LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HETNET Helpdesk ZEER slecht

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jannus
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 sep 2006 19:30

HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door jannus »

Ben jarenlang klant bij HetNet en was tevreden tot eind 2005. Kreeg altijd snel altwoord op mijn email aan de Helpdesk. Vanaf medio 2006 is dat totaal anders geworden. Of ik krijg een belachelijk antwoord zoals de vraag is te complex en belt u de helpdesk maar of ik krijg in het geheel geen antwoord. Ik wacht nu al weken/maanden op antwoorden. Tussentijds verschillende emails gestuurd. Krijg daar meestal geheel geen reactie op. Ben inmiddels op zoek naar een betere provider die weet wat klanten zijn en hoe deze te behandelen. Wie weet er één.

MAXIEM

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Jannus.

XS4ALL

Groeten, Maxiem.

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door boebele »

DDS
SpeedXS
(over het algemeen bieden kleine providers vaak een betere dienstverlening dan hun grote broers)

andre60
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2006 21:32

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door andre60 »

Ben jaren klant geweest bij HetNet met zeer goede ervaring.
Een groot minpunt is de Helpdesk die heel duur is, onbereikbaar en helemaal niets voor je doen.
E-mails sturen helpt niet je krijgt alleen maar automatisch beantwoorde berichten terug die echt nergens opslaan.
Ik heb het opgezegt maar nu begint de ellende. Per 01-06-2006 moet het stoppen maar helaas elke maand wordt er nog geld afgeschreven.
Vandaag brief ontvangen dat mijn niet bestaande verbinding word afgesloten. Ha Ha misschien merken ze nu dat ik naar UPC ben gegaan en de telefoon helemaal niet van KPN is. Het is een grote lacher geworden het hele HetNet.
Bellen, E-mail of briefen je krijgt gewoon onzinnigge antwoorden of geen antwoorden. Vandaag gebeld met de HelpDesk op kosten van de financieele afdeling die de aanmaningen versturen 25 minuten in de wacht gestaan en geen gesprek gehad. Ook naar de heer M. Buitelaar (Directeur Consumenten) gevraagt die is iemmers verantwoordelijk voor de briefen maar die is niet bereikbaar.
:lol: :?:

ikbenik

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik heb laatst bij een klant ook een probleem gehad.
Ik heb de helpdesk gebeld en ik ben heel goed geholpen.
Misschien heeft het ook te maken dat ik me bekend maak met mijn bedrijfsnaam.

jwtolsma
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2006 16:59

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door jwtolsma »

Pakket Surfen en Bellen geinstalleerd. Dat was 21 aug. l.l. 's Avonds nog telefoon. De andere dag de activatiecode ingevoerd met als gevolg, dat ik door kreeg, dat de telefoniegegevens niet beschikbaar waren. Dus geen telefoon en dat duurt nu "pas" tot de dag van vandaag! Alle bekende in en outs geprobeerd, maar ook dezelfde slechte ervaringen als ieder ander...
Ik heb de hele kwestie in handen gegeven van onze rechtsbijstandverzekering SRK te Zoetermeer, met welke verzekering we in het verleden hele goede ervaringen hadden, toen we in de clinch lagen met ook een internetprovider, n.l. Scarlet.

Hopenlijk komt er aan al deze ellende ooit een definitief einde!! Het meest frustrerende is, dat je totaal geen greep ergens op hebt en je je dus volslagen machteloos voelt.

Met vr.gr.,
jan.

andre60
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2006 21:32

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door andre60 »

Ja dat is het vervelende je heb er geen grip op zelf de rode machtigingskaart van de Postbank wordt genegeerd. Ze doen daar maar wat omdat volgens mij alle brieven met een automatische beantwoorder worden opgemaakt.
Misschien kunnen we met z'n alle en Radar definitief een eind aan die ellende maken.

Groetjes

Andre

jwtolsma
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2006 16:59

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door jwtolsma »

Mijn medewerking heb je! Laten we allesin hewt werk stellen om aan deze ongebreidelde toestanden z.s.m. een einde te maken!!
jan.

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door Bink007 »

Het incasseren van gelden bij PetNet, terwijl de contractperiode al voorbij is, schijnt een vrij normale zaak voor hun te zijn. Bekijk maar eens de topic opzegging Het Net. Het is me een raadsel wat moedertje KPN en dochterlief Het Net zich hierbij in hun hoofd halen. Verder sta ik ervan te kijken dat men dit zomaar allemaal ongestraft kan doen.

TRAY
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 aug 2006 15:00

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door TRAY »

Hier bij het Net werken veel mensen langs elkaar door!
Na tot vijf maal toe een aanvraag te hebben geannuleerd wordt er toch een aansluitpakket bij mij thuis aangeboden.

Ik was niet thuis dus morgen zal het opnieuw gebeuren. Mijn bedoeling is om dit pakket retour te sturen met de boodschap erop GEWEIGERD, AANVRAAG WAS GEANNULEERD.
Mensen ervaring hiermee?

Ik heb trouwens van al mijn annuleringen bewijzen. Daarnaast storneer ik alles wat Het Net automatisch incasseert.

ikbenik

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door ikbenik »

Hier bij het Net werken veel mensen langs elkaar door!


Nee hoor!

Het probleem wat ze hebben ligt aan hun administratiesysteem.
Onlangs zijn ze overgestapt op een ander administratiesysteem en daar zijn heel veel problemen mee.

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door BLW »

O het ligt dus aan hun administratie systeem :lol:

Feit is dat het een gore s-h-i-t bende is daar bij PetNet. Of het nu aan de mensen ligt of aan de administratieve organisatie die door deze mensen op poten is gezet.
Laatst gewijzigd door BLW op 20 sep 2006 08:13, 3 keer totaal gewijzigd.

TRAY
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 aug 2006 15:00

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door TRAY »

Me dunkt dat waar het ook aan ligt de consument hier niet de dupe van dient te worden...

clem
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2006 19:54

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door clem »

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik heb mij pas aangemeld als nieuwe klant surfen en bellen van het net, ik had een paar simpele vragen en dacht ik ga even mailen (aangezien de telefonische helpdesk EUR0,45 kost)
Ik kreeg na diverse keren mailen, telkens het antwoord terug dat ik moest bellen omdat er persoonlijke gegevens nodig waren. Dat kon alleen maar via de telefoon.
Ik (met tegenzin) dan maar bellen. Na 3 min in de wacht te hebben gestaan kreeg ik iemand die mijn vraag niet kon beantwoorden. Die moest mij weer doorverbinden. Heb weer 5 min in de wacht gestaan. Uiteindelijk kreeg ik iemand die mijn vragen kon beantwoorden. Hij snapte trouwens ook niet dat mijn vragen niet via mail beantwoord konden worden. Was ruim 20 min kwijt, en ongeveer EUR10,- armer.
Heb besloten via een mail een klacht in te dienen. Als antwoord kreeg ik dat alleen algemene vragen via mail beantwoordt kunnen worden.
Dat betekent dus dat je bijna altijd moet bellen.
Enige pluspuntje was dat ik coulancehalve mijn EUR10,- terugkreeg, maar dat zou enkele weken duren.
Kortom, mijn eerste ervaring met HetNet was niet zo positief!

willito001
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 sep 2006 18:36

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door willito001 »

Via helpdesk, brieven, e-mail, telefoon, fax..........en zelfs een filiaal chef van prim*f*on, krijgen we niet het gewenste resultaat......opzegging.
Zelfs het opzeggen van kpn telefoon, waarbij het instap surfen gekoppeld is, heeft geen resultaat. Ze verlengen ongevraagd je kontrakt maar nu zonder telefoon aansluiting. Dit is toch de limit zou je zeggen??/ :shock: Maar we zijn niet bang, alle brieven en correnspondentie bewaard, onze vriend van prim*foon notitie laten maken, rekening blokkeren, deurwaarders naar het adres in het buitenland verwijzen, en elke dag een stuk of tien onzin mailtjes terug sturen.

Maar voor de rest slapen we lekker hoor 8) laat die h*ft*rs maar komen.

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: HETNET Helpdesk ZEER slecht

Ongelezen bericht door boebele »

up

Gesloten