LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankstel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sellina
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:40

Bankstel

Ongelezen bericht door sellina »

9 mei 2006 heb ik een bankstel besteld met een levertijd van 6 tot 8 weken. ik heb hier voor getekend maar niks aanbetaald. nu zijn we 9 weken verder en ik heb nog niks gehoord. ik dacht dus even de leveringsvoorwaarden te lezen of anders gezegd de kleine lettertjes.maar deze zijn niet aanwezig.dit vind ik erg raar dus wil ik eigenlijk van de koop af.ik vertrouw het niet zo.
VRAAG.
als het bankstel toch nog geleverd word ben ik dan verplicht om het nog te nemen?of kan ik het gewoon weigeren daar er helemaal geen leveringsvoorwaarden zijn?helemaal niks. ik heb alleen getekend voor een bankstel met een levertijd van 6 tot 8 weken.

16again
Berichten: 16145
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bankstel

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens de meest gebruikte voorwarden (van het CBW) krijgt de winkel nog een maand extra levertijd nadat de vermoedelijke levertijd verlopen is.

Indien er echter geen voorwaarden verstrekt zijn, dan kan je onder zo'n beding uit, en kun je feitelijk nu al zonder kosten van de bank af.

Schrijf gewoon een vriendelijk briefje, dat je de koop ontbonden acht nu levertijd verstreken is, en wacht de reactie af.....

sellina
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:40

Re: Bankstel

Ongelezen bericht door sellina »

16again

HARTELIJK DANK dat je de moeite hebt genomen om te antwoorden.

Gesloten