LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samen de schade delen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Goed idee?

Ja laten we solidair zijn en samen de schade delen!
4
57%
Nee ieder voor zich!
3
43%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Meeberg
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 mar 2007 16:56

Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Meeberg »

Zou het geen goed idee zijn als mensen als Koremans die al hun geld terugkrijgen een fonds steunen om anderen schadeloos te stellen?

Idemdito
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:34

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Idemdito »

Een teer puntje meeberg. :wink:

Ze kunnen het beste dat geld waar ze nu op zitten (vrijwillige) bijdrages, in een goed fonds beleggen en met de opbrengsten de echte gedupeerden helpen.
Of gewoon aan het einde dat geld verdelen onder de zwaarst getroffenen.

Denk alleen dat de fakers dat tegen zullen houden, kijk naar de onvolprezen procesvoerder en zijn kornuiten. :roll:

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Idemdito, je wordt steeds lachwekkender. Stort JIJ dan ook jouw ontvangen uitkering uit het "Dexia-Duisenbergfonds" voor dit goede doel?

Martinvdm

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

En wat is jouw bijdrage dan Idemdito...?

Daar ben ik best benieuwd naar omdat je het voor een ander zo goed weet te vertellen...

Idemdito
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:34

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Idemdito »

En wat is jouw bijdrage dan Idemdito...?
Als ik een gedupeerde zou zijn zou ik graag mijn steentje bijdragen om de echte gedupeerden te helpen, maar hoe vindt men die.....misschien dat er hier 1 of 2 rondlopen, het merendeel kent men niet en zal ook nooit kenbaar worden.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Robert Idemdito a.k.a. Idaho a.k.a. Navarre is vast en zeker malende geworden door overmatig valiumgebruik om zijn frustraties te beteugelen.
Het valt ook niet mee om te moeten toezien dat de ene na de andere gedupeerde zijn geld terugkrijgt van Dexia, terwijl je zelf zo stom was om in de Duisenbergregeling te trappen en op een houtje moet bijten.

Idemdito
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:34

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Idemdito »

Hahaha procesvoerder stop eens met die drank en drugs, je ziet de dingen steeds minder scherp.
Wees zuinig op die paar hercencellen die je hebt. :wink:

Levensgevaarlijk ook met jouw hobbie van het kaalscheren, dat kan lelijk aankomen. :P

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Ik dacht dat "kaalscheren" de specialiteit was van Dexia? Daar weet jij toch inmiddels alles vanaf, Robert Idemdito/Idaho/Navarre?

Martinvdm

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

De Messias is terug en heet Idemdito... :?

Fijne dag nog...

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Als je door Dexia met de Duisenbergregeling wordt geknipt en geschoren moet je stilzitten. Daarover kan Idemdito uit eigen ervaring meespreken! :lol:

Neem nog maar een valiumtje, sukkel. :lol:

Idemdito
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:34

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Idemdito »

Een goede raad mr. smooth, pas op met je scheermesjes, wat je verder met je onsmakelijkheden doet moet je verder zelf maar weten.
Probeer dit jaar ook eens niet opgepakt te worden.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Wat ik al vermoedde: valiumvergiftiging. Een psychiater lijkt hiervoor dringend nodig, misschien kan therapie helpen om Robertje Idemdito van zijn frustraties af te helpen of die in ieder geval te sublimeren.

Toch eens aankaarten bij de SP of er misschien ook een huldiging kan komen voor de "sukkel van het jaar". Wat mij betreft staat Idemdito a.k.a. Idaho a.k.a. Navarre hiervoor als nr. 1 genomineerd. Met stip! :lol:

Idemdito
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:34

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Idemdito »

:roll: Helaas jij gaat niet door voor de koelkast slimme wimmie :wink:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Heb ik die dan nodig? Voor het bedrag dat ik van Dexia ga recupereren kan ik de voorraad van een witgoedzaak kopen. En van de rente een extra vacantie om op een zonnig strand nog eens na te genieten. Ik zal dan ook niet nalaten om het glas te heffen op jouw stommiteiten, Idemdito/Idaho/Navarre, met je Duisenbergregeling van niks. :lol:

Idemdito
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:34

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Idemdito »

Je drinkt maar op wat of wie je ook wilt. Feit blijft dat als je al geld terugkrijgt je dat niet verdient kleine huichelaar, jij bent van het ergste soort, moord en brand met de rest mee schreeuwen terwijl je van alles op de hoogte was.
Zoek een of andere beerput op en spring daar eens in, dan ruik je daarna in ieder geval frisser dan dat je nu doet. :?

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Dit is toch een onzin-topic, dus wat maakt het uit ...

Ja, lekker puh, domme Idemdito. Had Dexia maar niet zo stom moeten zijn om maar één handtekening te vragen op dat oplichterscontract. :lol:

Stukken intelligenter ook dan een sukkel zoals jij, die genoegen nam met de Duisenbergregeling van niks en zich door Dexia liet slachten. :lol:

Idemdito
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:34

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Idemdito »

Blijf jij hier maar fijn afwachten op je fooi, ik zal er eentje extra op nemen in het warme Spanje. :lol:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

"Fooi"? Zeg maar een (fors) extra jaarsalaris! Zomaar een vergissing van de bank in mijn voordeel en ik ben al langs "af". :lol:

Ik zal je nog gaan missen, Idemdito, als ik de poen heb gevangen en ik dit forum kan verlaten! :lol: Niemand meer om dagelijks in de maling te nemen ...

Idemdito
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:34

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Idemdito »

He sukkeltje het is je eigen poen waar je misschien wat van terug krijgt, ff kwijt zeker :lol: kan ik me voorstellen met al dat medicijngebruik van je.

Nou ouwe naaktloper, ik ga pakken, blijf je uit de buurt van kinderen? Alvast dank! :wink:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Samen de schade delen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Je zal wel snel klaar zijn met dat pakken, Idaho, kan nooit veel zijn met die grijpstuiver die je van Dexia zal hebben gekregen. Van je eigen geld, dat ook nog. Busreisje op de goedkoopte zeker?

Ik krijg daarentegen behalve mijn eigen geld ook nog eens een beste rente van Dexia. Veel meer dan ik op een spaarrekening zou hebben gekregen. Belastingvrij ook. :lol:

Gesloten