LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Achterlijke reisadviseuses!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
de backpacker

Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door de backpacker »

Ik heb grote moeite met die reisadviseuses die het IQ hebben van een deurkruk. Het lijkt erop dat deze typgeiten niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen praten.

Geef eens een keer goed advies over inetingen en zo dan zullen de klachten, na de vakantie, behoorlijk verminderen.

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Dit onderwerp bestaat al, dus gaat nu sluiten.

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo Backpacker,

Compleet met je eens.
Er zijn er ook die erg kleinerend met jou als klant omgaan. Ze spreken dan o.a. van "klantjes" en "aanbiedinkje" en nog meer van dat soort kleinerende opmerkingen.
Er schijnt hier in Nederland 1 reisburo te zijn waar ene "ELIANE" dit o.a. met medeweten van haar bazin (althans dat schrijft ze zelf) mag doen.

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Best gast.

Waar maak je je eigen toch druk om? Gaat lekker op vakantie, zou ik zeggen. Zoek en boek op het net. Heb je niets met reisadvisuese,s van doen.

Alhoewel ik ze altijd blijf waarderen en als ik er op het net niet uit kom, alsnog naar mijn Toerkoop Reisbureau ga! 8)

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

REISADVISEUSE,S :oops:

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 28 Nov 2004 14:51 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Best gast.

Waar maak je je eigen toch druk om?
Even gas terugnemen: JIJ oordeelt dat ik me er druk om maak. Maar IK vind dat niet! M'n hartslag is nog steeds normaal.
En IK bepaal ook zelf wanneer ik op vakantie ga en waar ik de reis boek (behalve bij die "blonde" stumperd en "haar bazin" dan).

Het onderwerp van deze topic heet "Achterlijke reisadviseuses". JIJ voelt je toch niet aangesproken, toch?

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, want ik boek bij een reisadviseuse.

Nou, jou hartslag is anders echt NIET normaal hoor! Het gaat me toch te keer! En niemand zegd, dat jij op vakantie moet


Doe het ook maar niet, anders kun je niet meer op dit forum schrijven. Of ben jij zo èèn die z,n laptop mee neemt op vakantie?
Maargoed, we dwalen weer af en dat kan niet!

Daaaaag aardige gast!
:)

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Elianneke durft niet meer met naam te reageren.
whoehaaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Dat whoehaaaaaaaaaaaaaaa, dat komt me toch ZO bekend voor he! Waar ken ik dan toch van?

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Van die klant die laatst bij je aan de balie stond en toen jouw "advies" hoorde..... :lol:

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, dat kan nooit, want ik ben een KLANT

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, JIJ bent 'n "klantje"!!!
whoehaaaaaaaaaaaaaa :lol:

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 28 Nov 2004 16:54 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Nee, dat kan nooit, want ik ben een KLANT
Nee hoor! Jij bent gewoon elianneke!!

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door berendjan »

Een backpack is dan wel Engels voor rugzak, als je je een backpack op de rug hangt bent je nog geen backpacker. Want dat is iemand die fris en vrolijk de wijde wereld tegemoet treedt en zichzelf wel weet te redden. Volgens mij ben jij zo iemand die in het Schwarzwald gaat wandelen met een belachelijk rugzakje op zijn rug met daarin allemaal eten en drinken waarvan hij de resten als dank voor het verpozen in de bossen achterlaat. Ga met een bejaardenreisje op stap en laat dit forum en de reisbureaus met rust.

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 28 Nov 2004 21:49 door berendjan
En dit is dus ook een achterlijke reactie! Zo'n reactie zou zo uit de mond, uhh.. pen, van eliane kunnen komen.
Die weet nl. ook precies alles van een ander.
Berendjan: shame, shame, shame!!! 8)

eliane

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door eliane »

joehoe wou even zeggen dat ik er weer ben, zie net deze topic (hoe verzin je het), tis hier niet zo interessant dat ik meteen op de berichten kijk hoor elke dag net als jij, gast, heb wel iets beters te doen, helaas jij niet...
Ik blijf t zeggen gast, als ik iets zeg doe ik dat met mijn eigen naam
je begint nu paranoia te worden, je ziet me echt overal he, hahahahahaha
Verder deze topic slaat weer eens nergens op dus weg ermee...
is ontsproten uit een brein van een waanzinnige...whoohaaa (ofzo iets)

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Als je nu ook nog een keer inhoudelijk op iets ingaat in plaats van paranoia te reageren zijn we al een heel eind, eliane.
Jij ziet echt constant spoken volgens mij.... :roll:

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Het onderwerp is dan ook "achterlijke reisadviseuses". Dus eliane is hier op haar plaats..... :lol: :lol: :lol:

gast66

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door gast66 »

nou sorry hoor maar diegene die deze topic heeft opgezet is niet helemaal lekker, niet op regaeren allemaal is-t-ie gauw weg.

Gast

Re: Achterlijke reisadviseuses!

Ongelezen bericht door Gast »

Dus een "klant" mag zich laten beledigen en kleineren door een zogenaamde reisadviseuse, maar mag dan niks terugzeggen, gast66?
Dacht het niet.
Er zijn reisadviseuses die vergeten wie er voor zorgen dat er bij hen brood op de plank komt.
Juist, de klanten die zij lopen te kleineren.

Gesloten