LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms-berichtjes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
juan

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door juan »

Geachte allen,

Dit is een zeer serieus probleem voor degenen die ermee geconfronteerd worden. Vooral voor de mensen die zich via de site van sms.ac hebben aangemeld. In het tweede scherm staat namelijk of je je hotmail password wilt invullen zodat je kunt zien wie er online zijn ofzo. Leuk denk je, vervang "hotmail password" eens door "pincode"! Nooit, maar dan ook nooit je passwords geven. Nu hebben ze de hotmail passwords van vele gebruikers. Ik heb mij gelukkig niet aangemeld, maar ik heb een avond ge-internet voor een mogelijk antwoord. Die heb ik nog steeds niet (behalve je abbonement opzeggen): hieronder wel enkele mogelijke antwoorden die zouden kunnen helpen. Maar of het ook werkt? (overigens, gecopieerd en gepasted)

Doe er je voordeel mee. succes. Juan

------------------------------------

SMS.AC, zijn een stel CRIMINELEN.
Gewoon alles lekker uitzetten en afzeggen van SMS.AC door middel van STOPALL te sturen naar 3111.
Zin om te HACKEN...SMS.AC is een gooie project om ermee te beginnen.
Rikkos.


Geplaatst door Jelle op 27-9-2004 om 19:09 IP logged
Ik heb het al gevonden! Het was Vis N smsen naar 3111
Bedankt voor de tips...!!
http://www.emexus.com/smsafzeggen/forum ... Position=5

Ik heb STOPALL naar 3111 gestuurd, en bericht terug ontvangen dat ik daadwerkelijk ben afgemeld. De tijd zal leren of dat voldoende was om van deze huichelachtige praktijken verlost te zijn!


ik heb vandaag 2 keer contact gehad om van smsac geen ongewenste smsjes meer te krijgen.
krijg weinig medewerking,kreeg alleen een helpdesknummer van goldenbyte,die die smsdiensten stuurt en beheerd.
(09002021885).
bij dit nummer krijg je een computerkeuzemenu,waar je totaal niks aan hebt en het kost ook nog eens per minuut.
heb zelf ook al meerdere malen STOPALL END CANCEL en weet ik veel wat voor een codes getuurd naar 3111 terwijl altijd onder de smsjes staat17900839018. heeft totaal geen zin.
de enige oplossing voor mij is geweest om via mijn teleffon alle inkomende sms te blokkeren.
zo krijg je geen sms meer van dat nummer,maar ook van niemand anders meer zoals vrienden of bekenden.
dit kun je doen door *35*1382*16# deze optie kreeg ik van de zeer goed helpende(niet)klantenservice van vodafone.
dit is dus een halve oplossing.
zelf zit ik dus nog steeds met het smsac probleem

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Juan,

Wellicht dat je met Vodafone kan bellen en ze het 179...nr. vertellen. Met dit nr. kunnen zij waarschijnlijk wel achterhalen welke dienst dit precies en op welke manier deze te stoppen. Zo niet dan kunnen zij wel aangeven van wie ze af komen. En als je een echt aardige medewerker krijgt en je legt ze rustig het verhaal uit dat je al van alles geprobeerd hebt, dan willen ze misschien zelfs wel contact opnemen met Golden Bytes of wie de afzender dan ook is om de dienst te stoppen.

Groeten,

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon een mailtje sturen naar goldenbeytes. Zij kunnen je gewoon verwijderen uit het systeem. Stel gewoon een vriendelijke mail op waarin je de situatie kort uitlegd. Dat heb ik ook gedaan. Ik kreeg toen binnen 24 uur een reactie dat ik af gemeld was voor alle smsdiensten. Ik had me immers zonder me ervan bewust te zijn ook aangemeld.

Het emailadres is: [email protected]

joost89

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door joost89 »

ik ben er zelf ook enige tijd mee bezig geweest maar ik heb het uit eindelijk gevonden je moet gewoon met hoofdletters : STOPALL naar 3111 zenden je krijgt dan als antwoord dat je account verwijderd is en dat je je binenn 24 uur op niew zou kunnen aanmelden DOE DIT NIET ANDERS BLIJF JE BEZEG zou ontvang je nooit meer sms.ac

Leandra®

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Leandra® »

We hebben ons vanavond rotgezocht naar manieren om van die irri smsjes van sms.ac af te komen, hopelijk is dat gelukt door STOPALL te zenden, zoals diverse mensen hier op de site al gemeld hadden.
We waren hier echter terecht gekomen door op Google "sms 3111" in te voeren.
In mijn onschuld dacht ik nog dat iedere SMScrimineel zijn eigen 4-cijferige code had die hij/zij achterlaat, maar in ons Google overzicht bleek ook het Reumafonds en steun aan Azie te vallen onder het sturen naar 3111.... Het kan best zijn dat de opbrengst dan wel komt waar het hoort, maar persoonlijk vind ik het erg vreemd dat het steunen van goede doelen gebeurt door het zenden van een woord aan een nummer wat verder zoveel ellende oplevert.
Moet daar niet eens wat aan gebeuren??? En kan iemand eens uitleggen hoe dat eigenlijk kan???
Giro 555 is toch ook al jaren een goede doelen nummer?! Men moet dan toch ook een serie SMS nummers apart kunnen houden voor goede doelen?!!

Edjuh

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Edjuh »

Op de pagina's van sms.ac staan gewoon de kosten vermeld en hoe je er vanaf komt.

http://www.sms.ac/smsCredits.asp

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Het bedrijf die deze SMSjes in opdracht van anderen verstuurt is
Golden Bytes Netherlands B.V.

Als je dit bedrijf belt op het volgende nummer kunnen zij je verder helpen om de smsjes binnen 48 uur stop te zetten.

Tel: 070 3025 999

Veel succes ermee, en ik hoop dat jullie van de gruwelijk irritante smsjes afkomen.

Gerben :wink:

Natas

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Natas »

Hallo,

Ik maak sinds twee maanden gebruik van prepaid van Telfort. Sinds die tijd krijg ik steeds smsjes waar ik niet om gevraagd heb. Ik betaal 0,25 eurocent per sms-je. Heb Telfort gemaild, geen reactie. Heb Telfort gebeld, inderdaad STOP naar 255, 2 dagen niets ontvangen, een dag later 15 (!) smsjes (x 0,25 cent). Mijn beltegoed is na die 15 smsjes ook op en het zou zo maar kunnen dat, als ik weer ga opwaarderen, er nog meer smsjes komen. Dus daar wacht ik maar even mee.

Wat een gelul! Dit kost mij handenvol geld terwijl ik juist voor Telfort prepaid had gekozen omdat ik weinig bel, maar veel sms (8 cent per sms) Ik ben evengoed dus duur uit...

Heb na die 15 smsjes weer boos gebeld naar Telfort. Begonnen weer over STOP 255, nee dat werkt dus kennelijk niet. Ik moest maar naar de site van Albert Heijn gaan (?) want daar kwamen die smsjes vandaan. Of via www.allesoversms.nl. Daar kon ik het eventueel stopzetten.

Ik denk dat die dienst aangevraagd is door de vorige eigenaar, maar volgens Telfort kan dat niet, want het nummer wordt pas na een jaar (jaja) volledig leeg vrijgegeven.

Ben nu dus aan het kijken hoe ik deze diensten kan stopzetten, want ik baal flink van Telfort. Ze zeggen er niets aan te kunnen doen, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een andere provider. Ze doen er ook heel luchtig over. "heeft u verder nog vragen, want ik weet verder niet hoe ik u moet helpen". Mooie klantenservice.

Als er iemand nog tips heeft, dan hoor ik het graag.

Groet, Natasja

SKa

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door SKa »

Hallo,

Ook ik heb problemen met sms diensten!Volgens mij ben ik 1 van de honderden!!
Sinds vorig jaar november krijg ik elke week een sms je met drie tekens en dat zijn een vierkantje en een o met een dakje erop en nog een vierkantje. Er staat verder geen afzender of iets anders bij! Wel betaal ik hier elke week weer voor!
Ik heb naar de klantenservice van KPN gebeld en kreeg het volgende nummer van hun door, 0900-2728292 en hier kon ik mij afmelden. Dus ik ging direct bellen en heb een paar keer een bericht bij hun achter gelaten en tot nu toe zonder resultaat!
Weet iemand toevallig wat ik nu moet doen of heeft iemand dit ook?

Met vriendelijke groet,

S Ka

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb SMSAC UIT gestuurd, en ook STOP FRIEND en STOP ALL, maar geen van deze oplossingen werken, ze blijven nog steeds de smsjes sturen. En ik blijf ervoor betalen!

Gesloten