LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hogeschool voor Criminologie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom beginnen jullie niet op de lagere school voor criminologie.

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Marc, Interseco is niet erkend en zal nooit erkend worden. Arjan de Jong misleid werknemers massal met 0-uren contracten na mooie woorden.

karel

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door karel »

Geachte Forum Lezers,
Waarom doet Radar zo geheimzinnig, Een mededeling naar forum leden zonder een naam te noemen. Verborgen camera's bij erkende instituten. Een deskundige zonder erkenning die een erkende school bekritiseert. Gesjeesde studenten (zie Mr. Maris) een finest hour geeft. Interseco associale 0-uren contracten onbereord laat, waarvan veel mensen ook nu nog de dupe laat zijn. En Arjan de Jong naar nu uit de mouw komt de kans geeft om unfair een groeiende concurrent onjuist te beschadigen. Maak een echt verhaal, onthul de real life stories van Interseco.

vogel

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door vogel »

Wij zijn cursisten van twee groepen bodygards. Wij volgen de opleiding sterbodyguard en meoeten nog een half jaar opzaterdag naar school. Wij kregen terwijl wij studeerden al een verantwoordelijke baan in de persoonsbeveiliging en wij hebben onlangs twee weken succesvol gewerkt op het NFF Nederlands Film Festival. Wij groeien door naar hogerop!

kaleb

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door kaleb »

Laat het programma opgelicht eens naar Interseco kijken!!!!!

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Dus toch een Hogeschool voor oplichters :lol: :roll: :roll: :roll:

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

:) goed verhaal hoor die pipo denkt zeker dat ie iedereen op kan lichten Goed verhaal Tros Radar :D

Jolanda Maas

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Jolanda Maas »

Wat is er mis met vrijheids van meningsuiting, waneer studenten kunnen reageren vanuit de zelfde locatie. Wil absoluut niet zeggen dat deze berichtgeving gestuurd is vanuit een persoon! Een student mag op een school vrij e-mailen en heeft vrij toegang op het world-wide-web. De radactie van tros/radar denkt slechts maar aan een persoon, onder verschillende namen. Dit is een voor oordeel. Studenten hebben ook recht van vrije meningsuiting. :?

thomas

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door thomas »

Ja, deze week hebben enkele van mijn mede-cursisten van Best Alert naar uw forum gemaild. Waarom mag dit niet van de redactie van Radar? Ik ben tevreden over mijn opleiding en niet over Radar. Als cursist heeft men een eigen mening die ik mag laten horen. Wij krijgen hier computerles want daarin moeten wij voor de beveiliging examen doen. Mag dit van Radar?

Cito

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Cito »

Volgens mij is het gewoon Jack Kantelberg zelf die helemaal gefrustreerd achter zijn bureau hier onder diverse namen de nodige SPAM neerkalkt. Kan me niet voorstellen dat zijn "studenten" het voor hem opnemen, of het niveau van die "studenten""moet wel erg laag zijn, een IQ van een pinda zullen we maar zeggen.

Erik Hooglander

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Erik Hooglander »

Zo te zien maakt de Radar-redactie zich druk waar verscheidene e-mails vandaan komen. IP-adressen zoals: 195.121.108.XXX kunnen tientallen computers bij zijn aangesloten. Terwijl er een hot-item is besproken over een uitzending van Radar vindt de Radar-redatie het raar dat die personen reageren!
Nou, zo gaat het hier ook, gezellig bespreek je met je collega’s het een-en-ander tijdens de lunch, collega's kijken vervolgens op het net en reageren op hun manier zoals zei dat wensen. Tja, is dat dan raar! Nee, helmaal niet. Mij wekt het wel de indruk dat Radar-redactie dit insinueerd dat dit vanuit een vaste bron moet komen. Gewoon weg belachelijk vanuit Radar-redactie.

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

weet je aan wie ik moet denken?
aan onze waterbeddenman, is dit zijn broer? :roll:

Kantelheuvel

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Kantelheuvel »

Eric Hooglander, leer eerst eens lezen voordat je de beveiliging in gaat. De redactie heeft gezien dat het hier iedere keer om extact HETZELFDE ipadres gaat. Uit PRIVACYOVERWEGINGEN zijn de laatste drie cijfers weggelaten op dit forum. Dat staat er toch duidelijk? Wat snap je niet?

Zelfde ip=zelfde computer = meer dan heel toevallig

Dit lijkt heel erg op die man met dat rare hoedje die heeft hetzelfde gedaan op dit forum.

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

zelfde IP wil nog niet zeggen zelfde computer.. een school heeft veel computers en die gebruiken volgens mij altijd hetzelfde IP adres..
of niet dan??

Kantelheuvel

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Kantelheuvel »

Ook als je op een school zit of een andere netwerk, de laatste drie cijfers zijn altijd uniek en gekoppeld aan 1 computer. Dat zijn dus de cijfers die radar in het berichtje heeft weggelaten. Wel netjes iig.

Alerte Bert

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Alerte Bert »

Wie Jack Kantelberg een beetje kent, weet dat het een oplichter eerste klas is. Dat is hij altijd al geweest. En hij zal ook niet veranderen, dus wees gewaarschuwd ! :idea:

Marc
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:18

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Marc »

Laatste drie cijfers zijn inderdaad altijd anders, zelfde IP=zelfde computer en in de regel dus dezelfde persoon die iets schrijft. Als je de teksten analyseert op zinsopbouw en interpunctie kom je ook al tot de conclusie dat het waarschijnlijk is dat één en dezelfde persoon hierachter zit.....Jack Kantelberg met Robin Hood-hoedje? Of misschien wel zijn vrouw...?

Draven

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Draven »

Wie dan ook die multiple postings heeft gedaan Ik vind het een trieste zaak. Het doet de school echt geen goed.

Ik heb al eerder gezeg dat ik de leeraren op deze school vertrouw, en dat die echt goed les kunnen geven. Kantelberg...nee, die vertrouw ik echt niet. Punt. Maar ik vertrouw er wel op dat ik met deze opleiding genoeg vak kennis op zal bouwen om in de toekomst een goed baan te kunenn vinden in deze sector. Dit is wat een opleiding je moet bieden wat mij betreft. Al het gezeik wat er nu om heen gaat heeft hier niks over te zeggen. Accreditatie dat komt nog wel. Dat geloof ik echt.

Captain America;

Bedankt voor de info. Het was heel informatief, maar ik blijf bij mijn keuse.

BEVEILIGER

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door BEVEILIGER »

EEN MOOI PAND VERGEZELD VAN MOOIE BROCHURES EN EEN GEWELDIG VERKOOPPRAATJE DAARMEE KAN JE ALTIJD GELD VERDIENEN,HET INSPELEN OP MARKTBEWEGINGEN IS OOK NIET ZO MOEILIJK.
DE INTENTIE OM SERIEUS MET HET VAK BEVEILIGING ALSMEDE HET BEDRIJF WAT JE RUNT OM TE GAAN IS VEEL INGEWIKKELDER.
WAT DE HEER EN MEVROUW UIT BEST SINDS JAREN UITVOEREN VIND IK ALS BEVEILIGER MET 17 JAAR ERVARING EEN REGELRECHTE SCHANDE.
ONWETENDE MENSEN WORDEN LEEGGEMOLKEN VOOR EEN VEEL TE DURE OPLEIDING EN BAANGARANTIE WORDT WEL BELOOFD MAAR NIET GEBODEN.
HET IS MIJ DAAROM EEN RAADSEL DAT DE UITBATERS VAN DIT BEDRIJF AL ZO LANG DEZE PRAKTIJKEN HEBBEN KUNNEN UITOEFENEN.
VEILIGHEIDSEXPERT... LAAT MIJ NIET LACHEN DE BETROKKENE HEEFT NOG MINDER KAAS GEGETEN VAN BEVEILIGING DAN EEN 20 JARIGE MET EEN BASISDIPLOMA.
MIJN ADVIES ZOEK EEN GOEDE OPLEIDER DEZE ZIJN ER GENOEG IN NEDERLAND EN LAAT JE NIET VERLEIDEN DOOR MOOIE PRAATJES DAARVOOR HEEFT HET VAK VAN BEVEILIGER TE VEEL INHOUD,

Gesloten