LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] apk keuringen bij kwik-fit

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

Zijn er mensen die hun ervaringen met een Apk keuring /reparatie/prijsopgave/misleidingen met mij willen delen alles is welkom,vooral over de laatste (stunt) via het KRUITVAT apk korting? echt pure misleiding/verleiding?.
Let dus goed op, en vraag bij evt. afkeur een afkeuringsrapport dit moeten ze nl. afgeven.
En anders kan je niet in beroep tegen een evt. onterechte afkeur. :wink:
Laatst gewijzigd door keurmeester op 22 dec 2005 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door gjvisser »

Ik zou mijn auto nooit naar kwitfit brengen, maar waarom is het misleiding als ik vragen mag?

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

lees misleiding maar als verleiding het ziet er zo mooi uit een apk voor 9,95 nietwaar? maaaar? lees alle voorwaarden maar eens goed door........ :cry: er zullen niet veel mensen in een keer klaar zijn voor dit bedrag :roll: geloof dat nu niet :shock:
Laatst gewijzigd door keurmeester op 05 jan 2006 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door woman4life »

nee je betaalt 9,95 voor de apk
dat is geen kortingsbon wat je koopt

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door NAK »

NIEUWS
Voordelige APK met Kruidvat waardecheque

Kwik-Fit biedt, in samenwerking met drogisterijketen Kruidvat, een extra voordelige APK-keuring aan.
Automobilisten die tussen 13 en 31 december 2005 een APK-waardecheque aanschaffen bij Kruidvat, kunnen tegen inlevering hiervan hun APK-keuring in 2006 bij Kwik-Fit gratis laten uitvoeren.

Heeft u een APK-waardecheque en wilt u een afspraak maken, surf dan naar www.kwik-fit.nl/kruidvat .

Dit is de gehele tekst die op de site van kwik-fit staat.
Ik kan geen misleiding ontdekken, en jij keurmeester??

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

:( gratis en goedkoop zijn toverwoorden voor mensen met een smalle beurs en geen verstand van zaken (ieder zijn vakgebied)hoor!
maar daar gokken ze wel op :(
Laatst gewijzigd door keurmeester op 05 jan 2006 23:01, 2 keer totaal gewijzigd.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door NAK »

(puur en heel snel afkeuren wat we zelf leveren)
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
vooral over de laatste (stunt) via het KRUITVAT apk korting? echt pure misleiding.
En dan in je laatste posting zeggen dat het niet om de
korting / prijsstunt gaat???
Vreemd :roll:

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

lees je nu eigelijk wel wat er staat of lees je alleen om te reageren is je reactie relevant aan het onderwerp, of reageer je alleen om de reactie zelf HARRIE
Laatst gewijzigd door keurmeester op 20 dec 2005 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door NAK »

vooral over de laatste (stunt) via het KRUITVAT apk korting? echt pure misleiding.
Hier reageer ik op
En omdat ik er geen misleiding in terug zie geef ik de letterlijke tekst van kwik fit weer.

Je laatste posting geeft weer stof voor een volgende reactie.
Ik lees wat er staat, alleen ben ik bang dat jij het anders opschrijft dan je het bedoeld. Dus......................

En wie ik ben en wat ik doe is niet relevant voor dit onderwerp.

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

helaas krijg ik via dit forum geen normale reacties op de vragen die ik stel .
de misleiding zit hem in de manier waarop kw/ft de mensen naar hen toetrekt je moet het meer zien als een verleiding .goedkoop en gratis zijn voor veel mensen toverwoorden vooral omdat veel mensen al weinig te besteden hebben.
de vragen van mevr/dhr.Nak zijn meer voor mij bedoeld dan dat ze over het onderwerp gaan
heb je de voorwaarden van kw/ft gelezen en geef hier dan ook eens antwoordt op net zoals ik doe op uw :? vragen .
is mh/mvr soms zelf klant van kwft/heb je er ervaring mee/ kom je er vaak/ werkt er een bekende van je / heb je een auto?/nog meer vragen om op te antwoorden :lol: :o :( 8) :idea: :?: :evil: :x :D

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

helaas krijg ik via dit forum geen normale reacties op de vragen die ik stel .
Dan moet je ook een normale posting plaatsen en niet allerlei kreten slaken die je niet hard kunt maken, het over misleiding hebben en ook dat kun je niet hard maken. Al met al denk ik dat er een zekere jalouzie om de hoek komt kijken bij deze stunt van Kwik fit en Kruitvat.

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

het is een hele normale vraag die niets te maken heeft met :?:enige vorm van jalouzie.
zoals je eerder hebt kunnen lezen ben ik een onafhankelijke keurmeester die niet leeft van de reparaties of winst daarop ik heb zeker niet te maken met concurentie van k/ft wel met de herkeuringen van mensen die eerst bij k/ft geweest zijn :shock:(en dus de trieste manier van keuren)
de manier van lezen/begrijpen bepaald altijd een antwoordt dus zeg niet dat ik iets niet hard kan maken dit heb ik ook niet beweerd.
zoals je ziet let ik ook niet op punten en comma's
heb jij een ervaring met k/ft of heb je ook niet gelezen :?:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

ik heb zeker niet te maken met concurentie van k/ft wel met de herkeuringen van mensen die eerst bij k/ft geweest zijn {en dus de trieste manier van keuren}
Heeft herkeuren te maken met 'n trieste manier van keuren :idea: :?: of met de toestand waarin de auto verkeert :?:

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

hoi
De meeste herkeuringen die ik doe komen voort uit een wel erg hoge prijsopgave van kw/ft.
De mensen maken bij mij dan een afspraak voor een tweede keuring
waaruit steeds weer blijkt dat het allemaal wel meevalt (niet altijd hoor)en de prijsopgave er dan vaak ook anders uitziet.
Vaak is deze tweede keuring zelfs gratis bij de bedrijven waar ik kom en is er geen rep. verplichting in welke vorm dan ook :!:
ik beveel alle mensen een tweede keuring aan als de prijsopgave wel erg hoog lijkt. :?: :?
voor jou twee vragen is er een antwoordt :shock: ja dus/en de trieste manier slaat op het wel erg snel afkeuren van bepaalde onderdelen die op het moment van keuren nog niet zijn af te keuren
weer genoeg stof voor vragen laat maar horen :?: :shock: :D 8)
Laatst gewijzigd door keurmeester op 24 dec 2005 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Fac ut vivas !!!
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 aug 2005 20:29

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door Fac ut vivas !!! »

Ik zou zeggen koop een motor, heb je geen last van die keuringen

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

ik keek net naar buiten en zag waarom ik mijn motor heb verkocht :(

Hello
Berichten: 108
Lid geworden op: 02 okt 2005 21:56

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door Hello »

Persoonlijk vind ik Kwik Fit helemaal niks. Ze zijn niet zo goedkoop als ze beweren en hebben vervelende streken. Ooit kwam ik eens voor een schokbrekermeting begint die monteur ineens te vertellen dat m'n voorschijven niet helemaal meer lekker waren. Die had ik 10.000 km daarvoor vervangen! Ze maken misbruik van de onkennis van de meeste mensen wat betreft auto's . Dit is niet het enige verhaal, ik heb meer van zulk soort verhalen gehoord.
Laatst gewijzigd door Hello op 17 dec 2005 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

bedankt voor je reactie :D
dit is nu wat er gevraagd is, ga zo door en lees en luister goed
zijn die andere verhalen bekend :?:
laat eens wat meer horen
Laatst gewijzigd door keurmeester op 24 dec 2005 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

ZIJN WE IN SLAAP GEVALLEN :wink: :?:
Is er niets meer te lezen/vragen
anders gaan we stoppen :(

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door NAK »

anders gaan we stoppen
Graag............ :x

Gesloten