LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De stille trom van Fortis Groeivermogen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door Piet »

Er zijn ongeveer 105.000 Fortis Groeivermogen gedupeerden
Er zijn ongeveer 17.500 Fortis Defam gedupeerden.


Als de AFM, De Nederlandsche Bank of onze regering om hulp en ingrijpen wordt gevraagd wordt dit afgewezen.
U heeft uw eigen verantwoordelijkheid, het is een geschil tussen de bank en u en meer van dit soort onzin krijg je te horen.
Dus afwijzingen.
Je zoekt het maar lekker zelf uit.
Gelukkig zijn er velen die niet bij de pakken neerzitten en opkomen voor hun recht.
Bij de rechtbank Utrecht lopen vele rechtszaken zaken tegen Groeivermogen en Defam van Fortis.

Maar wat als een bank, in dit geval Fortis, een probleem heeft?
Is het dan ook een probleem van Fortis en zoeken ze het maar zelf uit in hun gigantisch grote en dure gebouwen en bestuurders die kapitalen verdienen?

Eeehhh, nee !
Want nu is het opeens een probleem van het land en is de minister van Financiën het hele weekend in spoedberaad met de top van de financiële wereld om het probleem op te lossen.
En wij, de gewone burger die altijd braaf de belasting betaalt en altijd hun eigen problemen mogen oplossen, mogen toezien hoe door ons betaalde overheidsdiensten veel tijd en geld besteden om het probleem van Fortis op te lossen.

En het probleem van die 105.000 Fortis Groeivermogen gedupeerden en die 17.500 Fortis Defam gedupeerden dan?

Zorg dan jij je niet laat ondersneeuwen omdat de overheid en overheidsinstellingen ons in de steek laten.
Zit niet bij de pakken neer en zoek een advocaat met Fortis Groeivermogen en Defam ervaring en ga procederen tegen Fortis voor het te laat is.
Velen wachten af en denken dat het vanzelf wel goed komt.
Nou dan is niet zo.
Als je in je stoel blijft zitten afwachten dan heb je pech, je bent dan al je geld kwijt.
Alleen door te procederen kun je nog je geld terugvorderen.

Voor een aantal is het al te laat omdat het recht om te procederen inmiddels is verjaard.
Dus niets doen is altijd verliezen.
Wil je nog een kans maken iets van je geld terug te zien kom dan in actie.
Wil je meer weten, mail dan naar [email protected]
Anderen doen het niet voor je, je zal het zelf moeten doen en wij willen je graag daarbij helpen.

Groeten,
Piet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door Piet »

Inhoud posting verwijderd.
De inhoud is achterhaald door de overname van Fortis bank Nederland en ABN Amro door de Nederlandse Staat.

Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 04 okt 2008 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door coño »

Op de zaak heeft iedereen al zijn prive tegoeden al doorgesluist naar een andere bankrekening, afgelopen vrijdag.

Nu is het wel een goede tijd om Fortisaandelen te kopen.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door peewee »

Voor een aantal is het al te laat omdat het recht om te procederen inmiddels is verjaard.
Piet,

Verjaring zal dan alleen kunnen gelden voor gedupeerden van DEFAM en NIET voor de deelnemers aan producten als Koerswinststapelaar, Beursversneller, Vermogensversneller, Millenniumversneller etc. (producten van Fortis/Groeivermogen). Voor die laatste produten is verjaring namelijk COLLECTIEF GESTUIT door de start van de collectieve rechtszaak van de Vereniging Consument & Geldzaken in april 2005.
Zie www.fortisgroeivermogenclaim.nl

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door SJZ »

Nu is het wel een goede tijd om Fortisaandelen te kopen.
Nou, dat schreef je gisteravond, maar je zou nu al weer 12% verlies hebben geleden!

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door wreker »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nu is het wel een goede tijd om Fortisaandelen te kopen.
Nee, ik denk dat het nu eerder de laatste kans is om je geld er nog weg te halen
Het kan nog net, vandaag weer -23,55% (met dank aan Bos en de overheid, ik heb nog nooit zo mooi paniek voetbal gezien)

Het zal echt niet lang meer duren voordat deze graaiers en oplichterbank zijn laatste adem uitblaast.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door Piet »

Tip:
Komende zaterdagavond het TV programma Rondom 10 van de NCRV

Het bekende NCRV televisieprogramma ’’ Rondom Tien’’ heeft a.s. zaterdag als thema: de boosheid van gedupeerde bank- en verzekeringsklanten. In dit discussieprogramma zal ook uitgebreid aandacht worden besteed aan het Sprintplan van Aegon/Spaarbeleg waarmee circa 120.000 Nederlanders zijn gedupeerd. Ook de aandelenleaseproducten van Fortis/GroeiVermogen (107.000 gedupeerden) zullen in het programma aan bod komen.

Best wel interessant om even naar te kijken.

Groeten,
Piet

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door coño »

Best wel interessant om even naar te kijken
Echt waar?

di
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 okt 2008 14:36

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door di »

Vanmorgen ontving ik een schrijven van Fortis, even blijdschap, je weet nooit natuurlijk. Maar helaas, het ging over de overname van de Ned. Staat en dat ze er van overtuigd zijn dat de klanten er allemaal blij mee zijn :twisted: Belachelijk, wie is er nu blij met zo'n bank. Ook wij hebben toen een groeivermogenpolis afgesloten, helaas. Goh, wat zou het allemaal winstgevend zijn. Ik droomde ervan over 5 jaar (2004) een nieuwe aangepaste auto te kunnen kopen voor mijn invalide echtgenoot. Maar helaas, het werd een lening, de auto moest er toch komen. In 2003, toen ik de bui een beetje zag hangen, informeerde ik nogeens naar de uitkering van de polis, de reaktie was: Mevrouwtje (hoe kleinerend), geen zorgen hoor, ik heb vorige maand nog 5000 euro verdient op de beurs.
Oktober 2004 was de hoop weg, niets kregen we. Mijn man, ernstig ziek, wist van de polis niets meer af en ik heb gezwegen. November 2006 is hij overleden. Na een korte speurtocht vond ik "Fortis groeivermogen claim" en heb me aangesloten, in de hoop toch nog iets van ons geld terug te krijgen. Ik volg ook zoveel mogelijk de media i.v.m. deze miljoenen zwendel van Fortis/ GroeiVermogen. Ik heb de polis helaas verscheurt :oops: plus bijbehorende folders met mooie beloftes. Maar gelukkig heb ik de bankafschriften nog, voldoende bewijs.
Mijn vraag: Heeft iemand die folders nog, is iemand bereid ze voor mij te kopieeren? En ze naar mij toe te sturen?
En nu maar hopen dat er in de komende tijd toch eens een glimpje hoop komt voor ons allemaal en dat we ons geld terug krijgen.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door wreker »

di,
Van welk product zoek je de folders?

di
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 okt 2008 14:36

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door di »

Hallo Wreker,
Ik zoek de folders van GroeiVermogen 1999. In die folders staan o.a. de mooie beloftes. Ook de risico's, maar daar word niet veel aandacht aan besteed. In 1999 sloten wij bij Fortis zo'n polis af.
Kun je me helpen aan een kopie?
Vr. gr. Di

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door wreker »

Hallo di,

Dit zijn de producten die ik van deze oplichters ken.

Bas-X
BeursVersneller
ClickExtra
GarantBeleggen
IndexOpbouwPlan
KoersWinstStapelaar
VermogensVersneller
GroeiVermogen

Ik heb alleen kopieën van de folders vermogens versneller uit 1998 en Beursverneller van 1999.

De orginelen heb ik nooit gehad.

Ik heb ze in mijn bezit gekregen tijdens mijn zaak tegen deze oplichterbank in 2004.

di
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 okt 2008 14:36

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door di »

Hallo wreker,
Zou je de BeursVersneller folder voor mij willen kopieren? Ik wil je een brief met antwoordenvelop sturen, dat kost het je niets om het naar mij te sturen, of, hoe wisselen we (e-mail)adressen uit? Heb je een surgestie?
Vr. gr. Diana.

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door shamyrah »

Beste Diana,

Als je een emailtje naar info@pay-back stuurt dan stuur ik je de folder van de Beursversneller in een pdf bestand.

A3
Ver. Payback

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door wreker »

Hallo Diana,

Heb je hem al?

Met vriendelijke groet,

di
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 okt 2008 14:36

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door di »

Hallo Shamyrah,
Het mailtje is verstuurd, bedankt voor het aanbod. Ik zie de folder tegemoet.
Groeten, Di.

di
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 okt 2008 14:36

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door di »

Hallo wreker,
Ik hou je op de hoogte.
Vr. gr. Di.

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door shamyrah »

Hallo Diana,

Ik heb de folder inmiddels verstuurd, laat me ff weten of je hem ontvangen hebt.
Ook ik heb in 1999 een BeursVersneller afgesloten en in dec 1999 nog eens een MillenniumVersneller, beide met een restschuld.

Op 10-10-2007 stond ik voor het eerst op de rol maar het is tot nu toe iedere x weer uitgesteld nu weer tot 22-10-08 voor het beraad voor comparitie, 't is echt een gebed zonder einde.
Ik hoop dat het dit jaar nog van komt anders hoeft het niet meer want de naam Fortis gaat verdwijnen en misschien ook alle ellende die ze aangericht hebben.

Groetjes A3
Ver. Payback

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door peewee »

Di,

Zie ook de pagina NIEUWS op www.fortisgroeivermogenclaim.nl
Daaruit blijkt dat Fortis dochter GroeiVermogen N.V. onderdeel uitmaakt van Fortis Investment. Dit onderdeel is thans voor 25% van de Belgische Staat en voor 75% van BNP Paribas.

di
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 okt 2008 14:36

Re: De stille trom van Fortis Groeivermogen

Ongelezen bericht door di »

Hallo peewee,
Ik weet het, ik ben al meer als een jaar aangesloten bij GroeiVermogen Claim Index. We kunnen alleen maar hopen ooit nog iets van ons geld terug te zien. En waar het vandaan moet komen? Het zal me een worst zijn. Ik ben alleen zo pissig over dat zakkenvullers-zooitje. Ik wil mijn geld terug. Ook olie-dom van mij om alles te verscheuren. Maar de afschriften zijn er nog.
Vr. gr. Di

Gesloten