LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InterAirlines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

Gast,

Het is geen trein , maar een vliegtuigmy, lees svp alle voorgaande berichten.

Ja ,ik heb zeer slechte ervaringen met Inter Airlines en Reiscompas.

Mijn laatste bericht binnen dit gast forum[/quote]

Sunnyday

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Sunnyday »

Nou een prettige vakantie dan hoor Har en tot ziens of een andere keer. We will meet again, don't no where, don't no when.

8) :lol: :wink:

beer

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door beer »

Wat een hoop gezeur zeg,

Vorig jaar met Interairlines gevlogen en het is veel beter dat Transavia of Martinair hele goede service en met de vliegtuigen zijn niets mits mee. Deze maatschappij is aan te raden voor iedereen.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Vorig jaar heeft een toestel van Inter Airlines een noodlanding moeten maken in Istanbul. De wielen klapten voor de landing niet naar buiten waardoor de piloot een buikschuiver moest maken. Op het moment dat het toestel de grond raakte kiepte het toestel naar links waarbij de vleugel afbrak.

Dit ongeluk is in Nederland niet in het nieuws geweest, omdat het een vlucht vanaf Dusseldorf naar Istanbul was. In Duitsland en in Istanbul was het voorpagina nieuws. Mocht iemand zin hebben: het heeft ook op de site van CNN gestaan, wellicht dat het bericht met fotos nog in de archieven terug te vinden is.

Een paar maanden geleden was er nog een klein voorval toen een van de 2 737's vanaf istanbul naar amsterdam vloog, met een barst in de voorruit. Voor vertrek vanaf Istanbul was dit al geconstateerd. De piloot wilde vervolgens ook weer vanaf Amsterdam terug naar Istanbul terugvliegen met de barst in de ruit.

Je krijgt waar je voor betaald, en ach, meestal gaat het wel goed..
Fijne vlucht.

Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

Zie het eerste bericht over Inter Airlines van Diana:::::

De vlucht van Inter Airlines was op 23 okt en vloog op 24 okt met een kapotte ruit terug naar Antalja en niet naar Istanbul, aan boord waren 60 van de 200 passagiers van de reisorganisators Kras en Reiscompas, die verder niet thuis gaven.

Wij zijn na een vertraging van 16 uur met Onur ( toevallig ) naar Turkije gevlogen, de rechter zal wel een uitspraak doen, de reisburo,s beroepen zich op overmacht.

Inter Airlines heeft ook een waarschuwing van het betreffende ministerie gekregen

Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

Beer,

Jij vindt Inter Airlines een aanrader ???????.

Nou de service aan boord bij de terugreis was knudde en het eten werd massaal geretourneerd, de meeste passagiers waren lawaaierig en dronken zich lam, de kelners (stewards) deden er niets aan, met de kreet::

Het is een vakantievlucht.

Succes met jouw advies

beer

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door beer »

Nou dan heb je er of niet meegevlogen of je had gewoon 1x pech. Maar deze maatschappij is niets voor niets uitgeroepen tot 1 van de beste maatschappijen op charter gebied.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Toen zat er ook de beer van de meer erbij !!!!!!

Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

Die de Beer van de Meer, alles is verklaart.

Het ministerie van Verkeer en Waterstaat , afd : Luchtvaart heeft Inter Airlines een officiele reprimande gegeven, kopie ervan in mijn bezit.

Dan vlieg je er niet mee zegt de Beer:

Na 12 uur s, nachts wachten met kinderen van 4 en 7 jaar , hebben dat ook niet gedaan, het toeval wil dat we ,smiddags ( na 16 uur wachten) met Onur zijn gevlogen, wat een ironie.

De ene bezemwagen voor een andere ingeruild.

De Beer kan makkelijk oordelen als je bovenstaande niet ervaren hebt.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Beer, ze zijn niet uitgeroepen tot een van de beste charters. In 2002 zijn ze uitgeroepen tot meest efficiente airline op schiphol. Dus op tijd aankomen en op tijd vertrekken. Daarbij is niet gekeken naar service aan boord of de kwaliteit van het vliegtuig. Maar de tijden veranderen want zoals je hier al hebt gelezen zijn urenlange vertragingen ook bij inter airlines standaard geworden.

Kamiel

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Kamiel »

Twee keer gevlogen met deze maatschappij. Dit naar Erzurum in Turkijë. Twee maal een goede vlucht gehad, geen vertraging, goede landing, goed voedsel aan boord en alles liep geordend.

Inter Airlines is trouwens wel degelijk een turkse maatschappij.

In ieder geval positieve ervarin.

Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

Voor mij is Inter Airlines op 23/24 oktober 2004 letterlijk en figuurlijk door de wielen gezakt en vergelijkbaar met Onrun, 16 uur wachten en vertrekken met een kapotte cockpitruit is toch niet normaal, van de 200 passagiers zijn er 60 st meegevlogen.

Het is inderdaad een Turkse Mij, de Turkse eigenaar ervan is ook eigenaar van Reiscompas, zij schuiven elkaar de bal toe.

Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

Onur heeft en vluchtverbod voor een maand gekregen, de
enigste juiste beslissing, ook in Duitsland is dit besluit genomen.

Coroden, reisburo, heeft vandaag Onur nog via een e-mailing aan geprezen. wat daar van te denken :shock:

Bijzonder vervelend voor de duizenden vakantiegangers in Turkije en diegene die nog gaan moeten

Er zijn nog meer van dit soort bedrijven , die hun verantwoordelijkheden niet nakomen, oa : Inter Airlines, Onur etc.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

VLIEGEN MET EEN KAPOTTE RUIT?

Ik snap daar helemaal niks van...dat is echt een risico!! daar hoef je een kenner voor te zijn!
Ik snap overigens niet dat ze toestemming van Schiphol hebben gekregen op te stijgen.
Ik heb een keer in een toestel gezeten dat te zwaar beladen was, wij kregen toen geen toestemming van Schiphol op te stijgen (gelukkig maar) het verbaasd mij dat dit toestel met kapotte ruit wel mocht vertrekken.
Met een kapotte ruit is er een behoorlijke kans dat ie bij het opstijgen al naar beneden valt lijkt mij...

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

dit is een incident dat altijd aangehaald wordt was er zelf niet bij dus kan ik niet oordelen wat er exact gebeurd is. maar hoe kappot was de ruit juist. zat er een grote kras op , en ster of bijna uiteen groot verschil

Har

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Har »

De verkeersleiding ,lees Schiphol, heeft met de veiligheidsprocedure niets te maken, de Turkse piloot van de TurkseMy en eigendom van het Turkse reisburo Reiscompas, is verantwoordelijk voor de veilgiheid.

De gelaagde ruit ( 3 ruiten) was aan de buitenzijde stuk en de middelste was gebarsten, ze zijn vertrokken met 60 van de 200 pasagiers aan boord, de niet instappende passagiers hebben 16 uur op Schiphol vastgezeten zonder catering.

Inter Airlines hebben een reprimande gekregen van het ministerie.

Lang leve de lol met de Turkse bedrijven. :oops: :cry: :x :P :?

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Je krijgt dangratis wind en is lekker koel.!!!! :D

tahasa

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door tahasa »

Wij zijn al 2 keermet deze maatschappij gevlogen en ook al 3 keer met transavia. Wij verkiezen inter boven transavia. Niks gemerkt van luidruchtige mensen of vertragingen. Personeel was heel vriendelijk. En het eten? Zelfs mijn dochter die een groot eetprobleem heeft vond het eten lekker.

En transavia? Als ik boek kijken we juist of we met inter kunnen vliegen.
Via neckerman vanaf enschede ook te boeken.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

En hoe is het vliegen met pegus dan??Daar hoor je niets over !!!!Staat in de top 5 en transavia op 1 en martinair op 2 en klm op 3 en pegus op 4.Zo slecht doet die turkse mij nog niet.En je hebt ook de flop 5 lijst.

Gast

Re: InterAirlines

Ongelezen bericht door Gast »

Het staat op de turbelentie site.

Gesloten