LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Gast »

Gast is gast, gast is gast en gast is gast. Is toch duidelijk :)

Ja okey het is idd verwarrend... Terugverwijzen met een quote is wel het beste denk ik...

Daan78

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Daan78 »

we hebben een nieuw huis gekocht per 1 januari 2005, ik ben in oktober al begonnen met het doorgeven van mijn verhuizing bij Casema, omdat ik al een nare ervaring had met verhuizingen en Casema. Dit lijkt helaas niet samen te gaan!

Pfff... Wat vermoeiend met als gevolg dat ik nu nog geen internet heb en er nog steeds geld wordt afgeschreven terwijl ik de machtiging al heb ingetrokken. Hoe erg is dit bedrijf, er wordt niet gereageerd op mijn brieven, telefoontjes enz.. Ik heb dan nu ook het abonnement maar opgezegd... Dan nog betaal ik dus al een half jaar zonder enig gebruik te kunnen hebben gemaakt van hun "diensten"....

Iemand ander die dit ook is overkomen?

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door topery »

Iemand ander die dit ook is overkomen?

Ja hoor zat mensen, maar als je boven het forum op zoeken klikt kom je diverse topics tegen over Casema en dan hoef je het niet bij een topic te plaatsen over E-dentify

Allerlei

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Allerlei »

Ik wou ook nog wat zeggen :
Een tijdje geleden was er een mailbom.
Direct 21 uur 22 min (of andersom) de server down :cry:
Pas geleden van dezelfde server een mailbom verstuurd :
E-Dentify gooit de mailserver down zodat er geen mailboms meer verstuurd kunnen worden

Nog iets slechts :
Ze hebben hun eigen website op dezelfde server staan als de klanten :D
Dat is voor de users wel fijn, want soms doen ze er dan (eindelijk) wat aan om de server weer goed te krijgen...
Ook krijg ik bij support altijd de voicemail, of op het ticketsysteem pas na 2 maanden antwoord :evil:
Conclusie : Neem geen E-dentify!!!

E-dentify Klant

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door E-dentify Klant »

Dit bedrijfje is helemaal niks. Ik kwam het via google tegen, en vond het wel een leuke prijs. Dus ik had besteld, en na 24 uur nog geen antwoord (terwijl dit op de website staat). Ik had gebeld, en ze vertelden me dat ik op een nieuwe server moest wachten. EINDELIJK na 3 maanden kreeg ik mijn login gegevens. Maar mijn domein had ik nog niet. Dus ik weer bellen (na 3 keer voicemail), krijg ik een slappe smoes: "het contract van het domein lag nog in het bakje van 'verzende' ". Toen kon dit ook gelijk geregeld worden :roll:

Toen ik dacht dat de elendige periode eindelijk voorbij was begon het nog erger te worden: minstens 2 keer per week lag de server Phobos (waar ik op zit) down. En geen excuus, of een melding waarom het komt. Hier moest ik dan zelf maar achterkomen via een 06 nummer, die vaak in gesprek was.

Een week geleden is er een mail bom geweest, waardoor de server tot 2 keer een dag down lag. Ook hierbij weer GEEN excuus, of een melding waarom het komt gemaild. Dit moet je dan zelf gaan nalezen op de website.

Het zijn een stelletje studenten, en hebben onder schooltijd hun mobiel uitstaan, waardoor er overdag haast geen contact mogelijk is. Ook het nieuwe mail systeem, die ze pas geleden hebben aangeschaft, is nutteloos. De mailtjes worden niet beantwoord, of pas na 2 maanden.

Ik heb 1 ding over dit bedrijf te zeggen, en dat is:

jullie zijn een stelletje oplichters en mislukkelingen.

(ik hoop dat dat niet te grof is, maar het is de waarheid)

Ook staat er op hun site bij het bestellen iets verkeerds, er staat dat je een "I-Qontrol" control panel krijgt, maar dit is complete onzin. Je krijgt namelijk een "cPanel".


Voor de mensen die wat in dit bedrijf zien:

Niks hier bestellen! Het enige wat je krijgt is een website die continu down is, en de service is er niet.

Zo, nu heb ik even mijn hart kunnen luchten :P

Gast

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Gast »

Ook staat er op hun site bij het bestellen iets verkeerds, er staat dat je een "I-Qontrol" control panel krijgt, maar dit is complete onzin. Je krijgt namelijk een "cPanel".
I-Qontrol is hun nieuwe panel dat over een tijdje aankomt.
Het was wat vertraging opgelopen en daarom staat cPanel er nu nog op.
Over een tijdje zal er wel I-Qontrol komen, maar niet op de resellerservers.

E-dentify Klant

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door E-dentify Klant »

ze zeiden dat dit wat vertraging had opgelopen. Dit hebben ze inmiddels een kwart jaar geleden gezegt :?

Gast

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Gast »

Wij leveren 375MB Webspace en 10 Gb datalimiet voor 1 euro per maand. De reacties over onze bedrijfsvoering zijn zeer postiief.

Neem een kijkje zou ik zeggen :)

http://www.keeponhosting.nl

E-dentify Klant

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door E-dentify Klant »

jah dat ken ik, vermeld dr wel ff bij dat die 1 euro exclusief btw is ;)

en als je al besteld heb, kan je niet veel anders :P

Gast

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had een domeinnaam bij R3diensten dat binnen 1 jaar overgekocht was door E-dentify. Mijn domeinnaam deed het de eerste maand niet, bij het overzetten van allen domeinnamen naar E-dentify is mijn domein verwijderd en heb ik maar 3 maanden kunnen profiteren van mijn domeinnaam. Nu is het al te laat...geen domein meer en 12 euro voor niets!!!!

Gast

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Gast »

En nu is ie alweer down... Echt te ziek voor woorden dit...

Mark49356840

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Mark49356840 »

Helaas zelfs na meteen geld overgemaakt te hebben na 15 dagen nog geen account, geen domein, helemaal niks, behalve een aanmaning dat ik nog niet betaald zou hebben duh, op e-mails reageren ze niet, als je al iemand aan de telefoon krijgt krijg je enkel te horen ' weet ik nog niet ' het lijkt erop dat ze falliet dreigen te gaan en nog even snel wat geld bij elkaar willen graaien, op dit moment een grote NONO dat hele e-dentify.

Gast

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Gast »

Zie dit ::

Afbeelding



Geachte heer

Hierbij ontvangt u de gegevens van de metingen van WeBBuddy Website Monitor voor de url http://www.magic-graphics-world.com/ voor de periode 9 May 2005 t/m 15 May 2005.

Resultaten

Uptime 0.000 %
Downtime 7 dagen, 0 uur en 0 minuten
Gemiddelde connect tijd 0.000 seconde
Gemiddelde response tijd 0.000 seconde
Aantal metingen 1200

rolandhes23

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door rolandhes23 »

Ik heb ook webhosting bij E-Dentify, het resellerpakket 2.
Ik durf deze webhosting zelfs niet te verhuren, zo slecht is het.
Ik zit op de server phobos, waar ze laatst een klant hadden die een heleboel spam had verstuurd. Nu hebben ze de php mail functie uitgezet, en dus kan ik niet meer naar mijn ledendatabase emailen.
En dan zeggen ze nu dat het mijn probleem is.

Trouwens, goedkope webhosting hebben ze ook bij http://www.b-one.net (onbeperkt dataverkeer :) je moet alleen 18 zijn, ik ben 12 :() en bij http://www.keeponhosting.nl.[/url]

Niek van den Goor

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Niek van den Goor »

De server apollo van e-dentify is na meer dan 2 weken nog steeds ofline.
dit komt door een brakke schijf. en dan is hun backup corrupt.
en nu zeggen ze dat de schijf in een recovery center ligt. maar wanneer de server weer online is zeggen ze niet. en dit was niet het enigste probleem een tijd geleden was de schijf vol, ze zetten 500 acount op een 80 gb schijf. (acounts van 350 en 750 mb).

na deze 2 weken online zal ik wel al mijn leden verloren hebben. en ben van plan deze host binnenkort te verlaten.

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ik heb in de andere E-dentify topic al een heel verhaal gehouden over de slechte kwaliteit van deze host, maar ik wil nogmaals melden dat het onzin is om te stellen dat mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Tegenwoordig bieden veel hosters voor 1 euro per maand aan. Deze bieden een uptime van minimaal 99 %. Daarbij komen dan nog de domeinkosten en je hebt nauwelijks recht op support. Dat is de reden waarom het goedkoop is: je kan niet even snel een helpdesk bellen. Het product moet echter gewoon werken.

Verder mag het niet de bedoeling zijn dat gratis hosts zelfs beter zijn. Want daar adverteren betaalde hosts mee: betere kwaliteit omdat mensen geld neerleggen.

Gast

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf ook account bij e-dentify, en zat toen nog op server1, apollo dus, en dit was echt bagger, uptime van 20 procent per maand was gewoon hoog..... toen ben ik zelf dus maar een hosting bedrijf begonnen met perfecte uptime en supersnelle service en support, want dat is ook ver te zoeken bij e-dentify. En zie hier het zeer goedlopende en heel hard groeiende http://www.ThatsHosting.nl Misschien wel het beste alternatief.

Gast

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb zelf ook account bij e-dentify, en zat toen nog op server1, apollo dus, en dit was echt bagger, uptime van 20 procent per maand was gewoon hoog..... toen ben ik zelf dus maar een hosting bedrijf begonnen met perfecte uptime en supersnelle service en support, want dat is ook ver te zoeken bij e-dentify. En zie hier het zeer goedlopende en heel hard groeiende www.ThatsHosting.nl Misschien wel het beste alternatief.
Gaat die oude spammerd ook weer :D

Soepje

Re: E-Dentify -> Identify yourself with 'not found'

Ongelezen bericht door Soepje »

Ja, daar ben ik weer. Het zuigt, eerste maanden gingen goed, maar nu is het vreselijk... Verhuizingen van servers enz. Zeer slechte service...

Gesloten