LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 0871-943035

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sukkel1

0871-943035

Ongelezen bericht door sukkel1 »

Wie heeft er nog meer naar dit geweldige nummer gebeld voor dat mooie thuiswerk in de dure maand december ?

dat december een dure maand wordt, dat klopt wel, daar de telefoonrekening na 6 keer bellen in elk geval met € 60 omhoog zal gaan, en zoals u zult begrijpen heb ik nog steeds geen thuiswerk !!!

Wat kunnen we aan dit soort praktijken doen ???????

Gast

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door Gast »

Niet bellen en alles negeren wat met thuiswerk te maken heeft! (heeft mij ook al € 20 gekost)

Gast

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door Gast »

Alsje werk zoekt moet je dat volgens andere methodes doen!
Via dit soort nummers bellen voor werk is vragen om gezeik!

niet doen dus!

coolcom

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door coolcom »

Nou, die kritiek geldt zeker niet voor ons. Wij bieden ook thuiswerk aan (telecom sector) en wij hebben ook een 087-nummer. Wij nemen WEL te telefoon op en bieden WEL thuiswerk aan.
Daarnaast was de steekproef van KASSA in een van de afleveringen NIET maatgevend. Die dag van de proef stonder wij ook op een thuiswerksite met ons nummer, maar wij zijn NIET gebeld.
Ook maken we zelf reclame op een thuiswerksite (met 087-nummers) en dat gaat altijd prima. Goede resultaten en enthousiaste mensen.

Groeten,

CC

Gast

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door Gast »

Hmmm... oké. Je mag best teleurgesteld zijn hoor, dat zou ik toch kunnen begrijpen!

Verder: sorry, ik heb geloof ik slecht humeur hier.

Groetjes,

veronique

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door veronique »

Ja schandalig..........om soms wanhopige mensen dit nummer te laten bellen.........RADAR doe hier iets aan. Het is gewoonweg gemeen en niet correct............!!
Verbieden ze van de regering b.v. een Bingo op televisie, maar deze wanpraktijken mogen wel door gaan?? vaag land...aanpakken die kl...oo..t..zakken..

ptbds
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2003 23:49

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door ptbds »

Ik ben het helemaal eens met veronique, allerlei dingen worden verboden en dit soort praktijken kunnen gewoon blijven bestaan, er wordt zelfs niet eens aangegeven wat het kost per minuut om met zo'n nummer te bellen !

Stop deze oplichtreij, want je kunt fluiten naar je geld !!!

RADAR, THE CHOICE IS YOURS !!!!!!!

familievader
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 nov 2003 12:38

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door familievader »

hoe vaak is er niet al door alle consumentenrubrieken op televisie en in de dagbladen gewaarschuwd tegen dit soort thuiswerk. En toch trappen steeds weer mensen erin.........

Marc
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:18

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door Marc »

Wat zit er dan precies achter? Ik vind het een erg verward verhaal, wie kan vertellen wat er aan de hand is?

coolcom

Re: 0871-943035

Ongelezen bericht door coolcom »

Jammer,

Dat iedereen van die nare en slechte ervaringen heeft en dat de goede weer onder de slechte moeten lijden. Wij hebben ook zon nummer en wij bieden WEL thuiswerk aan en wij beantwoorden WEL de telefoon en wij hebben WEL een tariefsvermelding. Jammer dat KASSA ons niet gebeld heeft op de dag van de proef want toen stond onze advertentie ook op de thuiswerk site. Beetje journalistiek incorrect.
Trouwens de OPTA heeft regelgeving gemaakt voor deze nummer. Eigenlijk is die organisatie ZELF een beetje de schuldige, want eerst geven ze 0800-nummers uit en die zijn gratis en vervolgens geven ze 087-nummers uit en die zijn niet aan een limiet gebonden en behoefden ook geen tariefsmelding. Maar gelukkig moet dat laatste nu wel en worden de regels strenger gehandhaafd wat er op een nummer wordt aangeboden, gezien het nummerplan.

Good luck allemaal

Gesloten