LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InterAirlines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Wie is Pegus? Ik ken wel een Pagasus. Is dat dezelfde?

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bedoel natuurlijk Pegasus Airline :oops:

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Ja die bedoel ik ook.Maar heb nog even na gekeken op turbulensite .nl

Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

Succes met de turbelentie

Ook Iner Airlines krijgt en vlieg verbod.

Reis oorlog tussen Turkije en West Europa is uitgebroken.

Werd tijd ook:

Op naar Spanje en Portugal

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe weet je dat Har? Waar staat dat?

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Har kletst en fantaseerd in de rondte.Daar is nog niks van bekend. ij moet op houden om de mensen op te hitsen !!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Har,jij kan beter het forum verlaten,want jij zet mensen bewust tegen elkaar op.Veel fatsoen heb jij niet in je lijf .Jij bent gewoon een opruier.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Neem mij niet kwalijk, ik ben bijzonder pissig op Inter Airlines en de Turkse reisoperators.

Ik kan het inderdaad beter voor me houden.

De voorgaande reacties liegen er ook niet om.

Mea Culpa :oops:

Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

De voorgaande reactie is van een gast , welke mij onbekend is,niet leuk dus, er zijn diverse inzendingen met dezelfde benamingen.

Inmiddels is het onderwerp Onur en Inter Airlines voldoende uitgemelkt, de groetjes aan iedereen.

Laat ons hopen dat alles goed afloopt en Turkije binnenkort weer een veilig vakantieland is, het is een mooi land. :D :D

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Dan kan je nu naar spanje of portugal toe.En als er iets mis is kan je daar opnieuw beginnen met uit te melken.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe bedoel u?

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Inter Airlines en Reiscompas/Gti travel en Kras zwijgen angstvallig over hun turkse vliegtuigen----------------


Waar rook is vuur ? :o :shock:

HHarteman

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door HHarteman »

Al een paar keer met Inter gevlogen en naar mijn mening niks mis mee.
Het enige nadeel van Inter is dat reizen nogal eens gecombineerd worden en dan wel vooral in voor en na seizoen.
Voorbeeld: je hebt bestemming Antalya en krijgt een tussenlanding in Bodrum of Dalaman.(NB: andere combinaties ook mogelijk).
Dit betekent vaak een onvoorziene langere reis van ongeveer 1.5 tot 2 uur.
Dit vaak gecombineerd met kleine vertragingen bij vertrek en een busreis van 2-3 uur als je naar Alanya gaat maakt de reis wat zwaar.
Vaak wordt je niet vantevoren geinformeerd en merk je het op schiphol pas of hoor je op je vakantie bestemming in Bodrum dat als je terug wilt je eerst met de transferbus naar dalaman mag komen omdat het vliegtuig niet landt op Bodrum.
Voor de rest is Inter ok.
Redelijke vliegtuigen en service. en nog wat gratis voer aan boord.

Bedonderd 100

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Bedonderd 100 »

het woord voer zegt voldoende ; Herr Hartemann,( turkse afkomst).

Het reisburo gekoppelt aan Inter Airlines heet Reiscompas/GTT travel en Kras, lees het verhaal eens terug van de gebeurtenissen op 23 oktober 2004.

De reistijden wijzigen of een vlucht schrappen hoort bij Inter Airlines, ze voegen soms 2 vluchten samen, dat betekend dat de passagiers van de 1* vlucht een vertraging van minimaal 4 uur voorgeschoteld krijgen.


Never more:
Op naar Cyprus,Griekenland etc.

Tomorrow

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Tomorrow »

Orun,Corendon, Inter Airlines en Reiscompas/Gti travel en Kras zwijgen angstvallig over de staat van de turkse vliegtuigen, allemaal onder de dezelfde directie.

De inspectie kan niet hard genoeg optreden tegen de Turkse eigenaars. :( 8) 8) 8)

johnb
Berichten: 35
Lid geworden op: 05 mei 2005 15:40

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door johnb »

heb 3 keer een vlucht gehad met inter airlines, nooit problemen gehad.
trouwens met bijna alle turkse vliegtuigen gevlogen pas nog met sky airline's en nooit problemen .
eten is alleen nooit wat bij deze maatschappijen maar we willen toch zo goedkoop weg dus gewoon zelf wat lekker meenemen of bijbetalen en met nl vliegtuigen gaan..

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Als er geen rare dingen gebeuren tijdens een vlucht zijn mensen tevreden. Maar er zijn veel zaken die een passagier niet ziet of merkt. Alleen als het echt misgaat merken de passagiers het, en dat is vaak geen prettige ervaring.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Angke er is niets mis met Inter Airline.
Vriendelijk personeel. Wij hadden een fatsoenlijke zitplaats en het eten was ook goed voor in een vliegtuig.

Rg

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Rg »

Janneke 52.... Kleine moeite, graag gedaan! Bedankt! :wink:

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Fijn te horen. Wij vliegen 14 juni met Inter Airlines naar Dalaman.

Gesloten