Pagina 1 van 1

Unibet

Geplaatst: 02 sep 2022 10:33
door Mark250
Beste sinds 5 weken speelde ik bij Unibet na verlies te hebben geleden sloten zij mijn account na 5 weken met als reden dat mijn stortingen plaatsvonden vanaf mijn zakelijke rekening nr , hadden zij dit niet eerder moeten constateren? Graag een advies

Groet Mark

Re: Unibet

Geplaatst: 02 sep 2022 10:58
door NeoDutchio
Had dat uit gemaakt of ze het direct gemerkt hadden of pas na 5 weken? Dan had u direct op een andere manier moeten betalen en had u ook verlies geleden.

Als u een manier zoekt om uw verlies op een ander af te schuiven dan zal dat niet gaan lukken.

Re: Unibet

Geplaatst: 02 sep 2022 13:07
door Hophophop
Ik ging er vanuit dat TS zijn geld terug wil, maar inderdaad goed om dat even te verifiëren.

Re: Unibet

Geplaatst: 02 sep 2022 13:43
door sjohie
Mark250 schreef:
02 sep 2022 10:33
Beste sinds 5 weken speelde ik bij Unibet na verlies te hebben geleden sloten zij mijn account na 5 weken met als reden dat mijn stortingen plaatsvonden vanaf mijn zakelijke rekening nr , hadden zij dit niet eerder moeten constateren? Graag een advies

Groet Mark
U gaat akkoord met de algemene voorwaarden bij aanmaken van een account, en onder 4.01 A daarvan, staat duidelijk dat stortingen alleen afkomstig mogen zijn van een particuliere rekening. Zij gaan er van uit, dat u zich houd aan de geaccepteerde voorwaarden. Het zou wel wonderlijk zijn, als ze andersom zouden redeneren, als in, elk nieuw lid zal wel iets doen wat tegen de voorwaarden is, ook al accepteren ze die voorwaarden. Gezien het bezit van een zakelijke rekening bent u ook zakelijk actief, hoe zou u het vinden als u zou moeten opereren met de aanname dat elke klant liegt over zeg de geaccepteerde betaaltermijn? :wink:

En die termijn, 4 weken is voor financiële transacties een veel geziene, want het is een kalendermaand, en zo worden rapportages en KPI's vaak gemaakt voor het management. Doorgaans vind er in zo'n cyclus wel een signalering plaats, vermoedelijk automatisch, maar dat moet doorgaans even gecheckt en verwerkt worden, want je wilt een verse klant die mogelijk een onschuldige fout ook niet meteen wegjagen. Dat kost zo paar dagen tot weken, en hey, we zitten verdacht dicht in de buurt van die 5 weken..