaring, mijn vriend heeft zijn domein naam er jaren geleden gehad, hij heeft hem destijds over laten nemen bij xema dit was in april 2007 is ook gewoon betaald geen enkel probleem, tot een paar weekjes terug, toen wij een factuur kregen van edentify van een 22 euro, niet dat wij daar problemen mee hebben, maar het is dus niet mogelijk omdat deze factuur is van 2008 tot 2009, ik heb hem gebeld en hij zegt dat wij de ruimte achter de domein hadden moeten opzeggen, nou hier heb ik nog nooit van gehoord, ik vertelde hem ook dat het zeer merkwaardig was wat hij mij probeerde te vertellen.
De man was niet super vriendelijk mogelijk omdat ik me hier in een zwembad bevind van benadeelden je zou daar als zelfstandig ondernemer ook wel moe van worden.

Dus ik vertel hem, dat als ik een auto laat overschrijven, ik zeker ook de auto mee neem of een auto overschrijf ik de verzekering ook stop zet, hij zegt dat ik de kleinde lettertjes moet lezen in de voorwaarden, ik heb zijn incasso maar gelijk op de koffie uitgenodigd, want of hij nu werkelijk in zijn recht staat is te verwaarlozen.

Wij zitten nu met al onze domeinen al geruime tijd bij xema en ik heb hen nog niet op 1 klein fout detail kunnen betrappen, de service is prima en hier eindelijk geen klachten, toch vervelend dat er dan mensen zijn zoals edentify die je dan evengoed nog voor 20 euro proberen te benadelen.

stumperts, en helemaal als ik dit forum even lees met een spoor van klachten en benadeelden,

groetjes Corina

Zola1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2009 11:11

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Zola1978 »

Corina mij is PRECIES hetzelfde overkomen.
Ik betaal alleen niet, want ze hebben er geen recht op. Dus dat wordt nog vervolgd.
Waarom kunnen deze praktijken straffeloos doorgaan?

Alleen maar ergernis.

gh1
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2007 22:03

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door gh1 »

E-dentify doet bij mij op dit moment hetzelfde. Domeinnamen die ik al LANG heb opgezegd blijven ze factureren. En dit stopt niet bij 10 of 100 euro.

Ik heb het eerst per e-mail opgezegd maar ze wouden het schriftelijk. Dit heb ik dus dan ook maar gedaan.

Meerdere malen, telefonisch geprobeerd te bereiken en dat is slechts 1 keer gelukt. Belooft werd dat de heer Gerard Nauta het probleem zou oplossen. Inmiddels al weer 2 maand verder en contact is niet mogelijk. Mijn klachten richting Flanderijn zijn nu ook onderweg, maar ik verwacht niet veel succes hiermee.

Tevens snap ik nog steeds niet waarrom hier geen werk van wordt gemaakt, gezien het feit dat de problemen met dit bedrijf al lopen vanaf 2005, en nog steeds doorgaan.

Ik noem deze mensen oplichters, en heb er geen enkel goed woord voor over.

villasappho
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 mar 2009 23:26

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door villasappho »

Ik ben in 2 jaar tijd 2 dagen offline geweest. heb een paar keer vragen gehad en werd zo snel geholpen. Ben 2 keer overgezet en zijn wat nummertjes veranderd daardoor ook dat is goedgekomen. Het enige nadeel is dat als ik de rekening krijg en netjes betaal mn site toch nog een dag offline is.

Gesloten