LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samen de schade delen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Goed idee?

Ja laten we solidair zijn en samen de schade delen!
4
57%
Nee ieder voor zich!
3
43%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Janny »

mensen,
verneder jezelf niet zo, door op deze wijze het forum te gebruiken als uitlaatklep voor de frustratie..

Martinvdm

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Inderdaad...
Alleen even een kanttekening:

Het is een gevoelig onderwerp zoals iedereen weet en sommigen proberen anderen weer uit te lokken en dat leidt tot een 'een tweetje' waar niemand op zit te wachten of wijzer van wordt.

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

mensen,
verneder jezelf niet zo, door op deze wijze het forum te gebruiken als uitlaatklep voor de frustratie..
Deze vernedering doen de clowneske figuren zoals procesvoerder alias impact alias de naaktloper en ga zo maar door tesamen met buuf j.l.v.n(iks) en de hofnar pluutje al jaren. Gelukkig kan dat allemaal op dit laagdrempelige forum.

Overigens is de poll hier niet op de goede plaats. Niemand van de clan die hier met regelmaat post is bereid om solidair te zijn met de echte gedupeerden. Dat moet nu wel bekend zijn.

De redactie van Tros Radar doet er goed aan deze topic te verwijderen opdat zij waarlijk hun titel van rooie reus kunnen waarmaken :wink:

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Weer komt er een al eerder bekende opruier vanonder zijn beschimmelde steen vandaan. Haal maar gauw weer bakzeil, Gerrit Dekzeil.

Mensen eerst tergen en als er dan iets wordt teruggezegd, moet ineens de topic weg? TrosRadar, laten jullie je niet manipuleren door dit onkruid van het forum! Ik heb een heel ander voorstel: gooien jullie eindelijk dat gespuis met al die verschillende namen eraf, dan is de rust gewaarborgd en kunnen we ons bezighouden met hetgeen waar het om gaat!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Janny »

Ik heb er over: nagedacht, wil ik, als ik win , datgene wat ik betaald heb aan een aandelenleasepakket, welke verkeerd gecontrueerd was, delen met diegenen die door de rechter niet in het gelijk gesteld worden?
Nee, het is voor mij een financieele transactie geweest die daarvoor niet in aanmerking komt, Het zal door een juridische procedure tot een einde worden gebracht, . De rechter zal dus uitspreken of ik terecht, of onterecht een claim heb ingediend. Het heeft dus voor mij niets met wel of niet solidair zijn te maken.
Ik heb me solidair opgesteld en wilde samen vechten, echter de stichting Leaseverlies/Eegalease is wel solidair begonnen, maar heeft halverwege de pijp aan maarten gegeven.
Tegelijker tijd heb ik alleen, door zelf mijn kosten te dragen de strijd ingezet via een advocaat. Ik sta daar dus achter. niemand hoeft met mij, als ik verlies ,zijn terecht terug verkregen geld met me te delen.
janny

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

Ik sta daar dus ook achter. niemand hoeft met mij, als ik verlies ,zijn terecht terug verkregen geld met me te delen.
Dat zal niemand jou kwalijk nemen, juffrouw Janny, het is je eigen vrije keuze geweest om tot het laatste toe te procederen. Net zoals het voor vele anderen de eigen keuze is geweest om middels de Duisenbergregeling een minnelijke schikking te accepteren opdat men rustig verder kan leven en genieten. Want het leven is helaas veel te kort en niet iedereen heeft de keuze om gezond te blijven. :wink:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Belegger+ »

De teksten van Janny lenen zich uitstekend voor een inburgeringstest: Wie ze begrijpt, kan vertalen en ook nog aan anderen kan uitleggen, mag blijven en verdient generaal pardon.
Prachtig gewoon.

B+

Martinvdm

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Goed gezegd Janny...

Niets meer en niets minder.. :D

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door B17 »

Het verlies van de inleg dat is de daadwerkelijke schade die de gedupeerden al jarenlang ervaren.

b17

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Prachtig gewoon
Inderdaad, het verschil in taalgebruik is de charme van een forum.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door pluutje »

gerrit dekzeil,

De naam alleen al...! :idea: :shock:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Elias »

Maar wat er uit komt mag geen naam hebben.... :wink:

Procesvoerder.
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 dec 2006 13:33

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder. »

Inderdaad, het verschil in taalgebruik is de charme van een forum.
Hleameal mee enes dgaobret het gaat eorm dat je het kan lzeen! ideer vgoletje znigt zaols het gbeket is neiwtaar?

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

De grapjas die het voorgaande bericht hier heeft neergeplempt onder mijn forumnaam met een punt, heeft zeker les genomen in het vak misleiding bij die beruchte oplichtersbank aan het Amsterdamse IJ?

Een klacht naar de redactie van Radar is al verstuurd.

Procesvoerder.
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 dec 2006 13:33

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder. »

Een klacht naar de redactie van Radar is al verstuurd.
Misschien kunt u aangeven op welke gronden u deze klacht heeft verstuurd?

Gesloten