LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hogeschool voor Criminologie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
anoniem

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door anoniem »

ook mijn vriend is begonnen met de opleiding voor sterbodyguard
ik vind t zo sneu voor hem......hij zag t helemaal zitten en was er zo enthousiast over en dan nu dit.
Is er een mogelijkheid om het geld terug te krijgen...desnoods met
de hulp van een advocaat?

ilona

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door ilona »

hee beste mensen,
mijn vriend die is nu ook al bezig met de opleiding beveiliger van 12 weken en heeft er al 4 lessen achter de rug,
we kregen vanmidag van een collega te horen dat het oplichterij is!!
en die jongen was al klaar met de theorie en kan niet aan het werk komen omdat hij de opleiding via bestalert heeft gevolgt.
mijn vriend wil nu stoppen en wil het geld weer terug!!
wie weet wat hij het beste kan doen??
alvats bedankt!
groetejs ilona en maurice :!: [/i][/b]

Geoffrey

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Mooi om te zien hoe Jack zichzelf in allerlei bochten wringt om zelfs op dit forum de zaak te bedonderen. En mooi dat Radar dat feilloos bloot legt met het verhaal over het IP-nummer. Want zelfs als de pro-Best Alert en anti-Radar reacties van verschillende computers afkomstig zijn, ze zijn wel afkomstig uit hetzelfde gebouw en ook dat is natuurlijk verdacht. De steun komt niet van buiten het gebouw. Verder is het wel erg opvallend dat 'verschillende mensen' allemaal zo tekeer gaan tegen meneer De Jonge en Interseco. Welke studenten zijn van wat er speelt met dat bedrijf op de hoogte? En welk belang hebben zij om zo tekeer te gaan tegen wat Interseco fout zou doen? Ik kan maar één persoon bedenken die daar belang bij heeft en dat is J.K. zelf.

Boze Beveiliger

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Boze Beveiliger »

Ook heb zeer slechte ervaringen met Best Alert en wil ook mijn cursusgeld terug!

Maar wat kunnen we doen????

ilona

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door ilona »

hee boze beveiliger even een antwoord op jou mijn vriend volgt nu op het moment ook de opleiding beveiliger bassisdiploma en kan geen stage plek vinden omdat hij de opleiding bij bestalert volgt ook hij wil zijn geld terug hij gaat as zaterdag na school en gaat er over hebben welk diploma heb jij gedaan daar?? anders moeten we het doen met een groepje of als er veel heen gaan eisen ook een idee want je komt volgens mij helemaal niet aan het werk als je bij hun een opleiding volgt ik hoop dat je wat terug antwoord boze beveiliger!!
alvast bedankt!!
groetjes maurice en ilona

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Informeer eens bij het Ministerie van Onderwijs. Hier moet toch wat tegen te doen zijn.

martijn

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door martijn »

Beveiligingsdiploma's kun je ook schriftelijk doen(van basis tot kader), of bij het ROC.
Best Alert heeft ook rijopleidingen voor speciaal vervoer.
Kom, toon eens wat initiatief en zoek op internet naar bedrijven, die (gepanserde) auto's verhuren, of limo's. Denk je dat je daar tercht kunt met je diploma's uit Best?

Ik heb het zelf gezien, anders zou ik het nooit geloven........er was één bedrijf, die in zijn vacature had staan, dat gegadigden met een opleiding (en diploma) uit Best, u i t d r u k k e l i j k werden verzocht om NIET, echt waar, NIET te solliciteren. Ben je dan lekker?

Ik ben bang, dat dat met de beveiligingsopleiding net zo is.
Ieder bedrijf, wat groter is dan 1+hond, laat je een opleiding volgen in jou eigen regio en heeft altijd wel personeel, dat je bij vragen of moeilijkheden kan helpen!

Dus, gewoon doen, gewoon leren, dan krijg je ook gewoon werk en geen last van hoogmoedswaanzin en geen wergevers die je niet willen hebben omdat je een 'diploma' hebt van Best Alert!

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Dat er bedrijven zijn die niet met Best Alert willen wekren is bekend. Er zijn genoeg mensen bij de opleiding weg gegaan omdat ze er problemen mee hadden.

Dat gezegd, ik heb bij de eerste bedrijf dat ik binnen gelopen was een plek gekregen. Ik had die dag nog een gesprek, ik ben uit beleefdheid gegaan en kreeg te horen dat ik ook daar in princiepe mijn stage mocht lopen.

Iedereen van mijn opleiding heeft nu een plek. Voor elk bedrijf die Best Alert afkraakt is er wel een te vinden die aan raad. Een betje goed zoeken levert ook wel reaultaat op he...

D

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Bekomen jullie daar ook Niederlands ?

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Captain-America »

Al gezien?

De site www.hogeschoolcriminologie.nl is her en der spontaan aangepast.

Vreemd he.

Veen

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Veen »

Vandaag 18 oct 2003 had ik les bij B.A. en weer was radar op bezoek.
Dit keer waren het de zogenaamde begginnende persoonsbeveiligers aan de beurt om te klagen. :x
Ze waren hier net 4 tot 8 weken en nu al conclusies trekken dat het niet goed is geweest.
Ik ben er nu bijna 10 maanden en ja in het begin moet je even door die zure appel heen bijten want daarna komt je opleiding persenal gaurd en dat is gewoon goed te noemen en zeer goede docenten die weten waar ze over praten.
Wees een vent als je hier aan begint en maak het af als je tenminste ballen hebt want die heb je echt nodig.
Als je deze opleiding gaat beginnen,weet wat je doet want alleen de sterkste blijven hier op de been. 8) 8)

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Als jullie je laten bedonderen en denken dat jullie beveiligers worden, laat dan je kiezen trekken. Er is maar een HBO opleiding met baan garantie.

www.beveiliging_geheim_security.com

SC

veen

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door veen »

Beste gast.
Wij doelen niet op een hbo opleiding.
De opleiding die ik nu volg met mijn colega"s is de opleiding persoonsbeveiliger.
Dat betekend,je beveiligings diploma 2, VAK en als je doorzet je KADER diploma,en dit zijn allemaal landelijk erkendelijke diploma,s van de SVPB.
Aan de opleiding zitten misschien best wel wat haken en ogen aan maar op den duur word het zeker beter en gaan je inzien dat het zeker niet voor niets is geweest.
groeten veen

ilona

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door ilona »

nou daar ben ik weer...
me vriend en ik zijn gisteren naar bestalert geweest.
en me vriend heeft gezegt wat dit nou te betekenen had weet je wat ze zeiden dat de jong die dit heeft uitgezend een concurent van hun is en daarom dit heeft laten uitzenden jaja geloof je het zelf ma me vriend heeft gezegt dat het deze school niet meer vertrouwd en wilde stoppen met de opleiding en zijn geld terug!! nou dat moet hij schriftelijk indienen en of hij het geld weer krijgt is te hopen dan maar duzz mensen als jullie willen stoppen doe het schriftelijk!!
en ik hoop dat jullie het ook lukt
groetjes maurice en ilona :!: :!:

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Isse ditte bestalert schrijfsteil of wat.

mol

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door mol »

Beste mensen,

Ik weet niet of jullie ooit in best de opleiding hebben gevolgd, maar je krijgt daar geen best alert diploma. Maar een diploma beveiliger (2) van het svpb. Net als bij iedere andere opleiding in nederland! Met jullie onzin verpesten jullie het voor mensen die het diploma hebben behaald en wel tevreden zijn. Want het maakt geen reed uit waar je je diploma hebt behaald als je zelf maar inzet toont en je beveiligings diploma behaalt van het SVPB.

behhhh

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door behhhh »

Hallo GEIT Ilona,

Het is heel normaal dat als men iets wil annuleren of iets wil opzeggen, dat dit schriftelijk moet gebeuren. Dat geldt voor heel veel dingen, bijvoorbeeld bij het nemen van ontslag of het opzeggen van een abonnement. Dus dom dier, gebruik eerst dat hooi in je hoofd en kom dan met commentaar :!:

ilona

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door ilona »

loop niet zo te behhhhhh over een ander sukkel kijk eerst na je eigen :twisted: :twisted: tis gewoon een *** opleiding dat horen we genoeg hier!!
ilona

special guest

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door special guest »

Het gaat ook niet om de lessen van B.A., want over de leraren en de lessen ben ik wel tevreden.
Maar waarom het gaat is : Een hele hoop dingen die in de studiegids staan en gezegd zijn, die kloppen gewoon niet !!! Trek maar eens wat na bij instellingen !
Heb je ook al gesolliciteerd of geinformeerd bij bedrijven?
(natuurlijk wel voor het "betere werk" en niet als beveiliger2, want dan kun je bijna overal wel aan de slag ) Moet je eens doen ; De meeste beginnen gewoon te lachen, of krijgen medelijden.
Als de lessen dus wel goed zijn en ik al mijn "papieren" heb gehaald, maar er is geen bedrijf die iemand aanneemt die van B.A. komt ; wat moet je er dan doen ?? ( vooral met deze negatieve publiciteit )

Dé Luiken

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Dé Luiken »

Mensen we kunnen hier lang en breed over praten maar laten we even de dingen op een rijtje zetten;
Er zijn een paar beveiligingscertificaten waarvoor je bij Best Alert opgeleid kunt worden. Deze zijn erkend en gedegen, niks mis mee dus.
De docenten die ik tot nu toe heb meegemaakt (sinds Maart) zijn allen goed to zeer goed in hun werk.
De opleiding directiechauffeur is ook goed, maar... omdat de heer Kantelberg het vertikt om erkenning aan te vragen bij het CBR is de kans op werk nihil.
Uiteindelijk heeft toch ook iedere vrachtwagen of busschauffeur en automobilist examen gedaan bij het CBR?
Het gaat mij en anderen er alleen maar om dit certificaat te halen en het verleden van de "Kantelbergjes" interesseert me niet.
Allen is hij nu heel erg verkeerd bezig met mensen te misleiden door middel van mooie folders, brochures en websites.
Wat mij betreft wordt er snel een einde gemaakt aan zijn praktijken want het enige wat ik nu denk is dat die mooie Porsche waarin hij rijdt door ons betaald is en nu millionair is over de ruggen van anderen.
P.S. Probeer maar eens een stageplek te vinden met een Best Alert opleiding! : :evil:

Gesloten