LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitale tv kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
henkenap
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2006 10:30

digitale tv kpn

Ongelezen bericht door henkenap »

HELP,
WIE KAN ONS WEG WIJS MAKEN,
HOE WIJ VAN KPN ONS GELD EN ENZ TERUG KUNNEN KRIJGEN,
zij vertelen en verkopen dingen die niet werken,
grote probelem met tv van kpn,
kan niet opnemen op een hele goede dvd recorder,
monteur langs geweest,en het werk gewoon niet,
dus willen wij ons geld terug,
maar hoe,
zij laten niets meer van zich horen,
moet natuurlijk weer terug naar upc, moet daar natuurlijk ook weer
aansluitkosten betalen, kan je dit ook terug halen bij kpn,
vg henkenap

idi
Berichten: 41
Lid geworden op: 29 nov 2005 13:51

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door idi »

Op de KPN website staat:

"Eén maand gratis proberen, daarna i.c.m. abonnement al vanaf € 7,95 per maand"

kawagtr
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2006 15:00

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door kawagtr »

Ook ik voel mij belazerd door KPN. Enige maanden geleden digitale tv van KPN aangeschaft, mede naar aanleiding van het geleverde zenderpakket. Tijdens de WK voetbal werd ARD al geblokkeerd omdat KPN geen toestemming kreeg voor uitzending. Na de WK kregen wij de ZDF voor in de plaats. Lekker als je net een serie aan het volgen bent.
En nu weer de ZDF eraf ten behoeve van de voetbalzender Tele2 waarvoor apart betaalt moet worden.

Dus KPN steelt een zender ter meerdere glorie van zichzelf en de klanten mogen hetzelfde tarief blijven betalen. Kortom een stiekeme prijsverhoging en een minder goed pakket.

Ik was van plan de kabel op te zeggen gelukkig niet gedaan en blijf ik maar de kabel gebruiken want die zijn schijnbaar wél betrouwbaar.

KPN is een onbetrouwbare partner gebleken. Ik ga mijn abonnement opzeggen en neem nu een schotel.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Hier ben ik het beslist niet mee eens, ik neem diverse produkten van KPN af, onder andere digitale televisie, en ben hier dik tevreden over. Een goed produkt voor een lage prijs.

idi
Berichten: 41
Lid geworden op: 29 nov 2005 13:51

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door idi »

het toevoegen van humpapa zenders vind ik geen verrijking. En trouwens, er is al genoeg voetbal op televisie, dus waar hebben we het over.

Ik heb overigens géén KPN-TV en ben ook niet van plan om hiertoe over te stappen.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Je weet niet wat je mist! :wink:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ben het met Martin eens, ik heb KPN tv al een aantal maanden en ben er dik tevreden over. Geen Italiaanse, Turkse en andere buitenlandse zenders waar ik toch nooit naar keek, uitstekende beeldkwaliteit en geluidskwaliteit en dat alles voor een uitstekend betaalbare prijs. Ik betaal de helft van wat ik aan de kabel kwijt was.

Ik zou niet anders meer willen.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Martin1976 »

dat vind ik ook Dilbert! 'k ga zeker niet meer terug naar de kabel, zowel de ontvangst als de beeldkwaliteit van KPN bevalt me uitstekend!

Alco
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 sep 2005 13:29

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Alco »

Ik heb het 2 weken gehad op proef maar veel ruis op de buis, ben weer terug op de kabel 8)

JanE_nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2006 12:08

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door JanE_nl »

Kijk omdat je meerdere producten afneemt is het € 7,95 en anders € 13,95! Ik heb digitale tv van Essent voor € 14,95 en heb hiervoor uitstekende kwaliteit en veel meer zenders en ook nuttige. En aangezien KPN bij mij niets levert betaal ik daar € 13,95 en daarvoor wil ik geen antenne in huis en komt bij wil geen radio luisteren via de stb.

eksoj
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 jun 2005 10:21

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door eksoj »

Tevreden over KPN digitale tv. Had eerst een heel oude tv, dat ging goed, prima beeld en geluid. Nu een LCD tv en wederom prima beeld en geluid. Ben er bijzonder blij mee.
Ik ben ooit met hangende pootjes teruggekomen bij KPN na een digitaal telefonie avontuur bij UPC. Ben blij dat ik nu weg ben bij UPC.
Zo zie je maar !

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Marssjo »

Weer vele reacties (zo te lezen van enkele mensen met KPN aandelen ???) maar geeneen erbij welke op jouw probleem een antwoord geeft.
Je DVD-recorder neemt niets op. Ik neem aan dat je een volledig bedraadde scart-kabel gebruikt tussen je ontvanger en je DVD-recorder?
Welke scartuitgang gebruik je op je ontvanger? Heb je je DVD-recorder op het juiste ingangskanaal staan? Ik bedoel AV1 of AV2. afhankelijk van welke scartingang je gebruikt? (Voorkeuzekanaal 1 of verder werkt natuurlijk niet). Kan je nog selecteren bij je AV-ingang op wat voor soort signaal, CVBS, Y/C of iets anders? Ik zou de tv aansluiten op je DVD-recorder en dan evt. een ander apparaat bijv. een (spelende) videorecorder op een scart-ingang aansluiten en dan kijken of je beeld krijgt. Werkt dat, dan je KPN doos aansluiten ipv. de video. Wat zie je dan ? Suk6

spe1973
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 sep 2005 13:17

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door spe1973 »

Nou, nou, zomaar KPN afzeiken omdat jouw DVD recorder het niet doet vind ik simpelweg niet kunnen. Probeer eens gebruiksaanwijzing te lezen. Doet soms wonderen. Ik heb de KPN TV al bijna 2 jaar en nog nooit problemen mee gehad. Mijn HDD recorder doet het prima in combinatie met Twintuner. Ik denk dat je toch ergens iets over het hoofd ziet. Veel succes. En trouwens voetbalpaket doet het ook prima. Heb zitten te smulen van Ajax afgelopen zondag voor maar 6 eurotjes per maand...

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 19 Okt 2006 15:22 door Martin1976


--------------------------------------------------------------------------------

Hier ben ik het beslist niet mee eens, ik neem diverse produkten van KPN af, onder andere digitale televisie, en ben hier dik tevreden over. Een goed produkt voor een lage prijs.
Als je 13.95 een lage prijs noemt...
Bij CanalDigitaal heb je voor 1 euro minder een veel leuker en uitgebreider pakket.
Overigens in een veel betere kwaliteit dan bij KPN.
Bij de kabel heb je ook een uitgebreider pakket in een betere (analoge) kwaliteit, voor misschien 1 eurootje meer. NB op iedere televisie in huis te ontvangen zonder energie vretende kastjes.

Mensen houd er rekening mee dat ieder kastje ongeveer 2 EURO aan stroom p.m. gebruikt, dit bedrag dien je ook op te tellen bij de abonnementskosten.
Alleen de analoge kabel heeft dit niet.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Martin1976 »

toevallig betaal ik slechts € 7,95 voor dit kwalitatief goede produkt, dit is beslist niet duur. Alle zenders die ik wil kijken zitten erin en niet allerlei exotische zenders die ik niet hoef. Dat energievretende kastje valt wel mee, 'k merk er niks van in mijn stroomverbruik.

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Marssjo »

@Martin:
"slechts €7.95" voor die ellende die KPN-tv heet ofwel Low Defenition tv. Wat moet je daarnaast dan nog meer van KPN afnemen waarvoor je dan ook teveel betaalt?
Nu noem je het een "kwalitatief goed product" terwijl je in een ander draadje schrijft:
ik zeg gewoon dat het me goed bevalt en zeg er ook eerlijk bij dat ik af en toe wel eens kleine storingen heb
Iets dat af en toe kleine storingen heeft vind ik GEEN kwalitatief goed product. Een CD die af en toe hangt of overslaat is ook geen goed product.
TV hoort niet te haperen, heeft het in analoge vorm ook nooit gedaan.
Via me schotel meet ik op Ned1,2 en 3 regelmatig pieken in bitrates tot aan 8000 kbits/sec. Haal je bij KPN-tv echt niet.

@KPN: Die UPC decoders, die worden een partij warm.... zeg maar gerust
bloedheet! Stroomvreters zijn het.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Zoals ik al zei ben ik een zeer tevreden gebruiker van KPN, zowel internet, telefonie als televisie neem ik voor een zeer concurrerende prijs af. Dit alles werkt bij prima, ik ben er dik tevreden over. Als ik TV kijk heb ik scherp beeld, alle zenders die ik wil hebben. Af en toe springt er wel eens een heel klein blokje in het beeld maar niet in die mate dat ik het geen kwalitatief goed produkt noem, want dat is het gewoon wel.

en at last but not least, ik heb tenminste geen lelijke schotel aan m'n huis hangen!

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Marssjo »

en at last but not least, ik heb tenminste geen lelijke schotel aan m'n huis hangen!
Ahaa, je vind een schotel lelijk en waarschijnlijk ook daardoor heb je nog nooit de betere beeldkwaliteit van sateliet-tv kunnen beoordelen tov. KPN-tv.
Een schotel hoeft niet per sé tegen je gevel. Bij mij staan ze op mijn platte dak en bij mijn vorige huis op de dakkapel. Een schotel kan je ook in je tuin zetten, als er maar vrij zicht naar het zuiden is. Of je neemt er een samen met je buren, plaats je er een duo-LNB in waar dan 2 ontvangers op aangesloten kunnen worden. Mogelijkheden zat vind ik. Maar als jij tevreden bent met die paar zenders via KPN-tv is dat jouw goed recht, een schotelkijker heeft keuze uit honderden zenders. CanalDigitaal gaat miv december ook de zgn. B-frames uitzenden: daardoor gaat het beeld nog beter van kwaliteit worden.

annakarima
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2004 16:08

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door annakarima »

waarom moet ik als trouwe digitenne klant ver[plicht een andere digitale ontvanger van minimaal 50 euro kopen nu digitenne overgenomen is door KPN? :twisted: :evil: :shock: :shock:

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: digitale tv kpn

Ongelezen bericht door Marssjo »

@annakarima,

En waarom moet dat dan? Waar staat dat of waarom denk je dat?

Gesloten