LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom willen jullie de Senseo Chocolademelk ???

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
miniad
Berichten: 72
Lid geworden op: 10 aug 2005 04:00

Waarom willen jullie de Senseo Chocolademelk ???

Ongelezen bericht door miniad »

Ik heb op dit moment een PETRA-pad machine. Deze doet het prima en eigenlijk beter dan voorheen mijn Senseo.
Echter ... deze kan geen warme chocolademelk maken.
Gezien de verschillende reacties durf ik niet over te stappen. Volgens mij zitten hier zelfs reacties tussen van Senseo zelf... mar o.k.

Zelf vind ik de donkere (bitter) Chocolademelk het lekkerst maar dat heb ik nog niet voorbij zien komen.

Als ik het e.a. goed begrijp is dit toch geen echte vervanging voor de zelf gemaakte chocomel..
Maar waarom willen zoveel mensen het dan wel?? Lijkt wel een hype.. een hebbedingetje.. toch?? of niet??

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Waarom willen jullie de Senseo Chocolademelk ???

Ongelezen bericht door Ulbe »

De Senseo chocolademelk is wat waterig, die van Chocomel Hot zijn wat lekkerder, hiervoor moet je echter aparte houders hebben waarin de pad of cup in moet worden geplaatst,

Het lekkerste is nog altijd de echte ouderwetse cacao met warme melk, of de ouderwetse glazen flessen met chocolademelk van een een goed merk,

De smaak van de chocolademelk uit pakken zijn tegenwoordig zijn ook al wateriger geworden, melk is toch nog altijd goedkoper dan de pure cacao van vroeger, ook een goedkope zoetstof is suiker, pomp er maar goed suiker in!, kost bijna niks, en klant denkt dat het cacao is!, :?

Vroeger was alles beter wordt er wel eens verteld, :lol:

Wel bekruipt me het gevoel dat dat op dit gebied wel zeker het geval is,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Waarom willen jullie de Senseo Chocolademelk ???

Ongelezen bericht door kweenie »

Eerlijk gezegd vind ik de Senseo koffie ook niet echt lekker, maar blijkbaar vervult het toch in een behoefte van de mensen. Het gemak van koffiepads is belangrijker dan de smaak van de koffie die eruit komt. Zo zal het dus ook bij de chocolademelk zijn.

Gesloten