LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Griekenland

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Zonneke

Griekenland

Ongelezen bericht door Zonneke »

Voor de liefhebbers :lol:

De Griekenlandgids van OAD ligt al bij het reisburo, dus de voorpret kan beginnen.

See you 8)

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Griekenland

Ongelezen bericht door Louis2 »

Arke, Neckermann, Holland International en Sudtours (1e editie) heb ik ook al in huis. Olympia International zomerbrochure 2005 al via inernet te bekijken én te boeken.

Wat me aan deze gidsen opvalt is dat er bij iedereen prijzen vermeld worden waar nog e.e.a. (verplicht) bijkomt.
Bij Arke, Holl. International komt er ca. 46 euro p.p. bij voor luchthavenbelasting. Alleen Sudtours heeft prijzen "alles inbegrepen".
Maar Olympia International spant toch wel de kroon:
Zo laat Olympia International alvast weten een verplicht servicepakket te hebben samengesteld á 85 euro per persoon!!. Hierin zitten dan luchthavenbelasting, brandstoftoeslag, hostess service(??) én handlingkosten (??).
Ik vind dit nogal wat. Ben benieuwd wat de rest gaat doen. Volgens reisburo worden morgen (vrijdag 17-12) weer een aantal reisgidsen verwacht.

Zonneke

Re: Griekenland

Ongelezen bericht door Zonneke »

Nu, ik heb ook zojuist het èèn en ander opgehaald bij het reisburo en dat viel mij nu ook gelijk op. Overal moet je extra,s betalen. Waarom niet zo als eerder gewoon de netto prijzen erbij gezet?

Nu lijkt het "goedkoop"maar moet je zien wat er nog bij komt! En niet alleen bij de Griekenland reizen, ook bij Spanje en Turkije gids van de bekende touroperators.

Ze zijn al net al die prijsbrekers bezig. Wel jammer, nu moet je nog beter opletten. Maargoed, we zullen er wel uit komen!
8)

Gast

Re: Griekenland

Ongelezen bericht door Gast »

heeft iemand een leuk idee waar ik met de kinderen 13 en 10 heen kan gaan? Of waar ik op zeker niet naar toe moet gaan?!

Gesloten