LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hogeschool voor Criminologie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Langeveld

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Langeveld »

Hallo allemaal.
Ik ben blij dat ik net op tijd ben dat ik niet bij Best Alert een opleiding begonnen ben tot (Ster)bodyguard.Ik wil graag weten van iemand die mij kan helpen met waar ik wel een goede opleiding tot bodyguard kan volgen??????????? Is Minerva een goede?? Of een andere??????
Bedankt en respect voor die mensen die de Heer Kantelberg aangepakt hebben.Grote klasse.

Viper

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Viper »

Hallo,

Ik zit me nu af te vragen hoe dat dan zit met al die andere opleidingen die dhr. Kantelberg geeft? Zijn die dan wel erkend? Want ze geven daar zoveel opleidingen, dat de school zelf te klein is.

jaco

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door jaco »

Geen school voor watjes. Hoe goed onze groep ook is. Er zit toch een zeurder tussen. Die moet aan het handje meegenomen worden en als hij iets moet regelen belt hij direct naar zijn mama. Wij noemen hem een watje. Best Alert is geen school voor watjes en als onze zeurder blijft zaniken slaagt hij never nooit.

De docenten zijn prima. Komen allemaal uit het vak. De lessen zijn ook prima. Kent u een betere school? Kan ik me niet voorstellen.

jasc

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door jasc »

Hoi,

Weet iemand waar ik dan wel een goed diploma voor beveiliger kan
behalen (mbo)?

Welke school heeft wel een goede reputatie?

~Jasc

antoon

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door antoon »

De NTI geeft schriftelijke opleidingen beveiliger met garantie.
Best Alert geeft mondelinge opleidingen voor beveiliger en persoonsbeveiliger met veel sport en praktijk en oefeningen. In teamverband. Dus je moet kunnen samenwerken en je moet ook leiding kunnen geven. Tjerk is mijn leraar en de beste bij Best Alert.

patrickM

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door patrickM »

Ik heb mijn diploma bij Best Alert gehaald en het is volledig erkend.. ik heb bovendien een hele goede baan nu.
Het is wel erg flauw om te zeggen dat alles fout is daar, er zijn genoeg mensen met goede ervaringen. Best Alert geeft supersnelle opleidingen en heeft de beste docenten, dat is voor mij genoeg hoor!!

Mr.Bert.W.Maris

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Mr.Bert.W.Maris »

Geachte Redactie van RADAR,

Uw uitzending inzake de Hogeschool voor Criminologie is mij erg tegengevallen.
U probeert alleen maar dhr. Kantelberg in een kwaad daglicht te stellen
en misbruikt daarvoor stukjes van Pauw in Panama en Janssen Laat.
En dan nog het ovvoeren van een concurrerend bedrijf.

Ik ben er zelf getuige van dat nooit is beweerd dat de hogeschool geaccrediteerd is. Eerst na accredidatie kunnen ekende diploma's worden afgegeven.

Overigens de student/woordvoerder heeft zijn schoolexeman niet gehaald, scoorde niet hoger dan 3 ( cijfers van 1 tot 10)terwijl hij bij voortduring "schitterde"door afwezigheid.
Toen hij een herkansing kreeg middel;s een hertentamen is hij niet op komen dagen.

Jammer dat een piubliekke omroep als de TROS zijn vberantwoorfdelijkheid niet aanvaardt.
Het wordt tijd dat de overheid eens snoeit in dit publiek bestel van sensatie en hele en halve waarheden.

En wat de Hogeschool betreft:
De doorzetteres komen er wel, ook bij de studenten.
De caravaan gaat verder terwijl de wolven huilen in het bos.

Ik word van dit soort "publieke omroep"bepaald niet vrolijk.
Een echter "blooper" RADAR !

Vriendelijke groeten

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

oh ja... Mr. Maris is docent bij de Hogeschool... Dus ......

BAS MAAS

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door BAS MAAS »

Naar aanleiding van de uitzending van maandag jl. denk ik dat het marksegement wat de Heer Jack Kantelberg bestrijkt heel normaal is dat hij gebruik maakt van de media. In mijn ogen is dat zeer goed. Zijn doel komt op hem af en geeft luid en duidelijk advies. De media geeft Jack Kantelberg de wind mee, hot-item is VEILIGEHEID, niemand doet niets!, ook niet het ministerie. géén beter voorbeeld is Pim Fortuin. Verder heeft radar Best-Alert -Jack Kantelberg- alleen maar in het zwarte daglicht willen zetten. Is het soms jalozie! Ik hoop dat Best-Alert door gaat met zijn aktiviteiten voor het bestreiden tegen criminologie. Wie doet het dan wel!!!

antoon

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door antoon »

Radar was bekend methet feit dat de heer de Jong een concurrent was. Is dit dan wel objectief? Was het niet beter geweest dit te melden? Bij het SVPB kennen ze de Jong niet. U had gewoon iemand van het ministerie van OC en W in uw uitzending moeten halen. Zo lijkt het dat Radar bewust een concurrent inschakelt om afbraak te doen.

jaco

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door jaco »

Geachte Forum bezoekers,
De Tros geeft u onjuiste informatie. De heer de Jong is geen directeur van een opleidingsbedrijf in de beveiliging, wel voor directie chauffeurs waar zijn marktaandeel geminimeerd is. Het opleidingsbedrijf is op geen enkele wijze erkend door het ministerie van Onderwijs en ook niet bij het ministerie van Justitie en bij nabellen bij deze ministeries blijkt bovendien nog dat Interseco niet in het Crebo staat vermeld. Radar heeft niet zorgvuldig gehandeld en doet dit ook niet in het voorgaande redactie bericht. Welke belangen heeft de redactie om een concurrent in de uitzending te halen en niet iemand van de overheid die bovendien deskundig is. Zo lijkt dit onzuivere journalistiek.

mia

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door mia »

Meer dan beetje dom van de Tros en Radar om een niet erkende chauffeursschool te laten oordelen over een school waarvan diploma's wel erkend zijn door ministerie.

Pim Hooglander

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Pim Hooglander »

Het is niet verkeerd wat Radar doet. Maar als je het TV-programma beleefd hebt dan knijp je je tenen bij elkaar. Discussies zijn oké, maar in hoeverre heeft Radar Jack Kantelberg in de camera gekeken. Als Radar een verslag uit wil brengen loop je niet met een verborgen camera een bedrijf binnen, nee dan moet je het doen zoals Pieter Storms van Breekijzer, to-the-point ermee en geen verstoppertje spelen.
Kijk je naar de beroemde dag van 13 september, WTC-gebouwen storten in elkaar, hoe kan dat toch plaats vinden en door wie! Ook een dag om niet te vergeten is dat een grote politicus -Pim Fortuin- wordt dood geschoten, dit schrijft Bas Maas terecht in uw forum! Dit zijn 2-voorbeelden wat elke dag opnieuw kan plaats vinden. Zet je TV maar aan of het gaat alleen maar over terrorisme, oorlog en misdaad! Daar wordt je niet vrolijk van.

Als Best-alert beveiligingsopleidingen verzorgd, en ziet pers, radio, satelliet en TV op zich afkomen, is dat voor dit bedrijf gewoon goed. Uiteindelijk doet iemand iets met die media, en stapt op het goede moment in. Ik wil alleen maar zeggen voor de mensen en politici in Den Haag: NEDERLAND WORDT WAKKER!

mustafa

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door mustafa »

Geacht forum,
Als u van meet af aan wist dat de heer de Jong een opleidingsburo heeft waarom heeft u dan niet gecheckt of dit buro wel erkend is door de overheid? Als het opleidingsburo van mijnheer de Jong niet erkend is heeft u geblunderd. Geef dit dan ook eerlijk toe. Als kijker heb ik recht op eerlijke informatie.

snijders

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door snijders »

:o

Arjo de Jong
Directeur Beveiligingsburo
Diploma’s en certificaten niet erkend door de ministeries van Justitie en Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen. Het opleidingsburo is niet opgenomen in het Centraal Register Erkende Opleidingsinstituten (Crebo).

Clarence uit E.

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Clarence uit E. »

Ik heb een opleiding beveiliging gevolgd bij Best Alert College en heb nog nooit een negatief woord gehoord over het opleidingsintstituut van Dhr. Kantelberg. Het maakt mij erg verdrietig dat er zo veel mensen zijn, die in de valkuil van Tros radar trappen. Tros radar is een commercieel programma en heeft als doel mensen of bedrijven onderuit te halen en in een zwart daglicht te zetten.
De opleiding Beveiliging heb ik inmiddels met succes voltooid en werk inmiddels bij 1 van de bekendste Beveiligingsbedrijven in Nederland. Dus al met al, niet zeuren en ga eerst met je eigen ogen kijken dat het allemaal onzin is wat trosradar heeft uitgezonden. De diploma's zijn gewoon erkend, dus wat wil je nog meer...... :!:

Clarence uit E.

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Clarence uit E. »

Ik heb een opleiding beveiliging gevolgd bij Best Alert College en heb nog nooit een negatief woord gehoord over het opleidingsintstituut van Dhr. Kantelberg. Het maakt mij erg verdrietig dat er zo veel mensen zijn, die in de valkuil van Tros radar trappen. Tros radar is een commercieel programma en heeft als doel mensen of bedrijven onderuit te halen en in een zwart daglicht te zetten.
De opleiding Beveiliging heb ik inmiddels met succes voltooid en werk inmiddels bij 1 van de bekendste Beveiligingsbedrijven in Nederland. Dus al met al, niet zeuren en ga eerst met je eigen ogen kijken dat het allemaal onzin is wat trosradar heeft uitgezonden. De diploma's zijn gewoon erkend, dus wat wil je nog meer...... :!:

Marc
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:18

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Marc »

Wat maakt het nu uit of je erkend bent of niet, zo gauw je maar niet schermt erkend te zijn terwijl je het eigenlijk NIET bent! Indien Interseco niet erkend is maar dat ook helemaal niet roept, dan is er geen probleem. De hele Kantelberg-casus is gebaseerd op het feit dat hij mensen MISLEID, hij zegt dat hij erkend is, maar hij is het niet. Dat is wel ernstig.

Ook al is Interseco niet erkend, nou en? Zo gauw ze maar niet gaan roepen dat ze het wel zijn (de Kantelberg-methode). Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, misschien is Interseco ondanks dat zij een erkenning mist (om wat voor reden dan ook) wel beter dan menigeen wel erkend bedrijf.

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Wat leren jullie daar eigenlijk, behalve boeven vangen :?: :?: Als je een echt vak leert, heb je misschien straks een belegde boterham.

Dit lijkt me nix.

Gesloten