LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema :)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
w3bsite.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2005 10:23

Casema :)

Ongelezen bericht door w3bsite.nl »

Ik ben zeer tevreden over de service van Casema. Ons kabelkastje zat op een onmogenlijke plek, deze hebben zij verplaatst door een aannemer op hun kosten. Lage kosten tot nu toe geen storingen met telefoon en internet. zeer tevreden over Casema :)

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door Jonjo »

Gelukkig voor je. Ik denk niet dat iedereen zo tevreden over casema is.

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door jvs »

Ik denk dat het meerendeel van de klanten wel tevreden is over casema hoor. Ik vind het in elk geval nog steeds wel een redelijke isp, al vind ik het erg jammer dat ze de nieuwsgroepen afgesloten hebben.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik ben ook zeer tevreden!Nooit problemen gehad...

dolceamoremio
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2005 13:17

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door dolceamoremio »

Ik ben het er helemaal niet mee eens met die goeie service van Casema. Ik wacht al vanaf september op digitale telefonie+internet en heb nu nog steeds niks. :evil: Casema is maar aan het reclame maken, maar ze moeten geen dingen zeggen die zij niet na kunnen komen! Als je mailt, dan krijg je als het een beetje mee zit een emailtje terug en bellen daar moet je een uur voor uit trekken. Geen aanrader die Casema. :x

layla
Berichten: 151
Lid geworden op: 06 jun 2005 19:20

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door layla »

Waarom wacht je nog steeds? ik heb ook van augustus tot eind november gewacht op een internetaansluiting van Casema. Tig keer gebeld en iedere keer zou het modem opgestuurd worden. Op een email krijg je na 1 week pas een automatisch gegenereerd antwoord, waarin nog geen antwoord op je vraag gegeven wordt. Op een gegeven moment heb ik een email gestuurd dat ik geen internet meer van ze wil, een week later stond mijn ex-buurman voor de deur met het modem (ik was in augustus verhuisd en had dit duidelijk doorgegeven aan Casema).
Ik heb het pakketje ongeopend teruggestuurd naar Casema, omdat ik inmiddels al een een aanvraag bij Het Net had ingediend. Hiervan kreeg ik keurig binnen 3 weken een modem teruggestuurd.
Ik probeer zo weinig mogelijk met Casema te maken te hebben en dat raad ik iedereen aan! Het scheelt een hoop stress in mijn leven!

dolceamoremio
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2005 13:17

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door dolceamoremio »

Heb wel het modem binnen gekregen,zo'n 2 weken geleden, maar toen was er een probleem dat het filter uit het grijze kastje wat aan de kant van de weg staat, eruit gehaald moest worden, werd dus ook niet meteen gedaan. Nu het volgende probleem dat er een breuk in de kabel zit onder de weg. Casema laat niks van zich horen en heb dus al gemaild of wij of zij dit probleem moeten oplossen/melden? Wat moet ik hier mee aan? De rekeningen daar hoef je nooit lang op te wachten :evil:

mrmike1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2005 19:50

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door mrmike1979 »

ik ben zeer tevreden over internet en digitale televisie.
alleen ben ik heel erg teleurgesteld dat ze een limiet hebben geintroduceerd op het aantal GB per maand dat je gebruik mag maken van de nieuwsgroepen.Ik kan wel dubbel krijgen maar dan moeyt ik een abbonement verhogen van 20 euro per maand.Dacht het niet!!!!! :twisted:

mercvrivs
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2004 19:17

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door mercvrivs »

Voor de nieuwsgroepen kun je beter een abonnement overwegen
op commercieele niewsgroepen-providers zoals eweka of xsnews
Eweka heeft geen datalimiet,waarschijnlijk xsnews ook niet!
Eweka kost 7,50 euro per maand en bevalt prima!

http://www.eweka.nl
http://www.xsnews.nl

Alleen de weet ik niet of Casema deze doorgeeft,zou je eens
bij Casema moeten informeren!

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door jvs »

casema heeft daar niets aan door te geven. Ik heb zelf een tweaknews accountje erbij genomen (de goedkoopste, 70e/jaar) en daarmee download ik nu 95%, als zaken wat ouder zijn, gaat-ie het van casema downloaden.

Voordeel: Als de snelheid straks omhoog is, download ik dan ook lekker sneller ipv de 240kbyte/sec die het vroeger was :).

mrmike1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2005 19:50

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door mrmike1979 »

ik heb nu ook een xsnews account genomen en dat werkt prima en geen limiet en snel en stabiel.
Is tweaknews ok?Wat is er anders aan dan casema? 8) 8)

Scoobman
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2005 21:52

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door Scoobman »

Ik vind het ronduit belachelijk dat Casema, naar eigen zeggen, limieten heeft ingevoerd omdat 'een kleine groep gebruikers excessief gebruik maakt van de dienst'. Zoek het probleem dan bij die kleine groep gebruikers en val daar dan niet al je klanten mee lastig...

Ik heb juist voor Casema gekozen omdat deze een snelle newsserver ( overigens is dat de payserver Giganews waar Casema je naar doorsluist ) heeft en om die reden Wanadoo links laten liggen. Nu heb ik spijt en voel me benadeeld door Casema. Helaas zit ik nog een aantal maanden aan ze vast...

mercvrivs
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 mar 2004 19:17

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door mercvrivs »

Ik vind het ronduit belachelijk dat Casema, naar eigen zeggen, limieten heeft ingevoerd omdat 'een kleine groep gebruikers excessief gebruik maakt van de dienst'.

Wanadoo heeft eerder al de snelheid van haar newsserver verlaagd
naar dat van een inbelaccount.Nu Casema die een limiet heeft ingesteld!Wie volgt?

Ik zit al een jaar bij XS4ALL en bevalt goed.Die newsserver(Newszilla)
is de beste "niet" commercieele "nieuwsgroepen-server" met 100%
compleetheid en GEEN datalimiet!Daarnaast heb ik dus ook nog een
abonnement bij Eweka!XS4ALL heeft een tijdje terug al de datalimiet
en de "Fair-Use-Policy"afgeschaft terwijl andere providers deze
datalimiet handhaven of verscherpen!

mrmike1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2005 19:50

Re: Casema :)

Ongelezen bericht door mrmike1979 »

Ja dat we benadeeld worden door casema is duidelijk en ik ga zeker op zoek naar een andere provider.
ik heb ook een extra account genomen bij XSNews en dat is ok!!kan ik mensen aanbevelen.Voor 8,95 p/m onbeperkt gebruikmaken van de nieuwsserver en 100% complete files.
Casema...........niet meer voor mij!!

Gesloten