Geen garantie na mysterieuze schade van de samsung flip-cover 4
Geplaatst: 08 jan 2024 15:54
In augustus 2022 ben ik de blije eigenaar geworden van de samsung flip-cover 4.
Altijd heel zuinig mee geweest.
Uit het niets kreeg ik de telefoon niet meer open geklapt.
Dat gebeurde in december 2023.
Dus naar Breda de samsung store.
Totaal nog in de veronderstelling dat dit binnen de garantie zou vallen.
De teleurstelling was snel daar want er was een schade gezien.
Met een fikse rekening van € 399,- zou hij gemaakt kunnen worden.
Met veel pijn en moeite toch maar gedaan.
Nu 2 wkn later breekt het scherm precies in de vouwrand.
En wederom praten ze zich onder de garantie uit.
Heb je niet gewoon altijd garantie op een reparatie.
Die kosten voor het maken van dat scherm zijn ook weer rond € 400,-
Het blijkt achteraf dat deze mobiel en amoled scherm heeft die super gevoelig zijn.
Ik kan die kosten niet meer opbrengen.
En hang de telefoon aan de wilgen.
En neem een verlies van ongeveer 1300 euro op mij.
Ik ben diep teleurgesteld in samsung.
Mijn volgende mobiel zal nooit een samsung meer zijn.
Samsung zal er alles aan doen om iets nooit binnen de garantie te zullen laten vallen.
Zelf heb ik al onderzoek gedaan naar reviews over deze mobiel.
En de reacties zijn stuitend.
Ik lees overal dezelfde klachten over deze mobiel.
En vooral de teleurstellende reactie van samsung en hun garantie.
Altijd heel zuinig mee geweest.
Uit het niets kreeg ik de telefoon niet meer open geklapt.
Dat gebeurde in december 2023.
Dus naar Breda de samsung store.
Totaal nog in de veronderstelling dat dit binnen de garantie zou vallen.
De teleurstelling was snel daar want er was een schade gezien.
Met een fikse rekening van € 399,- zou hij gemaakt kunnen worden.
Met veel pijn en moeite toch maar gedaan.
Nu 2 wkn later breekt het scherm precies in de vouwrand.
En wederom praten ze zich onder de garantie uit.
Heb je niet gewoon altijd garantie op een reparatie.
Die kosten voor het maken van dat scherm zijn ook weer rond € 400,-
Het blijkt achteraf dat deze mobiel en amoled scherm heeft die super gevoelig zijn.
Ik kan die kosten niet meer opbrengen.
En hang de telefoon aan de wilgen.
En neem een verlies van ongeveer 1300 euro op mij.
Ik ben diep teleurgesteld in samsung.
Mijn volgende mobiel zal nooit een samsung meer zijn.
Samsung zal er alles aan doen om iets nooit binnen de garantie te zullen laten vallen.
Zelf heb ik al onderzoek gedaan naar reviews over deze mobiel.
En de reacties zijn stuitend.
Ik lees overal dezelfde klachten over deze mobiel.
En vooral de teleurstellende reactie van samsung en hun garantie.