LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hogeschool voor Criminologie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jaap Sloper

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Jaap Sloper »

Ik wil jullie allen mededelen dat er onlangs een mailtje is verstuurd naar de redactie van Peter R de Vries. Mijn verzoek aan de gedupeerden is om ook jouw reactie te sturen over die Jack Kantelberg. Dit kun je doen door naar http://www.peterrdevries.nl/ te gaan. Hoe meer reactie des te beter de oplossing. Die F*cker is nog steeds bezig met zijn oplichtingspraktijken.

gr, Jaap

Shaid

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Shaid »

Hetgeen wat mij verbaasd is dat die Jack Kantelberg samen werkt met Beau Dietl, een zeer erkende bodyguard in de VS heeft tevens ook een eigen beveilingsbureau in de VS zie http://www.beaudietl.com/. Ook zijn er foto's te zien met Beau Dietl en die Kantelberg.
Is Beau Dietl dan ook opgelicht??

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Vertrouw jij mensen die zaken doen met Jack Kantelberg? Ik zeker niet!

Shaid

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Shaid »

Beau Dietl is een zeer gerespecteerde en erkende bodyguard in de VS. Er is zelfs een film uitgebracht over Beau Dietl genaamd; One Tough Cop. Zodoende verbaasd het me gewoon.

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bergrijp jou verbazing.

HHM

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door HHM »

Sander,

Het aangegeven email adres zou gewoon moeten werken.
Wellicht kun je het nogmaals proberen?

Alvast dank!

"cursisten"

whimmie

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door whimmie »

Laat de familie er in hemelsnaam buiten! Die hebben hem niet uitgekozen.

www.kantelberg.nl

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door www.kantelberg.nl »

Dit forum wordt goed gevolgd door Mr Jack, aangezien vanochtend al meteen de melding "Deze website is onder constructie" erop stond.
Echt triest, maar hij ziet zijn eigen ondergang natuurlijk ook al aankomen en hij wil zijn familie tegen zijn criminele praktijken beschermen. Echt niet te geloven dat hij nog ergens om geeft!

Het ging mij niet eens om zijn familie, maar hij had er zelfdunkende stukjes over zichzelf op gezet en hoe leuke familie hij wel niet heeft samen met zijn vrouw, die overigens net zo erg is als hij.

Voor degene die toch nog willen kijken:
http://www.kantelberg.nl/homepage.htm

UIteraard heeft hij al snel alle info over zichzelf, vrouw en kinderen weg gehaald. Ik heb een tijdje geleden al een een kopie van die site gemaakt, maar ik wil niet in zo achterbaks al hem worden, dus laat ik dat maar voor mijzelf houden.

sander

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door sander »

Beste "cusisten",

ik heb het e-mail adres nog een x geprobeerd,maar hij doet het echt niet!Zouden jullie mij misschien een mailtje willen sturen?Mijn e-mail adres is [email protected] hoop dat ik zo wel wat verder kom.

Alvast bedankt,

sander

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb de "cursisten" ook gemaild vorige week, maar geen reactie meer van terug gehad. Het emailadres werkte wel. Ik heb gemaild naar:

[email protected]

Heeft iemand hier al ervaring met Incasso's en dagvaardingen die BBS stuurt? En dan vooral dagvaardingen die voor de kantonrechter komen.

Ik hoop dat TrosRadar nog eens flink aandacht kan besteden aan Jack Kantelberg, maar dan niet alleen met betrekking tot Best Alert maar met alle opleidingen en praktijken waar deze schoft zich mee bezig houdt. Het is toch belachelijk dat zelfs na een positieve uitspraak van de rechter deze man gewoon door mag gaan met opnieuw mensen bedriegen en op kosten jagen???

De mensen die Peter R de Vries hebben geschreven, hebben deze mensen daar nog weleens wat van gehoord? en heeft iemand al weleens contact opgenomen met De Telegraaf? Deze krant zou (volgens horen zeggen) zeer geinteresseerd zijn in een mooi stuk over Jack Kantelberg en zijn praktijken! :twisted:

Whimmie

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Whimmie »

Nogmaals terugkomend op de familiesite. Laat in hemelsnaam de familie er buiten, want ik weet dat die zich kapot schaamt voor die vent.

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Heeft iemand de laatste weken nog weleend wat gehoord uit Best, of heeft iemand nog wat ondernomen?

En hoe zit het met de 'cursisten'?

Hoe is dat hoger beroep afgelopen?

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Opgelicht!
Hèt programma dat duistere zaken aan het licht brengt. Op deze website http://www.opgelicht.nl/ kunt u terecht voor tips om oplichting te voorkomen, informatie over veelgebruikte trucs, sterke verhalen van meesteroplichters, handige links en nog veel meer. U kunt via deze site uiteraard ook uw eigen verhalen, vragen of opmerkingen aan de redactie voorleggen.

Daan1

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Daan1 »

...

Daan1

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Daan1 »

ik kan er toch zo BOOS om worden> die vent weet precies wat hij doet n.l. jonge enthausiaste mensen oplichten en hun geld aftroggelen!
ik deed de opleiding voor stewardess en mijn ervaringen op die kloteschool zijn precies hetzelfde als van vele anderen op dit forum.
[bergens eerder is het al eens gevraagd maar daar was geen reactie op; maar ik wil graag in contact komen met de ex-leerlingen van best alert die hun geld terug hebben gekregen via de rechtzaak of hun advocaat
deze vent en dat domme wijf van hem..sorry dat ik het zeg maar zij doet er net zo hard aan mee (werkt ook op de school) moeten gestopt worden!
succes allemaal en ik hoop dat meneer kantelkont:) snel ten onder gaat![/b]

Ewoud

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Ewoud »

Graag zou ik willen vragen of de ex-werknemer die een reactie heeft gegeven op dit forum contact met mij op wil nemen via mijn email adres. Ook ik ben een gedupeerde van Best Alert en ben op dit moment bezig met juridische stappen. Als u niet via dit forum met mij in contact wilt komen, zou u dan contact willen opnemen met de redactie van Tros Radar. Zij beschikken ook over mijn gegevens. Ik zou graag met u van gedachten wisselen over het opleidingsinstituut.

Bij voorbaat dank,

Ewoud

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Gisterochtend viel m'n ook weer op 2 belachelijke advertenties van BestBusinessSchool en Best Alert in de Spits. Weer proberen ze zieltjes te winnen en geld af te troggelen. Wanneer stopt dit nou eens??

Vooral de laatste zin van de advertentie:
"U kent Best Alert al van TV"..... Bedoelen ze daar Tros Radar mee?? :lol:

De vacatures die ze noemen zoals stewardess en rechercheur, denk je nou echt dat bedrijven je aannemen als ze zien dat je in Best je opleiding gevolgd hebt? Uit ervaring weet ik dat zo goed als alle vliegtuigmaatschappijen deze school verafschuwen! Je maakt alleen kans als je bij TIO gestudeerd hebt! Die naam zal BBS nooit krijgen met meesteroplichter Kantelberg.
Maar het liefst helemaal geen vooropleiding omdat je dan al vaak dingen aangeleerd zijn die vliegtuigmaatschappijen net iets anders willen hebben.

Jammer dat er geen mensen meer reageren die een proces hebben aangespannen. Ook zou ik weleens willen weten hoe het met het hoger beroep is afgelopen van de mensen uit de Tros Radar uitzending tegen Best Alert.

Daan1

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Daan1 »

hello, ben ik weer..ik vind het ook jammer dat dit forum nog maar weinig gebruikt wordt en er geen recties komen.ik deed de opl stewardess(heet geen daan, ben een meisje)en ging ervan af omdat er heeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen niet klopten.
kreeg een brief van de advocaat van die eikel dat ik moest betalen.wij hebben ook een advocaat genomen en ik weet sinds 2 dagen dat onze advocaat ons helemaal begrijpt maar niks juridich aan kan tonen waardoor ik dus wel moet betalen.dus we weten dat hij een oplichter is(en die ******* zelf ook) maar in sommige gevallen is het niet aan te tonen...het advies voor mij is om maar gewoon te betalen zodat er niet nog meer kosten bijkomen zoals proceskosten enzo..ik baal echt zoooo erg! dat kan ik je niet vertellen..al mijn spaargeld gewoon weg!
zonder er ook maar iets voor gekregen te hebben! het totaalbedrag is zo'n 1500,- en het bedrag zonder korting(als je meteen betaalt) is zo'n 1750,-..........ik weet niet wat ik moet doen.kan het geld net zo goed in de sloot kiepen want dan heb je er net zoveel aan als dat je het aan meneer 'schenkt'. ik ga nog proberen meer tv-programma's in te lichten dus bv breekijzer en opgelicht enzo maarja weet niet of er nog iets aan te doen valt..
deze ******* moet ******** uit de maatschappij en lekker met zn wijf thuis op de bank gaan zitten zodat ze niemand op kunnen lichten!
hoe denken jullie erover om allerlei programma's inlichten?

Gast

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Gast »

Daan,
Dat is wel heel triest dat er niets aan te doen valt! Je zou nog contact op kunnen nemen met vliegtuigmaatschappijen waarvan zij het logo in hun studiegids zetten. Ik weet voor 99% zeker dat die maatschappijen daarvoor geen toestemming hebben gegeven en ook niet met BBS geaccosieerd willen worden. Je kan het dan gooie onder valse voorlichting of verleiding!

Breekijzer zou je inderdaad kunnen aanschrijven. Ben benieuwd hoe die eikel reageert als Pieter Storms ineens tegenover hem staat!
:twisted:
Gewoon proberen zoveel mogelijk negatieve publiciteit hieraan te geven, ook bv. de Telegraaf aanschrijven!
Suc6 en ik hoop dat het nog iets oplevert voor je.
Laat het in ieder geval hier even weten.

Tonny

Re: Hogeschool voor Criminologie

Ongelezen bericht door Tonny »

Hallo, ik ben afgelopen zaterdag in Best geweest voor zo'n intake gesprek.
Het kwam bij mij allemaal heel profesioneel over.
Ook de prijs, en wat de curcus inhield.
Kan iemand mij dan vertellen bij welke instantie je ,je wel kan aanmelding voor een cuscus in de beveiliging?

Gesloten