LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] examens van het n.t.i

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
TV

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door TV »

Mijn vriend komt uit Engeland en wilde via NTI een cursus Nederlands volgen. De cursus-boeken werden opgestuurd zonder uitleg hoe deze gebruikt moeten worden(In zijn taal.) Als volkomen leek in de Nederlandse taal moet je dus een hele moeilijke tekst Nederlands zien te ontcijferen om je cursus te kunnen beginnen! Maar hoe? Toch maar aan begonnen en huiswerk opgestuurd. Het enigste wat je dan terugkrijgt is het nagekeken werk met alleen een krulletje voor als het goed is en een kruisje voor als het fout is. Niet eens een uitleg wat er dan fout is en hoe het zou moeten zijn. Heel erg belachelijk dus!

E. Witteveen

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door E. Witteveen »

Ik heb tot 3 keer toe een poging gedaan om een cursus te bestellen bij het NTI; 1x per fax en 2x telefonisch. Bij beide telefonische bestellingen werd mij levering op een bepaalde datum toegezegd, maar telkens zat ik voor niks op de postbode te wachten (totaal 3x een dag voor niets thuis gebleven om een pakket in ontvangst te nemen!). Als ik daar vervolgens over belde was er van mijn bestelling niets bekend en ook bleek de cursus op dat moment niet leverbaar. Ra ra hoe kan een bestelling niet bekend zijn als je er zelf met een medewerkster over gesproken hebt?! Toen ik tenslotte een klachtenbrief aan de directeur stuurde en na een week geen reactie had, heb ik dezelfde cursus bij het LOI besteld. Een week later kon ik deze bij het postkantoor ophalen. En wat bleek tot mijn verbazing? Dezelfde dag was daar ook de cursus van het NTI binnengekomen. Ik heb deze naar het NTI retour laten sturen en er nooit meer een reactie op gehad!

mens [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door mens [[email protected]] »

ik wilde graag een curcus via het nti volgen. maar vooraf wat info over de curcus. op allerlei mogelijke manieren heb ik geprobeerd om info los te krijgen over de curcus. uiteindelijk kreeg ik antwoord; dat wisten ze ook niet goed. ik heb hem uiteindelijk beteld, na drie maanden kreeg ik de curcus eindelijk binnen.

karin haanstra

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door karin haanstra »

:twisted: Forumbeheerder, Ik studeer vanaf februari 2003 bij het NTI voor onderwijsassistent. Mijn klachten stapelen zich op en op. Men reageert niet op e-mails. Men geeft niet door als je van corrector veranderd zodat je wekenlang je huiswerk mailt naar de verkeerde. Als je dan een nieuwe corrector hebt, krijg je nog geen huiswerk terug. Samengevat: Ik moet mijn gecorrigeerde huiswerk nog terugkrijgen vanaf juni 2003.Mijn praktijkwerkplan (nodig voor stage) heb ik na 3 maanden en vele telefoontjes, goedgekeurd terug ontvangen. Voor de stage overeenkomsten met mijn werkgever waren nog meer telefoontjes nodig. Ik heb in januari een klachtbrief gestuurd naar het hoofd cursistenadministratie, Mevr. Beltman. Hierop werd niet gereageerd! Telefonisch heb ik om een bevestiging van ontvangst gevraagd, dit mocht wat mij betreft ook per e-mail. Ook hierop na een maand nog steeds niets gehoord! Vorige week heb ik een brief naar de commissie van beroep gestuurd, ik hoop hier toch wat van te horen. Mijn opleiding duurt hierdoor veel langer dan gepland en veel duurder dan gebudgetteerd. Ik kan niet verder als ik mijn huiswerk niet terug krijg. De opdrachten die ik voor mijn stage moet maken zijn zeer onduidelijk gesteld. Ik weet niet wat ik er mee moet, maar ik krijg geen hulp hiervoor ook al heb ik er meermaals om gevraagd. De mogelijkheid om elders een thuisstudie te doen is er niet want het LOI heeft deze studie nog niet in zijn pakket. Op het forum van het NTI regent het diverse klachten, niemand krijgt antwoord. Ik zet uw site daar neer zodat iedereen zijn klachten bij u kwijt kan. Ik hoop dat dit alles enig resultaat gaat boeken. Succes, Karin Haanstra

Eveline2

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door Eveline2 »

Ik doe een basis opleiding dus dat gedoe met examens heb ik geen eens.Moet je nagaan wat ik dan wel heb om alleen thuis te studeren zeggen ze dan. Na mijn huiswerk opgestuurd te hebben en 4 maanden niks te horen van mijn cijfers dacht ik na al vele keren te hebben gebelt er klopt iets niet en wat blijkt: kwam er uit dat zomaar mijn huiswerk was zoek geraakt bij de post. 4 maanden huiswerk en allemaal apart opgestuurd te hebben en dan kwijt bij de post ra ra, heel vreemd. Nou werd er verteld maak alles maar opnieuw. Gelukkig had ik alle kopien van het huiswerk. Deze maar opgestuurd totaal voor 10,- euro postzegels. Komt er een dag later een mail dat ze opeens mijn post hebben gevonden. Maar ik wel inmiddels voor 10,- euro weer kopien voor niks op de post gedaan. En te wel te verstaan dat ik 42,- euro in de maand voor deze studie betaal het is toch belachelijk. Ik raad ook iemand om lekker bij het LOI te gaan studeren en niet meer via het NTI.

Gast

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte redactie, ik heb het programma van Radar gezien over het NTI. Ik kan u mededelen, dat ik met dezelfde situatie te maken heb, Lessen die per e-mail zijn toegezonden krijg je niet of veel te laat terug. De lessen moet je dan nog eens, na gemaild te hebben, weer per post opsturen wat ok weer de nodige extra kosten met zich meebrengt. Reactie retour per mail krijg je niet. Het examen dezelfde situatie als ok in het TV programma naar voren is gekomen. Het examen bevatte heel andere vragen dan in de leerboeken naar voren kwam. Kortom dezelfde problemen als ook door de kandidaten in het TV programma naar voren zijn gebracht. (Extra kosten dus qua reizen etc.) Men reageert wel snel als een betalingstermijn iets wordt overschreden Gelet op uw oproep op de TV meende ik te moeten reageren Met vriendelijke groet Jeanette

roelie [roelievanolphenveenstra@h]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door roelie [roelievanolphenveenstra@h] »

Ook ik heb het de afgelopen tijd met het nti aan de stok gehad. vorig jaar begonnen aan de studie vakopleiding voetverzorging. mijn klachten lagen op het vlak van niet inschrijven van examens (diverse malen ) en steeds uitstellen van praktijkdagen . geven van foute informatie(nee er is geen oefenboek voor de examens terwijl het er wel is, iets waar ik door medecursisten op gewezen wordt. het studentennet is een onderwep apart, sinds half nov. zouden we daar praktijkdata kunnen lezen...niet dus ook de andere info en het opgeven van praktijkdagen zouden via deze weg moeten plaatsvinden maar geen van deze dingen werkt nog. ook krijgen we niet de examenuitslagen thuis. inmiddels heb ik via mijn rechtsbijstand de nodige problemen die ik met het nti heb kunnen oplossen, maar het heeft mij ontzettend veel stress en tijd gekost , tijd die ik liever besteed had aan het leren van mijn studie. ..... overigens van excuses hebben ze bij het nti nog nooit gehoord en ook klantvriendelijkheid kennen ze daar niet. pas na contact met rechtsbijstand wordt er direkt door de superfisor ELS BELTMAN rechtstreeks gebelt met onderstaande en van deze teleoontjes druipt dan de slijm af. nee als ik had geweten hoe de nti unctioneerde had ik zeker niet voor deze club gekozen

crying_dolphins [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door crying_dolphins [[email protected]] »

Ik wilde even reageren op het bericht dat men gaf in de uitzending dat de lesstof die de NTI geeft niet klopt met de praktijk. Nu heb ik zelf de opleiding Onderwijsassistent gevolgd op het MBO (ROC Zadkine, te Spijkenisse) Deze opleiding duurt 3 jaar. In het gehele eerste jaar van deze opleiding kreeg ik ook allerlei dingen over ouderen, kinderopvang en gehandicapten. Hiermee wil ik dus zeggen dat mijn eerste jaar ook totaal niet over het beroep Onderwijsassistent ging. Dat ze huiswerk te laat opsturen en dat van de toetsen de uitslag veel te lang duurt wil ik niet goed praten, maar dat de aangeboden lesstof ook gewoon op school nergens op slaat. Dit ligt dus niet alleen aan de NTI!! Sandra

Marietje

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door Marietje »

Momenteel volg ik al anderhalf jaar de cursus Dierenartsassistent. Volgens het boekje staat er voor deze studie één jaar. Binnen een jaar had ik alle theorie al behandeld. Bij deze cursus moet je twee praktijkdagen en twee theoriedagen volgen. Eerst moet je de hoofdstukken afhebben waar de praktijkdagen over gaan. Toen ik de af te werken stof bijna af had, heb ik mij ingeschreven voor de twee praktijkdagen zodat ik ze vlot achter elkaar af kan werken. Je zit dan toch nog in het ritme van studeren, dus gaat het een stuk makkelijker naar mijn idee. Later begreep ik dat je je op tijd in moest schrijven voor de theorie-examendagen. Dus ook voor die beide examens heb ik mij ingeschreven. Ik weet niet hoe ze bij het NTI de administratie op orde hebben, maar ik kreeg uitnodigingen voor mijn theorie-examen terwijl ik nog geen praktijkdag had gehad. Zelfs kreeg ik op een woensdag morgen een uitnodiging dat ik diezelfde dag examen had. Dan vraag ik je... Dit is echt niet één keer gebeurt, maar zeker zeven keer!!! Op een gegeven moment was ik het zo spuugzat, en heb ik een brief geschreven met daarin de vraag waarom men mij geen goede uitnodiging kon sturen. Of het nu met geen lef of gemakzucht te maken heeft; ik heb nooit meer iets van hun vernomen. Waar ik gewoon heel erg van baal (en nu druk ik mij erg zacht uit, maar achter mijn pc kook ik) is dat men een mooi praatje houdt met een verhaal dat je met een jaar gediplomeerd dierenartsassisten bent, terwijl ik al anderhalf jaar bezig ben en nu nog niet klaar ben. A.S vrijdag heb ik mijn tweede praktijkdag, en dan maar hopen dat ik in april en mei mij theorie-examen kan doen. Ik heb er een zwaar hoofd in. En maar betalen, dat moet allemaal maar door gaan.

jolanda zijlstra [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door jolanda zijlstra [[email protected]] »

OOk mijn ervaring is dat de examens niet geheel aansluiten bij de leerstof. Enkele dingen waren geheel onbekend maar ook was de vraagstelling vaak zo dat je wel moest gaan twijfelen. Ondanks een zeer goede voorbereiding was het niet mogelijk om tot nu toe hoger te scoren dan een 7,2 !!! Terwijl na wat ik dacht geleerd te hebben, ik toch zeker wel een 8 of 9 moest kunnen halen !!!!!!!!!!

[[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

Ik volg een mbo opleiding bij het nti, nl onderwijsassistente nivo 4. De stof is nog veeleisender dan de pabo, die ik ook een jaar heb gevolgd. De examens kloppen van geen kanten, de begeleiding is meer dan slecht en contact, zowel telefonisch als via e-mail, is waardeloos. Met een beetje geluk krijg je na een week of 4 een reactie. Wanneer het om betalingen gaan weten ze je wel binnen een mum van tijd te vinden, wonderbaarlijk toch! Het is schandalig dat er op deze manier een studie wordt verleend, want het kost werkelijk klauwen vol met geld.

Rosan [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door Rosan [[email protected]] »

Ook ik doe een cursus bij NTI. En ook ik heb problemen gehad met het NTI. Het huiswerk dat ik opstuurde werd niet gecorrigeerd. Na wat heen en weer gemail en opnieuw mailen vh huiswerk naar de corrector kreeg ik het na ongeveer 3 maanden terug. Ik heb daarna geen huiswerk meer ingestuurd omdat ik me wilde richten op het examen. Wat ik ook raar vond is dat als je een mailtje stuurde met je studentennummer en naam enz. de mensen vd NTI terugmailde met de vraag welke cursus ik deed en welke corrector ik had. Dat moeten ze toch in hun eigen systeem kunnen vinden ?? Tot nu toe heb ik cursussen gedaan bij Studieplan, NTI en NHA en wat mij bij alle drie de instellingen opvalt, is dat de lesstof wel wat achterloopt bij de realiteit, dus niet echt op-to-date is. In sommige cursussen gaat het nog over guldens. En soms vraag ik me af welke middelbare scholier de cursus inelkaar flanst omdat de tekst niet altijd zonder spel- en stijlfouten is. Maar toch vind ik schriftelijke cursussen wel een prettige manier van studeren. Succes met de studie !!

Gast

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik ben in oktober enthousiast aan een opleiding bij de NTI begonnen. De basisopleiding onderwijs assistent. Aangegeven dat ik de opleiding in 6 maanden wil afronden. Keurig het lesgeld in een keer voldaan en afwachten maar. Het eerste boek kwam optijd. Na 8 weken was dat uit en verwachtte ik het volgende boek. Gemaild, antwoord we sturen u de laatste twee boeken zo snel mogelijk op. Geen boeken te zien, weer gemaild, geen antwoord, inmiddels een maand verder (studie ligt stil) Dan maar bellen. Duurd 25 minuten voordat je wordt doorverbonden. Toen is mij verteld dat er een leveringsprobleem was voor het laatste boek. Vriendelijk verzocht om dan toch in ieder geval boek 2 te sturen, zodat ik verder kon. Zowaar kreeg ik een week later dit boek (hier zat trouwens een pakbon van iemand anders bij en ben ik zo vriendelijk geweest die terug te sturen, anders kon deze cursist naar zijn boeken fluiten.) Weer twee weken later eindelijk boek 3. Verder is het niet duidelijk hoe je je kunt aanmelden voor het examen. Er schijnen nieuwe en oude druk boeken te zijn, maar wie heeft welke? Op mijn e-mail vraag daarover kreeg ik in eerste instantie ook een verkeerd antwoord. Het forum op de NTI site barst van de klachten, maar daar wordt niets aan gedaan.Gelukkig heeft een medecursiste een website gemaakt waar we alle informatie kunnen vinden. Zij verdient een pluim. Ik zou de NTI willen vragen daar een voorbeeld aan te nemen.

angelinalucia [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door angelinalucia [[email protected]] »

Het is schandalig wat er allemaal fout gaat bij NTI. Vanaf begin af aan heb ik alle klachten opgeschreven. Aan het eind van de rit had ik wel 2 a4-tjes vol!. Ze sturen aanmaningen terwijl je al gewoon netjes op tijd hebt betaald, ze verstrekken constant verschillende informatie: van sommige vakken is het in bij aanvang van de opleiding nog niet bekend of je daarvoor een eindexamen moet doen of een thuisopdracht. Het ene moment zeggen ze dat het een thuisopdracht wordt en het andere moment is het een examen.Wel 6 weken heb ik er over gedaan om daar uberhaupt achter te komen. Vervolgens kostte het me nog eens 6 weken om een inschrijfformulier te krijgen want die zou je in het begin gehad moeten hebben. Niet dus. Ook is het voorgekomen dat je naam niet voorkomt op de examenlijst op de plaats waar je examen moet doen. Buiten dat zijn de examens zeer slecht georganiseerd. In juni had ik me laatste examens afgerond en in januari 2004 moest ik bellen waar m'n diploma bleef. In februari heb ik uiteindelijk na veel pijn en moeite mijn diploma ontvangen: bijna 9 maanden na het laatste examen!!!! Kortom: zeer slecht georganiseerd, medewerkers die allemaal wat anders zeggen en zeer slecht zijn geïnformeerd en je moet overal zelf achteraan rennen; van het begin tot het einde dat maar niet inz icht lijkt te komen!

hank staneke [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door hank staneke [[email protected]] »

Mijn dochter heeft haar studie bij het N.T.I. stopgezet bij brief van 17 juni 2003. Ik heb voor haar gereageerd bij brieven van 6 juli, 25 augustus, 4 september 3n 8 september en per mail op 26 augustus en 7 september, de volgende, wisselende, bedragen werden haar voorge- schoteld: 214 euro, 174 Euro + 25 Euro adm. kosten, 332,50 Euro, 123,50 Euro en 145 Euro, de klant begrijpt dat!!!!!!! De reactie van het N.T.I. kwam per mail van 22 oktober 2003. Wat een perfecte organisatie, houdt de moed erin. Ik heb tenslotte maar 214 Euro overgemaakt..................en dus niets meer gehoord. Nee N.T.I. zo hoort het niet.[/b]

c. lamers [maniecaal]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door c. lamers [maniecaal] »

ook ik heb zeer slechte evaringen met n.t.i .sinds sept 2002 volg ik de opleiding spw kinderopvang.kost erg veel geld en vooral veel ergenis stres en boosheid.verkeerde examens,geen boeken geen huiswerk nakijken,na drie examens in utrecht ,opeens examen doen in leiden zonder daar een bericht over te krijgen. en bovenal niemand te spreken kijgen ,veel telefoon kosten enz.inmiddels heb ik 6 vakken afgerond en recht op een basis diploma kinderopvang dit diploma moet ik helemaal in leiden ophalen en kan mij niet toegezonden worden.vrijdag 20 feb. zou ik dit diploma moeten ophalen in leiden maar hoe laat ? nog steeds geen uitnodiging ontvangen. om het gehele diploma spw te halen moet ik nog 4 vakken doen,en mijn stage waarbij de opdrachten niet aansluiten bij de kinderopvang. helaas heeft het mij al zoveel geld gekost dat ik nu wel door moet gaan anders is echt alles voor niets geweest, maar als ik dit geweten had was ik nooit met n.t.i in zee gegaan. daarom mijn dringende verzoek volg geen cursus bij het n.t.i!!!!!!!!

nonneke [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door nonneke [[email protected]] »

:evil: Ook ik ben zeer ontevreden over de NTI. Ik doe de basis opleiding onderwijsassistent. Het examen van 29 jan. viel vies tegen. Ik heb ook moeten kijken of ik wel het goede examen maakte. We kregen te horen dat er een fout was gemaakt en dat we maar 10 van de 15 open vragen hoefden te maken. Aangezien er maar 15 vragen waren waren we nog niks verder. Doordat er steeds werdt gekletst (omdat er vragen waren) was iedereen helemaal uit de consentratie. De puntentelling klopte ook niet meer dus daar werd ook weer naar gevraagt. In de trein hoorde ik dat mensen uit een ander lokaal wel alle vragen mochten beantwoorden en in mijn lokaal mocht dat niet. De andere mensen zouden bonuspunten kunnen krijgen. Ook de tijden van de examens zijn erg vervelend. Ik kan niet `s morgens al om 10:00 uur al aanwezig zijn als ik nergens kan logeren. De reis naar Leiden is erg lang voor mij en voor vele anderen ook. Op mailtjes krijg je soms antwoord maar dan wel een paar weken later. Dus ik BAAL van de NTI. :x

benita.van.lankvelt [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door benita.van.lankvelt [[email protected]] »

Beste medewerker van TrosRadar, Vanavond (16 februari) heb ik jullie programma zitten kijken. De klachten over de NTI klonken mij bekend in de oren. Ik volg sinds november 2003 de cursus Aardrijkskunde Havo. Ik ben erg tevreden over de inhoud van de cursus, maar zeer ontevreden over de begeleiding van de corrector. Ik heb mijn huiswerk nu zo'n vier maanden geleden opgestuurd en nog steeds heb ik geen reactie gekregen. Ik heb hiervoor al gebeld naar de administratieafdeling. Zij beloofde mij dat ze er direct werk van zou maken. Maar inmiddels ben ik weer twee weken verder en heb ik nog steeds bericht ontvangen. Ik heb al eerder een studie gedaan bij de NTI, Nederlandse taal VWO. Ook daarbij duurde het ontzettend lang voordat ik mijn huiswerk retour kreeg. Ik dacht het zal aan mij liggen, maar nu ik de reacties van andere mensen hoor, merk ik dat dit niet incidenteel is. Ik vind dit erg slecht, mede omdat je er een flink bedrag voor moet betalen. Benita van Lankvelt

RBlom

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door RBlom »

Ik studeer sinds augustus 2002 bij de NTI en doe daar HBO Personeelsmanagement. Ik herken veel van de bovengenoemde klachten. Zo ben ik o.a. tegen het volgende aangelopen: * een docent die mijn ingestuurde huiswerk niet corrigeert, maar uitwerkingen naar mij stuurt (overigens geen rekening houdend met de hoevelheid door mij geplakte postzegels waardoor ik strafport krijg) die ik vervolgens moet kopiëren en terugsturen; * examens waarbij vragen worden gesteld over stof die niet in het boek staat. Dit is voor een aantal vakken al meermaals aangegeven, maar de examens worden dus niet veranderd. Dit gold bv voor de afgelopen examenronde in januari voor het vak Integraal personeelsmanagement. Dat examen ging misschien over een boek Integraal Personeelsmanagement, maar niet over het boek dat ik bestudeerd had! * het duurt oneindig lang voordat uitslagen van examens bekend worden gemaakt * ik krijg wel reactie op mails, maar niet op brieven die ik stuur. Ik heb o.a. begin januari een vrijstelling voor de stage aangevraagd waar ik nog geen reactie op heb ontvangen. Ook op mijnklachtenbrief over de laatste examenronde heb ik nog geen reactie gehad. * ik krijg thuisopdrachten toegezonden, maar zonder de bijbehorende diskette waardoor ik dus alsnog niets kan * er is veel onduidelijkheid, o.a. over of bij stage vrijstelling wel of gen verslag moet worden gemaakt. De telefonistes zeggen de ene keer het een en een volgende keer het ander * ik heb een keer een examen over een verkerd boek gekregen (ik had een nieuw boek, wat ik nota bene van tevoren nog nadrukkelijk had gemeld). Vervolgens mocht ik het examen overdoen, maar dan wel op een door hun gekozen dag die ik slechts drie dagen van tevoren doorkreeg * inzage in de examens is altijd weer een probleem, je kunt geen afspraak maken, het kan alleen op dagen en tijden die zij doorgeven * de lesstof sluit niet aan op de praktijk, zo is het eerste jaar van HBO Personeelsmanagement vrijwel gelijk aan die van bijna alle andere HBO opleidingen (Marketing, bedrijfseconomie, inleiding HRM enz). Een beetje een algemene basis vind ik logisch, maar het echt inhoudelijke deel laat zo wel lang op zich wachten Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik hoop echt dat dit aanleiding zal zijn voor de NTI om e.e.a. drastisch te gaan verbeteren!

marjobz [[email protected]]

Re: examens van het n.t.i

Ongelezen bericht door marjobz [[email protected]] »

:evil: Ik word er dus echt niet goed van. Ik heb vanaf het eerste moment problemen met de NTI. Onderwijsovereenkomsten die te laat arriveren (dus geen examen in oktober kunnen doen). Brieven die ik niet ontvang met toch wel redelijk belangrijke informatie. Hierop heb ik een klachtenbrief verstuurd daar krijg je gewoon geen antwoord op en dan nog de mensen die je aan de telefoon krijgt. Ze beweerden gewoon dat ik helemaal geen klachtenbrief verstuurd heb. De examens zijn inderdaad ook niet echt goed geregeld. Ik heb examen gedaan in een klaslokaal wat nog helemaal niet klaar was voor gebruik een groot betonblok. Ik heb die dag ook 2 examens gedaan en vond het nogal vervelend dat er geen fatsoenlijke wachtruimte was. Heb die dag 4 uur moeten wachten tussen de examens. Daarnaast vind ik de afschrijvingen belachelijk het ene moment "vergeten" ze af te schrijven en het volgende halen ze vier maanden tegelijk van je rekening. BELACHELIJK! Het is dat ik deze opleiding nodig heb voor mijn werk anders was ik allang gestopt. :x

Gesloten