LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HET NET GEEN VERBINDING

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
m withoff
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2006 17:39

HET NET GEEN VERBINDING

Ongelezen bericht door m withoff »

Ben via de telefoon lid geworden van HET NET de grootste fout ooit :evil: Was al eerder eens lid geweest maar denk ze zullen nu toch de boel wel op orde hebben , maar nee hoor!!!! Hebben 5 maand gewacht op verbinding. We waren voor heen lid van Wannadoo. Maar ja dat hadden ze geannuleerd Maar na die 5 maand steeds gebeld te hebben , geen verbinding :twisted: ik werd van het kastje naar de muur gestuurd maar kwam er dan toch achter dat de fout bij hun lag

Maar ja nu verder :roll: Ik heb toen de boel geannuleerd Er werd mij gezegt dat ik met mijn inmiddels 80,00 bedragende telefoonrekening maar naar hun op moest sturen Dan kwam het goed.

Maar u raad het al Niks hoor.!!!
Heb laats nog gebeld maar al mijn papieren etc was al weg. toen kreeg ik een postadres van de telefoonnist waar ik met mijn klacht heen kon . ook daar maar weer heen geschreven maar ja u raad het al weer niks

:cry: Ik weet het niet meer wie heeft dit ook meegemaakt en kan mij helpen
Graag hoor ik het

M Withoff[/quote]

acgeels
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2006 22:08

Re: HET NET GEEN VERBINDING

Ongelezen bericht door acgeels »

Hallo,
bij mij ging t iets anders:
Het begon ermee dat ik (zonder opgaaf van reden) geblokkeerd werd door hen. ik bellen, zoals u weet 0900 á 0,45 ct per minuut. Gemiddeld sta ik 20 tot 25 minuten in de wacht alvorens ik iemand te spreken krijg, en dit gaat op voor alle ca. 100 gesprekken die ik met hengevoerd heb. Maar goed in eerste instantie zou er een rekening openstaan. alles gecheckt, bleek niet zo te zijn. Nogmaals gebeld, was inderdaad een foutje, moest de afdeling collections bellen. Die zagen dat t een fout was en zouden direct laten herstellen. Dag later nog geen internet. Weer gebeld, ze hadden opdracht gegeven en konden verder niets doen. Het zou echt geregeld worden. De dag erop weer niets. weer gebeld met de helpdesk.Het zou binnen 24 uur geregeld worden. Niet dus. Ik werd iedere dag van de helpdesk naar de afdeling collections naar de afdeling debiteuren en weer terug naar de helpdesk verwezen en niemand kon iets doen of een meerdere te pakken krijgen. Absurd. Uiteindelijk ben ik een maand en 3 dagen afgesloten geweest. Tot op heden weet ik nog altijd niet waarom, ben ik ondanks meerdere toezeggingen niet teruggebeld, heb niets meer van ze vernomen. Ook een adres verkregen voor mijn klacht en de telefoonrekening. Deze klacht is inmiddels bjna een maand bij hen binnen en nog altijd hebben ze niet het fatsoen te reageren. als ik ze er per mail op aanschrijf hebben ze onvoldoende gegevens om te kunnen reageren en moet ik maar weer naar het 0900 nummer bellen, wat ik dus NOOIT meer doe. Ik heb meer dan € 100 uitgegeven aan telefoonkosten en ben er werkelijk NIETS mee opgeschoten. Behalve dat ineens zonder aankondiging of iets mijn internet het weer deed'. Helaas blijkt tot op heden mijn account echter nog steeds geblokkeerd te zijn. Ik word er helemaal wanhopig van, vooral omdat ik wel heb moeten betalen over de periode dat ik geen aansluiting had. Ook ben ik erg boos over het feit dat ze bij HetNet gewoon schijt aan hun klanten hebben. Als de betalingen maar blijven komen is t voor hen allemaal wel goed. Ik weet ook niet meer wat ik moet om mn geld terug te krijgen, want een advocaat in de arm nemen kost nog meer. Dus als er iemand tips heeft voor ons? Alvast bedankt, groeten alexandra Geels

jwtolsma
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2006 16:59

Re: HET NET GEEN VERBINDING

Ongelezen bericht door jwtolsma »

Het lijkt me juist om in dit stadium de Rechtsbijstandverzekering in te schakelen. Hiermee heb ik althans goede ervaringen!

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: HET NET GEEN VERBINDING

Ongelezen bericht door Bink007 »

Staar je niet al te blind op je rechtsbijstandsverzekeraar. Afhankelijk van je verzekeraar moet het financieel belang namelijk een bepaald bedrag te boven gaan. Voor de meesten is dit een bedrag van iets boven de € 200. Eerst stond mijn verzekeraar DAS namelijk ook niet te springen om voor mij te bemiddelen, omdat naar hun zeggen het financieel belang niet hoog genoeg zou zijn. Echter na enig aandringen, omdat ik het daar niet mee eens was, zijn ze toch in de pen geklommen. Met nog altijd wachtende op een reactie van Het Net die zwijgen tot een kunst hebben verheven. Ondertussen ben ik overgestapt naar xs4all wat net als Het Net een dochter is van KPN. Mijn ervaringen tot dusver bij xs4all zijn in ieder geval beter dan bij Het Net.

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: HET NET GEEN VERBINDING

Ongelezen bericht door boebele »

up

Gesloten