LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Speedlinq

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jvdk
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2006 14:37

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door jvdk »

op mails van speedlinq krijg je een "standaard" antwoord dat je de helpdesk moet bellen (0,70 / minuut)
Mijn modem functioneerde niet. Hij ging niet aan want het power lampje bleef rood terwijl het groen moet worden. op maandag gebeld met de helpdesk, bandje "spreek uw postcode neaam en telefoonnummer in en u wordt binne 24 uur teruggebeld. Dit gebeurt gewoon niet want dan kunnen ze niets aan je verdienen. op woensdag toch maar weer zelf gebeld. het heeft mij 30 minuten gekost om de medewerker van de helpdesk duidelijk te maken dat het modem niet opstartte. (kunt u hem opniuew installeren, zit het stekkertje wel goed, brand nu het dsl lampje etc waren zijn vragen waarop ik telkens maar kon antwoorden "mijnheer het power lampje blijft rood en dan kun je niets doen") uiteindelijk toezegging nieuw modem. na nog 2 telefoontjes alwaar men niets wist van een jnieuw modem uiteindelijk een nieuw modem gekregen. Deze functioneert niet op het internet maar werkt wel voor het interne netwerk. Ik internet nu met een geleende modem van iemand anders en ga mijn abo opzeggen. weer bellen voor een nieuwe modem kost meer dan een modem in de winkel kopen, bovendien als ik opzeg en een andere provider neem, krijg ik toch wel weer een gratis modem

shyana
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 sep 2004 20:17

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door shyana »

Mijn vriend had in 2004 een abonnement bij Speedlinq. Dit abonnement heeft hij, per e-mail / contactformulier, opgezegd mede omdat hij geen vaste aansluiting van KPN meer had.

Mijn vriend heeft een bevestiging van de opzegging ontvangen: maar (de dommerd) heeft deze niet uitgeprint voor zijn eigen administratie.

In november 2005 ontving mijn vriend van een incassobureau een openstaand bedrag van speedlinq van ca. €700,-. Facturen worden waarschijnlijk per e-mail verzonden, maar tot op heden heeft mijn vriend geen herinnering oid ontvangen: alleen plots een rekening van €700,-.

Namens mijn vriend heb ik 2x tekst en uitleg gevraagd aan Speedlinq: tot op heden geen reactie. En het ingeschakelde incassobureau bestookt ons met brieven/ aanmaningen. Ik vertik het om te gaan bellen voor €0,70 cent per minuut.

Ik vrees dat mijn vriend het openstaande bedrag toch zal moeten betalen, aangezien hij niet kan bewijzen dat het abonnement is opgezegd destijds.

sr.dekker
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2006 11:06

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door sr.dekker »

Bericht voor jvdk,

Had ik ook. Ik heb uiteindelijk mijn vorige multi-pc modem geconfigureerd voor speedlinq en heb de rest van de tijd die gebruikt.

Wil jij hem hebben? Ik doe er nu toch niets mee!

Stef

cocinero
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2006 16:10

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door cocinero »

Ik ben gelukkig al 3 maanden van die hufters van speedlinq verlost en al die tijd al bij een andere provider, maar wat denk je, krijg ik nu een rekening van speedlinq over de laatste 3 maanden.
Een grotere puinhoop als bij dat bedrijf vindt je niet.
Als je het echt zat bent moet je niets meer betalen en je rekening blokkeren. Dat doet pas zeer bij die zakkenvullers. Ze bieden goedkope abo's aan maar verdienen kapitalen met de helpdesk.

lamber15
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2006 14:00

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door lamber15 »

omstreeks 20januari heb ik een abonnement aangevraagd bij speedlinq. (dit was voordat ik dit forum las :() hierbij zou ik dan een (gratis) nieuw modem geleverd krijgen binnen 4 tot 8 weken. toen ik echter na 9weken nog niks had gehoord belde ik hen op. hier kreeg ik als reactie op dat het modem wél geleverd zou zijn maar waarschijnlijk door één van de buren in ontvangst is genomen. Dit was vreemd omdat ik hier geen briefje over had ontvangen. toen ik ben gaan rondvragen bij mijn buren, deze wisten allen van niks. punt is wel, dat ik in een flat woning woon, en geen van mijn buren echt ken.. het kan dus door 10 verschillende mensen in ontvangst genomen zijn maar ze (speedlinq en tpg) wisten niet welke.
na een behoorlijk wat bellen is er uiteindelijk een handtekeningenactie gestart om te achterhalen wie het in ontvangst heeft genomen. nu blijkt dus dat er wél op mijn naam is getekend.. alleen niet door mij. ik mag van hen de handtekening niet zien omdat dat 'allemaal intern blijft'. ik heb mijn god geen idee hoe ik hier nu verder mee moet. ik heb wel overal voor betaald (inclusief het internet wat ik tot nu toe nog steeds niet kan gebruiken dus..).

jvdk
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2006 14:37

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door jvdk »

stef, kan ik hem ophalen of hoe kan ik hem verkrijgen ?

JvdK

annmary
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2006 17:09

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door annmary »

Ook wij hebben problemen met speedlinq, heb ook al eerder oproep gedaan op forum (rechtzaak tegen speedlinq) een paar steekwoorden:
maanden geen internet, kapot modem, contract verlengt na verhuizing!+160euro, honderdeneuros aan hepldesk kwijt, niet van contract af kunnen, incassobureau...en we zijn nog lang niet klaar! Wij laten het er op aan komen, we gaan hoe dan ook niet betalen!
Maar graag zou ik veel email adressen verzamelen om zo elkaar op de hoogte te houden van alle speedlinq ontwikkelingen, en mocht het op een rechtzaak uitkomen, kunnen we elkaar helpen!
Samen staan we sterker toch?
Mijn oproep is dan ook, mail mij, voeg me toe aan je msn! whatever!

[email protected]

groetjes
Annemarie

dago
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2006 23:16

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door dago »

Ik had Speedlinq als internet provider sinds maart 2005 tot maart 2006(of mei 2006?) . In het begin heb ik heleboel problemen gehad met deze provider om de levering van de juiste modem.
Uiteindelijk heb ik in april 2005 de juiste modem ontvangen. Ik had intussen kenbaar gemaakt dat ik gebruik kon maken van internet door een geleende modem te gebruiken.

Voor alle duidelijkheid was de opleverdatum 22 maart 2005(zwart op wit). Sindsdien kon ik ook gebruik maken van internet.

Nadat ik de juiste modem had ontvangen heeft de provider aan mij voorgesteld om de problemen die ik ondervonden had , goed te maken door mij 1.5 maanden gratis internet te geven.
Met dien verstande dat ik nog steeds voor een jaar abonnement heb.
Tenminste daar ging ik vanuit.
Nu ik mij abonnemt wil opzeggen(inmiddels al opgezegd) komt men met een brief dat mijn abonnement eind mei 2006 zal beeindigd worden. Dit baseren ze op de crediterings datum van hun administratie.
Volgens mijn berekening zou het 22 maart 2006 het contract beiendigen. Ik ergens gelezen dat je een maandje bij moet tellen. Dus wordt het een maandje later dus in dit geval april 2006. Maar nee ze beweren dat het eind mei zal worden.
Reden: modem in april geleverd en de creditering vanaf april is begonnen. In dit geval verlengen ze mijn contract met 1 maand zonder dat ik verwittigd ben.

Ik heb een aantal mail wisseling gehad en speedlinq blijft erbij dat het contract eind mei 2006 beeindigd zal worden. Ik wordt er helemaal ziek van.

Inmiddels al twee keer naar de heldesk gebeld (ongeveer 20 min * 70 cent) maar zonder resultaat. Als ik nog een keer 10 min naar hun gaat bellen dan hoefde ik al die moeite niet te doen want dan is dit precies een maandje abonnement geld.

Ik wordt er dood ziek van Speedlinq. Helpdesk is 0,0 waard. Telefoon tikken erg duur . Volgens mij de duurste provider!!!
Ik doe zeker mee met een rechtzaak. Ze deugen gewoon niet!!

Mijn mailadres: [email protected]

ChrisAmsterdam
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2006 21:38

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door ChrisAmsterdam »

Ik heb zeer slechte ervaringen met Speedlinq. Om te beginnen duurde het 3 maanden totdat ik aangesloten was, maar die maanden is er wel abonnementsgeld afgeschreven. Sterker nog: er werd ook 150 euro voor modem en installatie afgeschreven. Via een voucher kon je dat weer terugvragen, maar je raad het al: die raakte zoek bij Speedlinq. Het allerergste is dat er zomaar weren zijn dat de verbinding niet werkt. Als je dan de helpdesk belt zeggen ze "dat klopt meneer, er is een probleem bij BBned" en doen vervolgend helemaal NIETS. Het is een grote ergenis om klant te zijn bij Speedlinq en daarom ga ik mijn abonnement opzeggen. Aan iedereen die overweegt om in te gaan op een ogenschijnlijk interessant aanbod van Speedlinq: NIET DOEN!!

aqua.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2006 01:29

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door aqua. »

Mensen ik ben speedlinq meer dan zat.

Ik ga mijn abonnement afkopen. pFfff..


Ik heb al 7 maanden internet van deze provider. Het is echt absurd. Ik heb meer betaald voor die helpdesk dan voor me verbinding(25 euro p/mdn)..


Laat je niet verleiden door de aanbiedingen die ze geven. Het zijn uitbuiters!

egerards
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mar 2006 22:26

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door egerards »

Mijn verhaal is te vinden op pagina 13 van dit topic. Omdat ik schreef dat ik jullie op de hoogte zou houden, bij deze de afloop:

Mijn rechtsbijstandverzekering heeft een brief geschreven aan Speedlinq. Hoewel Speedlinq zeer traag tot niet reageert op klachtenformulieren via hun website, hebben ze binnen een week gereageert op de brief van de rechtsbijstandverzekering. Eigenlijk willen ze me nog steeds geen gelijk geven, maar uit 'coulance' hebben ze nu de einddatum gezet op eind februari 2006 i.p.v. maart 2006. Februari had ik al voldaan, dus de zaak is eindelijk gesloten!

Ik ben blij dat de zaak nu definitief afgehandeld is en voorlopig (voor langere tijd hoop ik :wink: ) ben ik een blije gebruiker bij mijn nieuwe provider (InterNLnet).

Tegen de rest die nog geschillen met Speedlinq hebben lopen, zou ik willen zeggen: veel sterkte/succes!

W.G.C. Meester
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2006 14:20

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door W.G.C. Meester »

Op 28 april 2006 werd onze nieuwe internetverbinding van onze nieuwe provider opgeleverd.
Het opzegformulier van Speedlinq lag al klaar dus alleen even de datum invullen, tekenen en op de bus doen. Speedlinq heeft een opzeg termijn van 1 maand dus mei 2006 was de laatste maand die wij moesten betalen. Eind mei ontvingen wij echter een email dat men ook juni/06 nog wilde innen. De helpdesk gaf telefonisch aan dat ze wel konden zien dat mijn ADSL verbinding, per 28 april 2006, was over gegaan naar een andere provider maar dat er geen opzegging was ontvangen. Ik moest opnieuw opzeggen. Vervolgens hebben wij een kopie van het opzegformulier, samen met een begeleidend schrijven, opnieuw verstuurd. Kort hierop ontvingen wij een bevestiging dat het opzegformulier was ontvangen men gaf echter geen opzegdatum aan! Voor de zekerheid hebben we de automatische incasso laten blokkeren. Toch lukte het Speedlinq nog net om het bedrag voor juni/06 van onze rekening af te schrijven. We hebben dit bedrag via de bank weer terug gehaald. Kort daarop kreeg ik een mailbericht dat ik het bedrag alsnog moest betalen. Als je deze email beantwoord krijg je een email retour dat het betreffende emailadres niet meer bestaat!! Dus wederom gebeld met de helpdesk, wij moesten betalen en doormiddel van een klachtenbrief proberen het bedrag terug te ontvangen, als we dit niet zouden doen zouden ze het contract niet beëindigen en moesten we nog veel meer betalen. Op advies van de consumentenbond hebben wij nogmaals een brief gestuurd en aangeven dat wij per 18 april hebben opgezegd en dat we aan alle voorwaarden voor opzegging hadden voldaan. Naast deze bief hebben we ook een klacht ingediend bij Speedlinq. Zonder op onze brieven of telefoontjes te reageren stuurde Speedlinq op 22 juni een dreigbrief dat ze incasso zouden inschakelen, dat het contact doorliep en dat alle kosten moesten worden betaald en dat ik opnieuw moest opzeggen. Wederom contact met de helpdesk, men weigert een adres, telefoonnummer, faxnummer of wat dan ook af te geven. U moet betalen en opnieuw opzeggen, wederom met een opzegtermijn van 1 maand. Ik heb nu voor de laatste maal op gezegd (nog steeds mijn kopie van 28 april).

Is dit een dienstverlener of een criminele organisatie, kunt u mij een advies geven hoe ik Speedlinq kan aanpakken.

JSneller
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2006 18:24

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door JSneller »

Mensen, ik heb het nu echt gehad met die ongelooflijke )$#(*#@( club. Sinds november 2005 (!!!) ben ik bezig op een fatsoenlijke manier het internetabbonement van mijn vriendin op te zeggen (middels afkoop) omdat ze per jan. 2006 bij mij is komen wonen. Na verschillende malen contact te hebben gehad (a € 0,70 per minuut!) hoor je maar niks van die figuren daar.

Het verhaal in het kort:

November 2005 schriftelijk verzoek tot opzegging gedaan ivm de verhuizing van mijn vriendin (en haar KPN lijn!!). Uiteraard gelijk doorgegeven wat haar nieuwe adres zou worden. Er zou een afrekeningsnota komen voor de afkoop van het contract omdat dat tot juni 2006 loopt. Uiteraard hoor je niks van de beste mensen.

Februari weer contact gehad over de stand van zaken en daar werd mij verteld dat er netjes via de mail gereageerd was, nou NIET dus !! Wat blijkt ?? Ze hadden een verkeerd email-adres in het systeem staan! Doorgegeven wat het juiste email-adres is en gevraagd om een nieuwe afrekening. Paar weken later nog steeds geen bericht dus in maart weer contact opgenomen. Tja, het was toch echt allemaal verstuurd...

Weer een belofte gekregen dat het zou gaan gebeuren maar nu kwamen de eerste problemen alweer boven water. De KPN-lijn was ook verhuisd naar mijn adres en dus werd er effe € 9,50 aan killed-voice toeslag per maand op de afrekeningsnota gezet!! Ik aangegeven aan hun (weer telefonisch....) dat ik daar niet mee akkoord ga omdat er duidelijk en op tijd verzocht is om het abonnement af te kopen en dat de lijn dus verhuisd zou worden.

In maart weer contact gehad waarom ze nooit reageerden op mijn verzoeken. Bleek nog steeds het foute email-adres in het systeem te staan. Ik heb toen aangegeven dat ik de incasso's ging stopzetten / storneren omdat ik de afhandeling na 3/4 maanden inmiddels behoorlijk zat was.

2 maanden (6-5-2006) later nog steeds geen reactie dus maar weer gebeld (tjing tjing...) met die onbereikbare, dure helpdesk. Eindelijk iemand aan de telefoon die wat meelevend was en inderdaad terug kon lezen dat de fout bij hun lag. Ze vertelde mij toen dat ze alles ging regelen en er een nieuwe afrekeningsnota zou komen. Wanneer denk je dat je wat hoort??? JUIST!!! Nooit !!

En toen gebeurde het eindelijk :? op 22 juni dit jaar sturen ze een brief naar het oude adres!!! En dan denken dat daar gesproken word over een juist bedrag ?? NEE HOOR !! Even de mededeling krijgen dat de opzegging van het abonnement niet in behandeling genomen kon worden ivm openstaande bedragen!!! Daarnaast nog effe de mededeling dat alles doorgestuurd zou wordne naar incasso en dat we een nieuw verzoek tot opzegging konden indienen NADAT alle openstaande rekeningen voldaan zouden zijn!!!

HET IS TOCH TE ZOT VOOR WOORDEN DIT!! Een half jaar nadat je het eerste verzoek hebt ingediend ben je weer terug bij af en daarnaast ben je 100 / 150 euro armer van het bellen + 6 maanden a € 9,50 killed-voice toeslag bovenop je rekening!!!

Ik heb het echt HELEMAAL gehad met die gasten en schakel morgen mijn rechtsbijstand in en laat het wel fijn voorkomen. Mogen ze gelijk mijn telefoonkosten terug gaan betalen....

NOOIT, NOOIT, NOOIT NAAR SPEEDLINQ GAAN!!!!

Pffffff..... :evil:

d4v1d5
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2006 16:54

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door d4v1d5 »

Beste mensen
Ik heb in december 2005 opzeg formulier gedownload ingevuld en opgestuurd. Alles nettjes betaald t/m februari 2006.
Verder heb ik niets meer gehoord internet is nettjes overgenomen door andere provider.
Eind februari factuur ontvangen voor maand mei dus ik bellen naar een "helpdesk van "70ct p/m (meedoen met een belspel is nog goedkoper).
Er werd mij verteld dat het inderdaad klopt dat ik ben afgeschreven maar ik stond nog in hun betalingssysteem en ik kon factuur als niet versturen beschouwen en ze zei dat ze het ging regelen dat ik werd geschrapt van hun betalingssysteem.
Een maand later weer factuur plus een ingebrekestelling van vorige maand. Ik weer bellen en toen werd er opeens beweerd dat het nooit is opgezegd en dat ik een bedrag van 75 euro moest betalen plus administratie kosten boven op de 75 euro voordat ik het WEER kan afzeggen.
Ik had nog gevraagd van als ik het bedrag over maak en afzeg is het mogelijk om de 75 euro terug te vragen en dat is dus NIET mogelijk.
Er werd mij daarna geadvieseerd om opzeg formulier weer optesturen met een brief over mijn situatie. Twee weken later pas een bericht met sorry u moet eerst openstaande rekening voldoen voordat u mag opzeggen. En niets maar dan ook NIETS over mijn brief geen reactie niets. Dus ik weer bellen ze zeggen weer opzeg formulier versturen met een brief maar nu kreeg ik een referentie nummer wat ik op mijn brief op moest zetten. Na 2 weken pas weer een brief precies dezelfde standaard brief als eerste brief maar dan nu niet 75 euro maar 112,50 euro plus administratie kosten.
Nu heb ik vandaag een incasso brief ontvangen van 351.02 euro en er wordt gedreig met rechtsmaatregelen als ik niet tijdig betaal.
351.02 verdien ik nog geen eens per maand met mijn 80 euro studiefinancieering per maand en een ziekenfonds verzekerings van 95 euro per maand.
Iedereen heeft het hier over rechtsbijstands hoe kan ik met hun in contanct komen? Wat kan ik hier tegen doen?
Ik word er ECHT GEK van!!!!!!!
mocht iemand mij kunnen helpen please please reactie's
!!!ADVIES VOOR MENSEN DIE NAAR EEN PROVIDER ZOEKEN: GEEN SPEEDLINQ, NOOOIT SPEEDLINQ NEMEN!!!

JSneller
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2006 18:24

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door JSneller »

Voor rechtsbijstand moet je verzekerd zijn, en dan kan je (zodra je verzekerd bent) de eerste 3 maanden (meestal) er nog geen gebruik van maken...

Je zou het eens kunnen proberen bij een rechtswinkel bij je in de buurt...

In ieder geval succes! 't word wat mij betreft tijd dat hier eens aandacht aan geschonken gaat worden via de media... Gezien het feit dat dit topic al 15 pagina's telt lijkt het me zeker de moeite waard!!

Paul Prozee
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2006 11:08

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Paul Prozee »

Hoi,

Hier dan nog even een andere variant... Ik was bijna lid geworden maar 2 dagen na aanmelden zag ik dat hetzelfde abonnement ineens 5 euro goedkoper is geworden. Ik wou immers een 2e Internet lijn en dan was een simpele goedkope lijn een goede oplossing.
Ik moest de 1ste aanvraag opzeggen (cancellen) wat overigens ook goed ging en kon de 2e lijn niet aanvragen want de lijn was niet vrij..... ik kreeg ook een standaard mail of die lijn niet al eerder een Internet signaal had gehad... TJA... ze kennen hun administratie niet anders hadden ze het wel begrepen in mijn geval... ze stellen domme vragen daar.
Maar goed... kon toch nog 3 weken duren en dan pas aanvragen.. ok ik had geduld, ik had immers al Internet. Blijkt nu dat ondanks de "cancelling" de modemkosten a 69.00 Euro WEL afgeschreven zijn binnen 5 dagen. (rappe jongens met afschrijven zijn het wel).
Dus ook ik bellen. 0.70cpm en te horen gekregen dat dat geld van die modem (die ik dus nooit heb gekregen) retour zou krijgen binnen 1 maand.
Je snapt het natuurlijk al... leugens... niks geld retour... dus ik weer bellen... en wederom werd mij verteld geduld te hebben, binnen 1 week zou ik het terug hebben.. NIET DUS. Woest belde ik weer terug, zelfs een klachtenbrief ingestuurd via hun Internet pagina waar ik nooit een antwoord op gekregen heb. De Administratie had het nu wel ontvangen en moest weer een maand wachten... Nu 2 maand verder heb ik MIJN 69.00 Euro nog nooit terug terwijl ik nooit lid ben geweest.

Een escalatie pad is er NIET, je kan NIET een hoofdkantoor bellen, ze kunnen je NIET informeren wanneer je je geld krijgt, ze kunnen je NIET op de hoogte houden wat betreft het probleem, ze konden ook NIET beloven dat ik mijn geld binnen 14 dagen zou terug krijgen, de "klantenservice" kan NIET verder helpen en je staat met je rug tegen de muur...
Wat ze WEL kunnen ??? GELD ONTVANGEN, dan ontbreken de snelheids- en communicatiemethodes ineens niet meer...

Schandalig gewoon, ben ook blij dat ik geen abonnement heb, en wat denk je... Die 2e Internetlijn heb ik nooit meer opnieuw aangevraagd.
Dit moet stoppen voordat er nog vele mensen meer slachtoffer worden van dit misselijkmakend bedrijf dat zich ISP wil noemen.

Ook namens mij: NEEM NOOIT Speedlinq.

Met vriendelijke groet,
Paul Prozee.

Nog 1 ding: Mocht er behoefte zijn aan MEER publikatie dan kan ik wel wat doen voor jullie, ik beheer mijn eigen Internet Webserver met online data. Willen we een "extra" klachtenpagina over Speedlinq zonder censuur, dan is dat mogelijk. Stuur me dan een E-mail met je verhaal naar [e-mailadres verwijderd door moderatie]
Speedlinq aanpakken met veel klachten lijkt me een goede aktie. :!:
Laatst gewijzigd door Radar op 18 jun 2017 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: E-mailadres verwijderd

Paulus_de_Boskever
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 jul 2006 13:47

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Paulus_de_Boskever »

Geachte lezers van dit forum,

De Consumentenbond is van plan om binnen nu en een korte tijd weer een aantal zogenaamde ‘groepsacties’ te starten (zie eventueel het juli-augustus-nummer van de Consumentengids). Graag wil ik alle door Speedlinq gedupeerden oproepen te surfen naar www.Consumentenbond.nl. Klik daar op ‘acties’, scroll een stukje naar beneden en klik daarna op ‘Lees verder’ onder het kopje ‘Met welk bedrijf heeft u problemen?’. Vervolgens kun je een link aanklikken die leidt naar een formulier met behulp waarvan je Speedlinq kunt nomineren voor een groepsactie. Let op: ook als je géén lid bent van de Consumentenbond, kun je hier aan mee doen!

Ik beveel iedereen van harte aan om via deze route gezamenlijk actie te ondernemen om Speedlinq te bewegen tot een constructieve dialoog met haar
(ex-)klanten.

Met vriendelijke groet,

Paulus
[email protected]

RobbertdeRouw
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jun 2005 18:17

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door RobbertdeRouw »

ZO na een half jaar van ze af te zijn schrijven ze gewoon 3 x geld van mijn rekening af.

Wat een ongeloofelijke ratten DOE NOOIT ZAKEN MET SPEEDLINQ !!!!

Paulus_de_Boskever
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 jul 2006 13:47

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Paulus_de_Boskever »

Beste lezer van dit forum,

Om een klacht over Speedlinq gehonoreerd te krijgen, kun je deze melden bij de Consumentenbond. Op hun site lees je het volgende:

‘In de zomer riepen we consumenten op klachten over bedrijven te melden. We hebben de drie bedrijven benaderd die de meeste klachten opleverden. Dit waren telecombedrijf KPN, energieleverancier Oxxio en internetprovider Speedlinq. Alle drie ondernemingen hebben toegezegd mee te werken aan een actie met de Consumentenbond om de klachten snel op te lossen. Via onderstaande link kunt u uw klacht bij de Consumentenbond aanmelden. Wij zorgen er dan voor dat het bedrijf contact met u opneemt. De bond houdt vinger aan de pols bij de afhandeling van de klacht.’

Surf dus snel naar http://www.consumentenbond.nl. Succes!

Paulus.

RobbertdeRouw
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jun 2005 18:17

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door RobbertdeRouw »

Moet je wel lid zijn of eerst 10 euro betalen

Gesloten