LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell Computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

nog Fl. 3700,=. Dat is € 1750,=. Dat was een redelijke PC, maar ik kocht dezel;fde wtee jaar geleden voor € 350,=. Exact dezelfde onderdelen. Die gebruik ik nu heden ten dage als een PC om te kunnen branden.
Exact dezelfde onderdelen? Knap dat je die ouwe meuk die er in het guldentijdperk ook al was nog kon vinden. Logisch dat die voor minder geld verkrijgbaar is. En die pc gebruik je nu zelf? Dankje, maar ik ga voor mijn pc wel naar een club die meer werkt met moderne componenten.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Zie je dat je geen intelligentie hebt. Ik heb het over nieuwe pc's in onderdelen ingekocht en niet als complete computer.

Neptunus

Peter1977

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Peter1977 »

Beste Neptunus,

mijn waarschuwing aan de lezers van dit bord en boodschap aan jou was eigenlijk geen uitnodiging aan jou om nogmaals op dit prikbord te spammen, maar je schijnt het moeilijk te kunnen laten, dus alla...

Ik zal het simpel proberen te houden..

Zou jij een bedrag van enkele honderden Euro's investeren in een aankoop bij een volslagen onbekende en ontraceerbare persoon waarvan je maar moet afwachten wat ie in de pc inbouwt en wat voor garantie hij geeft als je hem al kunt terugvinden gezien het feit dat er uberhaupt niets bekend is over hem ?

Deze vraag is, iets anders geformuleerd, ook de strekking van mijn eerste bericht.

ps.. (SVP alsjeblieft niet antwoorden welke garantie je geeft en wat voor kwaliteit hardware je erin bouwt, daarin ben ik niet geinteresseerd).

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Je kan ook naar een winkel gaan en dan daar een computer in onderdelen aan et schaffen naar jouw zin en die gewoon of zelf inbouwen of voor 45,= extra het door hun laten inbouwen. Dan is er toch geen probleem, toch?? Dat doet MyCom computers wel. Dus daarom raad ik mensen aan om naar MyCom toe te gaan of eens een kijkje te nemen bij de MyCom site www.mycom.nl. Dit is geen spam, want ik heb er geen enkel belang bij als alleen julluie te helpen een goede degelijke en op een zuivere wijze ingekochte PC. Kennelijk is dat zeker ook een crimineel feit om op een zuivere wijze iemand te helpen.

Groet,

Neptunus.

Gast

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Zie je dat je geen intelligentie hebt. Ik heb het over nieuwe pc's in onderdelen ingekocht en niet als complete computer.
Leer begrijpend lezen voor je een inschatting maakt van iemands intelligentie. Ik had het helemaal niet over complete pc's of onderdelen; ik had het over de minstens 4 jaar oude rommel waar jij je expertise op baseert. Logisch dat je die goekoop kunt krijgen!

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ja nu maar je moet het even in het licht van twee jaar geleden zien. Nu koop je dat ding voor nog geen 200,=. Ofzo. of die staat bij het grof vuil, maar topentertijd heel erg duur. Nee ze verkopen aan jou een PC en daarmee zie je drie maal de prijs van de pc uit je portemopnee vliegen. Maar hierbij oontwijk je de tussenhandel en dan wordt het wel veel goedkoper.

Gast je kan opmerkingn blijven maken als een domme idioot, maar je kijkt ook niet op bepaalde sites en trek je je conclusie. Dus aan jouw ointelligentie hebben we hier allemaal niets.

Groet,

Neptunus.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Peter1977

Ik wil jullie helemaal bniets verkopen en daar heb ik helemaal geen belang bij ook. Laat dit duidelijk zijn.

Verder, nu heb je een computer gekocht bij een groot bedrijf en je bent ook niet tevreden anders zat je hier niet je beklag te typen.

Ik gaf alleen een alternatief aan. maar ja; deze pC's zijn ook inderdaad voor de domme en onwetenden. Kan ik ook niets aan doen. Ik doe het in ieder geva;l niet. Laatst nog een hele goede 3.6 Ghz gebouwd. Prijs: 500,= met alles erop en eraan. Onderdelen 3 jaar garantie.

Mooi toch. Ik haal mijn voordeel wel hoor!!

Groet,

Neptunus.

Gast

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Gast je kan opmerkingn blijven maken als een domme idioot
Trek nou geen verkeerde conclusies uit het feit dat jij mijn opmerkingen niet begrijpt; Ik zal een poging doen deze te herformuleren in een vorm dat het ook begrijpelijk is voor personen met verstandelijke vermogens in jouw regionen.
Ja nu maar je moet het even in het licht van twee jaar geleden zien
Twee jaar geleden stelde je een configuratie samen voor 350€ met exact dezelfde onderdelen waarvoor je vader 3500 gulden had betaald. Guldens, die werden 3 jaar geleden voor het laatst gebruikt. Jouw onderdelen, waar je zo trots op bent dat je die wist te vinden, waren op dat moment dus minstens een jaar oud. (3-2, dat moet je kunnen begrijpen). Nu, ik denk dat weinig mensen uit bewondering van hun stoel zullen rollen dat jij kans ziet configuraties samen te stellen voor 1/3 van de prijs, waar je gebruik maakt van componenten van minstens een jaar oud.
Hoewel waarschijnlijk wel goed bedoeld, geeft dit niet echt veel vertrouwen in de vruchten van jouw inspanningen. Ik denk dan ook niet dat de Dell aandelen door je activiteiten zwaar onder druk komen te staan.

Peter1977

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Peter1977 »

Neptunus,

Zou jij een bedrag van enkele honderden Euro's investeren in een aankoop bij een volslagen onbekende en ontraceerbare persoon waarvan je maar moet afwachten wat ie in de pc inbouwt en wat voor garantie hij geeft als je hem al kunt terugvinden gezien het feit dat er uberhaupt niets bekend is over hem ? :idea:

Groet,
Peter

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Peter,

Ik heb hier twee punten over te melden.

Allereerst zou ik alles wat zeer goed werkt aan onderdelen die gaat de kast in. Dat intresseeert me niet waar het vandaan komt en bij welke zaak het gekocht is. Doet dat onderdeel het en is het nieuw dan zet ik het erin. Ik moet ook zeggen dat het goed werkt en als het goed werkt, waarom dan niet.

Ander punt is, dat je ook in onderdelen afkomstig zijn vanuit een zaak als MyCom, die groot geworden is door juist in onderdelen te denken, zodat er een computer op maat gemaakt kan worden èn dat je weet wat voor onderdelen er inzit en dat er merkonderdelen inzitten als Asus moederborden en kaarten of juist een andere wat de mens wenst. Dan krijgt hij dat. Bij Dell is het zo, dat ze wel op mat bouwe, maar je weet absoluut niet wat de kwaliteit is. Dell werkt bijna hetzelfde als wat ik doe. Goedkope computers op mat maken naar wat de klant wilt. Zo maken mijn compagnon en ik ook netwerken. Naar de snit van de consument. Zo is Dell ook in het jklein geworden alleen je gaat fouten maken als bedrijf weanneer je groter word. Desalnietemin vind ik voor netwerken een Dell computer geen slecht alternatief. Alleen ze moeten service geven zoals het hoort en zoals je weet is het in een reclame altijd perfect.

Verder kan ik alleen zeggen, dat wat Dell in het grote doet doen er mensen op dezlfde wijze in het kleine. En zo doen heleboel Nederlanders het ook en dan doen ze het wat op een intelligente manier. Verder koop ik een product of onderdeel. Als ie in een PC werkt en er is op een zuivere wijze aangekomen, dan heb ik er geen bezwaar tegen dat in te bouwen en ik zie zelf ook wel dat er dan nog een verkeerd onderdeel tuissen kan zitten, maar daar maak je onderlinge afspraken voor met de klant. Kan ik het niet ruilen dat wat hij wilt en hij wilt toch met me verder dan weet de klant bepaalde consequenties. Gaat die dan nog steedsw met me in zee, dan is het goed. Haal ik de onderdelen bij MyCom, dan krijgt de klant de garantie van wat ik ook krijg bij die zaak ook aan garantie geef dat geef ik door. Daarom haal ik het daar en nog bij een paar andere zaken. Geeft voor mij wel risico's, mar daarvoor krijgt de PC wel eerst een runningtest. Is ie goed, dan kan hij naar de klant en anders gaan er wat onderdelen uit en in en dan is ie goed te noemen. Dat is in mijn 15 jarige loopbaan slechts 2 maal gebeurd. Echt waar. En ik heb nog geen één klant terug gezien als alleen dat ze een upgrade van de PC willen hebben of een andere pc die weer up to date is zullen we maar zeggen. Want elke twee drie jaar moet eenbedrijf of pasrticulier toch een keer een andere PC te hebben.

Nu werk ik met een computer van het type 'Underground'. Ik heb deze ene jaar nu en even na een jaar een ander morderbordje en cputje en wat anmder geheugen enzovoort ingezet en een tweede grotere HDD erbij en dan is ie weer klaar. Gisteren nog even ee andere Videokaart erin gezet en zo doen we dat. Zo heb ik dat vanaf de PI 200MMX al zo gedaan. Dan heb je voor 400,= een perfecte grote en zware machine waar je alles mee kan doen.

Nee, dit is geen spam; ik stel dus dit alleen als voorbeeld hoe je het zou kunnen doen. Meer niet. Dan hoef je ook niet bang te zijn, dat de verkopers drie keer over de kop aan je verdienen voor 1 PC.

Je ziet ook bij Dell dat ze juist voor een ander verkoopbeleid hebben gekozen; alleen ik vind wel dat ze garantie en service moeten verlenen en te geven waar de klant werkelijk om vraagt en wat er defect is dat te vernieuwen of te vervangen. Nee, Dell is beter als welk ander merk dan ook.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Gast,

Ja PC's van vier jaar geleden haal je bij de rommelmarkt tegenwoordig. Op elke hoek van de straat is er wel één te vinden. Meestal op een zondag of in het weekend. Misschien kan je ook eens een kijkje nemen op de zwarte markt om Beverwijk of ergens anders zit er ook één. Onderschat deze mensen niet!! Het is niet illegaal wat je daar koopt. Dat zijn gewone bedrijven die op de zwarte markt met dumpprijzen een stapje oudere upgrade setjes kan kopen die gewoon op de plaarts kunnen van de oude of dat er hele leuke aanbiedingen zijn. Verder is de kealiteit hetzelfde allemaal. DEaar koop je ook diezelfde vodeokaarten als in de winkel alkleen voor 30% goedkoper. Dus wat is het probleem; ik zie het niet. Doordat jullie in deze zulke limitaties opleggen zijn jullie ook heel veel geld kwijt wat niet nodig is. Laten we eens een cursus computer kopen doen. Of een wedstrijd. Ja, daar heb je dan intelligentie voor nodig. Ik wil mijn intelligentie in computers graag aan de klant doorgeven en vreemd is het in de wereld, maar niet in de wereld van Neptunus dat hij zo gek is om dat aan de mensen te geven. Maar goed; ik moet ook leven dus ik verdien 75,= oper machine hieraan, maar ze zijn allemaal 200% goedkoper als in de winkel. Voor 350,= leveer ik een zeer goede machine af zonder monitor. 500,= met monitor. Dat is netjes. Dus ik zie niet in wat er verkeerd gaat en de garantie is wat de leverancier me geeft. Dat is ook goed te noemen. Duis what is your problem??

Groet,

Neptunus.

Gast

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Zitten jullie hier het wiel opnieuw uit te vinden ofzo? Het is toch al lang bekend dat beide partijen hier gelijk hebben. Natuurlijk is zelf bouwen goedkoper dat moest onderhand toch wel bekend zijn.
Maar beste Neptunus, jij moet toch ook weten dat dat niet voor iedereen is weggelegd. Je bent dan immers veel meer op fabrieksgarantie aangewezen en moet dus ook zelf problemen kunnen identificeren, je kan niet je hele systeem wegbrengen maar moet zelf zien welk component problemen veroorzaakt.
Als je zelf goed thuis bent in het wereldje is dat geen probleem omdat je toch nooit een helpdesk nodig hebt. Maar als je nix weet ben je toch blij als er iets of iemand is die je kan helpen.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door spambam »

Geplaatst op 11 Nov 2004 22:59 door spambam


--------------------------------------------------------------------------------

Hier een voorbeeld van de mailwisseling over wat je kunt verwachten aan ellende:

----------------------------------------------------------------


En nu 11 november weer een week verder, al 5 weken?!
Hebben jullie geen aftersales of klanten"service"?!?!?!?!
Reageer tenminste eens op een klacht!
Ik sta volledig in mijn recht, en negeren is alles wat jullie doen!

Kennelijk zal ik consumentenprogramma's, forums en lezersrubrieken in pc-bladen moeten voorzien van mijn ervaringen met Dell.
Tevens zal ik indien nodig via rechtswege Dell aansprakelijk stellen danwel de koop laten ontbinden.


----- Original Message -----
Sent: Thursday, November 04, 2004 12:39 PM

4 november 2004: we zitten nu op 4 weken en nog steeds geen reactie!
-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: donderdag 28 oktober 2004 11:04

Urgentie: Hoog


Geachte Dell,

Ik heb nu exact 3 weken de PC in mijn bezit en op onderstaande klachten (is over gebeld en gemaild) is geen reactie gekomen van meneer Koseoglu. Je mag toch aannemen dat een klacht na een redelijk prijzige aanschaf minimaal in behandeling wordt genomen en afgehandeld binnen een dergelijke termijn.

Het verhaal dat de betreffende contactpersoon/verkoper iets moet afhandelen gaat niet meer op aangezien er geen reactie van hem komt, dus moet iemand anders dat oppakken. Dat Dell op deze wijze z'n visitekaartje achterlaat zal toch niet de bedoeling zijn.

In afwachting van uw reactie,

-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: maandag 25 oktober 2004 10:57

Urgentie: Hoog

25 oktober 2004

Geachte heer K*,

Ik heb nog geen reactie mogen verwachten omtrent onderstaande vragen over het geheugen en de 2 brackets.

Graag verneem ik deze binnenkort van u.

-----Oorspronkelijk bericht-----

Verzonden: dinsdag 12 oktober 2004 13:03

Geachte heer/mevrouw,

Gedurende 11 oktober tm 17 oktober ben ik afwezig in verband met mijn vakantie, maandag 18 oktober ben ik weer aanwezig. Voor zaken m.b.t. uw orderstatus kunt u contact opnemen met afdeling Customer Care NL: +31 (0)20 674 4*

-----Oorspronkelijk bericht-----


Verzonden: dinsdag 12 oktober 2004 13:02

Aan: 'Ali_K*@dell.com'

Onderwerp: Re: [] missing/wrong

Urgentie: Hoog

Geache heer K,

Ik had zojuist met Customer Care (Michelle) die u een mailtje omtrent mijn vragen zou sturen. Een reactie graag per mail of mijn mobiele telefoon

De configuratie zoals deze wordt aangeboden via de Dellsite biedt plaats aan twee optische stations. Nou blijkt de reeds in mijn bezit zijnde dvdbrander niet geplaatst te kunnen worden omdat de brackets (groene sleufjes zeg maar) ontbreken voor een tweede optische drive. Toen ik sprak met Michael van de 1e lijns klantenservice begreep ik dat deze normaliter aan de zijkant van de kast zitten voor optionele drives als de floppy of 2e cd/dvdstation, maar dat was dus niet het geval: alleen de floppybrackets zaten er maar in.

Het geheugen blijkt niet conform de bestelling (zie hieronder) te zijn uitgeleverd. De site boodt standaard 2x512Mb 400Mhz aan, en ik koos voor een upgrade a 20 euro naar 2x512Mb 533 Mhz.

Er blijkt echter 4x256Mb in de machine te zijn geplaatst. Qua totaal geheugen hetzelfde, echter er zijn geen slots meer vrij om mijn geheugen uit te breiden. Graag verneem ik hoe dit opgelost kan worden.


|Sent: maandag, oktober 04, 2004 11:19


|Geachte heer,

|

|U kunt uw order tracken via www.dell.nl bij orderstatus.
|Sent: Monday, 04 October, 2004 11:03


|Van de bestelling van 27 september 2004 zou ik vorige week een

|orderbevestiging ontvangen, maar deze is via de post of mail

|nog niet aangekomen. Hoewel ik er van uit ga dat deze conform

|de opgave is verwerkt, zou ik deze graag toch willen ontvangen



|Datum: Ma, 27 september, 2004 9:25 am


|Dimension 8400 Gold (D1015) 1418.00 EUR

|

|1687.42 EUR

|

|Dimension 8400 Standard Features: Intel® 925X Express

|chipset with

|ICH6-R Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system

|Intel® Pentium® 4 processors met HyperThreading Technology

|Dual channel DDR2 at 400Mhz or 533MHz Geïntegreerde

(knip )
|

|Dimension Processor: Intel® Pentium® 4 Processor 540 met HT

|technology

|(3.2GHz, 800MHz fsb, 1MB cache)

|

|Dimension Geheugen: 1024MB PC-4200 Dual Channel DDR2

|533MHz [2x512] (+

|EUR 20.00 EUR)

|(knip)

Naar boven


spambam


Geplaatst op 12 Nov 2004 21:26 door spambam


--------------------------------------------------------------------------------

Vanmiddag (12e) die verkoper aan de lijn gehad. Zegt dat ie me een aantal keer heeft proberen te bellen, maar ja, was van 06 veranderd. Heeft 2 mailadressen van me, en reageert pas na deze mails en reacties bij o.a. Radar...

Had ie het er over dat ik blij moest zijn dat er een speciale korting was gegeven omdat het normaal een zakelijk systeem was. Okee, is zo, maar als het fout uitgevoerd wordt blijft het fout.

Ik ging ermee akkoord dat hij die sleuven (brackets) zou leveren zodat ik een dvdbrander normaal kon bevestigen. MAAR: dell levert die alleen bij eigen materiaal mee. Wordt je verwezen naar pczaken. Maar die hebben geen passende (wel voor harddisk enzo) en bovendien: voor 1700 euro mag je wel IETS aan service verwachten.

Na lang aan de lijn te hebben gehangen, zegt ie doodleuk dat ze die niet los na kunnen/willen leveren. Bestel waar je wil, maar als de aftersales zo bagger in elkaar zit, kun je je voorstellen hoe diep je in de problemen zit als er echt iets niet werkt aan je systeem.
Kastje, muur, oostindisch doof, arrogant. Zo maar wat woorden die bij het zien van weer een Dellreclame in me opkomen. Kijk eens op tweakers.net; zijn zat mensen die er zo over denken. Tuurlijk heb je ook tevreden klanten, maar die heb je elders

KeesdeWit

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door KeesdeWit »

Wij hebben als bedrijf ruim 35.000 Euro bij dell besteed aan hi-tech computer systemen.
Dit hebben wij onderverdeelt in diversen orders.
Alle orders die wij tot nu toe geplaatst hebben zijn zeer correct uitgevoerd.
Wij zijn dan ook zeer tevreden over de gang van zaken.
De levering binnen 3 werkdagen.. een zeer aardige verkoop medewerker en een goede service als het gaat om support.
Mischien dat dell wel onderscheid maakt in zakelijke verkoop en particuliere verkoop, maar ik vind dell persoonlijk top of the (power)edge
:wink:

Fenkie

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Fenkie »

Beste forumleden,

Wat ik niet begrijp is het volgende. Dell is al vrij lang bekend als slecht leverancier/serviceverlener op het gebied van computergebied. Zelfs HCC heeft een zaak aangespannen (m.b.v. aantal honderd leden).

Waarom zijn er dan altijd mensen die blijven kopen bij zo een bedrijf.

Met online winkelen heb ik al een aantal jaren hele goede ervaringen met centralpoint.nl en informatique.nl

Desondanks wens ik jullie allemaal veel sterkte toe met de Dell computer.

Marjalein

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Marjalein »

Waarom zijn er dan altijd mensen die blijven kopen bij zo een bedrijf.
Tsja.... omdat ze maar gouden bergen blijven beloven... ?

Het klinkt allmeaal goed in al die tv-commercials... te goed om waar te zijn... en dat is het ook... maar daar kom je pas achter als je het al betaald hebt en ze ineens nodig hebt... :( oftewel... ik ben te goed van vertrouwen...

Ik heb m'n lesje geleerd... nooit meer Dell...

Kees Hoekzema

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Kees Hoekzema »

Ook ik heb onderhand een slechte ervaring met Dell.

Mijn laptop is net buiten de garantieperiode stuk gegaan, dit had ik eest niet door (het probleem trad alleen op als de laptop enkele uren aan gestaan had) maar nu, 17 maand na aanschaf, vertoont de laptop in zijn geheel geen beeld meer.

Ik heb dus Dell om een reactie gevraagt, hierop hebben ze gereageerd met een offerte van maar liefst 380 euro (inc btw). Dat is maar liefst 16% van het bedrag waar ik de laptop toendertijd voor gekocht heb.
Van een beetje laptop mag je wel verwachten dat deze 3 tot 5 jaar meegaat, echter Dell wil op geen enkele manier meewerken aan een oplossing (ja; alles betalen of je blijft maar met je stukke laptop zitten).
Nu is volgens mij de wet in deze redelijk duidelijk, Dell en ik moeten een oplossing vinden voor een reparatie, en de meest gebruikelijke oplossing is dat we de reparatiekosten delen. Dell echter biedt geen enkele mogelijkheid om op een offerte te reageren of een andere offerte uit te laten brengen anders dan dat ik het volledige bedrag moet betalen. Ik heb nu diverse keren telefonisch contact gehad, en uit het laatste contact werdt eindelijk duidelijk dat:
- niemand bij dell de mogelijkheid schijnt te hebben om reparaties niet voor het volledige bedrag uit te voeren, maar voor een gedeeld bedrag
- dell hoeft zich niet aan de nederlandse wet te houden, want ze zijn een amerikaans bedrijf (ik moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten)
- dell wil het volledige bedrag op mij verhalen, ondanks dat de videokaart niet op deze (korte) termijn stuk had mogen gaan, de laptop wordt door de reparatie niet meer waard en de levensverwachting van de laptop wordt niet hoger door een reparatie (de eisen die imho in de wet zo staan).

Ik ben nu advies aan het inwinnen over hoe verder te gaan, want van dell verwacht ik het al niet meer..

Maaike

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Maaike »

Ik hoorde juist dat Dell goed was. Tot ik zelf iets bestelde. Heb 21 november een notebook besteld, zou tien dagen duren. Geld is al lang betaald.. heb het nog niet. Vorige week belde ik, bleek mijn order op non-actief te staan. ze zouden er wat aan doen en het zou nog anderhalve week duren. Belde ik vandaag weer, stond het nog steeds op non-actief. Ik wacht nu al bijna vier weken... terwijl ik een klap geld heb betaald. Als ik morgen nog niet weet wanneer ik het krijg dan laat ik via de bank mijn geld weer terugstorten. Echt slechte service!

Think

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Think »

Dell neemt zijn klanten niet serieus en neemt hen in de maling met loze beloftes.

De kranten staan er vol van, consumentenprogramma's spreken er schande van over, rechtzaken worden aangespannen.

En wat doet de consument massaal, toch maar een Dell kopen.

Prachtig die negatieve reclame voor Dell. Goed voor de economie en jammer voor de consument. Had maar beter nagedacht.

ps. De volgende keer weer een Dell of toch maar een Packard (B)Hell?

Maaike

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Maaike »

Nou ik wist niet dat Dell zo negatief bekend stond. Ik heb niet zoveel verstand van het kopen van computers. Op aanraden van iemand die erg veel van dit soort zaken weet, heb ik bij Dell besteld. Hij heeft zelf wel goede ervaring met Dell. Ja ik kan het iedereen afraden, maar dat weet ik nu pas. Ik heb besloten om mijn geld weer terug te boeken en mijn bestelling te annuleren. Ik wacht nu al erg lang op mijn bestelling, die er binnen tien dagen zou zijn. Vorige week belde ik, mijn status stond op non-actief, terwijl ik al lang had betaald. Ze zouden het weer op actief zetten en het zou deze week komen. Gisteren belde ik, stond het nog steeds op non-atief. Ik word hier zo moe van, ik heb die laptop dringend nodig. Ik ga zometteen bellen en dan eis ik antwoord. Anders trek ik mijn bestelling in.

Gesloten