LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms-berichtjes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
miranda123
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2004 23:54

sms-berichtjes

Ongelezen bericht door miranda123 »

Hallo,
ik krijg zo ongeveer 1 a 2 keer per week een sms van DATA MESSA(...). Het enige dat hierin staat is: .oa . Verder niets. Ik weet bijna100% zeker dat ik me er nooit voor aangemeld heb, het enige dat mogelijk zou kunnen zijn is dat ze mijn telefoonnummer ergens vandaan hebben.. Het kost mij 1,10 per bericht, maar ik kan me zover ik weet nergens afmelden. Het komt van het nummer 3111. Dit nummer is ook nergens hier op de site te vinden.. Weet iemand misschien wat ik hier mee moet doen om me af te melden, of waar de berichtjes vandaan komen? Alsvast bedankt :)
liefs,miranda

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Op deze site staan een heleboel sms diensten, misschien staat die van jou erbij?

http://www.smsafzeggen.nl/compleet.php

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Dit kwam ik ook nog tegen op een site:

voor 3111 of 17900839018: Probeer eens de code: SMSAC OFF. Lukt dit niet probeer dan HELP, mogelijk komt er een sms terug met info over afmeldprocedure. Lukt dit alles nog niet probeer dan telefonisch de helpdesk van GoldenBytes.

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Als je op google 3111+sms intypt krijg je een heleboel sites met dit onderwerp...zoeken geblazen vrees ik dus...

sterkte ermee

miranda12

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door miranda12 »

bedankt:) ik ga het proberen!

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

zit hier iets bekend tussen? Komt van de site van KPN....

Nummer Naam dienst Afmeld informatie Helpdesk
3111 Astro 3111 ASTRO OFF 0900-2021885
3111 New Year 0900-2021885
3111 EK sms & win EK uit/off/stop 0900-2021885
3111 Benelux SMS Wedstrijd Philips 0900-2021885
3111 RALLY DEMO rally uit 0900-2021885
3111 Ring 3111 RING OFF 0900-2021885
3111 gateway connectie WEL1(-4) UIT 076-520 60 22
3111 Donatie Module 0900-2021885
3111 Ringtone 0900-2021885
3111 Ringtone Polis Direct 0900-2021885

3111 SMS Donatie 070-4455888
3111 Broadcast Module 0900 20 30 300
3111 gateway connectie [email protected]
3111 Infomail 1200
3111 Brookhuis Rijschool RIJLES UIT 0900-2021885
3111 Telfort Activatie-Actie nvt 0900-2021885
3111 Special Bite Stem 0900-2021885
3111 Quiz 7 Reis naar turkije REIS OFF 0900-2021885
3111 tone/toon tone/toon 0900-2021885
3111 quiz 3 Feest feest 0900-2021885

*DAFJUHHH*

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door *DAFJUHHH* »

Hey Hey....nou ik krijg dus ook van die gigantisch vervelende smsjes van 3111 maar alles heb ik nu al geprobeerd maar nix helpt....als je het info nr belt wat soms onderaan zo'n achterlijk mopje staat krijg je iemand aan de telefoon die er volgens mij niet zo blij mee is dát je uberhaupt belt!!!
En voor die **** moet je nog betalen ook....stelletje aftroggelaars

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik heb eenmalig een sms van 3111 gekregen... Daarna nooit meer en had me nergens voor aangemeld ofzo! Dat weet ik 100% zeker!

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Raar verhaal.

Kaplan

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Kaplan »

Nou zeg, ik wist het wel.
Ik heb al maanden ook problemen met 3111, ik krijg om de zoveel dagen operator-logos binnen terwijl ik me nooit heb aangemeld. DIT WEET IK 100% ZEKER! Het is me vooralsnog niet gelukt om me af te melden, het heeft me nu al gigantisch veel geld gekost. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen. Op de site van tel. aanbieder staat niet bij hoe ik operator logos kan uitzetten van 3111. Ik heb ook gebeld naar die gasten van 3111, maar dat is ook zonde van het geld, want ze doen echt niets!
Nou afwachten maar, misschien kom wordt dit wel op tv behandeld!

tristan

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door tristan »

Eigenlijk heb ik nooit zo goed op gelet maar nu mijn telf.rekening voor de tweede maal 100 euro is ben ik is goed op gaan letten en ik kwam het volgende tegen.
sms diensten 25,48 :evil: Ik kom er niet van af wat ik ook probeer
mms 3,78 :) Daar weet ik van (Foto versturen)
gprs dataverbruik 11,09 :( Wat is dat nou weer ????
Diensten 18,48 :( Geen idee?????
Totaal 62,25 :evil: Waar ik gewoon niets van af weet
Je komt ook gewoon niet van het abonnement af je bent gewoon verplicht om te blijven betalen 2 jaar lang ze komen niet met een optie ik stelde al voor om mijn abonnement om te zetten naar een prepay van 50 euro per maand op is dan op maar nee je mag het abonnement af kopen maar dan ben je je beltegoed ook kwijt.Ik beschuldig in dit geval t-mobile er van dat zij deze sms diensten versturen want een telefoon gratis weg geven gebeurt niet zomaar zij moeten toch ergens het geld van daan halen en als ik een rekeningoverzicht vraag kost het mij ook 2 euro en ik werd al gewaarschuwd dat je er dan nog eens een jaar aan vast zit ook.Je kan het nakijken op internet nou probeer dat maar eens er staat alleen hoe je aan een abonnement kan komen en de aanbiedingen.Mijn moeder heeft een prepay van de kpn en nog nooit een ongevraagd sms-je gehad,maar voorlopig heb ik een probleem.Groetjes Brenda

eggy

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door eggy »

Eigenlijk heb ik nooit zo goed op gelet maar nu mijn telf.rekening voor de tweede maal 100 euro is ben ik is goed op gaan letten en ik kwam het volgende tegen.
sms diensten 25,48 :evil: Ik kom er niet van af wat ik ook probeer
mms 3,78 :) Daar weet ik van (Foto versturen)
gprs dataverbruik 11,09 :( Wat is dat nou weer ????
Diensten 18,48 :( Geen idee?????
Totaal 62,25 :evil: Waar ik gewoon niets van af weet
Je komt ook gewoon niet van het abonnement af je bent gewoon verplicht om te blijven betalen 2 jaar lang ze komen niet met een optie ik stelde al voor om mijn abonnement om te zetten naar een prepay van 50 euro per maand op is dan op maar nee je mag het abonnement af kopen maar dan ben je je beltegoed ook kwijt.Ik beschuldig in dit geval t-mobile er van dat zij deze sms diensten versturen want een telefoon gratis weg geven gebeurt niet zomaar zij moeten toch ergens het geld van daan halen en als ik een rekeningoverzicht vraag kost het mij ook 2 euro en ik werd al gewaarschuwd dat je er dan nog eens een jaar aan vast zit ook.Je kan het nakijken op internet nou probeer dat maar eens er staat alleen hoe je aan een abonnement kan komen en de aanbiedingen.Mijn moeder heeft een prepay van de kpn en nog nooit een ongevraagd sms-je gehad,maar voorlopig heb ik een probleem.Groetjes Brenda

TimvH
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2004 10:18

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door TimvH »

Ik heb 2 abo's van T-mobile (weet ofdat het er iets mee te maken heeft) en ik krijg op allebei de nr's van deze smsjes. Word er echt ramgek van. Eerst waren het moppen, toen horoscopen en nu weer plaatjes. Meld me elke keer weer af en dan begint de ellende weer opnieuw terwijl ik me 100% zeker nog nooit heb aangemeld. Schoften zijn het en er is niemand die er is aan doet. Als iemand een oplossing weet dan hoor ik het graag,

groeten...

Remco75

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Remco75 »

www.sms.ac gebruikt t nummer 3111...kijk op hun site voor info.

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Bel je klantenservice op en leg het probleem uit.Waarschijnlijk kunnen ze het nummer misschien wel blokkeren.

Xindi

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Xindi »

Ik heb ook t-mobile. Welliswaar het abonnement opgezegd per 31 januari. Ik heb nog nooit een smsje van 3111 gehad. Denk dus niet dat het aan t-mobile ligt. Maar volgens mij kan je op www.t-mobile.nl ook afmelden voor smsjes waar je niet vanaf komt.

Succes.

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

diverse providers hebben inmiddels een optie om ALLE dure commeriele sms-jes te weigeren, dus dan heb je er nooit meer last van.

informeer bij je telecom provider.

T. de Winter

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door T. de Winter »

via een e-mail van een vriend van me ben ik uitgenodigt om de dienst te gebruiken van sms.ac of terwijl 3111. ik heb me aangemeld en krijg sindsdien de gehele dag smsen over dingen die ik helemaal niet wil ontvangen en waar ik ook nog eens 0,25 euro cent per sms voor moet betalen. Ik heb mijn instelling op deze web site zo ingestelt dat ik dit niet zou moeten ontvangen. toch blijft het maar aan de gang en ik ben me ten einde raad. Wat moet ik hier mee ?


vriendelijke groeten
T.de Winter

McNas
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2004 23:35

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door McNas »

Beste mensen ik moest even zoeken maar ben er uit. Ook ik heb me aangemeld via een mailtje van een vriend om gebruik te maken van SMS.AC
Niet wetent wat voor gevolgen het zou gaan hebben. Ik ben de laatste dagen gestalkt met reclamen smsjes waar ik niet om gevraagd heb, en waar je zelf ook nog eens voor moet betalen. In je profiel kan je het veranderen maar ze hebben het zo gedaan dat het automaties terug springt als je uitlogt. Kortom geld klopperij. Wat kan je er tegen doen.

stuur in hoofdletters: STOPALL en je profiel zal binnen 24 uur delete worden. Gevolg dan je geen gratis smsjes meer kan sturen of inloggen. Om hellemaal zeker te zijn heb ik Telford gebeld en ze vertelden mij dat als je STOP naar 255 stuurd niets meer in rekening gebracht kan worden. Weet niet zeker of dat voor alle telefoon aanbieders hetzelfde is (bellen dus maar als het niet werkt ;)

Suc6
Thanasis de Winter


Is er ook een manier om onder de kosten uit te komen, wie weet het ?

Gast

Re: sms-berichtjes

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook de smsjes van 3111 met alleen de tekst oa gehad. Daarop t-mobile gebeld, maar deze konden het niet stoppen. Wel zeiden ze me dat Golden Beytes voor veel sms diensten de tussenpersoon is.
Zij zijn daarmee niet rechtstreeks verantwoordelijk maar kunnen er wel voor zorgen dat je geblokkeerd wordt.

Ik heb daarop contact opgenoment met golden bytes en gelijk was ik van alle smsjes verlost. het e-mail adres is:

[email protected]

Succes...


Ik kreeg trouwens de volgende reactie van golden bytes:

Beste,

Wij sturen enkel de berichten door en zijn niet verantwoordelijk voor
welke nummers er gebruikt worden en de frequentie en kosten van de
berichten. Als je klachten hebt over waarom jouw nummer gebruikt is zal
je je tot hen moeten wenden. Wij kunnen hier verder niets mee. Je bent
verwijderd uit het systeem en zal , mits je je niet aanmeld, geen
berichten meer ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Golden Bytes B.V.

Gesloten