LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InterAirlines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

InterAirlines

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Heeft iemand goede of slechte ervaringen met deze maatschappij?
Wij vertrekken op 7 mei naar Alanya (vliegveld Antalya) om 8.40uur.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben met de kerst met deze maatschappij gevlogen naar Turkije wat een ellende. Een hoopvertraging chagrijnig personeel en de piloot was volgens ons niet bekwaam om een vliegtuig te besturen.

Wij hebben verschillende klachten ingediend. Eens maar nooit meer. :twisted:

Kardash

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Kardash »

Neem zelf een ontbijt mee!! En een parachute!

wella

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door wella »

Wij doen het nooit meer Canadezen zijn nog erger dan Engelsen en maar drinken en vrouwen lastig vallen.

Ik zou met de KLM gaan is wel duurder maar is wel klasse.

HenkenCorrie

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door HenkenCorrie »

Wij hadden deze reis ook geboekt vertrek vanuit Enschede maar kennissen hadden slechte ervaringen met deze maatschappij. We gaan nu een week later met Martinair.

Henk en Corrie

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Janneke52 »

En dit alles is niet bekend bij de reisbureau's??
Henkencorrie, bij wie hebben jullie geboekt?
Wij bij Toerkoop. Vetrek Schiphol, terugkomst Enschede (12 dagen).

Henkencorrie

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Henkencorrie »

Bij :TUI Nederland NV
E-commerce business unit, Distributiegroep
Postbus 365
7521 PM Enschede
Nederland

Fijne vakantie gewenst verder :cry:

Henk en Corrie.

Leonineke

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Leonineke »

http://www.lokum.nl/_forum/messages/457 ... 1113561654
Kijk hier eens...
Je moet maar zo denken, hoe beroerder de vlucht hoe fijner het is dat je arriveert..geniet je dubbel van je vakantie omdat je er echt aan toe bent :shock:

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

En als je thuis gekomen bent ,moet je eigenlijk weer op vakantie om daarvan weer bij te komen.!!!!!!

moefgaga

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door moefgaga »

Hoi Janneke.

Ik heb ook pas nog een reis geboekt naar Turkije met vertrek ergens in September een wist tijdens het boeken ( internet ) al, dat het met een Turkse charter zou zijn.

Kreeg net de juiste bevestiging binnen en daar staat het ook op. Dus ik weet ook nog niet, met wie we vliegen. Wel dat het een Turkse charter is. Nou, ik ga er niet wakker van liggen.

Ik had wel de keuze met bijbetaling, om voor een Nederlandse maatschappij te kiezen, maar ik best veel kennisen en ook collega's die met een Turk hebben gevlogen en geen van allen heb ik ze horen klagen.

Janneke, laat je voorpret niet bederven. Erger dan PhuketAir, wat ik ook hier lees, kan het toch niet zijn. 8) Veel plezier en een goede reis en vakantie! :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik heb het al bij Toerkoop gevraagd en de mensen daar hebben zelf met InterAirlines gevlogen en zeiden dat er niets aan de hand was.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zeggen ze allenmaal Janneke.! :idea: :shock: Een hele fijne vakantie !!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Janneke52 »

En niemand heeft goede ervaringen?
Vorig jaar zijn we met Transavia gevlogen. Dat is ook niet alles hoor!!!!
Je kunt altijd IETS vinden als je wilt zeuren.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

@ Janneke, had je ook al gekeken op:

www.wereldwijzer.nl

Klik de Turkije topic aan en zoek met de zoekfuntie naar Turkse vliegmaatschappijen. Probeer anders meteen op de zoekfuntie Interairlines in te typen.

Wat je ook nog kunt doen, is daar een naam aanmaken en zelf je vraag stellen. Ik weet zeker dat je dan antwoord krijgt, omdat daar heel veel Turkije liefhebbers zitten. Die willen en kunnen je het vast vertellen.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

@ Janneke :wink: Je was er al!

HSeerden

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door HSeerden »

8)

OP 23 oktober 2004 zou een vlucht met Inter Airlines naar Turkije vliegen, de vlucht werd eerst 4 uur uitgesteld, daarna een bijkomende vertraging van 3 uur tot 01.00 uur , het technisch mankement bleek een gedeeltelijk gebroken cockpit ruitje te zijn, welk niet gerepareerd kon worden, de piloot vertok om 5.30 uur met 60 passagiers van de 200 met de kapotte ruit, de vlicht zou op haleve hoogte uitgevoerd worden en bij een totale breuk moest een noodlanding uitgevoerd worden.
Omm 6.30 uur waren de overige passagiers van Kras en Reiscompas de koffers weer van de transportband aan het halen, de hele nacht met kinderen geen drinken en eten gekregen en Reiscompas was niet bereikbaar, s,middags om 13.00 uur met een andere vlucht alsnog naar Turkije gevlogen.
De rijksluchtvaart heeft Inter Airlines een berisping gegeven.
Reiskompas beroept zich op overmacht en wijst elke verantwoordelijkheid tot schadevergoeding af.




r.wichhart

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door r.wichhart »

Wij zijn twee keer met interairlines naar Antalya gevlogen met Turkse bemanning en hebben geen klachten. Vriendelijk personeel en zowel op de heen als terugvluchten hebben we of een ontbijt of warm eten gehad. Ik denk dat je bij iedere vliegmaatschappij wel mensen hebt met goede of slechte ervaringen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dat lijkt mij ook. Je kunt pecht hebben maar dat kan ook met een Nederlandse Maatschappij.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Janneke 52 dat is zo. Alleen hoor je er niet zo gek veel over.Maar al het straks weer topdrukte word krijgen we geheid met vertragingen te maken,maar dat hoort erbij.Maar de maatschappij waar jij mee gaat weet ik niets van dus ging het opzoeken.Maar er zijn meerdere maatschappijen.Ga fijn op vakantie met zo weinig mogelijke vertragings tijden.Toch veel voorpret alvast. :!:

gaste

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door gaste »

Inter Airlines, is een Duitse maatschappij en geen turkse. Daarnaast vliegen ze met 737-800 toestellen. Dit zijn de nieuwste van dit type. Transvertragia heeft nog de oudere modellen hoofdzakelijk.
Ik heb er zelf nooit mee gevlogen met Inter Airlines. Maar vrienden van me zitten nu in Turkye en het ergste was het goedkope publiek op de vlucht en niet de vlucht zelf.

Gesloten