LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB in de problemen??

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Aukje
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 apr 2006 16:40

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Aukje »

Het Parool van 22 mei 2009 geschreven door:
Gerard Mulder.

(ARGWAAN)

“ De DSB Bank en het toeval

Is het toevallig dat Frank de Grave halsoverkop bij DSB Bank verdwijnt nu de uitkomsten van de AFM-onderzoek dichterbij komen?

Wat is er toch aan de hand met de bank die, als je de naam voluit zou spellen, de Dirk Scheringa Bank Bank (ja, we snappen de boodschap) heet? Drie maanden geleden leek alles er nog in orde. Gerrit Zalm, VVD- coryfee en oud minister van Financiën, zei in het openbaar voortdurend hoe geweldig hij in zij sas was met zijn baan als financieel directeur van DSB Bank, en hoe goed hij kon opschieten met “Dirk”. Dat hij ondanks dit permanente feest in Wognum toch opstapte, daar kon geen mens wat achter zoeken, want Zalm kreeg de eervolle opdracht puin te ruimen bij ABN Amro.
Gek genoeg, wat een toeval, viel het vertrek van Zalm bij DSB Bank samen met een plotseling aanzwellende stroom slecht nieuws uit de wereld van Dirk. Eerst kwam in de actualiteitenrubriek Nova een hypotheekdeskundige vertellen dat hij de eerste hypotheekdrama’s in Nederland verwachtte in de hoek van mensen die leningen hadden lopen bij DSB Bank, Hij zei het met de achteloze zekerheid van slager die weet wanneer het gehaktdag is, en hij kreeg gelijk.
Een paar weken later kwamen de eerste boze en wanhopige gedupeerden met hun verhaal naar buiten . Ze hadden zich door de Bank Bank leningen laten aansmeren die hun draagkracht volledig overstegen. Intussen kondigde de Autoriteit Financiële Markten (AFM) aan een onderzoek te beginnen naar de handel en wandel van DSB Bank. In Pauw & Witteman deed Scheringa dit nog af als “routine”, maar hij werd de volgende dag feitelijk als leugenaar weggezet door AFM-baas Hans Hoogervorst.
Dat was tegelijk het enige dat Hoogervorst over de aard van het onderzoek wilde zeggen.
Wie evenmin scheutig was met informatie, was VVD-coryfee en oud-minister (Defensie)Frank de Grave, die Zalm bij DBS Bank was opgevolgd. Al na twee maanden vluchtte De Grave uit Wognum zonder te vertellen waarom, behalve dat het binnen de raad van bestuur niet klikte. Dat – “meningsverschillen met/binnen de raad van bestuur” – klinkt nogal als de gebruikelijke dooddoener om de ware reden van een vertrek uit de top van een bedrijf te verhullen. Maar laten we ervan uitgaan dat het waar is.
Dus alles bij de Bank Bank is oke, al die verdachtmakingen over klanten het vel over de oren halen, slaan nergens op, het enige probleem is dat De Grave en Scheringa niet door een deur kunnen.
Maar hoe kan dat zo plotseling blijken? Ten eerste heeft De Grave zich natuurlijk van tevoren al een mening over zijn opperste baas kunnen vormen. In de tweede plaats had hij bij zijn partijgenoot en voorganger Gerrit Zalm kunnen navragen hoe Dirk in de omgang was. Dat heeft hij ook vast gedaan. Als Zalm over zijn uitstekende verstandhouding met de baas de waarheid heeft gesproken, moet hij, Zalm, De Grave een rooskleurig beeld hebben geschetst van de toekomstige samenwerking met Scheringa. Kennelijk is Scheringa ergens door ineens ongenietbaar geworden, althans voor De Grave. Wat kan dat zijn? Al die vervelden publiciteit misschien? Ik kan het me goed voorstellen.Maar als er werkelijk niets mis is, als na onderzoek alle beschuldigingen aan het adres van DSB Bank blijken af te ketsen op het pantser van Scheringa’s onkreukbaarheid, is er toch niet zo veel reden voor Scheringa om ongenietbaar te zijn? Dan weten hij en De Grave toch dat, hoe beroerd de stemming nu nog in Wognum is, ze straks allebei door hun tranen heen kunnen lachen? Juist daarom is het wel erg toevallig dat De Grave halsoverkop verdwijnt nu de uitkomsten van het AFM-onderzoek steeds dichterbij komen. Zou De Grave kunnen weten wat er straks uit de AFM-bus rolt?
Toevallig – veel in de DSB Bank-affaire hangt van de wonderlijke toevallen aan elkaar – is de baas van dat onderzoek Hoogervorst, net als De Grave een VVD-coryfee, en een oud-minister. Is het volstrekt onvoorstelbaar dat Hoogervorst zijn partijgenot de tip heeft gegeven voor de botsing met de ijsberg in de sloepen te gaan? Desgevraagd zal Hoogervorst het zeker met klem ontkennen (”Ik heb tegen Frank gezegd dat mij lippen verzegeld zijn”, ik hoor het hem als zeggen), en dat zou ik in zijn positie ook doen.
Rest de vraag wat Zalm wist van de manier van zaken doen van DSB Bank terwijl hij het daar zo gezellig had. Misschien heeft hij Scheringa eens gevraagd: “Dirk, wat is waar van die nare geruchten over ons?” “Niets”, heeft Dirk ongetwijfeld met een trouwhartige oogopslag gezegd, en Zalm was gerustgesteld.
Nou, wacht even, dankzij Hoogervorst weten we dat Dirk kan liegen. Misschien wist Zalm dat ook al. O ja, nog meer slecht nieuws: net toen de bank in opspraak kwam, is Scheringa’s eigen museum beroofd van een paar kostbare kunstwerken.
Ik bedoel daar niets mee. Het is alleen weer zo toevallig.”

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Piet »

Maandagavond 22 juni in Nova op NED2 om 22.15 uur.
Weer aandacht voor het schrikbewind van DSB

Vertelt DSB de waarheid over zijn “eerlijke” handelswijze, zijn de schikkingsvoorstellen van DSB zo goed?

De realiteit van het DSB imperium zoals de slachtoffers dit ervaren, maandagvond in Nova na het tien uur journaal op Nederland2.

Van de website van Nova:
DSB-topman Hans van Goor over DSB Bank
De DSB Bank wil de beste consumentenbank van Nederland worden, maar de afgelopen maanden kwam de bank regelmatig negatief in het nieuws.

Onderzoeken
Zo startte de Autoriteit Financiële Markten een aantal onderzoeken naar de producten en dienstverlening van DSB. En verliet de nieuwe financieel-directeur Frank de Grave de bank nadat hij amper twee maanden in dienst was.

Financiële nood
En ondertussen zitten honderden DSB-klanten in financiële nood door de hoge hypotheken die DSB hen verstrekte.

In de studio reageert Hans van Goor, de rechterhand van bankdirecteur Dirk Scheringa.

Bron:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzen ... r+DSB+Bank

Groeten,
Piet

KarelvA
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 jul 2008 14:12

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door KarelvA »

Pas op met de DSBBank!
De producten die zij aanbieden zijn totaal ongeschikt voor 95% van de bevolking:
Slechte voorwaardes en condities (elders betere voorwaarden, lagere lasten). Dit is altijd al zo geweest, zal altijd zo blijven. Vaak gaan mensen met BKR noteringen of hoge maandlasten in zee met de DSB. Niet iedereen staat stil bij het feit dat wanneer 5 verschillende banken je aanvraag afwijzen vanwege een dergelijke notering dit uit bescherming is (voor de bank, maar voornamelijk voor de aanvrager zelf) Mogelijk in de persoon in het verleden laks geweest met betalingen/aanmaningen/telefoonabonnement. Niemand krijgt ‘zomaar’ een notering, daar zijn juridische regels voor. Daarnaast is de notering mild te noemen, na 5 jaar ben je ervan af. Tot die tijd zijn er alternatieven (huurhuis, eens niet die luxe keuken/badkamer/stereo/flatscreen e.d. kopen).
En dames en heren, alstublieft! Leer eens van anderen! Een beleggingshypotheek met variabele rente incluus wat koopsommen is niet om te lachen! En zeker geen goed product om op je naam te hebben staan!
Allemaal kijken vanavond naar NOVA; daar wordt uitgelegd hoe het niet moet!

Overigens wbt die overige 5%: check die relaxte voorwaardes eens van die betaalrekening van ze! Absoluut een aanrader! Geen kosten en je krijgt nog rente vergoed ook! Geen bank die ze dat nadoet (behalve de Argenta dan Wink) Wel even opletten met het aankruisen van de vakjes… 1000/2000/5000/10000 euro krediet. AFBLIJVEN DAMES/HEREN!! Zoals Youpie al HEEL lang geleden zei: “Lenen, lenen… betalen, betalen Wink”

alexandrea-polowitzka

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door alexandrea-polowitzka »

Als ik dit zo allemal lezen dan leven een boel mensen boven hun verstand in dit mooie maar overvol landje.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door mattie »

Boven hun verstand??u bedoeld?

KarelvA
Ik hoop toch dat u niet bedoeld dat iedere gedupeerde van DSB gedupeerd is omdat hij/zij per se die giga flatscreen..luxe keuken/badkamer..auto omdat de buren die ook hebben?
Ik word er gewoon naar van wanneer ik dat weer lees..dit horen wij al jaren!
Ik bv heb niets van dit alles..ook geen bkr (of die moet je krijgen omdat je een lening hebt)
Ook ben ik altijd netjes mijn verplichtingen nagekomen..hoe moeilijk ook soms!
En toch ben ik zwaar gedupeerd door DSB..En zo zijn er velen!
Mattie

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Piet »

Vrijdag 4 september is er een demonstratie van DSB gedupeerden bij het hoofdkantoor van DSB in Wognum.
Hier de link voor meer informatie:
http://www.platformaandelenlease.nl/DemonDSB.htm

Ben je ook DSB gedupeerde, laat dit merken en kom 4 september naar Wognum.

Groeten,
Piet

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door B17 »

'Zalm wist van praktijken DSB'

Te lezenop de site van nu.nl maar wat maakt het uit, Bos vindt hem goed

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

B17 schreef:'Zalm wist van praktijken DSB'

Te lezenop de site van nu.nl maar wat maakt het uit, Bos vindt hem goed
Logisch, voor Den Haag is het overeind houden van een bank belangrijker
dan het welzijn van een kleine groep kiezers.
Pas wanneer er verkiezingen aankomen wordt er aan de gewone burger
aandacht geschonken.
Dan beloven ze om voor ons te knokken.
Tegen Dexia- en tegen DSBpraktijken.
Nu niet.
Nu gaat het algemeen belang voor.
En dat zijn goedlopende banken en rust in de rechtspraak.
Een kabinet moet overeind blijven, de 2de kamerleden moeten blijven zitten.
Daar gaat het in Den Haag om (m.u.v. Agnes K.)
Niet om het onrecht wat een enkel gezin aangedaan wordt.
Bos heeft wel andere dingen aan zijn hoofd.
Pas wanneer het de gewone burger aangedane onrecht voortdurend
in het nieuws blijft komen komt men pas in actie.
Noodgedwongen, niet eerder.
Of de oppositie moet de mensen van de tegenpartijen een hak kunnen zetten,
daar kan men als gewone burger nog wel eens van profiteren
maar de motieven blijven helaas eigenbelang.
Zalm dacht de onrust onder de gedupeerden te kunnen smoren door
te zeggen dat leasen geen huurkoop was.
Toen hij op zijn foute uitleg terug moest komen verwees hij de
gedupeerde naar de rechter.
Het eigen straatje schoonhouden heet dat.
En Wouter B?
Hoe kan hij ooit Zalm afvallen wegens het toestaan van wanpraktijken
bij DSB nu hij dank zij Bos Abnamro mag redden tegen een salaris van 3/4 miljoen door ons betaald?
En nooit zal Den haag Zalm of Scheringa opofferen t.b.v een groep gedupeerden.
Hoe erg ze het ook voor hen zullen vinden.
Een dergelijk schandaal kan een land zich niet veroorloven.
Het vertrouwen in de bankdirecteuren mag niet of niet erger geschaad worden.
Ook al zijn er vele hypotheeknemers door hen zwaar in de probelemen gekomen.
Helaas, pindakaas.
Zo werkt het in de politiek.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 12 sep 2009 18:39, 4 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Iedere hypotheek adviseur zal proberen om naast de lening ook de aflos en levensverzekering die ze vaak al hebben toch proberen een nieuwe met provisie erbij te verkopen.

Alleen ging de DSB iets verder met deze bijproducten en verzekeringen dan andere maar die andere gaan dus ook niet volledig vrij uit.
De DSB was dus de beste verkoper van winstgevende bijproducten en kon daarom soms extreem lage rente aanbieden!

Een werkloosheid of arbeidsongeschiktheid verzekering die zelden uit betaalde kwam dus ook bij andere voor....
Ik wil dit niet goed praten maar je moest eerst goed lezen voor je tekende en daarom zit ik helaas niet bij de DSB bank want ik wilde alleen het eerste stuk tekenen... omdat ik de rest elders voordeliger kon of niet nodig had.

Daarom heeft de DSB mijn hypotheek met lage rente dus ook geweigerd!
Omdat ik te lastig was en de bijproducten weigerde kreeg ik dus geen 4% voor 30 jaar vast!

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Eens een dief altijd een dief.....zeg maar. Vroeger wilde ik nog wel eens iemand helpen met een financiële bijdrage doch iedereen belazert iedereen.
Nu ga ik DSB ook niet afbetalen en wil zelf een dief worden :mrgreen:

Ikke heel goed begrijp
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jun 2009 04:45

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Ikke heel goed begrijp »

Dieven moet je met dieven vangen ...

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Piet »

Onlangs werd bekend dat de voormalige directeur van Legio Lease al vanaf begin 2004 voor DSB werkt en nu een van de directeuren is binnen de DSB organisatie.
Legio Lease werd in de jaren negentig bekend door het massaal verkopen van aandelenlease contracten waarbij honderdduizenden mensen het slachtoffer werden.
Legio Lease werd in 2000 overgenomen door Dexia.
Het is wel duidelijk waarom DSB deze man binnengehaald heeft.
Gelukkig wordt de tegenstand tegen DSB en de gehanteerde werkwijze steeds groter, zeker ook na de uitzending van Nova waar ex medewerkers van DSB aan het woord komen.
Deze uitzending is hier te zien:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/7276/#

Nu er steeds meer bekend wordt over de handelswijze van DSB kan ik mij voorstellen dat steeds meer mensen zich afvragen of het niet beter is om zaken te doen met en andere bank en niet meer met DSB.

Groeten,
Piet

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Niet zo mooi voor Zalm.
Frank de G. schijnt om die reden weggegaan te zijn terwijl Zalm bij DSB is blijven zitten na zijn benoeming.
En dat terwijl Zalm vanuit zijn ministerstijd goed kon weten hoe ongelukkig iemand kan worden als er een contract boven zijn vermogens getekend wordt.
Kun je nagaan hoe ver ze van de gewone man af staan en hoe weinig zij zich voor de gewoner burger interesseren en tevens hoe onbelangrijk Zalm het Dexiaprobleem heeft gevonden.
Hun baan is blijkbaar belangrijker.
Bravo voor Frank de G.
En ongelooflijk dat Dirk S. met zijn praktijken is begonnen en doorgegaan
terwijl de drama's rond het Leaseschandaal volop speelden.
Mensen als Dirk S. die bewust mensen in de problemen laten komen alleen om er zelf beter op te worden moesten zwaar gestrafd kunnen worden.
Maar ze praten zich schoon door te zeggen dat niemand verplicht was zaken met hen te doen.
Wordt echt niet goed van die lui.
OD.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Janny »

Piet,

Wat is dit erg. dat mensen zo doelbewust in de prut zijn geduwd.
En dan aan het eind van de film, "Geen commentaar" door de officiële mensen.

Kunnen deze mensen die te horen zijn op de band , niet bij een notaris, hij is immers beëdigd, hun verslag neer leggen? Ik kan me voorstellen dat: één van de werknemenrs gaf het ook aan: ik heb geheimhoudingsplicht en wordt gewoon kapotgemaakt als ik het officiëel vertel, vrezen voor hun leven als ze dit persoonlijk naar buiten brengen.
Echter zolang ze niet officëel dit melden ,zijn ze annonieme getuigen en minder betrouwbaar geacht. Dus allemaal heel treurig.
Er moet echter wat gebeuren om de gedupeerden stem te geven , en dat hun genoegdoening krijgen. Ik hoorde ook dat de bank het niet zal kunnen vereffenen omdat het hier op draaide. en de bijzaken (naast de lening)hoofdzaken zijn geworden. We moeten meer rammelen met de emmer en er moet meer reactie komen.
Janny

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door B17 »

Zalm vergist zich in boete DSB
Uitgegeven: 30 september 2009 09:59
Laatst gewijzigd: 30 september 2009 10:23

AMSTERDAM - Gerrit Zalm 'betreurt de onduidelijk die is ontstaan' doordat hij verklaarde dat de door de AFM beboete kredietdossiers niet afkomstig zijn uit de periode dat hij financieel directeur van DSB Bank was.

© ANP"De heer Zalm heeft zich vergist", schrijft Minister van Financiën Wouter Bos in de beantwoording van kamervragen over Zalms periode bij DSB.

Toezichthouder AMF legde DSB in augustus van dit jaar een boete van 120.000 euro op voor fouten bij de aanvragen van hypotheken en bij de advisering aan klanten.

Toetsing
Zalm verklaarde dat die boetes gingen over de periode voordat hij financieel directeur werd, maar later maakte de AFM bekend dat de onderzochte dossiers afkomstig waren uit het tijdvak 1 november 2007 tot 1 april 2008. Zalm werd in december 2007 CFO.

Volgens Bos is het niet nodig extra maatregelen te nemen voor de toetsing van de integriteit van bestuurders en commissarissen van financiële instellingen, omdat De Nederlandsche Bank nu al de betrouwbaarheid toetst wanneer iemand wordt aangesteld bij bijvoorbeeld een kredietverlenende instantie.

En dat wordt gezegd bij een totale falende toezicht op de leasebanken, wat een
zooitje turf is er aan de regering. De klant is koning wij zeiden dat ook al weer in koor.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ze houden elkaar de hand boven het hoofd.
En de economie heeft de banken nodig.
Den Haag is dus heel omzichtig met de topmanagers.
En dat weten ze.
En daarom blijven ze de bonussen claimen.
Een vrijgevochten bende in de bankwereld.
En niemand die er wat aan kan doen.
Zonder banken geen economie.
En zonder economie geen welvaart.
We zullen de bonussen dus moeten accepteren en het
wangedrag van de bankbestuurders moeten tolereren.
Het enige wat je kunt doen is je niks laten aansmeren
door een bank.
Alleen er naar toegaan voor wat je echt nodig hebt.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door B17 »

Het klopt wat je zegt als je ziet voordat je zaak in behandeling komt gaat er soms vijf tot zes jaar overheen, een grove schande om zo met de mensenrechten om te springen, en als het tot een gesprek komt wij kunnen er niets aan doen, arrogante ten top en noem de banken maar integer en klantgericht met dank aan de Partij van de Banken en Voor Vrijheid en geen Democratie en niet te vergeten de Christ. Dreigings Apel.

En zo wordt het onrecht zo lang mogeljk in stand gehouden, de schertsvertoning
van Dexia spant de kroon, geknoei van rechten is wederom volop getoond

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door aert0001 »

Meer en meer lijkt het op een goed georganiseerde bende van alleen zichzelf verrijkende figuren, hoe noemt men zoiets ook weer? Een georganiseerde bende die alleen tot doel heeft anderen, en vaak hele gemeenschappen te benadelen c.q. bestelen, c.q. afpersen.

Het o.m. ziet er meer in om een groep Hells Angels voortdurend te belagen en vervolgen dan deze groep, die duidelijk meer voldoet aan het beeld van een georganiseerde anti maatschappelijke groep.

Wat bezielt justitie, de A.F.M., D. N.B., de regering en de pers? Waarom gaat men niet de echte rotte appels bestrijden.

Ton

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door B17 »

DEN HAAG - Minister Wouter Bos van Financiën is bijzonder kritisch over de praktijken bij DSB Bank waarbij mensen bij een lening een dure koopsompolis kregen aangesmeerd.

© ANPDuidelijk niet in de haak en onacceptabel, oordeelde Bos woensdag in het debat in de Tweede Kamer over de miljoenennota.

Een meerderheid in de Kamer had dinsdag aangedrongen op actie tegen de handelwijze van DSB. Volgens anonieme ex-medewerkers van de bank van AZ-voorzitter Dirk Scheringa was het aansmeren van polissen welbewust beleid van het management.



Daarmee zou 1,6 miljard euro winst zijn gemaakt.


Idioot

In de koopsompolissen zaten provisies tot 90 procent verborgen. "Totaal idioot", zei Bos. De provisies wil hij niet verbieden, maar wel inzichtelijk maken voor de consumenten. Als die begrijpen wat er op tafel ligt, zullen ze de lening niet aangaan, verwacht Bos.

Hij zei verder dat de Autoriteit Financiële Markten alle praktijken bij DSB al aan het onderzoeken is. AFM gaf DSB in mei al een boete van 120.000 euro voor het afsluiten van te hoge hypotheken.


Rol

Bos ziet voor zichzelf niet direct een bemiddelende rol weggelegd in het conflict tussen cliënten en de DSB Bank.

Volgens hem zijn de klagers zich al goed aan het organiseren. De ombudsman financiële dienstverlening kan wel bemiddelen verwacht Bos.

Als het mis gaat, kan het ministerie van Financiën altijd nog inspringen, zoals dat in het verleden ook gebeurde bij bijvoorbeeld Legiolease.

© ANP

En dat laatste is helemaal niet waar want wij zitten nog midden in de verzanding die door Dexia in het leven is geroepen, want de overheid heeft alleen maar geholpen om de WCAM er door heen te gaan en de Duitenbergregeling door de strot te douwen, waardoor de gedupeerden nodelooos monddood moesten worden gemaakt zo helpt de overheid door eveneens de klantenservice hoog in te vaandel te houden

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: DSB in de problemen??

Ongelezen bericht door B17 »

Gerrit Zalm was als minister van Financiën al op de hoogte van kritiek op verkoopmethoden van DSB, de bank waar hij anderhalf jaar heeft gewerkt. Dit zegt financieel ombudsman Jan Wolter Wabeke. Hij was ook op de hoogte van andere verkoopmethoden van div. leasebanken, en daar is geen moer aangedaan

Gesloten