Geen toegang tot telefoonnummer door vastgelopen order Vodafone
Geplaatst: 29 dec 2023 23:41
Mijn telefoonnummer is nu bijna 6 weken niet actief door een vastgelopen order van vodafone. Ik kan dus niet bellen/gebeld worden, internet en appen werkt dus ook niet. Mijn contacten kunnen mij dus ook niet bereiken.
Het is begonnen met een verlenging van mijn abbonement incombinatie met een nieuw toestel en een nieuwe e-sim. Order stond op pending en kon niet geannuleerd worden door medewerkers van Vodafone. De klantenservice van Vodafone gaf aan dat annuleren van de verlenging (inclusief het inleveren van telefoon) binnen twee weken de enige manier was om het op te lossen. Dit heb ik tegen mijn zin dus dan maar gedaan.
De annulering is verwerkt maar een maand later is het probleem niet opgelost. Het bellen naar de klantenservice, langsgaan bij winkels, wat bijna een bijbaan is geworden heeft geen enkel effect. Ik zag op het forum van Vodafone dat meer klanten dit probleem hebben. Ik heb mijn probleem 3 weken geleden ook gemeld op het forum. Mijn vastgelopen order is doorgezet als voorrangsverzoek Echter qua indicatie durft Vodafone (nu al een paar weken) geen datum te geven wanneer is het opgelost.
Ik het gevoel dat ik alle opties heb geprobeerd om dit te op te laten lossen. Kan iemand meedenken?
Het is begonnen met een verlenging van mijn abbonement incombinatie met een nieuw toestel en een nieuwe e-sim. Order stond op pending en kon niet geannuleerd worden door medewerkers van Vodafone. De klantenservice van Vodafone gaf aan dat annuleren van de verlenging (inclusief het inleveren van telefoon) binnen twee weken de enige manier was om het op te lossen. Dit heb ik tegen mijn zin dus dan maar gedaan.
De annulering is verwerkt maar een maand later is het probleem niet opgelost. Het bellen naar de klantenservice, langsgaan bij winkels, wat bijna een bijbaan is geworden heeft geen enkel effect. Ik zag op het forum van Vodafone dat meer klanten dit probleem hebben. Ik heb mijn probleem 3 weken geleden ook gemeld op het forum. Mijn vastgelopen order is doorgezet als voorrangsverzoek Echter qua indicatie durft Vodafone (nu al een paar weken) geen datum te geven wanneer is het opgelost.
Ik het gevoel dat ik alle opties heb geprobeerd om dit te op te laten lossen. Kan iemand meedenken?