LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hogeschool voor Criminologie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jimbo75
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2004 16:33

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door jimbo75 »

Kan iemand mij vertellen wat het beste te nemen traject is tot het worden van VIP/prive chauffeur?....

Ik ben op de hoogte van de Interdrive en Interesco rijopleidingen....
Maar zijn dat de enige 2 mogelijkheden of is er ook nog zoiets als een werk en leren traject?.

Met vriendelijke groet

Jimbo :!: :!:

rinske

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door rinske »

@tonny: een opleiding voor de beveiliging kan je natuurlijk ook gewoon bij de LOI volgen. En dat het er zo professioneel uitziet is nu net waarom zovelen er met open ogen ingelopen zijn.

@jimbo75: voor zover mij bekend is MINERVA erg goed. Verder is er nog International Security Partners te Lelystad. En er zullen er nog wel meer zijn, zoek op internet en informeer bij OCenW. Kijk ook eens op www.cfi.nl

let's get started

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door let's get started »

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Er moet wat gaan gebeuren, anders verwatert de hele zaak en dat is toch niet de bedoeling !
Elke betaalde euro is er één teveel !!

Ik wil TROS RADAR graag vragen, om per mail contact met mij op te nemen. Ik zou graag ( voor onze zaak ) een kopie willen hebben, van ALLES wat er die zaterdag is gefilmd en niet alleen het kleine stukje uit de uitzending. Ik hoop op jullie medewerking.

Voor de groep "die-harts" : ik stuur jullie deze week nog een mail met tijd en plaats van samenkomst om alles op een rijtje te zetten !!!!!!

Groetjes, een "die-hart"

Daan's pa

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Daan's pa »

:?: :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!:
Het bericht van de Die-Hard in dit forum is het eerste wat mij als pa van een gedupeerde van de "opleidingen" van deze charlatan aanspreekt.
Koppen bij elkaar, bewijslast verzamelen en ACTIE.
Als de argeloze jongeling op het net naar vacatures zoekt, wordt er veel naar de opleidingen van BBC gelinkt. En Bestjob staat nr.1 voor arbeids-
bemiddeling? Voor het echtpaar Kantelberg dus! En voor niemand anders
Dat dhr. Kantelberg z'n gang kan gaan heeft te maken met: GÉÉN VAN BBC's 9 "STUDIERICHTINGEN" ZIJN ERKEND! En daarom ook NOG GEEN wettelijk beoordelingscyclus op kwaliteit verplicht is. Tevens is er geen ONAFHANKELIJK KLACHTEN- ORGAAN verplicht waar men een toetsing over wanprestatie, kwaliteit, bejegening, enz.enz. kan neerleggen. Voor BVE's (Beroeps Volwassenen Educatie) ligt er voor 2004 een wetsvoorstel in de 2e Kamer in het verschiet om dit te regelen. (Hr. K. pompt tussentijds wellicht nog veel geld rond, zie de advertenties voor BBC in vrijwel alle dagbladen, en je kunt het geld inderdaad net zo goed in de sloot kiepen om ergenis en frustratie te vermijden.) Voor de (potentiële)
gedupeerden is het ontbreken van wettelijke kaders nu het grootste gemis en de bewijslast om voor je recht te vechten stagneert. Nu zijn er wellicht op vrijwel alle individuele zaken GEEN JURIDISCHE GRONDEN te formuleren om succesvol stappen te nemen. Enige kwaliteitstoetsing nu zou BBC, dhr. K., onherroepelijk opbreken en zijn faillissement onvermijdelijk maken.
Het is dus de kracht van het getal (gedupeerden) die de Onderwijs Inspectie en de politiek zal bewegen hier hogere prioriteit aan te geven.
Graag heb ik contact met de Die-Hard groep via TrosRadar (mijn e-mail)
om mijn (bak)steentje te kunnen bijdragen.
TrosRadar verzoek ik hierbij zich te focussen op Min. OCW/Inspectie en politiek, want ik zie niet hoe de consument beter van malafide onderwijsinstellingen gevrijwaard kan worden.
Pa van Daan

let's get started

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door let's get started »

pa van Daan : [email protected]

let´s get started

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door let´s get started »

OPROEP !!

Willen de gedupeerden een mail sturen naar onderstaand e-mailadres, met een uitgebreid verhaal WAAROM ze geld terug willen van BA en hoe het PERSOONLIJK verhaal in elkaar steekt en om hoeveel geld het exact gaat. Geef dus duidelijk aan waarom je mee wilt doen en wat jezelf evt. aan ´bewijzen`hebt.
Natuurlijk willen we ook graag je adresgegevens en weten of je bereid bent om mee te doen aan een collectief juridische stap.
Als je niet bereid bent om voor 100% mee te werken aan deze juridische stap, is het niet nodig te reageren !!

:arrow: [email protected]


the_dapper_dan

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door the_dapper_dan »

Ik ben op het moment nog bezig met de opleiding Beveiliger,
ik heb 30 maart examen bij het SVPB.

Ik kom er eigenlijk pas net achter wat er allemaal door Radar wordt
beweerd over Best Alert.

Ik ben zelf positief over de lesstof, cursus map, e.d.

Meerdere van klasgenoten hebben met goed succes een stageplaats
verworven en zijn daar nu tevens werkzaam.
Het kostte ze ook weinig moeite om deze te vinden.

Ik heb er dus nog steeds vertrouwen in, en NEE mijn IP-adres komt niet uit Best !!!


Met vriendelijke groet,

een "tevreden" cursist !

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

:D :D Beter één dan geen tevreden cursist. :D :D

Hanzel

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Hanzel »

Ik roep de Tros Radar-redactie dringend op om erop toe te zien, dat het taalgebruik verschoond blijft van dreigementen en dit ook openlijk op de website en in elk forumitem uitdrukkelijk vermeldt, want ook in dit forum valt het me op, dat in deze dan kantelberg regelmatig met wat dan ook bedreigd wordt. Ook zijn familie en personeelsleden worden genoemd bij die dreigementen en ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Ik zou zeggen: neem eens een stelling tegen deze internetterreur.


daan1

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door daan1 »

welke dreigementen bedoel je dan? ik zie geen dreigementen hoor..

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Het is al een tijd stil in dit topic.
Hoe is het afgelopen met de actie van de studenten (het hoger beroep)
En hoe staat het met de acties van "let´s get started" en de pa van Daan?
Ik zie dagelijks de advertenties in de Spits, en ik zie dan ook voor me hoe wanhopige mensen die al hun hoop op die opleiding vestigen wederom opgelicht zullen worden. :cry:

princess

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door princess »

Jah idd ben ook best wel nieuwschierig hoe het er allemaal mee staat!!!

Nou mensen het kan toch niet ineens allemaal afgelopen zijn er moet in de tussen tijd een heleboel gebeurt zijn, niet waar!!!

Aanklager

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Aanklager »

Wat betreft het hoger beroep. Hierin is afgelopen week uitspraak gedaan en we hebben wederom gewonnen!!!!! :D

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Hey, dat is goed bericht!!! :D
Jammer dat TrosRadar hier niets over bericht, omdat ze het 'op de voet zouden blijven volgen' werd in november nog verteld. :!:

Dit moet zeker een steun in de rug zijn voor Daan en gedupeerden van de andere opleidingen (Best Business School), welke natuurlijk net zo opgelicht zijn.

Gelukkig is de eerste grote klap nu geweest en hopelijk volgen er meer zodat de Hogeschool voor Oplichters uit Best binnenkort tot de verleden tijd behoort! :lol:

Daan's vader

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Daan's vader »

Beste tjiptjap,
Zou je nogmaals met Daan of vader contact willen opnemen a.j.b.,
met de voor ons bekende initialen, je hebt het mailadres.
Daan

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Het is hier stil......

dodo80

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door dodo80 »

ik snap niet dat die vent nog los loopt . Ik ben ook in Best geweest en ben gelukkig optijd gewaarschuwd voor die oplichter . maar het ergste vind ik dat hij nog steeds adverteerd in de dagbladen.

bezoeker88

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door bezoeker88 »

Best Alert geeft op haar website aan dat het ministerie van OC & W haar opleiding tot persoonsbeveiliger erkent (CREBO: 56180). Ik heb gezocht op het internet, maar kan hier helaas geen bevestiging van vinden.

Is er misschien iemand die mij kan vertellen of bovenstaande diploma door het ministerie is erkend? Alvast ontzettend bedankt.

Gesloten