LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhost e-dentify

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RichardC
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2005 09:47

Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RichardC »

Internet bekeken vanuit een iets ander oogpunt, namelijk die van website-bouwers.

Bij e-dentify kan men al een website neerzetten voor maar 1 euro per maand. Het is alleen jammer dat zo'n website erg vaak niet te bezoeken is (downtime).

Het is altijd wat, bij e-dentify, dan is er weer een harde schijf kapot, dan is er weer een harde schijf vol. Een beetje pech kan een webhost altijd hebben, natuurlijk, maar een goede webhost houdt zijn klanten wel up-to-date met de laatste stand van zaken. De laatste keer dat ik van e-dentify een e-mail gehad heb, was toen ik mijn inlog-gegevens kreeg, vlak nadat ik voor een jaar betaald had.

Ik ben zeker niet de enige die klachten heeft over deze webhost. Een dag of 10 geleden is er een harde schijf kapot gegaan. Alle klanten die op die server zitten, kunnen al 10 dagen niet bij hun data. Het grooste nadeel is dat alle websites van deze mensen al 10 dagen onbereikbaar zijn.


wijziging:
Ik probeer een lijst met mensen te krijgen die klachten hebben over e-dentify. Als je een klacht hebt over e-dentify, stuur dan een e-mail naar [email protected]
Laatst gewijzigd door RichardC op 19 mei 2005 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

tom Klerks

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door tom Klerks »

Hier ben ik het ook mee eens! Mijn website is nu al 3 weken de hele tijd offline. Wanneer ik ze een email sturen reageren ze niet, als ik ze raadpleeg op het forum word ik van het forum gebanned. Dat houd in dat ik er niet op kan.


Statistieken van mijn website van de laatste 7 dagen:
Uptime 0.000 %
Downtime 7 dagen, 0 uur en 0 minuten
Gemiddelde connect tijd 0.000 seconde
Gemiddelde response tijd 0.000 seconde
Aantal metingen 336


Mensen E-dentify zijn oplichters, ga er niet mee in zee. Ze beloven je van alles maar geven je niks!

w3bsite.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2005 10:23

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door w3bsite.nl »

Ag deze webhost....
Hier ga ik me woorden niet meer aan vuil maken.
Deze gasten zijn zo $W#%#@.
Ik had eind vorig jaar een hostingpakketje besteld (voordat ik eigen server had). Na 3 weken wachten kreeg ik eindelijk me pakketje. Daarna zit ik een week op de server en krijgen we een Unactivated licence file va het Cpanel. Dit duurde ongeveer 1 week. Server ondertussen meer down dan up. Toen werd er gezecht dat we binnen een week over gingen op een nieuwe server. Leuk dacht ik, hebben we mischien meer uptime. NIET DUS. Het was weer hetzelfde verhaal als de andere server. Nu wil ik mijn domein verhuizen van aantal klanten van mijn (ex-e-dentify) gaan ze daar weer geld voor vragen. Op het e-dentify forum hoorde ik laatst dit: Mijn acount is verlengd na 1 jaar zonder er over gehoort te hebben en toestemming voor gegeven heb. nu licht er een factuur voor de deur.

Maarja voor ieder1 die een goedkopen hosting zoekt:
GEEN e-dentify.

(voor alle gedupeerde e-dentify klanten kan ik op andere server hosting aanbieden voor dezelfde prijzen www.w3bsite.nl )

David
Laatst gewijzigd door w3bsite.nl op 16 mei 2005 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Allerlei

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Allerlei »

Ik ben het er deels mee eens...
Ze proppen zoveel mogelijk mensen op 1 server, dat is voorhun zo goedkoop mogelijk...
Ik ben pas geleden overgeplaatst naar nieuwe server. Ze beloofden dat er niet al te veel klanten op zouden komen... Weekje later staan er volgens mijn statistieken al 57 klanten op...
Mij domeinen zijn toen ook verhuisd, nou, kijk eens wat het is geworden : www.streamgate110.nl ... en 3 van mijn andere domeinen hebben niet eens een verhuizing gekregen : www.allerleigames.nl en www.project-crime.net ...
Tja, wat moet je dan ook met e-dentify...
Dan ook nog de snelheid. Stel dat je een medewerker op msn hebt. Dan is alles direct geregeld. Anders kan je makkelijk een weekje of 3 wachten...

Peter - E-Dentify

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Peter - E-Dentify »

Ik ben Dhr. Wiggers van E-Dentify Internet Diensten. De server waar het over gaat is die met de kapotte harde schijf. We hebben deze harde schijf koste wat het kost geprobeerd te recoveren, maar helaas zonder succes. Om de data niet kwijt te raken, hebben we deze gebracht naar een recoverycenter. We hopen dat dit bedrijf alle data kan herstellen. Ik wil u laten weten dat wij hier echt wel waarde en aandacht aan schenken. Het alleen al recoveren van de harde schijf kost al zo'n € 1200,00. Voor een webhoster die webhosting van € 1,00 per maand levert, is dit een hoop geld. Maar we doen dit toch om onze klanten tevreden te houden/te maken.

We hopen de harde schijf zo spoedig mogelijk weer volledig werkende en draaiende te hebben.

Met vriendelijke groet,

Peter Wiggers
E-Dentify Internet Diensten

Jurek

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Jurek »

ik vind e-dentify zelf niet zo slecht hoor.
heel soms wat problemen maar daar merk ik amper wat van.
op mijn site (Jurek.nl) gaat zowat altijd alles goed :D

E-Dentify Sucks

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door E-Dentify Sucks »

De hosting zelf is nog lang niet zo slecht maar zodra er 1 probleempje komt, is het ERG k*t!

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

Hierbij wil ik ook laten weten dat ik absoluut niet tevreden ben met de service die dit bedrijf verleent. Dat een harde schijf kapot gaat kan ik begrijpen, dat kan elk bedrijg gebeuren. Maar dat vervolgens blijkt dat er gewoonweg onbruikbare backups zijn waardoor klanten van E-dentify al weken niet kunnen beschikken over de ruimte op het web is natuurlijk onbegrijpelijk. Vervolgens is de communicatie richting de betreffende klanten ronduit matig.

Hierbij heb ik het dan alleen nog maar over dit probleem met de harde schijf. Helaas worden servers ook helemaal volgegooit en is mijn zeer kleine site vaak erg langzaam.

Heb verder nog wel meer dingen om te klagen, maar ik ben er helemaal klaar mee met dit bedrijf. Zijn de problemen betreffende de harde schijf deze week nog niet opgelost zal ik zeker mijn domijn gaan verhuizen naar een ander hosting bedrijf. Mocht dit probleem wel opgelost zijn ben ik benieuwd hoe E-dentify haar klanten tegemoet komt vanwege de er lange tijd dat wij niet gebruik hebben kunnen maken van onze accounts.

Bas

RichardC
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2005 09:47

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door RichardC »

Peter, als die kapotte harddisk het enige probleem was geweest, had ik dit topic niet eens geplaatst, maar het is altijd wat. Het grootste probleem dat ik met jullie heb is de communicatie naar jullie klanten, die bestaat gewoon niet.

Gast

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Gast »

De hosting is op zich niet zo heel slecht, alleen de service is zeer slecht, tegenwoordig met de nieuwe medewerker Gerard is die service wel beter. Alleen op de panels zitten vaak fouten.
Sinds kort heb ik een resellerpakket. Het duurde heel lang voordat ik toegang had tot het resellerpanel en het web host manager, na vele mails werd ik eindelijk aangemeld. Het aanmaken van .nl domeinnamen ging niet vanwege fouten in het systeem. Kon ik ze aanmaken, konden ze niet verwerkt worden vanwege weer andere fouten. Nu kan ik eindelijk domeinnamen aanvragen, maar krijg wel dubbele facturen. Dus nog steeds zijn niet alle problemen opgelost. Gelukkig zit ik op een host met weinig down tijden. Diegene die op een andere server zitten hebben meer pech, die zitten namelijk alleen zonder hun hosting.

Klant bij ED

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Klant bij ED »

Ik ben sinds september bij e-dentify, eerst zat ik op dictys. In het begin ging het nog goed maar toen kwamen de problemen. Server werkte geregeld niet, mysql ook niet, dan de hd die vol was. Ik heb dan nog reseller, dus normaal moeten ze die ruimte reserveren op de server, wat ze dus niet gedaan hadden. Daarna zat ik op Apollo, waar nu de HD kapot is, ze willen nog lever lang wachten op harde schijf dan de klanten al terug hosting geven. De uptime is dus veel te laag, de meeste hosts bieden 99% uptime en E-dentify kan zelfs geen uptime garanderen.

Zeer Ontevreden Klant

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Zeer Ontevreden Klant »

Ja. Ik sluit me hier volledig bij aan. E-Dentify is een zeer brakke hostprovider, en mijn website ligt er nu al meer dan een maand uit. Er worden valse beloftes gedaan, en ze houden de klanten aan het lijntje. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik hoop dat dit in Radar aan bod komt, en dat deze kinderen (want dat zijn het), hard op hun vingers worden getikt.

Mr. Ontevreden

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Mr. Ontevreden »

tuurlijk is 1200 euro veel voor recover, maar dat zou je makkelijk kunnen betalen als de oprichter Paul met ze handjes overal af blijft en niet en groot geld bedrag hoeft te betalen omdat hij iets lomps gedaan had

yone

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door yone »

laten we het dan maar niet over de gameservers hebben want dat is helemaal diep triest,

ik heb bij hun een site en HADer een gameserver ,vragen geenantwoord,sevice 0

nu ging van de ene op de andere dag ineens de game server offline dus ik bel vraag enz niks na twee weken krijg ik iemand aan de telefoon blijkt de boel verkocht te zijn waar heen vraag je dan en wat denk je geen antwoord naar lang zuren en zeuren weet ik waar het heen gegaan is en is een bedrijf van lik de ************** en als mensen zijn die er bij zitten ren voor je leven scheeld je een hoop elende

Jade

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Jade »

Ik heb ook ervaring met edentify, en ik heb twee sites, waarvan een het perfect doet, zonder problemen en de eerste steeds eruit ligt of het uploaden gaat moeilijk.
Ze zullen ongetijfeld pech hebben gehad, en daar heb ik begrip voor.
Een deel had ik op cdrom.
Maar ik ben wel heel veel kwijt.
Ik hoop alsnog dat ik de database terug kan krijgen.
Wat ik niet begrijp is dat de clienten gewoon een mailtje krijgen met enige uitleg.
Dat is toch niet zo moeilijk lijkt mij, gezien ik door Radar wel benaderd wordt.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met deze webhost. Het bedrijf wordt door kinderen geleid die niet alleen niet met servers kunnen omgaan, maar ook nog ronduit onbeschoft zijn tegen klanten.

De servers gaan regelmatig down. Dan wordt er het argument gebruikt dat er overmacht in het spel is en dat het een kapotte harde schijf betreft. Wat mij betreft zijn dit leugens om de waarheid te verbloemen. De andere servers hebben regelmatig problemen, MySQL werkt vaker niet dan wel, uploaden is vaak niet eens mogelijk en bij de overige diensten mag je geluk hebben als het een keer werkt.

Het argument dat de hosting abonnementen aanbiedt van 1 euro en dat het daarom zo slecht is gaat er bij mij niet in. Ten eerste zijn er tegenwoordig veel budgethosters die voor 1 euro (het is nog altijd 2,20 gulden per maand ) een uptime halen van 99 %. E-dentify beroept zich erop dat ze geen uptime kunnen garanderen, maar 0 % uptime is wel het bizarre andere uiterste. Een product hoort, hoe goedkoop ook, gewoon te werken. Verder vind ik 12 euro + 10 euro helemaal niet zo goedkoop als mensen bij dat abonnement nog een ander abonnement moeten gaan nemen bij een andere provider om toch online te blijven. Zelf ben ik 25 euro kwijt bij E-dentify en nog eens 25 euro om m'n website elders te hosten. Mijn domein heb ik dubbel mogen betalen omdat E-dentify niet wilde verhuizen.

Dan praat ik nog niet eens over de mensen die een groter account bij E-dentify hebben. Zij betalen 5 euro per maand + de kosten van een domein. En wat denk je van de mensen met een nog groter account? Zij betalen 12 euro per maand. De totale kosten zijn dan mer dan 250 euro. Hoezo goedkoop?

Ik ga jullie iets vertellen over de uptime. Je wordt in juni 2004 lid. Je wordt op een overvolle server geplaatst. Die kan de load niet aan en vervolgens ben je maanden offline. Ja, je hoort het goed. Maanden offline. Het betreft hier webhosting mensen! Waarbij het al bespottelijk is als een website een paar uur down gaat. Eind februari 2005 (een half jaar later!) komt er een nieuwe server. Die blijft iets langer online, hoewel diensten als de database continu uitvallen. Onbruikbaar als je geen statische website hebt. En wie gaat er nu een statische website op een betaalde host zetten als je gratis ruimte hebt van je provider? Vervolgens is er wat met de harde schijf en ben je weer een hele maand offline. Tot nader order, want het is nog steeds niet opgelost.

Ik ga ook iets vertellen over de onbeschofte service van dat bedrijf. Je account wordt zomaar stopgezet als mensen klagen dat de inhoud ze niet aanstaat. Een tekst als deze had ik er niet eens op mogen zetten. Er wordt censuur gepleegd op het forum: je mag niks zeggen over de servers die al maanden down zijn. Stel je voor dat nieuwe klanten het zien. Telefoon wordt niet opgenomen, er wordt niet gemaild en er wordt gedreigd dat ze het juridisch toch wel winnen. Klanten worden onbeschoft ter woord gestaan, uitgemaakt voor leugenaars terwijl ze zelf liegen over de gang van zaken. Ze laten vriendjes en medescholieren positieve berichten posten op webhosters.nl (en ik zie ze hier ook al verschijnen) terwijl ze weten dat 40 % van de klanten nu offline is.

Mijn advies: blijf ver weg van dit amateuristische bedrijf.

Floris Erich

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Floris Erich »

Voorheen had ik een gameserver bij E-Dentify, die deed het perfect. Goede pings, snelle service etc. Jammer dat deze nu verplaatst zijn naar IceHosting.
Ik heb ook een reseller account bij e-dentify. Het probleem met de harde schrijf van Apollo is het eerste echte probleem wat ik tegen gekomen ben. Naar mijn mening doet E-Dentify wat ze kunnen om de harde schrijf te herstellen, en dat is genoeg naar mijn mening.

Het zou leuk zijn als alles gewoon zou werken, maar dat is nou eenmaal niet zo.

Icehosting afd. gameserv.

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Icehosting afd. gameserv. »

Geachte meneer, mevrouw,

Namens IceHosting wil ik alle klanten van E-Denfity die daar een gameserver hebben (besteld). De gameservers zijn overgenomen door IceHosting in tussen hebben we voor 3 klanten een regeling getroffen en we verzoeken alle klanten dan ook contact met ons op te nemen indien er nog geen gehoor is geweest van E-Dentify op uw vraag. E-Dentify heeft inmiddels geen toegang meer tot de gameservers en ze geven geen/weinig informatie door. We hanteren dezelfde prijzen als E-Dentify voor de gameservers.

Support bij IceHosting is van een ander nivo, we reageren binnen 48 uur op ELKE e-mail indien die meteen aan het goede adres is gestuurd. We bieden support via msn (we passen het dan meteen aan). Aankomende 3 weken zullen we slechts 3 uur per dag live support via MSN bieden naast de support via ons ticket systeem en de e-mails.

We zijn aan het kijken of we nog een server aan moeten schaffen, want we hebben niet alle gegevens om dit snel te beoordelen. Indien blijkt dat er veel vraag is dan zullen er binnen 2 weken nog meer servers komen.

Hopende op deze nog een aantal klanten/ex-klanten/toekomstigde klanten/geïnterreseerden te bereiken die via E-Dentify een gameserver hebben (besteld/willen bestellen). Voor vragen staan we altijd open en we zullen proberen alles op een zo kort mogelijke termijn te beantwoorden (e-mail binnen 48 uur na ontvangst). We accepteren geen sponsor verzoeken op het moment, hierop ontvangt u een standaard bericht terug. Hopende hier iedereen voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Mark Scholten
IceHosting internet diensten
Gameserver afdeling
Uitterhoevestraat 10
7481 DH Haaksbergen
Mail + MSN: [email protected]
Tel.: +31 (0)6 42408602
Fax.: +31 (0) 84 747 3294

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door Keesjan »

Het probleem met de harde schrijf van Apollo is het eerste echte probleem wat ik tegen gekomen ben.
Dat komt omdat men meerdere malen censuur heeft gepleegd op het forum. Het forum is 3 keer gesloten, leeggehaald en weer online gezet. De schijn ophouden noem ik dat. Verder herinner ik u aan Dictys (half jaar offline of onbruikbaar), aan de problemen met Phobos en Dido die het regelmatig laat afweten.
Naar mijn mening doet E-Dentify wat ze kunnen om de harde schrijf te herstellen, en dat is genoeg naar mijn mening.
Dus je vindt het normaal dat websites weken tot maanden uit de lucht zijn?

mrme

Re: Webhost e-dentify

Ongelezen bericht door mrme »

waarom doen jullie nou allemaal zo moeilijk neem gewoon een eigen server en dan doe je het lekker zelf allemaal of hou gewoon je mond.
Ik vind het zielig dat jullie zo ED op tv willen krijgen :?

Gesloten